Ja lang verhaal... Als m'n vrouw langskomt krijg ik altijd de opmerking 'ben je nu wéér met je digitale vrienden bezig?'quote:
Morgen naar de test straat, zeltest negatief maar voel me niet echt bepaald lekker. Maar goed dan zijn we er vanaf.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vond je al zo vrolijk overkomen.
Wie denkt dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom denkt deze mocro dat het belangrijk is dat het een Marokkaan is? Iedereen wil toch dat het jochie eruit komt? ongeacht zijn afkomst? Het is een kind...
Ze hebben 2 uur geleden 4 buizen van 2 - 3 meter neergelegd. De afstand zou nog 'enkele' meters zijn... Zitten ze er dan nog 16 meter vanaf ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef Tengano het volgende:
Aantal buizen in de tunnel is nog steeds niet genoeg. Ze hebben weer een volgende nodig.
bron: stream zelf.
Alleen met DM's. Niet uitproberen he?!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja lang verhaal... Als m'n vrouw langskomt krijg ik altijd de opmerking 'ben je nu wéér met je digitale vrienden bezig?'![]()
Nee echt niet, geloof me!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Alleen met DM's. Niet uitproberen he?!![]()
![]()
Hier alle kids al ziek naar de teststraat gehad. Allen negatief.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Morgen naar de test straat, zeltest negatief maar voel me niet echt bepaald lekker. Maar goed dan zijn we er vanaf.
Ik heb geen idee. Maar ik heb de hele tijd al gezegd dat het probleem volgens mij is dat ze niet precies weten waar hij ligt. Alleen ik wordt daarvoor door een aantal mensen voor gek verklaart.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben 2 uur geleden 4 buizen van 2 - 3 meter neergelegd. De afstand zou nog 'enkele' meters zijn... Zitten ze er dan nog 16 meter vanaf ofzo?
Oh, niks van aantrekken. Iedereen wenst een goede afloop voor deze jochie, niet alleen de Marokkanen.quote:
Soms worden mensen ziek... Dat kan gebeuren. Beterschapquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Morgen naar de test straat, zeltest negatief maar voel me niet echt bepaald lekker. Maar goed dan zijn we er vanaf.
Vanmiddag met zoonlief naar de teststraat geweest na een positieve zelftest. Zelf heb ik mezelf net nog negatief getestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hier alle kids al ziek naar de teststraat gehad. Allen negatief.
Er is nog hoop!
Zoiets moeten ze maar snel gaan uitvinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef raptorix het volgende:
Gewoon grote stofzuiger erin en naar boven zuigen.
Na een positieve zelftest zou ik wel wat verwachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vanmiddag met zoonlief naar de teststraat geweest na een positieve zelftest. Zelf heb ik mezelf net nog negatief getest
Ik ben het met je eens. En ik denk zelfs dat ze te trots zijn om andere (ervaren buitenlanders) om hulp te vragen. Als je ziet hoe chaotisch iedereen daar maar rondloopt. Dat is niet goed voor de reddingsactiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik heb de hele tijd al gezegd dat het probleem volgens mij is dat ze niet precies weten waar hij ligt. Alleen ik wordt daarvoor door een aantal mensen voor gek verklaart.
Maar als je echt weet waar hij ligt, duurt het volgens mij allemaal wat minder lang. Heb je natuurlijk wel te maken met obstacles zoals verschuivingen, maar dan kun je daar gericht op anticiperen omdat je precies weet waar je moet zijn.
Sowieso is het daar veel te druk .....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En ik denk zelfs dat ze te trots zijn om andere (ervaren buitenlanders) om hulp te vragen. Als je ziet hoe chaotisch iedereen daar maar rondloopt. Dat is niet goed voor de reddingsactie
Er zijn mensen uit Zweden en Amerika aanwezig...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En ik denk zelfs dat ze te trots zijn om andere (ervaren buitenlanders) om hulp te vragen. Als je ziet hoe chaotisch iedereen daar maar rondloopt. Dat is niet goed voor de reddingsactie
Ook dat was mijn gedachte. Ik had gehoopt dat ze bij die jongen een zender zouden droppen waarmee ze hem met een kruispeiling exact konden localiseren. Maar het enige wat ik gezien heb is mensen met landmeters.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, oké dat wist ik niet. Maar de beste tunnelgravers zijn de Zwitsers toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:06 schreef Mahra het volgende:
[..]
Er zijn mensen uit Zweden en Amerika aanwezig...
Maar die hebben op zeker niet de lead/regie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:06 schreef Mahra het volgende:
[..]
Er zijn mensen uit Zweden en Amerika aanwezig...
Tja, dit is wat er is gezegd. Verder, in Marokko heb je ook genoeg geologen, gravers, etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, oké dat wist ik niet. Maar de beste tunnelgravers zijn de Zwitsers toch?
Wellicht op de achtergrond? In elk geval, hulp is ingeschakeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar die hebben op zeker niet de lead/regie.
Die info is niet bekend. Op de beelden ziet het er allemaal heel primitief uit, maar wat ze allemaal gedaan hebben weet ik niet.. (zuurstof, warmte, GPS)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ook dat was mijn gedachte. Ik had gehoopt dat ze bij die jongen een zender zouden droppen waarmee ze hem met een kruispeiling exact konden localiseren. Maar het enige wat ik gezien heb is mensen met landmeters.
En het regent ook van de verschillende afstandenquote:
Yup, ik versta ze helemaaaaaaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij kan die mensen verstaan, dus ik hoop het zo!
Is dat zo? En zoja, waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Mahra het volgende:
[..]
Tja, dit is wat er is gezegd. Verder, in Marokko heb je ook genoeg geologen, gravers, etc.
Ai aj, dat is wel een groot probleem!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
En het regent ook van de verschillende afstanden
Coordinatie ligt duidelijk in Marokko. Iedere professional zou het totaal plaatje anders doen uitzien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Mahra het volgende:
[..]
Wellicht op de achtergrond? In elk geval, hulp is ingeschakeld.
GPS heeft een frequentie/golflengte die niet door een berg heen kan komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die info is niet bekend. Op de beelden ziet het er allemaal heel primitief uit, maar wat ze allemaal gedaan hebben weet ik niet.. (zuurstof, warmte, GPS)
Heb wat vertrouwen... die mensen die daar aanwezig zijn, weten echt wel wat ze doen. Hoe chaotisch het er voor ons wellicht ook uit ziet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Coordinatie ligt duidelijk in Marokko. Iedere professional zou het totaal plaatje anders doen uitzien.
Het is ook niet zo dat ik geen vertrouwen in het eindresultaat heb. Ik heb gisteren al een voorspelling gedaan dat hij er levend uitkomt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef Mahra het volgende:
[..]
Heb wat vertrouwen... die mensen die daar aanwezig zijn, weten echt wel wat ze doet. Hoe chaotisch het er voor ons wellicht ook uit ziet.
Ja dat snap ik wel, maar ik weet niet of ze een GPS gedropt hebben. En daarnaast, een GPS is nauwkeurig in XY-vlak tot 2,5 meter (de meeste dan), in Z-vlak 0,5 meter. Wellicht hebben ze een iets nauwkeurigere GPS, maar het is wel een gok...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
GPS heeft een frequentie/golflengte die niet door een berg heen kan komen.
Niet eerder gezien dat het zo wasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoeveel bevestigingen heb je nodig?
Als die jongen een GSM device krijgt aangereikt heeft dat geen enkel nut. Dat signaal kan nergens heen vanaf zijn lokatie. Dan moet je juist een device hebben met een hele lage frequentie, dat zou wel lukken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ik weet niet of ze een GPS gedropt hebben. En daarnaast, een GPS is nauwkeurig in XY-vlak tot 2,5 meter (de meeste dan), in Z-vlak 0,5 meter. Wellicht hebben ze een iets nauwkeurigere GPS, maar het is wel een gok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |