Dat zou ik niet durven zeggen maar ik hoop dat de verschuivingen hem niet getroffen hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze 'm nu nog steeds niet hebben, zal hij wel overleden zijn ja.
quote:Jamario Moncife LISTEN HE'S NOT DEAD BUT THE SITUATION IS BAD . RISK IS HIGH THAT EVERTING CAN COLLAPSE
Er is nog hoop, al gaat dit wel over begraven worden onder puin.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ga drie volle dagen van 24 uur in een smerige put doorbrengen en trek je conclusies.
quote:Sirine Hamade he is not dead yet but they are afraid that the earth will collapse
Dat heb ik ook, ik dacht gisteravond nog, nou dat gaat snel. Maar nu met dat instortingsgevaar, heb het gevoel dat ze de afgelopen 8 uur niet zoveel verder zijn gekomen en het niet zo goed meer weten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:23 schreef Mammietje het volgende:
Ik word inmiddels toch wat minder optimistisch dan ik was.![]()
En die huizen zeg.... Zit je ff niet op te letten, woon je plots aan een ravijn.
Jemig wat een toestandquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef Tengano het volgende:
Vertaling kwam net in engels. Grootste probleem is nu het instortingsgevaar. Het is levensgevaarlijk nu dus. Voor wss zowel Rayan als de redddingswerkers. Er wordt opgeroepen om te bidden.
Alleen het huis van de ouders van Rayan staat daarboven. Incl. schuurtje.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:23 schreef Mammietje het volgende:
Ik word inmiddels toch wat minder optimistisch dan ik was.![]()
En die huizen zeg.... Zit je ff niet op te letten, woon je plots aan een ravijn.
Ja want dan komt het wel goed. Ik moet dan trouwens denken aan de mega graafmachine tegenover mijn werk, die heet “Schepper der aarde”, misschien hadden ze die moeten sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef Tengano het volgende:
Vertaling kwam net in engels. Grootste probleem is nu het instortingsgevaar. Het is levensgevaarlijk nu dus. Voor wss zowel Rayan als de redddingswerkers. Er wordt opgeroepen om te bidden.
Dat is inderdaad geen pretje maestro, dus de kans is onderhand erg groot. Maar volg nu gewoon deze moeizame operatie rond de put en haal daaruit uw informatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ga drie volle dagen van 24 uur in een smerige put doorbrengen en trek je conclusies.
Huh? Ik zie toch een heel rijtje huizen staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen het huis van de ouders van Rayan staat daarboven. Incl. schuurtje.
Wat een gebrabbel op dat kanaal.quote:
Wat een vreselijk irritant mens met 'r "even een duimpje zo, klik"quote:
quote:Wendy De mensen wilde niet weg gaan en veroorzaakte ook nog behoorlijke vertraging. Daarna moest er weer opnieuw gegraven worden. vandaar nu hekken. er dreigt nu gevaar voor de jongen en de reddingswerkers.
Hij heeft je gelezen; gaat meteen weer vertalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:36 schreef wizzer het volgende:
Toen ik inlogde waren ze aan het vertalen. Nu is het meer met elkaar praten en je moet abonneren..menen ze, er moet weer geld aan verdiend worden
Via livestreams kijken honderdduizenden mensen van over de hele wereld naar de reddingsoperatie, Marokkanen en niet-Marokkanen. Ook in Nederland krijgt het incident veel aandacht. Onder de hashtag #SaveRayan zijn de laatste ontwikkelingen te volgen, en in verschillende Facebookgroepen uitten mensen hun zorgen. „Mijn moederhart is kapot en ik kan niet stoppen met janken”, zegt Amal in een beauty-Facebookgroep. Ashley reageert daarop met: „Ik ben vannacht elk uur wakker geworden. Het zit me zo dwars en had zo gehoopt dat ik vanochtend wakker zou worden met het nieuws dat hij weer veilig was.” In de Facebookgroepen worden ook inzamelingsacties gehouden, om de ouders van de kleuter financieel bij te staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:36 schreef wizzer het volgende:
Toen ik inlogde waren ze aan het vertalen. Nu is het meer met elkaar praten en je moet abonneren..menen ze, er moet weer geld aan verdiend worden
quote:Clarisse Dupont They are getting everybody away with gates
quote:Amal M He said there's no update, they're concerned about a land slide so it's difficult to reach him
Geloof erin dat hij nu nog leeft, maar het wordt wel kantje boord. Als ze maar opschieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef wizzer het volgende:
Ze gaan volgens mij meer licht plaatsen.
Ik dacht vannacht echt dat ze hem eruit zouden halen en nog zit hij er in. Zo'n klein mannetje. Hoop dat hij er vandaag toch echt levend uit gehaald wordt.
Met mijn nickname ben ik de laatste die commentaar moet leveren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
Er is een Rambo-overschot in Marokko. Iedereen wil de held uithangen.
Ja, precies. Waarom houdt ze haar mond niet? Ze kickt op de aantal likes en kijkers. Die kerel vertaalt nog wat, maar het is amateurwerk en puur om wat te verdienen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat een vreselijk irritant mens met 'r "even een duimpje zo, klik"
Ik heb "even een kruisje zo, klik" gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ja, precies. Waarom houdt ze haar mond niet? Ze kickt op de aantal likes en kijkers. Die kerel vertaalt nog wat, maar het is amateurwerk en puur om wat te verdienen.
Gendarmes staan er inmiddels. Tis nu wel ook een soort symbolisch gebeuren geworden. In de zin van: het land is een eenheid geworden. Reddingswerkers vsn verschillende komaf vechten voor het leven van het kind. Iedereen wil daar deel van uitmaken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef deedeetee het volgende:
Stuur het leger af op die ramptoeristen. Het is toch treurig dat dat jochie er nu nog niet uit gehaald kan worden omdat mensen er zo nodig moeten staan omdat ze niks willen missen/zich vervelen/bemoeiziek zijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb "even een kruisje zo, klik" gedaan
Respectloos figuur, zit daar te vreten in beeld vertaalde maar een paar woorden: dat er los zand zit en zegt letterlijk blablabla. Meisje bij hem lacht wat dom. Dan maar terug naar de Arabische stream zonder geluid, dit wil ik niet steunen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hij heeft je gelezen; gaat meteen weer vertalen.
quote:Saliha Elghaadaou i Dus de man zegt dat het een wonder is dat hij nog leeft. Er is hoop, ze zijn heel dicht bij hem. NEDERLANDSE VERTALING
quote:Jack'lyn Matitawaerthanksdoc Jezus leeft! Heer help Rayan alstublieft..!
quote:Nawal Rochdi Update in het NEDERLANDS: ze zijn er bijna in 30 minuten moet hij eruit zijn en de hekken zijn er omdat er teveel mensen zijn ze hebben hem er bijna uit en doen zoooo hun best
Ik hoop toch eigenlijk dat tijdens het graven die buizen nog verder geschoven worden?quote:
Weinig dames te zien.quote:
Door wie, want op ChoufTV wordt nu een medewerker genterviewd en die zegt toch echt 1.5 meter.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:05 schreef Tengano het volgende:
twintig tot dertig centimeter nog wordt er gezegd.
Geruchten gaan dat Papa of Opa dat gedaan heeft. En het is een waterput, dus met een boor waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Middle-East het volgende:
Vraagje: wie heeft die put eigenlijk gegraven? En vooral: hoe?
Ik ben de comments aan het scannen en neem daarvan de grootste gemene deler.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door wie, want op ChoufTV wordt nu een medewerker genterviewd en die zegt toch echt 1.5 meter.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door wie, want op ChoufTV wordt nu een medewerker genterviewd en die zegt toch echt 1.5 meter.
Maar aan de andere kant is er ook geen touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben de comments aan het scannen en neem daarvan de grootste gemene deler.
Volgens mij kwam de man die de redding ging doen eraanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ja irritant dat gejuich. Ook haast of ze aftellen ofzo.
Dat doen ze ook in een voetbalstadion. Soort van aanmoedigen noemen ze dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat had ik ook al een paar keer. Vraag me af wat er dan wel te juichen valt.
quote:Timo MENSEN HIJ IS ER NIET UIT HIJ ZIT NOG 1 TOT 2M BIJ DE REDDINGSMENSEN VANDAAN DUS STIL
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat doen ze ook in een voetbalstadion. Soort van aanmoedigen noemen ze dat.
Daarvoor is de druk te groot denk ik zomaar. Het heeft weinig nut om een paar planken met stempels eronder neer te zetten. Dat wordt als een lucifer gebroken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef wizzer het volgende:
Maar kunnen niet stutten zei een geel vestje net.
Dat heb ik ook standaard met 'moederhart'.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef Ed1234 het volgende:
Die term “moederhart” die ik steeds in die livechats voorbij zie komen daar moet ik ook een beetje binnensmonds van kotsen.
Was het maar zo simpel ....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is er ook geen touw aan vast te knopen
Ik gok om die buizen verder naar binnen te duwen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:17 schreef Ed1234 het volgende:
Toch weer een graafmachine er naartoe nu
Jij bent wel grappig hoorquote:
Of om randen weg te graven wegens instortingsgevaarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik gok om die buizen verder naar binnen te duwen.
Dat waren belgen volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Die 'Nederlandse' stream is ook niet te verstaan
Die zou ik sowieso links laten liggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Die 'Nederlandse' stream is ook niet te verstaan
Ja beetje frans, beetje gallemegalleme, en nu weer Belgs / NLquote:
Heb je een betere? Ik heb deze nog ernaast lopenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die zou ik sowieso links laten liggen...
Waar is de Nederlandse dan? Ik hoor alleen maar gallemegellamaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja beetje frans, beetje gallemegalleme, en nu weer Belgs / NL
Deze. Werd net een chat door een robot voorgelezen 'kk dit kk dat' 'faka niffo'quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:23 schreef PinkLow het volgende:
Wa
[..]
Waar is de Nederlandse dan? Ik hoor alleen maar gallemegellama
Dat is de enige waar ik naar kijk. Staat ook in de OPquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je een betere? Ik heb deze nog ernaast lopen
Die is gewoon ronduit kut en draait alleen maar om likes en abo'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze. Werd net een chat door een robot voorgelezen 'kk dit kk dat' 'faka niffo'![]()
Ja, toen had ik het ook gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze. Werd net een chat door een robot voorgelezen 'kk dit kk dat' 'faka niffo'![]()
Dit. Gewoon walgelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Ahh,, deze sukkeltjes zitten gewoon zelf op YT te zoeken naar een stream, en streamen dat weerMet eigen wollah commentaar
What is dit! Ik vind dit raar... kinderstem, robotstem, zijn eigen stem. Heel verwarrend allemaal. En dan heeft ie ook gewoon ziek veel abonnees.. kom ik aan met mijn 1k hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je de stream uit de OP gebruikt, dan zie je die ook. Die gebruikt een of ander systeem, zodat er altijd wat te zien is. Switched tussen streams van hunzelf en andere streams.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef Ed1234 het volgende:
Ik kijk deze, die is wat rustiger qua camera:
'mannen hebben altijd grote mond totdat ze geslagen worden' #Ramzanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die is gewoon ronduit kut en draait alleen maar om likes en abo's
Je moet alleen niet de comments willen bijhouden rechtsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Anwar Post stream is idd ook best oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |