Hebben ze daar eigenlijk uitkeringen/toelages voor werkloosheid?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:47 schreef Phoebster het volgende:
Ik stel me zo voor dat het hele leven in dat dorp op zijn gat ligt. Het is niet alsof ze daar allemaal gestructeerde kantoorbanen hebben hè.
Allemaal steunbetuigers ......quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:43 schreef wizzer het volgende:
Ik snap echt niet dat ze die meute niet wegsturen, dat is allemaal extra gevaar. Staan die trouwens, net als mij, allemaal in de ziektewet?
Vrijdag is vaak een vrije dag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef wizzer het volgende:
Vrijdag is een heilige dag ook, zijn ze dan vrij? Maar evengoed wegsturen: ze veroorzaken alleen maar meer trillingen.
Ze willen de jongen zelf halen door in de put te gaan. Politie houdt ze tegen en daar waren/zijn ze boos om.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:09 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat is hier aan de hand? Waarom schreeuwen ze zo?
Wat een josti'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:58 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ze willen de jongen zelf halen door in de put te gaan. Politie houdt ze tegen en daar waren/zijn ze boos om.
Haha wat een stel beunhazen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:58 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ze willen de jongen zelf halen door in de put te gaan. Politie houdt ze tegen en daar waren/zijn ze boos om.
Linkerwand, in het AD staat een duidelijke foto.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef Tengano het volgende:
Waar was het ingestort? In de schacht of het gedeelte boven de schacht?
Ik denk zelf van niet dat stond al in mijn post. Die jongen moet zo veel mogelijk emotioneel stabiel en rustig gehouden worden. Contact met een radeloze moeder kan dan redelijk verkeerd uitpakken.quote:
Maar waaruit blijkt dan dat het niet zeker is dat hij nog leeft? Ze hebben toch een camera op hem staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:13 schreef StaceySinger het volgende:
Het is niet zeker of het 5-jarige jongetje Rayan nog in leven is.
Hij viel dinsdagmiddag in de lege waterput die naar schatting 32 meter diep is. Artsen staan klaar om de jongen indien nodig te behandelen. De Marokkaanse regering zei mee te leven met de ouders.
https://www.telegraaf.nl/(...)er-rayan-nadert-doel
Misschien ligt hij te slapen, dat kun je misschien ook niet goed zien ..... het blijft afwachten, ik hoop dat ze hem gauw kunnen redden .......quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar waaruit blijkt dan dat het niet zeker is dat hij nog leeft? Ze hebben toch een camera op hem staan?
Pffquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:13 schreef StaceySinger het volgende:
Het is niet zeker of het 5-jarige jongetje Rayan nog in leven is.
Hij viel dinsdagmiddag in de lege waterput die naar schatting 32 meter diep is. Artsen staan klaar om de jongen indien nodig te behandelen. De Marokkaanse regering zei mee te leven met de ouders.
https://www.telegraaf.nl/(...)er-rayan-nadert-doel
Als hij slaapt moet je hem nog steeds kunnen zien ademen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien ligt hij te slapen, dat kun je misschien ook niet goed zien ..... het blijft afwachten, ik hoop dat ze hem gauw kunnen redden .......
Heb het filmpje niet gezien ......quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als hij slaapt moet je hem nog steeds kunnen zien ademen.
Tering wat zullen die ouders in spanning zittenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als er iets is wat een kind rustig kan krijgen, dan is het wel de stem van de moeder. Natuurlijk spreekt die tegen dat kind.
Denk jij dat dat gesprek niet via de politie gaat, die van tevoren niet even met moeders zullen bespreken over wat en hoe ze iets zegt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |