SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Het antwoord op je vraag was medio 2020 al algemeen bekend. En als je corona nieuws moe bent, waarom vraag je dan nog dingen eroverquote:
quote:Zes Twentse brandweerlieden rukken uit voor… een studente met een vastzittende vinger
HENGELO - Ze friemelde wat met haar vinger, in de gaten van de stoel naast haar. Ruimte zat, dacht ze. Tot de studente van het ROC van Twente ineens vast kwam te zitten en er met geen mogelijkheid meer uit kwam. De oplossing? De brandweer bellen. En dat heeft ze geweten.
Dat zou wel sneu zijn.quote:
Nee, een vinger dikte.quote:
kinderen doen gekke dingen somsquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel bijzonder zijn op een school.
nee maar de kans dat je positief test is vele malen kleiner hequote:Op donderdag 3 februari 2022 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, om Ama bij te vallen, ik zie ook het voordeel van nu "even" corona oplopen niet. Voor vinkjes doet het niet bijster veel (want booster) en het geeft geen garanties dat je niet alsnog positief test bij vliegen.
waarom wil corona dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar de kans dat je positief test is vele malen kleiner he
Niet met tig verschillende varianten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie zegt dat je straks niet doodziek bent en überhaupt niet heen kan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus. Met de nu geldende omikron varianten. Wat in de toekomst allemaal nog komt weten we allemaal nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet met tig verschillende varianten.
niemandquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Wie zegt dat je straks niet doodziek bent en überhaupt niet heen kan.
mja is geen garantie dat je niet positief testquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat k de kans da ik positief aankom in thailand natuurlijk zo laag mogelijk wil houden
Ik vind het gewoon raar wat je allemaal roept. Als je zo para bent blijf je toch gewoon lekker thuis of zorg je dat je voor je vakantie in quarantaine gaat. Kan dat niet? Ja jammer dan.quote:
nee maar dat zeg i ook nergensquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja is geen garantie dat je niet positief test
bedankt voor je nuttige bijdrage amaquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar wat je allemaal roept. Als je zo para bent blijf je toch gewoon lekker thuis of zorg je dat je voor je vakantie in quarantaine gaat. Kan dat niet? Ja jammer dan.
Daarom beter gewoon kans op besmetting laag houden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus. Met de nu geldende omikron varianten. Wat in de toekomst allemaal nog komt weten we allemaal niet
ja maar alsnog is de kans groter dat als ik het niet krijg positief zal testen bij aankomst dan als ik et nu wel zou krijgen en dan heeeeel toevallig in zon korte periode 2 keer besmet raakquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu schat ik de kans dat bal specifiek in het ziekenhuis terecht zou komen niet zķ hoog, maar de kans op (her)besmetting is nu gewoon groot.
ja die strategie doe ik naarmate de datum dichterbij komtquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom beter gewoon kans op besmetting laag houden.
nee hoor. ga er niet vanuit dat k erg ziek zal wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap dat je het niet wil horen, maar hopen op een besmetting is gewoon raar.
mensen vinden het raar wat ik zeg. Prima tochquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we weer ruzie aan het maken over niks?
Ja laatst riepen mensen hier omdat ik die 3de prik niet meer wil(de) dat dat ervoor zorgt dat die maatregelen niet weggaan (omdat meer mensen dat niet willen). Elkaar bewust besmetten met corona helpt nog minder gok ik zo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap dat je het niet wil horen, maar hopen op een besmetting is gewoon raar.
Bitterbal wil graag dat iemand haar besmet met corona.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we weer ruzie aan het maken over niks?
ik doe niets expres he. heb gewoon mondkapje op en hou afstandquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
Ik zou het ook raar vinden dat als het je lukt besmet te worden, je een week betaald thuisblijft van je werk.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Bitterbal wil graag dat iemand haar besmet met corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |