Hier bij mij in het dorp hebben ze laatst nog een dikke stroomkabel geboord van de ene kant van een weg naar de andere. Dan moeten ze ook eerst naar beneden, dan recht vooruit en dan weer omhoog.quote:
Hoe dan??? Mijn boortje van m'n boormachine breekt al na een paar centimeter in de muurquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:56 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je zult het bijna niet geloven maar ze weten al een tijdje kilometers diep te boren.
Dan kun je gewoon niet boren, amateurquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:10 schreef Knudde het volgende:
[..]
Hoe dan??? Mijn boortje van m'n boormachine breekt al na een paar centimeter in de muur
Www.chouftv.ma hele positieve mensen aan het woord, geen idee wat ze zeggen maar het ziet er optimisch uit en die jongens in de graafmachines gaan als een kanon.quote:
Ik hoop zo dat ze het ventje kunnen redden. Heb zelf een zoontje van 6. Dit gaat je toch wel aan het hart hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Www.chouftv.ma hele positieve mensen aan het woord, geen idee wat ze zeggen maar het ziet er optimisch uit en die jongens in de graafmachines gaan als een kanon.
Lijkt niet live als ik zie hoe donker het is op een andere ongerelateerde live stream uit Marokkoquote:
Okee thnxquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:30 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Lijkt niet live als ik zie hoe donker het is op een andere ongerelateerde live stream uit Marokko
In Afrika gaan die dingen anders.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:53 schreef Tengano het volgende:
Een hekje om die put heen was een stuk goedkoper geweest.
Meten is weten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:44 schreef Tengano het volgende:
Ik zie 7, 3, 2 en 1 meter op de chat voorbij komen.
jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef Tengano het volgende:
Gaan jullie de hele nacht opblijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |