Of om randen weg te graven wegens instortingsgevaarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik gok om die buizen verder naar binnen te duwen.
Dat waren belgen volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Die 'Nederlandse' stream is ook niet te verstaan
Die zou ik sowieso links laten liggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Die 'Nederlandse' stream is ook niet te verstaan
Ja beetje frans, beetje gallemegalleme, en nu weer Belgs / NLquote:
Heb je een betere? Ik heb deze nog ernaast lopenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die zou ik sowieso links laten liggen...
Waar is de Nederlandse dan? Ik hoor alleen maar gallemegellamaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja beetje frans, beetje gallemegalleme, en nu weer Belgs / NL
Deze. Werd net een chat door een robot voorgelezen 'kk dit kk dat' 'faka niffo'quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:23 schreef PinkLow het volgende:
Wa
[..]
Waar is de Nederlandse dan? Ik hoor alleen maar gallemegellama
Dat is de enige waar ik naar kijk. Staat ook in de OPquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je een betere? Ik heb deze nog ernaast lopen
Die is gewoon ronduit kut en draait alleen maar om likes en abo'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze. Werd net een chat door een robot voorgelezen 'kk dit kk dat' 'faka niffo'![]()
Ja, toen had ik het ook gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze. Werd net een chat door een robot voorgelezen 'kk dit kk dat' 'faka niffo'![]()
Dit. Gewoon walgelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Ahh,, deze sukkeltjes zitten gewoon zelf op YT te zoeken naar een stream, en streamen dat weerMet eigen wollah commentaar
What is dit! Ik vind dit raar... kinderstem, robotstem, zijn eigen stem. Heel verwarrend allemaal. En dan heeft ie ook gewoon ziek veel abonnees.. kom ik aan met mijn 1k hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je de stream uit de OP gebruikt, dan zie je die ook. Die gebruikt een of ander systeem, zodat er altijd wat te zien is. Switched tussen streams van hunzelf en andere streams.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef Ed1234 het volgende:
Ik kijk deze, die is wat rustiger qua camera:
'mannen hebben altijd grote mond totdat ze geslagen worden' #Ramzanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die is gewoon ronduit kut en draait alleen maar om likes en abo's
Je moet alleen niet de comments willen bijhouden rechtsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Anwar Post stream is idd ook best oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |