SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te veel foto's uit het vorige deel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dank je trui, had er al een gevonden, maar deze zijn ook leuk, kan natuurlijk verschillende aan zo mobiel maken, even kijken of ze niet te lang zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:43 schreef trui het volgende:
Dotteke, ik las in 't breitopic dat je octopusjes wil haken. Ik weet dat er lange tijd oproepen waren om octopussen te haken voor prematuur geboren kindjes, zie bijv. https://kleine-inktvisjes.eu/ Daar staan ook linkjes in naar patronen.
Deze is ook leuk. Maar wel in 't engels, ik weet niet of je dat een probleem vindt.
Nou ja, Google geeft zoveel treffers, je komt vast wel iets tegen naar je zin.![]()
JIj blij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:38 schreef Donna het volgende:
Oh ik zie nu dat ze ook nog normale maakt. Jippie!
Gelukkig krijgt mijn hele omgeving babiesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj blij.IK vind het ook leuk dat te haken maar ik heb al een kast vol. Moet echt niet meer zo maar voor de leuk gaan haken.
Dat is dan mooi meegenomenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt mijn hele omgeving babies
Ahhh, zo leuk ben benieuwd naar het eind resultaat!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan mooi meegenomen![]()
IK ben nu voor mijn dochter een mobile van octopusjes aan het haken, heb er in een een belletje gedaan.
Moet een heel kleintje worden voor boven zo stokke baby stoel,quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ahhh, zo leuk ben benieuwd naar het eind resultaat!
Wat leuk!quote:Op zondag 6 februari 2022 11:36 schreef Dotteke het volgende:
In de donkere octopusy een belletje gedaan Het touwtje is even voor de foto komt bij dochter thuis ergens aan te hangen zonder dat gehaakte touwtje
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op zondag 6 februari 2022 23:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu nog het beertje en dan heel veel outfits haken
[ afbeelding ]
Oeh dat patroon heb ik ook! Leuk! (Dendennis heeft veel leuke dingen)quote:Op maandag 7 februari 2022 08:12 schreef Donna het volgende:
Super schattig Dotteke. En CotS ook al zo cute, veel plezier met de outfitjes.
Ik ben bezig met deze;
[ afbeelding ]
Ja die zijn super leuk. Als ik nu geen last krijg van m'n tussenribspier ontsteking dan wil ik dat dikke haakboek van Dendennis ook graag.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh dat patroon heb ik ook! Leuk! (Dendennis heeft veel leuke dingen)
Dat boek heb ik van hem (ook mijn enige boek van hem) zoveel leuke dingen staan erin. Aanrader tot en met!quote:Op maandag 7 februari 2022 08:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja die zijn super leuk. Als ik nu geen last krijg van m'n tussenribspier ontsteking dan wil ik dat dikke haakboek van Dendennis ook graag.
[ afbeelding ]
Ik heb die van het feest met o.a. die aap en het varken en dus Croco Joe en de haai. Maar ik vond 'm net voor 4 euro op Vinted, dus heb 'm meteen maar overgenomen!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat boek heb ik van hem (ook mijn enige boek van hem) zoveel leuke dingen staan erin. Aanrader tot en met!
Oh wauw! Groot gelijk heb jequote:Op maandag 7 februari 2022 11:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb die van het feest met o.a. die aap en het varken en dus Croco Joe en de haai. Maar ik vond 'm net voor 4 euro op Vinted, dus heb 'm meteen maar overgenomen!
Herkenbaar! Dat is het fijne van hakenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef Donna het volgende:
Ik heb gewoon op 1 maand na 8 jaar niet gehaakt en gisteren begonnen alsof ik nooit gestopt was. Ik hoef bij haken ook niet na te denken wat ik doe, dat gaat vanzelf ofzo, bij breien moet ik dat altijd wel.
O dat is ook een leukerd I love itquote:Op maandag 7 februari 2022 08:12 schreef Donna het volgende:
Super schattig Dotteke. En CotS ook al zo cute, veel plezier met de outfitjes.
Ik ben bezig met deze;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |