SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Het antwoord op je vraag was medio 2020 al algemeen bekend. En als je corona nieuws moe bent, waarom vraag je dan nog dingen eroverquote:
quote:Zes Twentse brandweerlieden rukken uit voor… een studente met een vastzittende vinger
HENGELO - Ze friemelde wat met haar vinger, in de gaten van de stoel naast haar. Ruimte zat, dacht ze. Tot de studente van het ROC van Twente ineens vast kwam te zitten en er met geen mogelijkheid meer uit kwam. De oplossing? De brandweer bellen. En dat heeft ze geweten.
Dat zou wel sneu zijn.quote:
Nee, een vinger dikte.quote:
kinderen doen gekke dingen somsquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel bijzonder zijn op een school.
nee maar de kans dat je positief test is vele malen kleiner hequote:Op donderdag 3 februari 2022 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, om Ama bij te vallen, ik zie ook het voordeel van nu "even" corona oplopen niet. Voor vinkjes doet het niet bijster veel (want booster) en het geeft geen garanties dat je niet alsnog positief test bij vliegen.
waarom wil corona dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar de kans dat je positief test is vele malen kleiner he
Niet met tig verschillende varianten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie zegt dat je straks niet doodziek bent en überhaupt niet heen kan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus. Met de nu geldende omikron varianten. Wat in de toekomst allemaal nog komt weten we allemaal nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet met tig verschillende varianten.
niemandquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Wie zegt dat je straks niet doodziek bent en überhaupt niet heen kan.
mja is geen garantie dat je niet positief testquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat k de kans da ik positief aankom in thailand natuurlijk zo laag mogelijk wil houden
Ik vind het gewoon raar wat je allemaal roept. Als je zo para bent blijf je toch gewoon lekker thuis of zorg je dat je voor je vakantie in quarantaine gaat. Kan dat niet? Ja jammer dan.quote:
nee maar dat zeg i ook nergensquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja is geen garantie dat je niet positief test
bedankt voor je nuttige bijdrage amaquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar wat je allemaal roept. Als je zo para bent blijf je toch gewoon lekker thuis of zorg je dat je voor je vakantie in quarantaine gaat. Kan dat niet? Ja jammer dan.
Daarom beter gewoon kans op besmetting laag houden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus. Met de nu geldende omikron varianten. Wat in de toekomst allemaal nog komt weten we allemaal niet
ja maar alsnog is de kans groter dat als ik het niet krijg positief zal testen bij aankomst dan als ik et nu wel zou krijgen en dan heeeeel toevallig in zon korte periode 2 keer besmet raakquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu schat ik de kans dat bal specifiek in het ziekenhuis terecht zou komen niet zķ hoog, maar de kans op (her)besmetting is nu gewoon groot.
ja die strategie doe ik naarmate de datum dichterbij komtquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom beter gewoon kans op besmetting laag houden.
nee hoor. ga er niet vanuit dat k erg ziek zal wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap dat je het niet wil horen, maar hopen op een besmetting is gewoon raar.
mensen vinden het raar wat ik zeg. Prima tochquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we weer ruzie aan het maken over niks?
Ja laatst riepen mensen hier omdat ik die 3de prik niet meer wil(de) dat dat ervoor zorgt dat die maatregelen niet weggaan (omdat meer mensen dat niet willen). Elkaar bewust besmetten met corona helpt nog minder gok ik zo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Bitterbal wil graag dat iemand haar besmet met corona.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we weer ruzie aan het maken over niks?
ik doe niets expres he. heb gewoon mondkapje op en hou afstandquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
Ik zou het ook raar vinden dat als het je lukt besmet te worden, je een week betaald thuisblijft van je werk.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Bitterbal wil graag dat iemand haar besmet met corona.
* Fogel hoest richting bitterbalquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
zit toch niet zo te miepen joh. zeg alleen dat et nu goed zou uitkomenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Mja, m'n zus was laatst positief, was niet echt ziek, maar d'r energieniveau is na een week of twee pas zodanig dat ze weer aan het werk kan op d'r zittende werk, maar dan is ze ook gewoon op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoor. ga er niet vanuit dat k erg ziek zal worden
Zeg dat dan!quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik doe niets expres he. heb gewoon mondkapje op en hou afstand
mensen moeten nu geen dingen gaan verzinnen hoor
oke ja vervelend voor haarquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, m'n zus was laatst positief, was niet echt ziek, maar d'r energieniveau is na een week of twee pas zodanig dat ze weer aan het werk kan op d'r zittende werk, maar dan is ze ook gewoon op.
Moet ik mijn hoest terugtrekken?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
jezus. wat een eigen invullerij allemaal
Wat, ik lees sinds Thailand een optie lijkt dat je een besmetting wil.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
jezus. wat een eigen invullerij allemaal
HET ZOU NU GOED UITKOMEN JAquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, ik lees sinds Thailand een optie lijkt dat je een besmetting wil.
Daar ben ik het wel mee eens. En geen enkele garantie dat je daarna niet nog een keer positief test.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
ja okee ik dacht al dat ik iets verkeerd begrepen hadquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, ik lees sinds Thailand een optie lijkt dat je een besmetting wil.
dat is nu al 3 keer gezegdquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. En geen enkele garantie dat je daarna niet nog een keer positief test.
HET GEEFT GEEN GARANTIES.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HET ZOU NU GOED UITKOMEN JA
hoe moeilijk is dat te begrijpen?
dat zeg ik tcoh ook nergens draakquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HET GEEFT GEEN GARANTIES.
Ook niet zo moeilijk te begrijpen toch? Vanmiddag nog uitgebreid over BA en z'n broers (aka de twee nu bekende mutaties van Omicron) gehad hier ook.
Nee dat is gewoon dwaasheid.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
dat begrijpen jullie zelf toch ook. En ja ik hou afstand en draag de hele dag een mondkapje op werk MAAR mocht ik toch besmnet raken omdat ik de hele dag onder de MENSEN ben zou dat goeduitkomen
dat is geen hogere wiskunde jongens
Ja weet ik.quote:
Het dringt blijkbaar niet tot je door, daarom wordt het herhaald.quote:
ja dag draak.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het dringt blijkbaar niet tot je door, daarom wordt het herhaald.
Hoop dat ze allemaal kapot gaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Er zijn hele corona party's
Die kansberekening is nog niet bekend voor die nieuwe mutaties he.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
heb het over kansen nergens zeg ik garanties
nee mara dat zei ik net ook al dat we niet weten wat er in de toekomst nog komt he. heb het op basis vand e info van nu.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kansberekening is nog niet bekend voor die nieuwe mutaties he.
50% kans. Wel of niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kansberekening is nog niet bekend voor die nieuwe mutaties he.
bedankt wederom voor je bijdrage amaquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:57 schreef Ama het volgende:
Je kan ook gewoon zorgen dat je geen corona hebt als je naar Thailand gaat.
Jaja.
Ja graag gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bedankt wederom voor je bijdrage ama
De man man man is wat ik eigenlijk van de “jongens” verwacht had.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mara dat zei ik net ook al dat we niet weten wat er in de toekomst nog komt he. heb het op basis vand e info van nu.
man man man
DIt snap ik nog netquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:57 schreef Ama het volgende:
Je kan ook gewoon zorgen dat je geen corona hebt als je naar Thailand gaat.
Jaja.
Op basis van de info van nu vind ik het dom om te denken dat nu besmet raken iets zegt over de kans om het later niet weer op te lopen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mara dat zei ik net ook al dat we niet weten wat er in de toekomst nog komt he. heb het op basis vand e info van nu.
man man man
oke dat mag je vindenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op basis van de info van nu vind ik het dom om te denken dat nu besmet raken iets zegt over de kans om het later niet weer op te lopen.
Ik heb het nog niet gehad en ik wil het eigenlijk zo houden.quote:
Ik ben wel weer toe aan een boosterquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehad en ik wil het eigenlijk zo houden.
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, weer geen zin om aan de biljetgazet te gaan werken. Vakantievoorpret maar weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lapland en de Noordkaap. Maar eerst in april met PTA naar Denemarken, daar moet ook nog veel voor gebeuren. Lees: Ik maak altijd een excursiegidsje voor zoietsquote:
hebben vast ook mensen wel iets van te vindenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:03 schreef Modus het volgende:
Ik dacht laat ik het onderwerp even veranderen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:02 schreef Modus het volgende:
Dus dan fiets je hier https://www.google.nl/map(...)7i16384!8i8192?hl=nl, verder 0 verkeer, die stoep is 2-3m breed en dan lopen er 2 mongolen naast elkaar op de fietsstrook.
Waarom zijn mensen ZO VERSCHRIKKELIJK KUT
Die moet je toch eik gewoon voor hun flikker rijden van achteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ze in hun rug getrapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:04 schreef bitterbal het volgende:
'verkeersdeskundige' [ afbeelding ]
Ik hoor dat er hele fietsersparty's zijnquote:
ik had vandaag op zon tweerichtingfietspad een zogenaam snelle dodo vanuit de andere kant nog dacht 2 fietsers in te halen dus hij reed vervolgens op mijn kant en was te laat met inhalen en toen ben ik bijna op hem ingereden en heb ik em uitgescholden voor domme idiootquote:
Intolerant asociaal teringtiefeskutwijfquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag op zon tweerichtingfietspad een zogenaam snelle dodo vanuit de andere kant nog dacht 2 fietsers in te halen dus hij reed vervolgens op mijn kant en was te laat met inhalen en toen ben ik bijna op hem ingereden en heb ik em uitgescholden voor domme idioot
hij had kunnen zien dat ik te snel was voor hem om op dat moment in te gaan halen
jeetje wat een agressie weer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag op zon tweerichtingfietspad een zogenaam snelle dodo vanuit de andere kant nog dacht 2 fietsers in te halen dus hij reed vervolgens op mijn kant en was te laat met inhalen en toen ben ik bijna op hem ingereden en heb ik em uitgescholden voor domme idioot
hij had kunnen zien dat ik te snel was voor hem om op dat moment in te gaan halen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat er hele fietsersparty's zijn
Da's dan ook weer niet heel handig op de scooter.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat die iets terug riep maar had muziek op de hoorde hem niet
hij was op de fiets he. ik kwam aan gereden en zag hem dus die inhaal starte. Denk hij ziet mij dus hij staakt de poging. Begon die heel snel te trappenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's dan ook weer niet heel handig op de scooter.
oh je bedoelde muziek ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's dan ook weer niet heel handig op de scooter.
Allemaal aso'squote:
Was gewoon lekker op hem geknaldquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij was op de fiets he. ik kwam aan gereden en zag hem dus die inhaal starte. Denk hij ziet mij dus hij staakt de poging. Begon die heel snel te trappenIk moest gewoon vol op de rem omdat die op mijn helft zat
nou ja wel meer denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was gewoon lekker op hem geknaldHad je nog een kejonabesmetting aan overkunnen houden ook
Gemiste kans
Laplandquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lapland en de Noordkaap. Maar eerst in april met PTA naar Denemarken, daar moet ook nog veel voor gebeuren. Lees: Ik maak altijd een excursiegidsje voor zoiets
Awesomequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lapland en de Noordkaap. Maar eerst in april met PTA naar Denemarken, daar moet ook nog veel voor gebeuren. Lees: Ik maak altijd een excursiegidsje voor zoiets
Vandaag riep een wielrenner ook iets naar mij.. Ik reed gewoon zoals het hoort, rechts van de weg, maar op dat punt begint links een fietspad met twee richtingsverkeer. Ik dus netjes mijn hand uitsteken en kijken of er niks achter me aan kwam. Was dus die wielrenner, die iets riep van daar kun je niet inquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat die iets terug riep maar had muziek op de hoorde hem niet
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:14 schreef bitterbal het volgende:
muziek op de scooter is wel oke want heb spiegeltjes. Fietsers hebben vaak niet door dat ik achter ze rijd als ze muziek op hebben
wielrenners gaan bij mij vaak bumperkleven zodat ze uit de wind meerijden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag riep een wielrenner ook iets naar mij.. Ik reed gewoon zoals het hoort, rechts van de weg, maar op dat punt begint links een fietspad met twee richtingsverkeer. Ik dus netjes mijn hand uitsteken en kijken of er niks achter me aan kwam. Was dus die wielrenner, die iets riep van daar kun je niet in![]()
Nou ja okee.. en dus gewoon door gereden waar ik heen wilde...
Ik denk dat hij dacht dat ik een bepaald landgoed in wilde wat daar links ligt..... Maar goed niks aan de hand en zo dus..
Dat is inderdaad erg vriendelijk...quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wielrenners gaan bij mij vaak bumperkleven zodat ze uit de wind meerijden.
vaak ga ik dan langzamer rijden zodat ze er voorbij gaan omdat ze sneller zijn maar soms doen ze dat niet en vraag of ik vriendelijk of ze willen opflikkeren
ja meestal is het zoiets als wil je dat niet doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vriendelijk...
![]()
![]()
Voluit remmen zodat ze op je klappen en dood gaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wielrenners gaan bij mij vaak bumperkleven zodat ze uit de wind meerijden.
vaak ga ik dan langzamer rijden zodat ze er voorbij gaan omdat ze sneller zijn maar soms doen ze dat niet en vraag of ik vriendelijk of ze willen opflikkeren
Ik heb nieuwe deckboxen en sleevesquote:
nee dat betwetertige gedoequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is balletje haar valiumpilletje en IQ-koekje vergeten in te nemen vandaag.
Uginquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe deckboxen en sleeves![]()
Allemaal magenta![]()
En gelijk wat kaarten apart laten leggen.
Ugin the spirit dragon foil![]()
Pact of negation
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:31 schreef bitterbal het volgende:
alsof ik goedkeuring nodig heb hier om met muziek op de scooter te rijden
Foeiquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik doe alleen maar dingen die God verboden heeft dus ik zeg maar niets ook al heb ik altijd gelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren nog met gemiddeld 35kmu en 6 man door het donker gefietst met minibouwlampen aan de fiets.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's dan ook weer niet heel handig op de scooter. verkeer
Ja die verblinden schijnbaar wel automobilisten want die seinden allemaal.quote:
Oeh, water sports.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
hebben we nu dan overal onze plasjes over gedaan en gelijk gekregen?
Iets andere hoek is wellicht een optie.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die verblinden schijnbaar wel automobilisten want die seinden allemaal.
Of het waren fans
Jouw probleemquote:
Gewoon niet doen, neem maar van deze betweter aan.quote:
Ik denk dat ik het van buiten ken, maar ik ga niet klikken om het te controlerenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, neem maar van deze betweter aan.
Kachel vol aan en hopla.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Fwp, m'n taxi schiet niet op en het is hierbinnen fris.
Jij zit wel in een twijfelachtige regio natuurlijk...quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het van buiten ken, maar ik ga niet klikken om het te controleren
ook qua muzieksmaakquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij zit wel in een twijfelachtige regio natuurlijk...
Fake taxi?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Fwp, m'n taxi schiet niet op en het is hierbinnen fris.
Nee, ik ga zo weg en kerel vindt het wel best zonder verwarming aan. Kan wel m'n klauwen aan 'm warmen, da's wel weer handig.quote:
Ik ging er een beetje van uit dat het een ding is dat regelmatig voorbij komt tijdens carnaval.quote:
M'n zus, is een beetje afhankelijk van hoe snel ze losgeweekt is van de kids.quote:
correctquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging er een beetje van uit dat het een ding is dat regelmatig voorbij komt tijdens carnaval.
Oh, top. Ik zie jou posten en denk er meteen aan dat zus dat lijkenboek wilde lenen.quote:
Kom mijn ramen wassen?quote:
Fijne associatiequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, top. Ik zie jou posten en denk er meteen aan dat zus dat lijkenboek wilde lenen.
Aflikken mag ook, maar dan ben je lang bezigquote:
Nou bahquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aflikken mag ook, maar dan ben je lang bezig
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef dud0r het volgende:
Denk dat het zo tijd is voor een stukje kaas en plakje worst
Ik heb net paaseitjes op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef dud0r het volgende:
Vuile quasi-levenhebber zit je op een kringverjaardag of zoquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef dud0r het volgende:
Liggen die nu al in de winkels!?quote:
Best ok voor kant en klaar meukquote:
quote:
Viesdikquote:
ga je zwemmen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik morgen na het zwemmen even naar Lidl ga.
Alle Amerikaanse meuk halen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik morgen na het zwemmen even naar Lidl ga.
Holy shit.quote:
Ben pas net klaar met eten, is nog helemaal geen tijd voor snacksquote:
lekker vroeg welquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Morgenochtend om 9.00 uur mag ik een uurtje spetteren.
Krijg je ook een visje als je het goed doet?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Morgenochtend om 9.00 uur mag ik een uurtje spetteren.
Een spannend avontuur vol mythische belevenissen en schatten van ongekende waardequote:
Als ik netjes op mijn buik op de kant schuif en in mijn vinnen klapquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je ook een visje als je het goed doet?
Maar misschien boek ik nog wel een hotel en scheur ik naar de Veluwequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een spannend avontuur vol mythische belevenissen en schatten van ongekende waarde
heb je daarna nog de hele dag om te smurfenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had liever een uurtje later gegaan, maar banen zwemmen duurt maar tot 10 uur.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar misschien boek ik nog wel een hotel en scheur ik naar de Veluwe
dit was vrij duidelijk tochquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoeveel hints heeft ie nodig he, zou je denken.
En dan een spannende date met CL bij de lidl in Edequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar misschien boek ik nog wel een hotel en scheur ik naar de Veluwe
Begint nu wel op te vallen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan een spannende date met CL bij de lidl in Ede
Héérlijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begreep ik
lekker he die 3 dagen :p
Ik had het eigenlijk over de Lidl in Papendrecht hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint nu wel op te vallen.
Ja afgelopen weekend al Wageningen, dit weekend de Veluwe ...quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint nu wel op te vallen.
Krijg altijd als ik Papendrecht lees dit nummer in mijn kopquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over de Lidl in Papendrecht hoor
Dit zal wel over Papendrecht en Papi Chulo gaan. Buda en CL is wel een goede match.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:17 schreef Modus het volgende:
Zal aan mij liggen maar de 2 lijken mij echt totaal niet bij elkaar passen.
ik ga net aan de kaassoufleesquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, dat was lekker... hele ovengegratineerde slang weggewerkt
Neh.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit zal wel over Papendrecht en Papi Chulo gaan. Buda en CL is wel een goede match.
Verlicht ons eens met je inzicht?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:17 schreef Modus het volgende:
Zal aan mij liggen maar de 2 lijken mij echt totaal niet bij elkaar passen.
Jouw probleemquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben pas net klaar met eten, is nog helemaal geen tijd voor snacks
Heb jij je kliko naar Ama vernoemd of zo?quote:
Wollah zahbi, wats jou probleemquote:
nou ja zegquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij je kliko naar Ama vernoemd of zo?
Sowquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je zo lang alleen bent dan past niks meer.
Ja weet ik veel, binnen zetten buiten zettenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je stelt je met alle energie nog een beetje open.
Wollah toz tfoe. Zemmel.quote:
wil je een stukje kaas?quote:
welke?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Nieuwe PC besteld. Een Lenovo all in one. Morgen komtie.
Zo zoquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zit daar allemaal in dan? Magnetron? Stofzuiger? Blender?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Die dingen hebben tegenwoordig allemaal roekels geile namen als "IdeaCentre 3 24ALC6 F0G10069NY".quote:
Niet eens een burokoelkast. Die blijft nodigquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat zit daar allemaal in dan? Magnetron? Stofzuiger? Blender?
Geen idee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is de levertijd voor een ID.5?
das best een sjiek dingetjequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dingen hebben tegenwoordig allemaal roekels geile namen als "IdeaCentre 3 24ALC6 F0G10069NY".
wat ga je er allemaal mee doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dingen hebben tegenwoordig allemaal roekels geile namen als "IdeaCentre 3 24ALC6 F0G10069NY".
trein filmpjes monteren natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je er allemaal mee doen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
trein filmpjes monteren natuurlijk
Oh gelukkigquote:
bitje fok!ken en zoquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Internetten en WordPerfect 5 voor het geldkrantjequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn die videos van jou normaal dan niet ge-edit?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja video editten schijnt hij ook aan te kunnen. Dat heb ik dus al 5 jaar niet meer gedaan
Wat heb jij te snacken vanavondquote:
exactly. Die kookfilmpjes rollen zo 1 op 1 uit de GoPro.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn die videos van jou normaal dan niet ge-edit?
Beetje chips wat ik nog over had maar heb vanavond weinig trek.quote:
Fles Live & Uncutquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
exactly. Die kookfilmpjes rollen zo 1 op 1 uit de GoPro.
ik was eigenlijk niet bang dat jij daar een miskoop in zou doen...quote:
opzich is een recentere I5 niet zo'n drama en wel een verbetering maar dan is dit echt een betere deal met dat extra geheugen en die ryzen 7quote:Nou ja ik heb nou een HP DeskPro met een Core i5 en 8 GB en Chrome klapt er steeds vaker uit, de onboard NIC is al naar de ratsmodee dus ik heb halsoverkop een USB Wifi adaptertje gekocht, en hij is vijf jaar oud. Alleen, als ik nu een HP deskpro wil kopen krijg ik voor hetzelfde geld als toen WEER een i5 met 8 GB.
Ik wil er natuulijk wel een beetje op vooruit gaan.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje chips wat ik nog over had maar heb vanavond weinig trek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |