SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja dat wel. Maar goed dat ze het zelf ook gaat zien.quote:
Alleen al die zelfverzekerde lag van hem maakt mij al misselijk bah wat een LULquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zie ik dus niet.....met zijn nagelbijten en rodekop krijgen.
ahhhhhhh nog een deskundige lol , jij bent verslavingsdeskundige , ik kom niet meer bij, het is hier lachen gieren brullen, en de streams zijn jankenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:04 schreef danilel het volgende:
Nawel heeft een kiwi verslaving gekregen
[ afbeelding ]
Ja heb me er gister en vanavond zo aan lopen ergeren. Ze laten continu de nominatiegesprekken van de boys zien en nooit van Nawel(en haar kamer),laat staan het continu geroddel en gestook. Sterker nog ze brengen haar telkens in beeld alsof zij geen groepjes wil etcquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahhhhhhh nog een deskundige lol , jij bent verslavingsdeskundige , ik kom niet meer bij, het is hier lachen gieren brullen, en de streams zijn janken
ze zei het zelfquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahhhhhhh nog een deskundige lol , jij bent verslavingsdeskundige , ik kom niet meer bij, het is hier lachen gieren brullen, en de streams zijn janken
(vind je wel leuk hoor)quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
mijn fok! trip is zeker geen bad tripquote:
Waren Nawel haar eigen woorden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor mij is ze niets veranderd, overduidelijk, dat ze dit doet omdat ze ineens snapte dat het publiek haar alleen maar in bed zag liggen. en btw hoe kan ineens die migraine die ze al 3 week had over zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:07 schreef Sofia35 het volgende:
Ik vind nawel nu veel leuker. Ze lacht veel, zingt veel en is wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |