Geen idee, ons Marokkaans is niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is het systeem? De rioolbuizen als geleiding en safety voor de stalen buizen en die doorschuiven?
Ik denk wat ik hierboven gepost heb. Rioolbuizen lijken me niet geschikt om te schuiven. Staal wel. Dus buis in buisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:18 schreef deedeetee het volgende:
Asjemenou ze gaan er rioolbuizen in stoppen ? Dat is dan wel het betere werk. Hoop zo dat t goed afloopt voor iedereen.
Zag laatst ook nog zo'n soort vliegtuig in Afghanistan met mensen eraan in de lucht. Dat kan ook nogquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:27 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Buiten Afrika kunnen ze er ook wat van
[ afbeelding ]
Ja maar die bleven niet lang zittenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zag laatst ook nog zo'n soort vliegtuig in Afghanistan met mensen eraan in de lucht. Dat kan ook nog
Laten we maar hopen dat ze er zelf een beetje idee bij hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is het systeem? De rioolbuizen als geleiding en safety voor de stalen buizen en die doorschuiven?
Ze zaten berhaupt niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar die bleven niet lang zitten
Psies. Laat ze een voorbeeld aan ons nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beter gaan ze thuis de live volgen…
Als ik zie wat ze nu nog allemaal neer zetten nu, vraag ik me echt af of er een capabele projectleider zit… Deze rotzooi had gisteren al klaar moeten staan. zie het somber in voor het jochiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat ze er zelf een beetje idee bij hebben
Waren vooral jongeren zeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Ze zaten berhaupt niet.
Ze hingen meer.
Nu 10 hectare.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:33 schreef Tengano het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het geduurd zou hebben als ze er paralel een put naast hadden gegraven van 32 meter.
Dan moet je toch een eind kunnen komen in drie dagen.
Dat is 10 meter per dag.
quote:De grond word momenteel onderzocht op scheuren en barsten, dit duurt normaal weken en moet nu in korte tijd pas daarna kunnen er buizen geplaatst worden om instorting te voorkomen
De Spanjaarden met Westerse ubermensch genen lukte het ook niet in een paar dagen. Om het in perspectief te zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Veel te traag ditnauwelijks cordinatie, schiet gvd eens op man!
Bullshit, ze werken keihard. Het jochie doet zijn best, heeft zuurstof, water en drinken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ik zie wat ze nu nog allemaal neer zetten nu, vraag ik me echt af of er een capabele projectleider zit… Deze rotzooi had gisteren al klaar moeten staan. zie het somber in voor het jochie
Gooi gewoon een touw in die put en hijs die knul omhoog. Sheesh.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Spanjaarden met Westerse ubermensch genen lukte het ook niet in een paar dagen. Om het in perspectief te zetten.
Die lag op 60 meter om het in perspectief te plaatsenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Spanjaarden met Westerse ubermensch genen lukte het ook niet in een paar dagen. Om het in perspectief te zetten.
Hij zit vast…quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gooi gewoon een touw in die put en hijs die knul omhoog. Sheesh.
Hij ligt na een bocht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, want een jochie van 6 jaar oud kan gewoon dat touw pakken en zichzelf 32 meter omhoog laten hijsenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |