Ik gok dat er onder de trap van de begane grond naar de verdieping een trap naar een keldertje is?quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik snap niet hoe die trappen van de twee verdiepingen op elkaar aan moeten sluiten!Ben ik dom of klopt de plattegrond daar niet? (Of staan de plaatjes 180° gedraaid tov elkaar?)
De oprijlaan is van de gemeente dus kost ons 0 grondquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, hier moet ik bij zijn. Hoe zit het in elkaar qua perceel? Is de oprijlaan gezamelijk?
Nee niet gedraaid, rechts is bij beide de kant van de buren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik snap niet hoe die trappen van de twee verdiepingen op elkaar aan moeten sluiten!Ben ik dom of klopt de plattegrond daar niet? (Of staan de plaatjes 180° gedraaid tov elkaar?)
Klopt! er zit een kelder onder en de trap is recht ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:43 schreef archito het volgende:
[..]
Ik gok dat er onder de trap van de begane grond naar de verdieping een trap naar een keldertje is?
De trap naar de kelder is dan met een 90 graden hoek en de trap naar boven is helemaal recht.
Verder, tof project! Erg benieuwd wat je er van gaat maken.
Dat is de verklaring. Thanksquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:43 schreef archito het volgende:
[..]
Ik gok dat er onder de trap van de begane grond naar de verdieping een trap naar een keldertje is?
De trap naar de kelder is dan met een 90 graden hoek en de trap naar boven is helemaal recht.
Verder, tof project! Erg benieuwd wat je er van gaat maken.
Oh wow. Ga je schapen houden op dat weiland?quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De oprijlaan is van de gemeente dus kost ons 0 grond
We hebben zelf 1750m2 dus om het huis, klein stukje voor en het weilandje recht naast het huis.
Nee fruitbomen en een moestuinquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wow. Ga je schapen houden op dat weiland?
Nee nog niet. Die ontmoeten we wel als we daadwerkelijk de sleutel hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:38 schreef NicolasJoy het volgende:
Leuk dat je het hier bij wil houden!![]()
Heb je de nieuwe buren al ontmoet?
Gewoon doen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee nog niet. Die ontmoeten we wel als we daadwerkelijk de sleutel hebben.
Voelt beetje awkward om daar nu al aan te bellen.
Zo ongeveer alles wat ik in mijn hoofd heb is nog helemaal niet aan de orde.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef Myraela het volgende:
Wat is je leukste idee/plan tot nu toe? En dan bij voorkeur zo'n detail waar je echt nog helemaal niet mee bezig moet zijn, maar wat je toch enthousiast maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |