SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik lust ze allemaal nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Oke maar welke van de celebrations snoepjes vinden jullie het minst lekker?
Levensvragenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende: [..] Deze vraag komt wekelijks tweemaal voorbij hier en hierop volgen gemiddeld vijftig serieuze reacties.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LevensvragenHebben we het al over favoriete Merci-smaken gehad?
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
https://voca.ro/18ErxbaPTnq4
Nog één keertje
Mokka, of hoe die ene moet koffiesmaak ook heetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cappuccino zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mokka, of hoe die ene moet koffiesmaak ook heet
Die is lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mokka, of hoe die ene moet koffiesmaak ook heet
Tussen het zevende en zevenenzeventigste levensjaar is dit niet het meest boeiende onderwerp ter wereld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die met biscuit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan nu: Ritter Sport smaken![]()
Heb er net 3 in de koeling liggen, Marsepein, hazelnoot en nog iets
Die met biscuitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen het zevende en zevenenzeventigste levensjaar is dit niet het meest boeiende onderwerp ter wereld.
Chocolade in de koelingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Oh okee. Die heb ik niet. Wel nog eentje met cashewnoten. Bijzonder.quote:
Hoe voelt het om te leven volgens al die sociale regels en niet gewoon te doen wat je zelf leuk vindt eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen het zevende en zevenenzeventigste levensjaar is dit niet het meest boeiende onderwerp ter wereld.
QUESTION EBRYTANG!!!!quote:
Dat is heerlijkquote:
Men moet snoep leuk en lekker en uitermate boeiend vinden?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe voelt het om te leven volgens al die sociale regels en niet gewoon te doen wat je zelf leuk vindt eigenlijk
Koelkast. Behalve als er bier in moet. Bier gaat voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heerlijk
Oke volgende boeiende vraag, fruit op kamertemperatuur of koelkasttemp?
Heel fruit kamertemperatuur. Sap lekker koudquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heerlijk
Nee maar dat is zo zonde, deed mijn moeder ook altijd, heb je van die half bevrozen chocoladequote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
QUESTION EBRYTANG!!!!
Lekker krieties dingZeker Bij1 gestemd?
Kamertemperatuur.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heerlijk
Gewoon kamertempquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heerlijk
oh well, als je chocola al gechambreerd is, en je handen zijn ook warm, dan zit achteraf alles onder, dusjah.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat is zo zonde, deed mijn moeder ook altijd, heb je van die half bevrozen chocolade
Fruit is meestens tropisch en/of subtropisch, dat gaat dood in een koelkast.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heerlijk
Lekker bananen in de koelkast leggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fruit is meestens tropisch en/of subtropisch, dat gaat dood in een koelkast.
quote:Weekendweerbericht: Zaterdag grotendeels droog, zondag kletsnat
Ja dat is net zo logisch als vlees bewaren op de vensterbank in de zon.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker bananen in de koelkast leggen
Nee totaal niet. Refeer naar het 'dat is iets voor blabla leeftijd'. Ik zie het je regelmatig doen en ik vraag me oprecht af waaromquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Men moet snoep leuk en lekker en uitermate boeiend vinden?
Goede regelingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koelkast. Behalve als er bier in moet. Bier gaat voor.
Hmm, ja sap op kamertemperatuur lijkt me niksquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel fruit kamertemperatuur. Sap lekker koud
Dat is in het kader van "De professor vindt er wat van". Zo'n leuke rubriek altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Refeer naar het 'dat is iets voor blabla leeftijd'. Ik zie het je regelmatig doen en ik vraag me oprecht af waarom
Ik kreeg geen snoepjes meer vanaf mijn achtstequote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Refeer naar het 'dat is iets voor blabla leeftijd'. Ik zie het je regelmatig doen en ik vraag me oprecht af waarom
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh well, als je chocola al gechambreerd is, en je handen zijn ook warm, dan zit achteraf alles onder, dusjah.
Geen last van, daarvoor is het al lang opquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fruit is meestens tropisch en/of subtropisch, dat gaat dood in een koelkast.
Goed antwoordquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg geen snoepjes meer vanaf mijn achtste
Gizmo en ik zijn zeker niet de gemiddelde Brabander.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus als de gemiddelde brabander
@:notorious_roy
@:mrgizmo die nooit hier komt
@:mickytjuh haar ex
Dat sowieso, maar hoe is dat in dit geval relevantquote:
Oh, ja weet ik niet eigenlijk. Goedequote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hoe is dat in dit geval relevant
Heeeeyyyy jij weet dit, als vliegtuigen regelmatig terugkeren met kogelgaten aan het uiteinde van de vleugels, wat ga je dan verbeteren aan het ontwerp van die vliegtuigen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is in het kader van "De professor vindt er wat van". Zo'n leuke rubriek altijd
Vleugels weglaten, duhquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeyyyy jij weet dit, als vliegtuigen regelmatig terugkeren met kogelgaten aan het uiteinde van de vleugels, wat ga je dan verbeteren aan het ontwerp van die vliegtuigen?
Nee, dat klopt. Maar "op kamertemperatuur brengen" kun je ook met andere dingen. En "chambreren" is korter.quote:
Ik vond het leuk staanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar "op kamertemperatuur brengen" kun je ook met andere dingen. En "chambreren" is korter.![]()
Behalve als ik het weer allemaal moet gaan uitleggen
de binnenkant van de vleugels. Survivorship bias. https://www.cantorsparadi(...)in-wwii-356b174defa6quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeyyyy jij weet dit, als vliegtuigen regelmatig terugkeren met kogelgaten aan het uiteinde van de vleugels, wat ga je dan verbeteren aan het ontwerp van die vliegtuigen?
Je hebt zelfs kans dat met fruit bewaren onder koude temperaturen het fruit zich gaat verdedigen tegen dit gevaar en stofjes gaat uitscheiden die je niet in je koelkast wenst, wat tomaten bijvoorbeeld voor een schade kunnen aanrichten na een nachtje logeren in de koelkast dat wil je niet weten.quote:
Je kende Wald al dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de binnenkant van de vleugels. Survivorship bias. https://www.cantorsparadi(...)in-wwii-356b174defa6
Ja en appels en peren doen het veel beter in de koelkast dan er buiten en zo voor nog wel meer fruit. Tomaten verliezen voornamelijk smaak en daarna wat voedingswaarden maar dan heb je ze al echt te lang liggen en vraag ik me af waarom ze je überhaupt al in huis hebt als je er toch niks mee doetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zelfs kans dat met fruit bewaren onder koude temperaturen het fruit zich gaat verdedigen tegen dit gevaar en stofjes gaat uitscheiden die je niet in je koelkast wenst, wat tomaten bijvoorbeeld voor een schade kunnen aanrichten na een nachtje logeren in de koelkast dat wil je niet weten.
Zulke verhalen zijn het waard om te onthoudenquote:
Het is maar net waar het fruit groeit op deze prachtige aardbolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en appels en peren doen het veel beter in de koelkast dan er buiten en zo voor nog wel meer fruit. Tomaten verliezen voornamelijk smaak en daarna wat voedingswaarden maar dan heb je ze al echt te lang liggen en vraag ik me af waarom ze je überhaupt al in huis hebt als je er toch niks mee doet
Niet naar de klok kijken en even wat doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
kan het nou even snel 5 uur worden plz?
Verschilt ook wel qua fruit of ik het wel of niet in de koelkast leg, dingen met schil zoals appels en kiwi's en zulks blijven erbuiten. Maar bijvoorbeeld druiven, aardbeien of blauwe bessen gaan wel in de koelkastquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en appels en peren doen het veel beter in de koelkast dan er buiten en zo voor nog wel meer fruit. Tomaten verliezen voornamelijk smaak en daarna wat voedingswaarden maar dan heb je ze al echt te lang liggen en vraag ik me af waarom ze je überhaupt al in huis hebt als je er toch niks mee doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Appels en peren horen op de trap van oudsher, dan mocht het gezin er dagelijks eentje pakken tijdens het naar beneden tippelen in de wintertijd om scheurbuik te voorkomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt ook wel qua fruit of ik het wel of niet in de koelkast leg, dingen met schil zoals appels en kiwi's en zulks blijven erbuiten. Maar bijvoorbeeld druiven, aardbeien of blauwe bessen gaan wel in de koelkast
Ja eens. Dat kwetsbare fruit sowieso in de koelkast anders is het zo klaarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt ook wel qua fruit of ik het wel of niet in de koelkast leg, dingen met schil zoals appels en kiwi's en zulks blijven erbuiten. Maar bijvoorbeeld druiven, aardbeien of blauwe bessen gaan wel in de koelkast
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 er is weer nieuw geld in Albaantje
Zonder kekke reklamefilm!? Hoe durven zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Vanavond toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:51 schreef dud0r het volgende:
Was er nog een andere datum voor je date gepland @:crack_
Yessquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:51 schreef dud0r het volgende:
Was er nog een andere datum voor je date gepland @:crack_
ja misschien ook wel, maar dat heb ik dan even gemistquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zonder kekke reklamefilm!? Hoe durven ze
Nog 4 maanden en 17 dagen, vanaf dan worden de dagen weer korterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Even geeuwenraam dicht doen, elektrisch dekentje aan (hai @:bitterbal
) en dan lepklep afsluiten en ouwelullenslaapie doen.
WOCHENENDE
Ik zal het eens aan mijn Albaanse collega vragen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien ook wel, maar dat heb ik dan even gemist
we hebben ook rollators bij de kringloopwinkelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Even geeuwenraam dicht doen, elektrisch dekentje aan (hai @:bitterbal
) en dan lepklep afsluiten en ouwelullenslaapie doen.
WOCHENENDE
Ohhh, nog zo lang!!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog 4 maanden en 17 dagen, vanaf dan worden de dagen weer korter@:zipportal
Scheer je weg, naarling.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog 4 maanden en 17 dagen, vanaf dan worden de dagen weer korter@:zipportal
Tegen die tijd ben ik alweer terug van de grote vakantiequote:
Ben tijdens je tocht toevallig ergen in een weekend bij een per vliegtuig makkelijk te bereiken locatie? Misschien even wat bier tanken samen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik alweer terug van de grote vakantie![]()
Maanquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Ga je uit eten op vrijdag avond en dan wil je een rustige tafel....
Misschien zijn ze al eens eerder geweest en liep er steeds een bitterbal voor hun neus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Chambre separe voor ze openen a 500 euro per couvert, zal ze leren!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |