abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203490637
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
en dat maakt ze dan ook meteen goed?
Nee. Basel vloog er daarna kansloos uit tegen Linz, dat dan weer verloor van Brugge. AZ ging eraf tegen Kiev, dat daarna in het hoofdtoernooi alleen 4 punten pakte tegen Ferencvaros.

Jaar daarvoor haalde Ajax het wel en haalde daarna de halve finale. Dus dat je dan te vroeg moet pieken en je hele seizoen naar de vaantjes is, is ook niet per definitie 'n excuus. PSV toen twee puntjes in een best zware poule, wat uiteraard mede komt omdat PSV in pot 3 zat. In pot 3 zitten, dat doe je natuurlijk zelf.

Jaar eerder Ajax eraf tegen Nice dat daarna er kansloos ging tegen Napoli.

PSV moet eerst maar eens wat punten gaan pakken in Europa. Dan zit het misschien met de lotingen ook iets meer mee.
pi_203491049
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Breaking: Ook Jaap Stam staat volgens de NOS wel open voor het trainerschap van PSV:
[..]
NOS-goden.
Altijd wel mooie artikelen, uiteraard sta je als werkloze trainer open voor zo’n club, maar om daar een meteen een artikel aan te wijden..
  donderdag 3 februari 2022 @ 18:50:19 #178
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203491093
Uitleg van Schmidt zelf.

https://www.psv.nl/nieuws(...)ver-contract-toe.htm

Hij noemt eigenlijk een hele lijst op wat het niet is maar geeft in mijn ogen niet echt een duidelijke reden. Ja, hij wil niet nog 2 jaar bij PSV blijven. Maar waarom niet?

[ Bericht 14% gewijzigd door maxi-mus op 03-02-2022 19:03:35 ]
pi_203491100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:48 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Altijd wel mooie artikelen, uiteraard sta je als werkloze trainer open voor zo’n club, maar om daar een meteen een artikel aan te wijden..
Zou wel vermakelijk zijn bij PSV, bij Feyenoord sloeg het helemaal nergens op.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2022 18:51:24 ]
pi_203491305
Jonk kom er maar in! Blij mee
pi_203491354
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Uitleg van Schmidt zelf.

Hij noemt eigenlijk een hele lijst op wat het niet is maar geeft in mijn ogen niet echt een duidelijke reden. Ja, hij wil niet nog 2 jaar bij PSV blijven. Maar waarom niet?
Een hoop geneuzel, maar geen antwoord inderdaad.
  donderdag 3 februari 2022 @ 19:53:15 #182
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203492470
quote:
Uitleg van Schmidt zelf.

Waarom vindt hij 4 jaar ‘heel lang’ voor een club als PSV eigenlijk? Dat valt toch ook wel mee?
  Forum Admin donderdag 3 februari 2022 @ 19:55:44 #183
35723 crew  GGMM
pi_203492537
Ik zou het echt waanzinnig leuk vinden als het Jaap Stam wordt :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203493059
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het echt waanzinnig leuk vinden als het Jaap Stam wordt :)
Als Jaap Stam hoofdtrainer bij PSV wordt zeg ik mijn seizoenskaart op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203493702
quote:
Uitleg van Schmidt zelf.

Denk wel dat er wel wat gezeik is geweest over het aankoopbeleid. Dat kan bijna niet anders. In dat opzicht goed dat De Jong de hand op de knip heeft gehouden.
pi_203494121
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk wel dat er wel wat gezeik is geweest over het aankoopbeleid. Dat kan bijna niet anders. In dat opzicht goed dat De Jong de hand op de knip heeft gehouden.
Ja, wellicht heeft Schmidt gezeurd om nog wat dure bejaarden die hij kent uit een of andere prutscompetitie of dure afvallers uit de Bundesliga.

De investeringen in spelers die Schmidt graag wil hebben in elk geval niet geleid tot prijzen of tot spelers die straks voor de volle mep verkocht kunnen worden.

Ik ga er dan even vanuit dat Sangare niet alleen door Schmidt in beeld is gekomen.
pi_203494441
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:12 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, wellicht heeft Schmidt gezeurd om nog wat dure bejaarden die hij kent uit een of andere prutscompetitie of dure afvallers uit de Bundesliga.

De investeringen in spelers die Schmidt graag wil hebben in elk geval niet geleid tot prijzen of tot spelers die straks voor de volle mep verkocht kunnen worden.

Ik ga er dan even vanuit dat Sangare niet alleen door Schmidt in beeld is gekomen.
Ja, eens. Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar ook niet zo'n gevoel bij Schmidt heb gekregen dat ik denk: Die weet wel wat hij haalt en zal in zijn briljante manier van spelen wel een manier vinden om hem in te passen.

Gevoel wat ik bij een Slot nu wel heb bijvoorbeeld.
pi_203494539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een hoop geneuzel, maar geen antwoord inderdaad.
Ik vraag me af of Tayfun Korkut het antwoord is. Die heeft bij het rijke maar heel slecht voetballende Hertha BSC een contract tot de zomer om de club in de bundesliga te houden. Fredi Bobiç heeft al geprobeerd om Schmidt weg te halen nadat Pal Dardai was ontslagen. Dat lukte niet omdat Schmidt het seizoen wou afmaken. Enige andere optie is Rasenball, maar die hebben Tedesco wél een langer contract dan de zomer gegeven.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_203494576
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:37 schreef Sabata het volgende:

[..]
Ik vraag me af of Tayfun Korkut het antwoord is. Die heeft bij het rijke maar heel slecht voetballende Hertha BSC een contract tot de zomer om de club in de bundesliga te houden. Fredi Bobiç heeft al geprobeerd om Schmidt weg te halen nadat Pal Dardai was ontslagen. Dat lukte niet omdat Schmidt het seizoen wou afmaken. Enige andere optie is Rasenball, maar die hebben Tedesco wél een langer contract dan de zomer gegeven.
Hertha of PSV, dan kies je toch altijd voor PSV? Kans op Champions League spelen en de nummer 2 van Nederland.
pi_203494640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:37 schreef Sabata het volgende:

[..]
Ja, hij zal wel ergens iets hebben lopen waar hij wel een hoop spelers mag halen die hij wil.
pi_203494737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja, eens. Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar ook niet zo'n gevoel bij Schmidt heb gekregen dat ik denk: Die weet wel wat hij haalt en zal in zijn briljante manier van spelen wel een manier vinden om hem in te passen.

Gevoel wat ik bij een Slot nu wel heb bijvoorbeeld.
Inderdaad. Gros van wat hij heeft gehaald - al is Sjon de Jong daar zelf bij uiteraard - valt ook tegen eigenlijk. Sportief, maar ook qua wat het PSV financieel op kan leveren. En PSV is bij uitstek een club die elk jaar minimaal een grote transfer nodig heeft.
pi_203494743
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, hij zal wel ergens iets hebben lopen waar hij wel een hoop spelers mag halen die hij wil.
Dit. Fredi Bobiç is met veel bombarie weggegaan bij Eintracht om in Berlijn Hertha de beste club ever te maken (gechargeerd ok) en op dit moment staat hij een beetje voor schut. Heel veel geld, paar goede spelers, maar op wat klasseflitsen van Ekkelenkamp en Jovetic na gebeurt er weinig. Goalgetter Piatek is geflopt en Union Berlin staat met een veel kleiner budget op een Europa League plek. Dus moet het weer van de grond af opgebouwd worden. Als Hertha geluk heeft kunnen ze lijfsbehoud nastreven, maar als het misgaat mogen ze samen met enkele andere Dino's opnieuw beginnen in de 2. Liga. Benieuwd of Schmidt dan nog wil komen ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_203494840
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Inderdaad. Gros van wat hij heeft gehaald - al is Sjon de Jong daar zelf bij uiteraard - valt ook tegen eigenlijk. Sportief, maar ook qua wat het PSV financieel op kan leveren. En PSV is bij uitstek een club die elk jaar minimaal een grote transfer nodig heeft.
Die grote transfers zullen er de komende jaren nog wel zijn met het aanvallende talent dat er is. Dat is de kurk waar PSV de laatste 4 jaar op drijft, Europees komt er nauwelijks wat binnen.

Maar goed, die aanvallers hebben niets te maken met Schmidt verder. Het Götze-verhaal hebben we al besproken, die mag denk ik wel op conto van Schmidt.
pi_203495295
Ik sta er van te kijken dat het nog van de kant van Schmidt lijkt te komen ook
pi_203496351
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef Catatafishh het volgende:
Ik sta er van te kijken dat het nog van de kant van Schmidt lijkt te komen ook
Werd toch al meteen gezegd dat PSV wel door wilde?
pi_203496779
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Werd toch al meteen gezegd dat PSV wel door wilde?
Ja, onbegrijpelijk
pi_203496982
Koeman dus , met RvN als assistent..
pi_203497520
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203497615
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Aad?

[ twitter ]
Aad kan het altijd leuk brengen, maar ik pleit voor iemand zonder PSV DNA. Daarom vond ik Schmidt ook zo'n verfrissende keus.

Kijk naar hoe PSV voor Schmidt speelde, en na. Speelden de oude teams als een team? Nee.

Bij PSV had je altijd een freak of nature, zoals een Ronaldo, Romario, Nilis of van Nistelrooij, die de doelpunten maakte, een stel waterdragers op het middenveld en wat houthakkers in de verdediging. Een paar uitzonderingen natuurlijk, en dan denk ik aan Popescu en Chovanec in de verdediging. Khoklov, Jonk, Vanenburg op het middenveld. Maar het speelde - muv het team dat de EC1 won - nooit echt als een team. Omdat je juist die freak of nature in de spits had lopen, die weinig waardering naar het team uitstraalde. Toivonen bijvoorbeeld, maar Romario is misschien wel het ultieme voorbeeld.

Onder Schmidt speelt iedereen mee. Je zag spelers ook veel meer oog hebben voor spelers om hun heen. Gewoon even je aangever bedanken nadat je een goal hebt gescoord. Ben een beetje fatsoenlijk tov je medespelers.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203497623
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 06:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Aad kan het altijd leuk brengen, maar ik pleit voor iemand zonder PSV DNA. Daarom vond ik Schmidt ook zo'n verfrissende keus.

Kijk naar hoe PSV voor Schmidt speelde, en na. Speelden de oude teams als een team? Nee.

Bij PSV had je altijd een freak of nature, zoals een Ronaldo, Romario, Nilis of van Nistelrooij, die de doelpunten maakte, een stel waterdragers op het middenveld en wat houthakkers in de verdediging. Een paar uitzonderingen natuurlijk, en dan denk ik aan Popescu en Chovanec in de verdediging. Khoklov, Jonk, Vanenburg op het middenveld. Maar het speelde - muv het team dat de EC1 won - nooit echt als een team. Omdat je juist die freak of nature in de spits had lopen, die weinig waardering naar het team uitstraalde. Toivonen bijvoorbeeld, maar Romario is misschien wel het ultieme voorbeeld.

Onder Schmidt speelt iedereen mee. Je zag spelers ook veel meer oog hebben voor spelers om hun heen. Gewoon even je aangever bedanken nadat je een goal hebt gescoord. Ben een beetje fatsoenlijk tov je medespelers.
Onder Hiddink geen team hebben gezien :')

Dat was het beste PSV sinds '88. Met in elke linie een paar, zeker voor Eredivisie, top voetballers.

Verder schets je echt een absurde karikatuur van PSV waar ik me totaal niet in kan vinden. Alsof het onder Schmidt ineens zoveel meer spelvreugde en teamgeest uitstraalt. Schei toch uit joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')