Dat zal een stunt zijn zeg... Gewoon iemand die hem via de put naar boven trekt. Die hele berg voor niks afgegraven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe dan? Van bovenaf de put in bedoel je?
Is al geprobeerd en dat lukte niet. Misschien bedoelen ze die abseiler ermee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat zal een stunt zijn zeg... Gewoon iemand die hem via de put naar boven trekt. Die hele berg voor niks afgegraven.
Het dondert ook echt die gang in.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:14 schreef Mahra het volgende:
Zojuist weer een heel berg aan zand naar beneden gestort. Dat baart iedereen zorgen en maakt het zo moeilijk.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:14 schreef Mahra het volgende:
Zojuist weer een heel berg aan zand naar beneden gestort. Dat baart iedereen zorgen en maakt het zo moeilijk.
Krijg het echt benauwd van deze berichtjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het dondert ook echt die gang in.![]()
Voor de reddingwerkers ook niet echt veilig.
Waar baseer je op dat het een ongecordineerd zooitje is?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:16 schreef Alloch87 het volgende:
Ik heb er echt een slecht voorgevoel over. Als ik zie wat voor ongecordineerd zooitje het daar is....
Ja dat lijkt me welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:17 schreef Rambolin het volgende:
Er is ook een gevaar dat de jongen nog verder naar beneden valt, van 32 meter diepte naar 60 meter (?).
Aan het feit dat er geen afscheiding is gemaakt om ramptoerisme op afstand te houden. Aan het feit dat de ene wel met een bouwhelm loopt, en de ander niet. De een heeft wel een hesje aan, de ander niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:17 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat het een ongecordineerd zooitje is?
Ja? Is die put nog dieper dan de 32 meter waar hij zit?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:17 schreef Rambolin het volgende:
Er is ook een gevaar dat de jongen nog verder naar beneden valt, van 32 meter diepte naar 60 meter (?).
Ik ben het met je eens dat een en ander te wensen overlaat, maar ik houd hoop dat ze de redding zelf prima cordinerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Aan het feit dat er geen afscheiding is gemaakt om ramptoerisme op afstand te houden. Aan het feit dat de ene wel met een bouwhelm loopt, en de ander niet. De een heeft wel een hesje aan, de ander niet.
Zijn ze daar net klaar, kom jij er nog mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:18 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben niet gelovig, maar ik doe nu echt meerdere schietgebedjes
Ja 60 las ik in eerste instantequote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja? Is die put nog dieper dan de 32 meter waar hij zit?
Heb daar nog niets over gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |