Ja dat vinden wij ook echt heel erg. Maar het is wel de beste optie.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
Zonde eigenlijk om zonnepanelen op zo'n mooi dak te leggen.Maar het moet maar.
Zeker! Die gaan we zelf plaatsen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:36 schreef saxohans het volgende:
Komt er nog een dakgoot bij het lage stuk? (om optrekkend vocht in de gevel/fundering te voorkomen)
Plantjes op zolder twee keer geld verdienen ben je het zo weer vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:32 schreef gcjoel het volgende:
Mijn mooie dak
Moet wel echt even wennen. …
Rc waarde 5.92quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:00 schreef saxohans het volgende:
Welke rc-waarde haal je? Pir met of zonder alu. folie?
Je gaat wel lekker door.
Netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Rc waarde 5.92
Pir met alu folie en de buitenste laag nog met daarop gipsplaten.
[ link | afbeelding ]
Ja we gaan er wel weer plafonds in zetten want het komt niet echt mooi uit nu de schoorsteen niet weg kan.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Lekker bezig hoor. En ik vind die schuine plafonds echt heel sfeervol.
Ik was bang dat pur niet zou kunnen tegen die buis. Want dat is inderdaad de makkelijkste optie.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:00 schreef Puala het volgende:
Ik zou purren, dat glad afsnijden en er een stuk gipsplaat in plakken
Klopt, best gevaarlijk zo.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Moet dat niet brandwerend afgewerkt worden met Fermacel oid ?
Ik heb geen houtkachel of iets dergelijks; maar moet je buizen die (lijkt mij) dubbelgeisoleerd zijn ook nog afwerken in een brandwerende koker ?quote:
https://www.kachelconcurr(...)dweer-zwijdrecht.pdfquote:Op maandag 4 juli 2022 20:35 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb geen houtkachel of iets dergelijks; maar moet je buizen die (lijkt mij) dubbelgeisoleerd zijn ook nog afwerken in een brandwerende koker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |