Ja het is hier ook ff gestopt met regenenquote:
Natuurlijk niet gekkie, in zijn nieuw aangekochte villa natuurlijk!quote:
Ga zondag maar ff bij m'n ma buurten ofzo. Of Netflix knookquote:
het was zo lekker droog. en toen ging het ineens best hard losquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja het is hier ook ff gestopt met regenen
Gezellig, ga je daar vaak heen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga zondag maar ff bij m'n ma buurten ofzo. Of Netflix knook
Ja niet normaal opeens! Maar nu is het weer wat afgenomen, beter , want moet nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
het was zo lekker droog. en toen ging het ineens best hard los
Dan maar snel heen, voordat het weer begint te regenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja niet normaal opeens! Maar nu is het weer wat afgenomen, beter , want moet nog boodschappen doen![]()
Er waren tijden dat ik d'r 1x per maand zag, ze woont ook 50km verderop. Maar sinds ze begin 2021 achteruit ging, uiteindelijk ook diagnose dementie, en ze niet meer in d'r eigen flat kon wonen zie ik d'r vakerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig, ga je daar vaak heen?
Ja moet toch echt gebeurenquote:
Klein stukje , alleen even de beheoften laten doen want ze is ziekquote:
Ja klopt, ik moet een keer met mn reet van de bank af komen...zucht....Hahaha..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan maar snel heen, voordat het weer begint te regen
Lastig hequote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet een keer met mn reet van de bank af komen...zucht....Hahaha..
Ja man! Mn reet lijkt wel van lood, wil maar niet lukken om op te staanquote:
Dat was dan ook wel een eindje rijden dan.. Heeft ze het heel erg?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er waren tijden dat ik d'r 1x per maand zag, ze woont ook 50km verderop. Maar sinds ze begin 2021 achteruit ging, uiteindelijk ook diagnose dementie, en ze niet meer in d'r eigen flat kon wonen zie ik d'r vaker
Ojee wat heeft ze dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja moet toch echt gebeuren
[..]
Klein stukje , alleen even de beheoften laten doen want ze is ziek
Soms lastig hé.. als eenmaal lig op de bank, vind ik het ook moeilijk om weer op te staan zeker met dit weerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet een keer met mn reet van de bank af komen...zucht....Hahaha..
Ja en ik weet ook dat het moet enzo, maar ik heb geen zinnnn...ik moet een bediende of een slaaf hebben ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms lastig hé.. als eenmaal lig op de bank, vind ik het ook moeilijk om weer op te staan zeker met dit weer
Anders iemand appen, die voor jou even naar de winkel wilquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en ik weet ook dat het moet enzo, maar ik heb geen zinnnn...ik moet een bediende of een slaaf hebben ofzo
Ja die denken ook doeiiiiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Anders iemand appen, die voor jou even naar de winkel wil
dat kleine stukje had je ook wel met de paraplu kunnen lopenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja niet normaal opeens! Maar nu is het weer wat afgenomen, beter , want moet nog boodschappen doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |