Het is maar hoe je dat bekijkt; ik zie dat wat minder kritisch denk ik.quote:Op maandag 18 april 2022 06:40 schreef saxohans het volgende:
[..]
Idd niet verplicht zolang je eraf blijft. echter wanneer je een slechte panlat wilt vervangen dan gaat je spijker/schroef door het asbest en dan ben je al in overtreding. met alle mogelijke gevolgen van dien. (boete en dan alsnog verplicht saneren incl. omgeving) Wij hebben afgelopen jaar ons gehele dak laten saneren i.v.m. slechte panlatten.
Een dakraam neem ik aan ? Of komt er een hele dakkapel op ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:49 schreef gcjoel het volgende:
Tevens moet er een raam extra komen en dat kan ook niet als er nog asbest ligt.
.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is maar hoe je dat bekijkt; ik zie dat wat minder kritisch denk ik.
Hier zit ook asbest dakbeschot op de twee schuurtjes, maar ik laat het mooi zitten iig. al is het dak al wel 50 jaar oud denk ik. Zou vast wel ergens slechte panlatten opzitten, maar zolang alles nog hangt doen we daar mooi niets aan.
[..]
Een dakraam neem ik aan ? Of komt er een hele dakkapel op ?![]()
Mooie ruimte trouwens geworden die werk kamer.
Ik geef je groot gelijk dat je het op een schuur laat liggen, bij ons ging het om het dak van de woning zelf. (net aangekocht) Dakpannen lagen vol met mos en bij het reinigen ervan ontdekte ik enkele gebroken pannen en daaronder was alles verrot, ook de betonpannen waren in slechte staat. (45 jaar gelegen) Tevens wilde we enkele dakramen plaatsen en alle pannen vernieuwen dus wij hadden geen andere keus dan het dak volledig te saneren.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is maar hoe je dat bekijkt; ik zie dat wat minder kritisch denk ik.
Hier zit ook asbest dakbeschot op de twee schuurtjes, maar ik laat het mooi zitten iig. al is het dak al wel 50 jaar oud denk ik. Zou vast wel ergens slechte panlatten opzitten, maar zolang alles nog hangt doen we daar mooi niets aan.
[..]
Een dakraam neem ik aan ? Of komt er een hele dakkapel op ?![]()
Mooie ruimte trouwens geworden die werk kamer.
Ik moet soms ook van binnen even huilen als ik daar aan denk hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 20:53 schreef CoolGuy het volgende:
Ik volg dit topic graag, maar als ik die laatste foto's zo zie, dan heb je meer moed dan ik want ik zou hier van moeten janken denk ik. Niet vanwege de staat (of ja, ergens wel) maar vanwege hoeveel er moet gebeuren. Dergelijke klushuizen zijn echt niet aan mij besteedt, maar, ik kijk graag mee en ik ik denk zomaar dat jullie er iets prachtigs van gaan maken.
Boven de slaapkamer plafonds lag wel allerlei vergaan plastic, hooi, jute zakken en puin. Was een leuke douche bij het verwijderen van het zachtboardquote:Op zondag 8 mei 2022 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bubbeltjesplasticisolatieboks![]()
Hier kwam het tevoorschijn toen het dak werd vervangen. Het was volledig gedestintegreerd. Helaas liggen er nu miljoenen heel kleine stukjes plastic in de wijde omgeving van ons huis
Dat vind je echt overal in je kleding terugquote:Op zondag 8 mei 2022 22:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Boven de slaapkamer plafonds lag wel allerlei vergaan plastic, hooi, jute zakken en puin. Was een leuke douche bij het verwijderen van het zachtboard
Leuk dekbed.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:51 schreef gcjoel het volgende:
Zojuist dit dekbed overtrek gekocht:
https://www.hema.nl/wonen(...)ulti-1000028517.html
[ afbeelding ]
(Plaatje lukt niet mobiel)
Wil op basis hiervan de boel boven gaan stylen. Retro-achtig is het idee.
Iemand nog out of the box tips qua kleuren?
(Geel is de logische optie zeg maar)
Een tof behang ofzo zie ik ook wel zitten.
Thanks!quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef Vonkenboer het volgende:
@:gcjoel
Volgens mij moet het plaatje nu zichtbaar zijn.
Donkerpaars, fuchsia, heel donkerbruin, zeegroen/zwembad-lichtblauw (vintage blue van Flexa of juist lichtblauw a la badkamertegels in de jaren 50).quote:Op zondag 29 mei 2022 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
Lavendelkleurtjequote:Op zondag 29 mei 2022 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2022 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Donkerpaars, fuchsia, heel donkerbruin, zeegroen/zwembad-lichtblauw (vintage blue van Flexa of juist lichtblauw a la badkamertegels in de jaren 50).
Dat lichtblauw wat je noemt zit ik voor de badkamer wel echt aan te denkenquote:Op zondag 29 mei 2022 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Donkerpaars, fuchsia, heel donkerbruin, zeegroen/zwembad-lichtblauw (vintage blue van Flexa of juist lichtblauw a la badkamertegels in de jaren 50).
Van alles is mogelijk, leuk man!
Retro
Tofheidquote:Op zondag 29 mei 2022 20:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat lichtblauw wat je noemt zit ik voor de badkamer wel echt aan te denken
Zeker! We hadden in het vorige huis een gele jaren 30 stijl badkamer. Dus moet nu iets anders vindenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Tofheid![]()
Badkamer moet je vrolijk van worden toch?
Dat zijn de prioriteiten, als ik zo naar de staat vh huis kijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:51 schreef gcjoel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |