abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203570975
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind Koeman een aardige trainer maar die zou uit dit materiaal ook niet veel meer halen. Zet gewoon de poppetjes logisch neer en dat is het dan wel.
Een andere reden dat ik graag een zwaargewicht zie is dat die zich dan ook niet zo makkelijk tevreden zou stellen met het huidige materiaal, plus dat die vaak een leuk netwerk met zich meebrengen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203570983
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Anyway, er is een mooi clubje trainers beschikbaar dus ben ook wel benieuwd.

Oude garde: Cocu, Koeman, Fraser. Peoplemanagers, niet zo tactisch aangelegd. Poppetjes op de goede plek en klaar.

Nieuwe lichting: Bosz, Jonk en Letsch.

Kom ik toch weer bij Letsch uit omdat ik Bosz en Jonk te aanvallend vind.
\Jonk moet zich eerst maar eens bewijzen bij een middenmoter/subtopper in de Eredivisie..

Doe mij Letch dan maar, mag ie Openda meenemen
pi_203571015
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Een andere reden dat ik graag een zwaargewicht zie is dat die zich dan ook niet zo makkelijk tevreden zou stellen met het huidige materiaal, plus dat die vaak een leuk netwerk met zich meebrengen.
Daar zit wel wat in ja. Een trainer kan De Jong flink pushen om tot het uiterste te gaan. (Maar je zou toch zeggen dat Schmidt dat ook wel deed.)
pi_203571054
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Daar zit wel wat in ja. Een trainer kan De Jong flink pushen om tot het uiterste te gaan. (Maar je zou toch zeggen dat Schmidt dat ook wel deed.)
Dat deed Schmidt zeker ja :T Maar die lijkt er niet het maximale uit te halen. Ik blijf erbij dat er ontzettend veel meer voetbal in deze selectie ziet dan we wekelijks te zien krijgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203571085
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk dat een aantal spelers wel op voorspraak van Schmidt zijn gekomen. En die zijn niet allemaal even succesvol. Van een TD verwacht ik wat meer dan alleen de spelers halen waar de trainer mee aan komt zetten. Sowieso zitten trainers vaak op de korte termijn, terwijl een TD ook moet kijken naar lange termijn en potentiële transferwaarde van een selectie. Dus niet alleen figuren als Gotze, Zahavi en Ramalho halen waar je geen klapper op gaat maken en waar zelfs amper statiegeld op zit.
pi_203571092
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat deed Schmidt zeker ja :T Maar die lijkt er niet het maximale uit te halen. Ik blijf erbij dat er ontzettend veel meer voetbal in deze selectie ziet dan we wekelijks te zien krijgen.
Denk dat de poppetjes op de juiste plek zetten en laten staan al heel veel zou helpen ten opzichte van elke week uit de grabbelton de opstelling voor het weekend halen.
pi_203571097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Tja. Die discussie wordt hier al maanden gevoerd. Ligt het nou aan Schmidt (die in ieder geval voor een deel verantwoordelijk is voor het matige materiaal) of aan het matige materiaal?

Ik vind het allemaal 6-jes. De Jong, het materiaal en Schmidt zelf. Maar dus ook het materiaal. Behalve Gakpo allemaal redelijke spelers maar ook redelijk kleurloos.
pi_203571137
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat de poppetjes op de juiste plek zetten en laten staan al heel veel zou helpen ten opzichte van elke week uit de grabbelton de opstelling voor het weekend halen.
Dat je spelers wisselt is an sich inherent aan het voetbal. Maar Schmidt krijgt het heel vaak voor elkaar om zo te wisselen dat alleen hij de logica erachter nog begrijpt. Zoals de Drommel-wissel opeens. Dát Drommel gewisseld wordt is gezien zijn prestaties logisch, alleen slaat het moment weer nergens op.
pi_203571142
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat een aantal spelers wel op voorspraak van Schmidt zijn gekomen. En die zijn niet allemaal even succesvol. Van een TD verwacht ik wat meer dan alleen de spelers halen waar de trainer mee aan komt zetten. Sowieso zitten trainers vaak op de korte termijn, terwijl een TD ook moet kijken naar lange termijn en potentiële transferwaarde van een selectie. Dus niet alleen figuren als Gotze, Zahavi en Ramalho halen waar je geen klapper op gaat maken en waar zelfs amper statiegeld op zit.
Ja eens. Heeft zelf ook matige spelers gehaald.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:57:12 #285
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203571197
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef tja77 het volgende:

[..]
Met Bosz en Jonk heb je kans op ijshockey uitslagen en erg mooi voetbal.
Koeman hoeft voor mij echt niet te komen.
Letsch of Fräser zouden dan voor mij de 2 opties worden.
Waarom zou je Fräser willen met zijn betonvoetbal?
pi_203571200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat je spelers wisselt is an sich inherent aan het voetbal. Maar Schmidt krijgt het heel vaak voor elkaar om zo te wisselen dat alleen hij de logica erachter nog begrijpt. Zoals de Drommel-wissel opeens. Dát Drommel gewisseld wordt is gezien zijn prestaties logisch, alleen slaat het moment weer nergens op.
Schmidt wisselt zo ongeveer elke week wel. Drommel had hij beter gewisseld in de korte winterstop. Dan kun je je met trainen e.d., evt wat oefenwedstrijden, weer voorbereiden op Mvogo in de goal.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:59:37 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203571225
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
moet je als PSV ook wel kunnen betalen natuurlijk
pi_203571245
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hele gekke dingen kan PSV niet doen nee. Maar er is meestal wel ergens nog een zak(je) geld beschikbaar.
pi_203571251
quote:

[..]
Kunnen ze wel.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:04:53 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203571289
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Kunnen ze wel.
dat betwijfel ik dus een beetje, als je naar de transferbalans kijkt wel zou je denken maar blijkbaar is dat geld ergens anders voor nodig
pi_203571294
Eventjes speculeren over de actualiteit: overleeft Roger Schmidt het als PSV tegen NAC uit de beker vliegt en komend weekend niet van Vitesse wint?
pi_203571310
quote:

[..]
Mja, geld is er blijkbaar wel.

Als je ziet wat er betaald is voor Bruma en wat die aan salaris verdient. Salaris plus tekengeld en bonus van Zahavi. Salaris van Götze. Voor Baumgartl is ook 10 mio betaald. Doan werd destijds op het laatste moment nog even voor 7,5 mio gehaald. Voor Romero werd 10 mio betaald, voor Lozano 12,5 met allerlei bonussen.

Ok, geen Ajax waar je als TD kunt shoppen in de categorie 20 tot 25 miljoen, maar voor 8-10 miljoen moet je toch goede spelers voor de Eredivisie kunnen halen.
pi_203571332
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eventjes speculeren over de actualiteit: overleeft Roger Schmidt het als PSV tegen NAC uit de beker vliegt en komend weekend niet van Vitesse wint?
Lijkt me niet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203571354
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:08 schreef RipCity het volgende:

[..]
Lijkt me niet.
Ik weet het niet. Toon en John willen wel héél graag niet te boek staan als bestuurders die aan paniekvoetbal doen. :P
pi_203571355
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me van niet. Anders wordt het wel heel lachwekkend.
pi_203571363
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Toon en John willen wel héél graag niet te boek staan als bestuurders die aan paniekvoetbal doen. :P
Ik zou eigenlijk deze zomer Toon en John ook hun boeltje laten pakken. In elk geval John. Misschien het jaar erop dan Toon als je niet in één zomer zowel de AD, TD als de trainer wilt vervangen.

PSV komt gewoon niet verder met deze mensen.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:11:08 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203571365
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mja, geld is er blijkbaar wel.

Als je ziet wat er betaald is voor Bruma en wat die aan salaris verdient. Salaris plus tekengeld en bonus van Zahavi. Salaris van Götze. Voor Baumgartl is ook 10 mio betaald. Doan werd destijds op het laatste moment nog even voor 7,5 mio gehaald. Voor Romero werd 10 mio betaald, voor Lozano 12,5 met allerlei bonussen.

Ok, geen Ajax waar je als TD kunt shoppen in de categorie 20 tot 25 miljoen, maar voor 8-10 miljoen moet je toch goede spelers voor de Eredivisie kunnen halen.
dat kan best maar als je kijkt verkoop inkoop is er dit seizoen voor 52 verkocht en maar 15 ingekocht
pi_203571390
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat kan best maar als je kijkt verkoop inkoop is er dit seizoen voor 52 verkocht en maar 15 ingekocht
Klopt. Dit seizoen is er voor weinig ingekocht. Maar mag hopen dat als er wat ruimte wordt gemaakt, iemand toch wel wat spelers kan halen van 8-10 miljoen.

Als je moet gaan shoppen in de categorie onder de 5 mio, dan moet je je scouting wel heel erg goed op orde hebben.

Voor 52 verkopen zit er met deze selectie in elk geval niet in de komende 2-3 jaar.
pi_203571412
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik zou eigenlijk deze zomer Toon en John ook hun boeltje laten pakken. In elk geval John. Misschien het jaar erop dan Toon als je niet in één zomer zowel de AD, TD als de trainer wilt vervangen.

PSV komt gewoon niet verder met deze mensen.
Ik vroeg me ook al af of de RvC zo langzamerhand niet eens van zich moet laten horen. Zo zoetjes aan is het wel eens tijd voor een paleisrevolutie.

Maar de RvC houdt zich al jaren erg koest, wat an sich prima is, die horen zich niet met de dagelijkse gang van zaken te bemoeien maar ik krijg van de huidige raad wel eens de indruk dat het een tandeloze bedoening is.
pi_203571447
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik vroeg me ook al af of de RvC zo langzamerhand niet eens van zich moet laten horen. Zo zoetjes aan is het wel eens tijd voor een paleisrevolutie.

Maar de RvC houdt zich al jaren erg koest, wat an sich prima is, die horen zich niet met de dagelijkse gang van zaken te bemoeien maar ik krijg van de huidige raad wel eens de indruk dat het een tandeloze bedoening is.
Toon is pas 64 maar 74 zou ik ook geloven. Is gewoon vroeg oud. Maakt ook een slechte indruk in zijn interviews.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')