Dat heb ik nou ook. Zie wel enigszins wat een blunder of een goede redding is, maar that's itquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond het gek genoeg helemaal niet zo’n fout van Mvogo, ultiem pech dat zo’n bal net op die manier valt
Maar ik heb dan ook geen verstand van keepers
Binnen 10 jaar vast wel een keerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:35 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Wordt Ajax nog GESLOOPT, Salzburg enzo
Weet nooit zo goed wie heeft gezegd dat hij ajax zou slopen en met psv zou gaan heersen, maar het is hoe dan ook niet gebeurd. Denk nog steeds dat er voldoende kwaliteit is, maar het ontbreekt aan elk vernuft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:39 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, helaas zonder Schmidt
PSV heeft een zwaar programma he dat is al erg genoeg.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
Had de var niet moeten ingrijpen bij deze blunder? Knjb
Moet PSV ook vaker uit spelen dan Ajax denk je?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wel weer direct een zwaar programma na de winterstop..
ajax,az,vitesse uit.
Er stonden er drie te slapen achterin inderdaad: Obispo, Teze en Mwene. Alle drie hielden ze ook al in toen die bal stuiterde. Denk dat Mvogo er vanuit ging dat Aboukhlal die bal aan zou nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het meer de fout van de verdediging dat in die situatie aboukhlal en karlsson totaal vrij staan. Wel ongelukkig en niet heel sterk gekeept, maar een blunder vind ik ook wat overdreven.
Ik denk trouwens dat het een bewussie was van Aboukhlal, die zag dat een aanname niet ging werken.
Iedereen wil winnen maar bij Götze heb ik dat idee toch het minst. Moet eruit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, onzinpraatje.
Iedereen op het veld wil echt wel winnen. Echter veel matige spelers, slecht positiespel en er zit weinig idee achter.
Dan krijg je dat spelers zich gaan ergeren of uit de pas gaan lopen, wat je ook wel zag in deze wedstrijd.
Ook iedere keer dat gegoochel met opstellingen en wissels. Elke keer spelen er weer spelers op andere posities. Met de wissel gaat PSV slechter spelen.
Timing was inderdaad slecht, echt zo'n actie waarbij je in het luchtledige eindigt. Zo'n lange bal is 3 seconden onderweg. Dat mag je wel beter inschatten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er stonden er drie te slapen achterin inderdaad: Obispo, Teze en Mwene. Alle drie hielden ze ook al in toen die bal stuiterde. Denk dat Mvogo er vanuit ging dat Aboukhlal die bal aan zou nemen.
Toch moet Mvogo 'm wel hebben, denk ik. Als Aboukhal die bal aan had genomen, had hij Mvogo ook vrij simpel omspeelt. Mvogo ging nu eigenlijk nergens echt voor. Niet om die bal gewoon te pakken / weg te stompen, maar ook niet om echt in actie te komen als Aboukhlal 'm aanneemt.
Ja, doe in elk geval iets. Of ga vol voor die bal, met het risico dat Aboukhlal 'm toch aanneemt. Of ga vol voor een situatie waarin Aboukhlal 'm aanneemt. In beide gevallen zou het er ook niet slechter uit hebben, denk ik, dan nu.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Timing was inderdaad slecht, echt zo'n actie waarbij je in het luchtledige eindigt. Zo'n lange bal is 3 seconden onderweg. Dat mag je wel beter inschatten.
Die lieten gisteren Twente alle hoeken van het veld zien jaquote:
In situatie 2 (blijf in je 5 meter staan) had het er ook wel redelijk debiel uitgezien denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, doe in elk geval iets. Of ga vol voor die bal, met het risico dat Aboukhlal 'm toch aanneemt. Of ga vol voor een situatie waarin Aboukhlal 'm aanneemt. In beide gevallen zou het er ook niet slechter uit hebben, denk ik, dan nu.
willen zal hij wel maar het zit hem meer in het niet meer kunnen denk ikquote:Op zondag 6 februari 2022 11:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Iedereen wil winnen maar bij Götze heb ik dat idee toch het minst. Moet eruit.
Dan zijn er nog wel mogelijkheden voor Aboukhlal en Karlsson om dat te verkloten. Nu had Karlsson vrij baan, omdat Mvogo er al flink naast had gegrepen. Dan staat 'ie nog redelijk in positie. Niet ideaal, maar niet helemaal kansloos.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In situatie 2 (blijf in je 5 meter staan) had het er ook wel redelijk debiel uitgezien denk ik.2 man voor een keeper die hem zo kunnen intikken.
Wat ook wel weer duidelijk maakt dat het gek is dat er 2 spelers van AZ bij een lange bal niet in buitenspelpositie staan. (Schuld van de verdediging dus.)
Ja eens. Conclusie is dus gewoon dat je 2 kutkeepers hebt en 3 b-verdedigers die de middelmaat niet snel gaan ontstijgen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zijn er nog wel mogelijkheden voor Aboukhlal en Karlsson om dat te verkloten. Nu had Karlsson vrij baan, omdat Mvogo er al flink naast had gegrepen. Dan staat 'ie nog redelijk in positie. Niet ideaal, maar niet helemaal kansloos.
Er staan er daar drie te slapen. Aboukhlal liep zo weg bij Obispo en Teze. Karlsson bij Mwene. Doordat de keeper staat te grabbelen gaat alle aandacht daar naar toe, maar de verdediging zag er natuurlijk ook hopeloos uit.
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
1 troost: PSV maakt een zeer grote kans op Conference League winst.
[ afbeelding ]
Feyenoord is PSV voorbijquote:Op zondag 6 februari 2022 11:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
4, want hoewel Mauro niks fout deed bij die actie, is dat ook geen wereldverdediger. Mwene, Obispo, Teze of Mauro kunnen meehobbelen met 2-3 goede verdedigers, maar als dat je hele verdedigingslinie is, dan wordt het lastig.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja eens. Conclusie is dus gewoon dat je 2 kutkeepers hebt en 3 b-verdedigers die de middelmaat niet snel gaan ontstijgen.
Was een extra verdediger deze winter misschien toch wel slim geweest.
Roger S. heeft al gezegd dat die Conference League hem weinig boeit.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik Ramalho een geweldenaar vind maar die had het toch wel beter staan want ook bij die 1-1 staan ze als pupillen allemaal alleen naar de bal te kijken, als Martins Indi mag aannemen en een hoek uitkiezen dan weet je dat er iets niet helemaal goed is gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja eens. Conclusie is dus gewoon dat je 2 kutkeepers hebt en 3 b-verdedigers die de middelmaat niet snel gaan ontstijgen.
Was een extra verdediger deze winter misschien toch wel slim geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |