36cm afstand houden is genoeg voor de gemiddelde FOK!kerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:10 schreef mschol het volgende:
gewoon 1,5m afstandhouden van elkaar, permanent
Gebruikte heroinespuit kan ook dat lijkt me op dit forum wat waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:25 schreef TegendraadseTelg het volgende:
Geen gevaar voor de gemiddelde fokker, je zal toch eerst sex moeten hebben om het op te kunnen lopen.
Misschien tijd voor vakantie?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit bewijst toch wel de noodzaak om iedereen met een experimenteel HIV- en vogelgriepvaccin te laten inenten en het digitale coronapaspoort om te bouwen tot 'zorgpaspoort' zodat als mensen in de toekomst naar de Ikea of de kroeg gaan, de weigeraars van alle toekomstige vaccins de deur geweigerd kunnen worden. Misschien ook verstandig om daar meteen medicijngebruik aan te koppelen zodat de portier kan zien of zijn klanten misschien wel antidepressiva krijgen of onlangs nog voor een SOA geholpen zijn.
wat hiv krijg je door de lucht van een ander op te snuivenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit bewijst toch wel de noodzaak om iedereen met een experimenteel HIV- en vogelgriepvaccin te laten inenten en het digitale coronapaspoort om te bouwen tot 'zorgpaspoort' zodat als mensen in de toekomst naar de Ikea of de kroeg gaan, de weigeraars van alle toekomstige vaccins de deur geweigerd kunnen worden. Misschien ook verstandig om daar meteen medicijngebruik aan te koppelen zodat de portier kan zien of zijn klanten misschien wel antidepressiva krijgen of onlangs nog voor een SOA geholpen zijn.
Nee, van de wc-bril! Dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:47 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
wat hiv krijg je door de lucht van een ander op te snuiven
Wat echt onbegrijpelijk is want met een beetje moeite kan je in een prep programma bij je lokale GGD en ben je voor ¤ 7,50 per maand permanent beschermd tegen HIVquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:30 schreef sirdanilot het volgende:
Als homo zijnde kan ik je vertellen dat de meesten zich hier niks van aantrekken, dan bedoel ik voornamelijk grindr types en dat soort slettebellen.
90% effectief.... is dus niet permanent beschermdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat echt onbegrijpelijk is want met een beetje moeite kan je in een prep programma bij je lokale GGD en ben je voor ¤ 7,50 per maand permanent beschermd tegen HIV
Volgens mij bestond dat nog niet toen ik in NL woonde, dit is vrij recent.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat echt onbegrijpelijk is want met een beetje moeite kan je in een prep programma bij je lokale GGD en ben je voor ¤ 7,50 per maand permanent beschermd tegen HIV
Je laat je weer eens beïnvloeden door een fragment van 30 seconden zonder enige context.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, van de wc-bril! Dat weet toch iedereen?
Dr. Fauci (I am Science!) zegt hier dat besmetting kan komen door normaal gezinsleven binnenshuis.
An old video circulating on social media shows Dr. Anthony Fauci, director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases, warning that even just “close contact” with those already afflicted with AIDS could result in infection.
In the context of a conversation about childhood infections, Fauci speculates that “if the close contact of a child is a household contact, perhaps there will be a certain number of cases of individuals who are just living with and in close contact with someone with AIDS, or at risk of AIDS, who does not necessarily have to have intimate sexual contact or share a needle, but just the ordinary close contact that one sees in normal interpersonal relations.”
het ergste is nog dat boos doen dat wetenschapppers op basis van bepaalde kennis jaren terug these uitgelegd hebben, waarvan ze later mogelijk aangeven dat door betere kennis dat ontkracht kan worden:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je laat je weer eens beïnvloeden door een fragment van 30 seconden zonder enige context.
En door het hier te posten, probeer je anderen ook te beïnvloeden op basis van datzelfde fragment.
Seks hebben op 1.5 afstand van elkaar is de oplossing.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:10 schreef mschol het volgende:
gewoon 1,5m afstandhouden van elkaar, permanent
Dat zou je anders niet doen na een bezoeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Volgens mij bestond dat nog niet toen ik in NL woonde, dit is vrij recent.
Ik zou dit wel aanraden als je regelmatig grindr hookups doet ja. Ik ben zelf nogal een panda. Ik heb niet zo veel lust meer en dan vind ik het echt ranzig om een vreemde vent thuis uit te nodigen en dan stinkt mijn bed daar weer naar en moet i kweer alles verschonen![]()
Nee ik wil alleen nog serieus daten en zelfs dat gebeurt maar een paar keer per jaar en dan is het veel tegenwoordig
FOK!ers hebben toch geen seks, dus niet nodig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Goh wat toevallig toch weer..
Maar weer snel allemaal in de rij voor een AIDSboosterprikje.
OK, dus we kunnen ook alles wat Fauci nu beweert met een korreltje zout nemen, aangezien dit coronavirus ook slechts 2 jaar bekend is? Dus wie weet hebben Dr. Malone en andere dissidenten ook wel gelijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je laat je weer eens beïnvloeden door een fragment van 30 seconden zonder enige context.
En door het hier te posten, probeer je anderen ook te beïnvloeden op basis van datzelfde fragment.
Ik vind de titel "liegen" nogal overdreven.
Die video is van ~1983 en toen werd de ziekte AIDS nog maar net 2 jaar (h)erkend.
Omdat het nog niet zo vaak voor kwam en men nog onderzoek deed naar de oorzaak, wist men ook nog weinig over de verspreiding, dus zo'n uitspraak in die tijd vind ik niet zo heel verwonderlijk.
HIV, het virus dat AIDS veroorzaakt, ontdekte men pas rond die tijd (1983 / 1984). Daarvoor tastte men nog in het duister over de verspreiding.
Het is dus nogal makkelijk scoren om anno 2022 iemand in een kwaad daglicht te stellen op basis van de informatie die men toen had.
https://www.aier.org/article/fauci-was-duplicitous-on-the-aids-epidemic-too/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |