Omdat mij dit boeit en ik begaan ben met het lot van Rayan.quote:
Okee ik ook maar om nou zo door het lint te gaan in je eentje in zo'n topic is ook wat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat mij dit boeit en ik begaan ben met het lot van Rayan.
Ik heb er niet zo'n moeite mee. Maar dankjewel voor je steun.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:59 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Okee ik ook maar om nou zo door het lint te gaan in je eentje in zo'n topic is ook wat.
Ssst.... hij is onze commentator en jij kwekt er doorheen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:59 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Okee ik ook maar om nou zo door het lint te gaan in je eentje in zo'n topic is ook wat.
Nee dat begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef Tengano het volgende:
Ik snap zelf niet waarom niet meer mensen hier zitten.
is er weer een personconferentie geweest dan? Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook niet.
Zou het zijn omdat de coronamaatregelen versoepeld zijn en iedereen in de kroeg of ergens anders boven op elkaars lip wil zitten?
Ja ik. Jouw post zou dan ongeveer zo worden:quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Mammietje het volgende:
Zolang de graafmachine actief is, zullen ze hem nog niet vinden, denk ik. Ga ervanuit dat de doorgang met de hand gedaan wordt.
Niemand aanwezig die vertalen kan?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ik. Jouw post zou dan ongeveer zo worden:
مباشر من عين المكان.. على بعد امتار قليلة من إخراج الطفل ريان من البئر ..شاهد لحظة بلحظة
Dit is zand, dat scheelt een heleboel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:26 schreef Ed1234 het volgende:
Ik ben toch wel wat hoopvoller nu. Eerst dacht ik dat het net zo lang zou duren als bij dat Spaanse jongetje maar ze zijn echt al ver. Hopelijk snel goed nieuws.
Ze nemen het die vader kwalijk blijkbaar.quote:Wij eisen verantwoordelijkheid voor degenen die de put hebben gegraven en deze niet veilig hebben gesteld, een hoge boete is vereist, en als de gemeente door u ter verantwoording wordt geroepen, is hij verrast door deze situatie en de tragedie. God zegene hem..
Hebben ze geen oortjes in ofzo? Je moet er maar net iemand hebben die voor de graap stat te fluiten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:05 schreef Tengano het volgende:
Er wordt weer gegraven![]()
Weet iemand trouwens waarom er iedere keer zo gefloten wordt?
Ah, ik weet/zie het al. Dat fluiten zijn aanwijzingen voor die gravers. Dat betekent stoppen of doorgraven. Ze moeten nu ook heel voorzichtig zijn.
Het is Afrika he.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:38 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Hebben ze geen oortjes in ofzo?
quote:Assmae Lahmine: Oh God, zoals U Yunus uit de buik van de walvis hebt gehaald, kom naar buiten, o God, zie hem vanuit de buik van de aarde, dat niets voor u onmogelijk is, de koning is uw koning, en de aarde is uw land, en de engelen zijn uw soldaten, en u bent over alle dingen.
Dit is toch wel mooi hoorquote:la maman: de Zahra Moroccan uit Frankrijk Oh God, verwijder het kind Rayan uit deze put zoals U Joseph nam, vrede zij met hem, uit de put, en Yunus, vrede zij met hem, uit de buik van de walvis
Dan moet ik nog even verder zoekenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik mis nog iets over de poriën der aarde toedekken...
Ik ook, trauma van Spanjequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee. Maar dankjewel voor je steun.
Zit al zes uur achter elkaar te kijken zie ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |