quote:minecraft He is still alive. but they are saying it can take upto 7 more hours. which is hard because he has been drinking only water. they need to be quicker for him to come out alive
Niet echt intensief. Ik volg het af en aan vanaf het eerste nieuws, en nu wel intensief nu ze bij de climax komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef PinkLow het volgende:
Ik
[..]
Ik bedoel dat je het zo intensief volgt. Ik hoop het ook!
Las net ergens dat het nu nog wel 6 uur kan duren, maarja of dat waar is.
Heb ik ook nog aan gedachtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef raptorix het volgende:
Gewoon grote stofzuiger erin en naar boven zuigen.
Ja, dit is echt geen kattenpis natuurlijk. Wij hebben makkelijk lullen vanaf de zijlijn. Ga d'r maar aan staanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:45 schreef SilverEyes het volgende:
Hetzelfde als bij Julen in Spanje destijds. Toen waren ze er ook vier dagen 'elk moment'.
Geeft m.i. ook aan hoe ingewikkeld zo'n operatie is.
Komt ie nu pas mee...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef raptorix het volgende:
Gewoon grote stofzuiger erin en naar boven zuigen.
Nou ja, je moet toch iedere keer weer iets zinnigs posten. Ga er maar aan staanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dit is echt geen kattenpis natuurlijk. Wij hebben makkelijk lullen vanaf de zijlijn. Ga d'r maar aan staan
Die grote rioolbuizen lijken me als geleiding te moeten dienen. Die krijgen ze er echt niet ingeschoven. Daar is het ook niet voor gemaakt. Die stalen buizen worden inderdaad wel ín die betonnen buizen geschovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef PinkLow het volgende:
Ze gaan een andere tactiek gebruiken.
Een grote buis ipv de 2 kleinere en de 2 kleinere buizen gaan dan in de grote buis. Als het zand valt, zijn ook de mensen in de buis veilig.
Hoorde ik die yt gast zeggen
Zit niet meer in COR hequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Komt ie nu pas mee...![]()
Hoiiiiii! Poos geleden!![]()
quote:minecraft He is still alive. but they are saying it can take upto 7 more hours. which is hard because he has been drinking only water. they are saying he fractured his head and is not moving because he is tired
Pfoeh! Ik ga maar slapen en hoop zo hard dat als ik morgen wakker word, dat ik goed nieuws kan lezen over hem!quote:
Vanwege COR ben ik actief gaan postenquote:
Ik heb vannacht met mijn laptop naast mijn bed geslapen in sleep stand. Als ik dan wakker werd, kon ik ff checken hoe het er voor stondquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:52 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Pfoeh! Ik ga maar slapen en hoop zo hard dat als ik morgen wakker word, dat ik goed nieuws kan lezen over hem!
Sow, dan zit je er wel diep (no pun intended) in!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb vannacht met mijn laptop naast mijn bed geslapen in sleep stand. Als ik dan wakker werd, kon ik ff checken hoe het er voor stond
Zelfs in een topic met een drama als een 5 jarig jochie 32 meter diep in een put is het gezelliger dan daar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanwege COR ben ik actief gaan postenMaar dat is gelukkig ook vergane glorie
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sow, dan zit je er wel diep (no pun intended) in!
Werd daar heel snel heel grillig, nu is het een mix van anti en pro vaccinatie / oogkleppers, etc. Een grote poel ellendequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zelfs in een topic met een drama als een 5 jarig jochie 32 meter diep in een put is het gezelliger dan daar.
Hmm... misschien moet ik ff mijn pling-optie aanzetten zodat je me wakker kan plingen als het spannend wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb vannacht met mijn laptop naast mijn bed geslapen in sleep stand. Als ik dan wakker werd, kon ik ff checken hoe het er voor stond
Is er een 'pling-optie' op FOK!?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hmm... misschien moet ik ff mijn pling-optie aanzetten zodat je me wakker kan plingen als het spannend wordt.
quote:karim vevo There are 6 to 7 hours left to complete the mission, because the few meters remaining is the difficult and very sensitive mission and rayan is alive , the source : of the chief rescuers.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is er een 'pling-optie' op FOK!?![]()
Nee, nvm, dat wil ik niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |