Ik ben de comments aan het scannen en neem daarvan de grootste gemene deler.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door wie, want op ChoufTV wordt nu een medewerker geïnterviewd en die zegt toch echt 1.5 meter.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door wie, want op ChoufTV wordt nu een medewerker geïnterviewd en die zegt toch echt 1.5 meter.
Maar aan de andere kant is er ook geen touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben de comments aan het scannen en neem daarvan de grootste gemene deler.
Volgens mij kwam de man die de redding ging doen eraanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ja irritant dat gejuich. Ook haast of ze aftellen ofzo.
Dat doen ze ook in een voetbalstadion. Soort van aanmoedigen noemen ze dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat had ik ook al een paar keer. Vraag me af wat er dan wel te juichen valt.
quote:Timo MENSEN HIJ IS ER NIET UIT HIJ ZIT NOG 1 TOT 2M BIJ DE REDDINGSMENSEN VANDAAN DUS STIL
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat doen ze ook in een voetbalstadion. Soort van aanmoedigen noemen ze dat.
Daarvoor is de druk te groot denk ik zomaar. Het heeft weinig nut om een paar planken met stempels eronder neer te zetten. Dat wordt als een lucifer gebroken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef wizzer het volgende:
Maar kunnen niet stutten zei een geel vestje net.
Dat heb ik ook standaard met 'moederhart'.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef Ed1234 het volgende:
Die term “moederhart” die ik steeds in die livechats voorbij zie komen daar moet ik ook een beetje binnensmonds van kotsen.
Was het maar zo simpel ....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is er ook geen touw aan vast te knopen
Ik gok om die buizen verder naar binnen te duwen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:17 schreef Ed1234 het volgende:
Toch weer een graafmachine er naartoe nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |