Ja klopt, spijt dat ik die gepost heb. Maar af en toe vertaalt die respectloze gast nog wat. Ik begrijp dat ze nu die buis toch erdoor proberen te doen omdat graven niet lukt vanwege zand dat steeds los komt. (Ik ben de eerste die daar weg is als het jochie eruit is, maar hij is de enige die nog wat vertaalt nu)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die is gewoon ronduit kut en draait alleen maar om likes en abo's
De Marokkaanse taal schijnt veel op Haags te lijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze. Werd net een chat door een robot voorgelezen 'kk dit kk dat' 'faka niffo'![]()
Ja kijk ik ook al de hele avond. (Terwijl ik wilde netflixen...)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Anwar Post stream is idd ook best oke.
En wij hoeven daar niet naar te kijken, omdat jij het dan weer hier met ons deelt tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:30 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ja klopt, spijt dat ik die gepost heb. Maar af en toe vertaalt die respectloze gast nog wat. Ik begrijp dat ze nu die buis toch erdoor proberen te doen omdat graven niet lukt vanwege zand dat steeds los komt. (Ik ben de eerste die daar weg is als het jochie eruit is, maar hij is de enige die nog wat vertaalt nu)
Ik reken erop.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:32 schreef PinkLow het volgende:
En
[..]
En wij hoeven daar niet naar te kijken, omdat jij het dan weer hier met ons deelt toch
Ja echt idd, raarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef PinkLow het volgende:
[..]
What is dit! Ik vind dit raar... kinderstem, robotstem, zijn eigen stem. Heel verwarrend allemaal. En dan heeft ie ook gewoon ziek veel abonnees.. kom ik aan met mijn 1k haha
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb nu dit openstaan. Alles met geluid, want ik versta toch niets. Wel chaos hier![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet, want ik hoop dat ze het mannetje gewoon levend eruit halenquote:
Kun je nagaan wat ik over heb voor jullie my sister's & bro'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:32 schreef PinkLow het volgende:
En
[..]
En wij hoeven daar niet naar te kijken, omdat jij het dan weer hier met ons deelt toch
Wij zijn jouw 'sisters & bro's' nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef wizzer het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik over heb voor jullie my sister's & bro's
Erg lief 🥰quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef wizzer het volgende:
[..]
Voor eeuwig bewonderd....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef wizzer het volgende:
[..]
quote:Vhany Gomes only 3 meters from rayan, each meter takes an hour Horizontal drilling is carried out through precise tools by hand, and an iron cylinder of 1 meter in length is used, so they will use 3 cylinders
Ik bedoel dat je het zo intensief volgt. Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want ik hoop dat ze het mannetje gewoon levend eruit halen
.... 6.... uur.... ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef PinkLow het volgende:
Ik
[..]
Ik bedoel dat je het zo intensief volgt. Ik hoop het ook!
Las net ergens dat het nu nog wel 6 uur kan duren, maarja of dat waar is.
Jep, dacht ik al eerder. De 3 stalen pijpen worden erdoorheen geduwd tijdens het graven, en de betonnen rioolpijpen als mogelijke veiligheid / geleiding voor de stalen pijpen.quote:
Twee dagen geleden was het nog anderhalve meterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu weer 3 meter?![]()
Ze graven verdomme de verkeerde kant op!
quote:minecraft He is still alive. but they are saying it can take upto 7 more hours. which is hard because he has been drinking only water. they need to be quicker for him to come out alive
Niet echt intensief. Ik volg het af en aan vanaf het eerste nieuws, en nu wel intensief nu ze bij de climax komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef PinkLow het volgende:
Ik
[..]
Ik bedoel dat je het zo intensief volgt. Ik hoop het ook!
Las net ergens dat het nu nog wel 6 uur kan duren, maarja of dat waar is.
Heb ik ook nog aan gedachtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef raptorix het volgende:
Gewoon grote stofzuiger erin en naar boven zuigen.
Ja, dit is echt geen kattenpis natuurlijk. Wij hebben makkelijk lullen vanaf de zijlijn. Ga d'r maar aan staanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:45 schreef SilverEyes het volgende:
Hetzelfde als bij Julen in Spanje destijds. Toen waren ze er ook vier dagen 'elk moment'.
Geeft m.i. ook aan hoe ingewikkeld zo'n operatie is.
Komt ie nu pas mee...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef raptorix het volgende:
Nou ja, je moet toch iedere keer weer iets zinnigs posten. Ga er maar aan staanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dit is echt geen kattenpis natuurlijk. Wij hebben makkelijk lullen vanaf de zijlijn. Ga d'r maar aan staan
Die grote rioolbuizen lijken me als geleiding te moeten dienen. Die krijgen ze er echt niet ingeschoven. Daar is het ook niet voor gemaakt. Die stalen buizen worden inderdaad wel ín die betonnen buizen geschovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef PinkLow het volgende:
Ze gaan een andere tactiek gebruiken.
Een grote buis ipv de 2 kleinere en de 2 kleinere buizen gaan dan in de grote buis. Als het zand valt, zijn ook de mensen in de buis veilig.
Hoorde ik die yt gast zeggen
Zit niet meer in COR hequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Komt ie nu pas mee...![]()
Hoiiiiii! Poos geleden!![]()
quote:minecraft He is still alive. but they are saying it can take upto 7 more hours. which is hard because he has been drinking only water. they are saying he fractured his head and is not moving because he is tired
Pfoeh! Ik ga maar slapen en hoop zo hard dat als ik morgen wakker word, dat ik goed nieuws kan lezen over hem!quote:
Vanwege COR ben ik actief gaan postenquote:
Ik heb vannacht met mijn laptop naast mijn bed geslapen in sleep stand. Als ik dan wakker werd, kon ik ff checken hoe het er voor stondquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:52 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Pfoeh! Ik ga maar slapen en hoop zo hard dat als ik morgen wakker word, dat ik goed nieuws kan lezen over hem!
Sow, dan zit je er wel diep (no pun intended) in!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb vannacht met mijn laptop naast mijn bed geslapen in sleep stand. Als ik dan wakker werd, kon ik ff checken hoe het er voor stond
Zelfs in een topic met een drama als een 5 jarig jochie 32 meter diep in een put is het gezelliger dan daar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanwege COR ben ik actief gaan postenMaar dat is gelukkig ook vergane glorie
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sow, dan zit je er wel diep (no pun intended) in!
Werd daar heel snel heel grillig, nu is het een mix van anti en pro vaccinatie / oogkleppers, etc. Een grote poel ellendequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zelfs in een topic met een drama als een 5 jarig jochie 32 meter diep in een put is het gezelliger dan daar.
Hmm... misschien moet ik ff mijn pling-optie aanzetten zodat je me wakker kan plingen als het spannend wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb vannacht met mijn laptop naast mijn bed geslapen in sleep stand. Als ik dan wakker werd, kon ik ff checken hoe het er voor stond
Is er een 'pling-optie' op FOK!?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hmm... misschien moet ik ff mijn pling-optie aanzetten zodat je me wakker kan plingen als het spannend wordt.
quote:karim vevo There are 6 to 7 hours left to complete the mission, because the few meters remaining is the difficult and very sensitive mission and rayan is alive , the source : of the chief rescuers.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is er een 'pling-optie' op FOK!?![]()
Nee, nvm, dat wil ik niet!
Dat was wel de verwachting. Misschien waren de werkers wat sneller geweest als ze niet zo lastig gevallen werden door de meute daar... En was dat jochie nu eruit geweestquote:
Ja lang verhaal... Als m'n vrouw langskomt krijg ik altijd de opmerking 'ben je nu wéér met je digitale vrienden bezig?'quote:
Morgen naar de test straat, zeltest negatief maar voel me niet echt bepaald lekker. Maar goed dan zijn we er vanaf.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vond je al zo vrolijk overkomen.
Wie denkt dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom denkt deze mocro dat het belangrijk is dat het een Marokkaan is? Iedereen wil toch dat het jochie eruit komt? ongeacht zijn afkomst? Het is een kind...
Ze hebben 2 uur geleden 4 buizen van 2 - 3 meter neergelegd. De afstand zou nog 'enkele' meters zijn... Zitten ze er dan nog 16 meter vanaf ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef Tengano het volgende:
Aantal buizen in de tunnel is nog steeds niet genoeg. Ze hebben weer een volgende nodig.
bron: stream zelf.
Alleen met DM's. Niet uitproberen he?!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja lang verhaal... Als m'n vrouw langskomt krijg ik altijd de opmerking 'ben je nu wéér met je digitale vrienden bezig?'![]()
Nee echt niet, geloof me!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Alleen met DM's. Niet uitproberen he?!![]()
![]()
Hier alle kids al ziek naar de teststraat gehad. Allen negatief.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Morgen naar de test straat, zeltest negatief maar voel me niet echt bepaald lekker. Maar goed dan zijn we er vanaf.
Ik heb geen idee. Maar ik heb de hele tijd al gezegd dat het probleem volgens mij is dat ze niet precies weten waar hij ligt. Alleen ik wordt daarvoor door een aantal mensen voor gek verklaart.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben 2 uur geleden 4 buizen van 2 - 3 meter neergelegd. De afstand zou nog 'enkele' meters zijn... Zitten ze er dan nog 16 meter vanaf ofzo?
Oh, niks van aantrekken. Iedereen wenst een goede afloop voor deze jochie, niet alleen de Marokkanen.quote:
Soms worden mensen ziek... Dat kan gebeuren. Beterschapquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Morgen naar de test straat, zeltest negatief maar voel me niet echt bepaald lekker. Maar goed dan zijn we er vanaf.
Vanmiddag met zoonlief naar de teststraat geweest na een positieve zelftest. Zelf heb ik mezelf net nog negatief getestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hier alle kids al ziek naar de teststraat gehad. Allen negatief.
Er is nog hoop!
Zoiets moeten ze maar snel gaan uitvinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef raptorix het volgende:
Na een positieve zelftest zou ik wel wat verwachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vanmiddag met zoonlief naar de teststraat geweest na een positieve zelftest. Zelf heb ik mezelf net nog negatief getest
Ik ben het met je eens. En ik denk zelfs dat ze te trots zijn om andere (ervaren buitenlanders) om hulp te vragen. Als je ziet hoe chaotisch iedereen daar maar rondloopt. Dat is niet goed voor de reddingsactiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik heb de hele tijd al gezegd dat het probleem volgens mij is dat ze niet precies weten waar hij ligt. Alleen ik wordt daarvoor door een aantal mensen voor gek verklaart.
Maar als je echt weet waar hij ligt, duurt het volgens mij allemaal wat minder lang. Heb je natuurlijk wel te maken met obstacles zoals verschuivingen, maar dan kun je daar gericht op anticiperen omdat je precies weet waar je moet zijn.
Sowieso is het daar veel te druk .....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En ik denk zelfs dat ze te trots zijn om andere (ervaren buitenlanders) om hulp te vragen. Als je ziet hoe chaotisch iedereen daar maar rondloopt. Dat is niet goed voor de reddingsactie
Er zijn mensen uit Zweden en Amerika aanwezig...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En ik denk zelfs dat ze te trots zijn om andere (ervaren buitenlanders) om hulp te vragen. Als je ziet hoe chaotisch iedereen daar maar rondloopt. Dat is niet goed voor de reddingsactie
Ook dat was mijn gedachte. Ik had gehoopt dat ze bij die jongen een zender zouden droppen waarmee ze hem met een kruispeiling exact konden localiseren. Maar het enige wat ik gezien heb is mensen met landmeters.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, oké dat wist ik niet. Maar de beste tunnelgravers zijn de Zwitsers toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:06 schreef Mahra het volgende:
[..]
Er zijn mensen uit Zweden en Amerika aanwezig...
Maar die hebben op zeker niet de lead/regie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:06 schreef Mahra het volgende:
[..]
Er zijn mensen uit Zweden en Amerika aanwezig...
Tja, dit is wat er is gezegd. Verder, in Marokko heb je ook genoeg geologen, gravers, etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, oké dat wist ik niet. Maar de beste tunnelgravers zijn de Zwitsers toch?
Wellicht op de achtergrond? In elk geval, hulp is ingeschakeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar die hebben op zeker niet de lead/regie.
Die info is niet bekend. Op de beelden ziet het er allemaal heel primitief uit, maar wat ze allemaal gedaan hebben weet ik niet.. (zuurstof, warmte, GPS)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ook dat was mijn gedachte. Ik had gehoopt dat ze bij die jongen een zender zouden droppen waarmee ze hem met een kruispeiling exact konden localiseren. Maar het enige wat ik gezien heb is mensen met landmeters.
En het regent ook van de verschillende afstandenquote:
Yup, ik versta ze helemaaaaaaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij kan die mensen verstaan, dus ik hoop het zo!
Is dat zo? En zoja, waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Mahra het volgende:
[..]
Tja, dit is wat er is gezegd. Verder, in Marokko heb je ook genoeg geologen, gravers, etc.
Ai aj, dat is wel een groot probleem!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
En het regent ook van de verschillende afstanden
Coordinatie ligt duidelijk in Marokko. Iedere professional zou het totaal plaatje anders doen uitzien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Mahra het volgende:
[..]
Wellicht op de achtergrond? In elk geval, hulp is ingeschakeld.
GPS heeft een frequentie/golflengte die niet door een berg heen kan komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die info is niet bekend. Op de beelden ziet het er allemaal heel primitief uit, maar wat ze allemaal gedaan hebben weet ik niet.. (zuurstof, warmte, GPS)
Heb wat vertrouwen... die mensen die daar aanwezig zijn, weten echt wel wat ze doen. Hoe chaotisch het er voor ons wellicht ook uit ziet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Coordinatie ligt duidelijk in Marokko. Iedere professional zou het totaal plaatje anders doen uitzien.
Het is ook niet zo dat ik geen vertrouwen in het eindresultaat heb. Ik heb gisteren al een voorspelling gedaan dat hij er levend uitkomt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef Mahra het volgende:
[..]
Heb wat vertrouwen... die mensen die daar aanwezig zijn, weten echt wel wat ze doet. Hoe chaotisch het er voor ons wellicht ook uit ziet.
Ja dat snap ik wel, maar ik weet niet of ze een GPS gedropt hebben. En daarnaast, een GPS is nauwkeurig in XY-vlak tot 2,5 meter (de meeste dan), in Z-vlak 0,5 meter. Wellicht hebben ze een iets nauwkeurigere GPS, maar het is wel een gok...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
GPS heeft een frequentie/golflengte die niet door een berg heen kan komen.
Niet eerder gezien dat het zo wasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoeveel bevestigingen heb je nodig?
Als die jongen een GSM device krijgt aangereikt heeft dat geen enkel nut. Dat signaal kan nergens heen vanaf zijn lokatie. Dan moet je juist een device hebben met een hele lage frequentie, dat zou wel lukken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ik weet niet of ze een GPS gedropt hebben. En daarnaast, een GPS is nauwkeurig in XY-vlak tot 2,5 meter (de meeste dan), in Z-vlak 0,5 meter. Wellicht hebben ze een iets nauwkeurigere GPS, maar het is wel een gok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |