SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Peter?quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:47 schreef Lrod01 het volgende:
Is er nog een bewoner in het huis waar Grace zich niet heeft binnengeslijmd. Walgelijk mens.
Degene wiens naam niet meer genoemd mag worden, en wiens nummers niet meer gezongen mogen worden.quote:
Michael Bolton?quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Degene wiens naam niet meer genoemd mag worden, en wiens nummers niet meer gezongen mogen worden.
Deze man weet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Degene wiens naam niet meer genoemd mag worden, en wiens nummers niet meer gezongen mogen worden.
Gaat hij nooit volhoudenquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
kunnen ze geen stilte opdracht bedenken voor Leroy
Ben benieuwd deze rondequote:Op donderdag 3 februari 2022 09:04 schreef Harry het volgende:
Ze zijn aan het ontbijten.
Vorige week werden rond 11.30 uur de nominaties bekend gemaakt.
Ja dat en een verre opdracht....quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
kunnen ze geen stilte opdracht bedenken voor Leroy
misschien een stilte opdracht in de game roomquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat en een verre opdracht....
En als die eruit komt, heeft die 24 uur lang verhalen over hoe stil die moest zijn en hoe goed die dat deedquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een stilte opdracht in de game room![]()
Oh oké dank jequote:Op donderdag 3 februari 2022 09:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar zoon mist, was ook net de brief van hem aan t lezen.
Legoblokjes...quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een stilte opdracht in de game room![]()
Dimiquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:13 schreef rinardo het volgende:
volgens de cos gaan er op de nominatie lijst staan ?
Ik vind het heel moeilijk te voorspellen.. Salar, Nawelquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:13 schreef rinardo het volgende:
volgens de cos gaan er op de nominatie lijst staan ?
Goeiemorgen ! Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben echt voor het eerst nieuwsgierig naar de nominaties....
Ik vind de de liveshow het leukst.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben echt voor het eerst nieuwsgierig naar de nominaties....
Mogge..quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goeiemorgen ! Ik ben ook wel benieuwd.
Komt er een derde bij, dan denk ik dat Nawel nog wel een kans maakt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk te voorspellen.. Salar, Nawel
Dan is het feest.quote:
geen 1 hequote:Op donderdag 3 februari 2022 09:20 schreef Frummelie het volgende:
Ahh Grace, dat vind ik sneu waar zijn je matties nou... 🤗
Ze wil even rust.quote:
tis een vrouwquote:
Echt, ik vind het zo tegenvallen, afgelopen zaterdag ging het wel maar dat had alles met Bridget te maken 😉quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind de de liveshow het leukst.
Bridgetquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt, ik vind het zo tegenvallen, afgelopen zaterdag ging het wel maar dat had alles met Bridget te maken 😉
Ik ben een man ,ontvangt dat soort signalen niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een vrouw
die willen rust maar wel iemand die vraagt gaat het
er zijn maar weinig vrouwen die echt even alleen willen zijn..quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een maan ,ontvangt dat soort signalen niet.
Zeg dat dan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn maar weinig vrouwen die echt even alleen willen zijn..
ze willen ook graag dat iemand even vraagt
gaat het
wil je alleen zijn of niet
Je bent een man hè... vrouwen geven dat gewoon niet aanquote:
psychologie van de koude grondquote:
heb gewoon een hekel aan haarquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker pittig, ik vind Geraldine zo gezapig...
Da's prima. Maar dan ook niet zeiken als niemand komt vragen hoe het met je gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
Je bent een man hè... vrouwen geven dat gewoon niet aan
Wil je er niet over praten? Dan trekken we het er wel uitquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is verdrietig over iets van thuis waar ze niet over kan praten
Timing weer.quote:
"Ik kom het woord van Julio brengen"quote:
een ander kan toch ook eerst gaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio, onze huis psycholoog, even met de praktische zaken. Er moet wel gedoucht worden !!!
Ik heb hier de Wachttoren voor u.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Ik kom het woord van Julio brengen"
Een schoon innerlijk begint met een schoon uiterlijk. Of zo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio, onze huis psycholoog, even met de praktische zaken. Er moet wel gedoucht worden !!!
wow, tuurlijk niet. Heel de doucheplanning overhoop halen! Moeten ze alle excelsheets weer bijwerken, nieuwe timeline opstellen, alles doorrekenen. Houd je gewoon aan het plan!quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ander kan toch ook eerst gaan![]()
En Julio: "Sommige deuren blijven beter gesloten...quote:
Die maakt geen kans.quote:
wat zou jij doen als je degene die jij het allerleukst vind ziet zitten huilenquote:
Als ze het toch niet weet kan ze er ook niet naar toe. Niemand heeft het haar verteld nogquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
Vera valt me wel tegen nu
en daar zal FB en twitter ook over vallen
wat moet je dan met iemand die niet wil/kan praten?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel en Hanne hebben het inmiddels ook voor gezien gehouden.
Gewoon.. bij zitten .. over andere dingen praten. Ik kan toch wel iets verzinnen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
wat moet je dan met iemand die niet wil/kan praten?
Jankende vrouwen met emo-support vrouwen er al bij? RENNEN! Hard. Rennen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je degene die jij het allerleukst vind ziet zitten huilen
ook al zitten er 2 vrouwen bij
Dat is dus het dilemma.Ik zou daar dwars door batsen.Als Frysk zijnde.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je degene die jij het allerleukst vind ziet zitten huilen
ook al zitten er 2 vrouwen bij
Hoppa, ga erheen danquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon.. bij zitten .. over andere dingen praten. Ik kan toch wel iets verzinnen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jankende vrouwen met emo-support vrouwen er al bij? RENNEN! Hard. Rennen.
Daar kun je als man toch niks goed doen. Enige uitkomst is dat om god-weet-waarom ze uiteindelijk allemaal boos op jou zijn.
De mannen doen hier het enige juiste. Lekker weg blijven
ik hou nu nog een beetje meer van FFquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus het dilemma.Ik zou daar dwars door batsen.Als Frysk zijnde.
Laat het dan ook niet vallen, vind ik.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:34 schreef rinardo het volgende:
Grace loopt al vanaf begin met een geheim dat ze niet kwijt wil, heeft ze al meerdere keren laten vallen.
Kijken of er voetbal op TV is, toch? Dat is mij geleerdquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
wat moet je dan met iemand die niet wil/kan praten?
Ik laat me niet weg zetten.In dit geval had ik al die bloedzuigers weggjejaagd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ik hou nu nog een beetje meer van FF![]()
true thatquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jankende vrouwen met emo-support vrouwen er al bij? RENNEN! Hard. Rennen.
Daar kun je als man toch niks goed doen. Enige uitkomst is dat om god-weet-waarom ze uiteindelijk allemaal boos op jou zijn.
De mannen doen hier het enige juiste. Lekker weg blijven
hmmmquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:37 schreef Benny het volgende:
Julio zit ook wel aardig hoog in mijn
ʟᴇʀᴏʏ-ᴏ-ɪʀʀɪᴛᴀᴛɪᴇᴍᴇᴛᴇʀ
[···············▓·····]
Nou idd. Alsof je de hele dag een therapeut hoort praten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:37 schreef Benny het volgende:
ʟᴇʀᴏʏ-ᴏ-ɪʀʀɪᴛᴀᴛɪᴇᴍᴇᴛᴇʀ
[···············▓·····]
Iets over Vera, en "er zijn momenten genoeg op een dag".quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
smoezen Hanne en Nous
niet te verstaan
Dit. Drama om het drama.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Laat het dan ook niet vallen, vind ik.
ja dat hoorde ik ook maar daarvoor geen ideequote:Op donderdag 3 februari 2022 09:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Iets over Vera, en "er zijn momenten genoeg op een dag".
Het schuifje ging door deze post een tikkeltje naar rechts. Zegt dat voldoende?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
Benny
vertel
kan je aangeven wat maakt dat Julio jou irriteert
en is dit iets wat eigenlijk een spiegel is voor jezelf?
Zo eentje dus. Vraag nog even hoe hij zich erbij voelt Greys.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
Benny
vertel
kan je aangeven wat maakt dat Julio jou irriteert
en is dit iets wat eigenlijk een spiegel is voor jezelf?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Het schuifje ging door deze post een tikkeltje naar rechts. Zegt dat voldoende?
Idd, jij snapt 'mquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Drama om het drama.
Als je het niet wilt vertelen, houd er dan over op. Of vertel het gewoon, dan ben je er van af.
Volgens mij over dat Nouchine ergens mee zit over Vera, Hanne zegt dat ze erover moet praten. Nouchine : 'Ik had net een momentje, maar ik durfde dat niet'quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
smoezen Hanne en Nous
niet te verstaan
als je er mee zit moet je het er over hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij over dat Nouchine ergens mee zit, Hanne zegt dat ze erover moet praten. Nouchine : 'Ik had net een momentje, maar ik durfde dat niet'
Nouchine kan niet praten, die kan alleen roddelen over iemandquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij over dat Nouchine ergens mee zit, Hanne zegt dat ze erover moet praten. Nouchine : 'Ik had net een momentje, maar ik durfde dat niet'
Niemand boeit het.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:40 schreef just me het volgende:
Wel sneu voor Leroy dat hij zo gewond is
ja op het moment dat Hanne de nepperd weg wasquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat vera nu bij grace is. Zie haar nergens
Volgens mij weet Vera wel van het gedoe thuis. Heb ze er een keer over horen praten in de nacht. Toen ging daarna de stream van hun wegquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja op het moment dat Hanne de nepperd weg was
Oh vertelquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja op het moment dat Hanne de nepperd weg was
ik moet me vergissenquote:
Maar waarom durfde nouchine dan nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet me vergissen
maar volgens mij ging het gemoes over Grace
als er iets is moet je het vertellen
anders blijf je er mee lopen
er zijn genoeg momenten op de dag
Nous was helemaal niet te verstaan voor mijquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar waarom durfde nouchine dan niet
Wat irritant dit.quote:
omdat het zo lekker galmt daarquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Nouchine niet gewoon even rustig doen, waarom moet alles zo druk
en dan wil Nous zo met Vera pratenquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Grace en Vera dus even off stream kunnen praten lijkt het wel.
Vast dat ze op vera en dimitri heeft genomineerdquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
N rare dynamiek
vera heeft geen momentje?????
H als ge met iets zit moet je praten
H als ge het niet doet zit je er nog altijd mee
N we hadden zojuist wel een moment maar ik durf dat niet te zeggen
moet ze daar zo moeilijk over doen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vast dat ze op vera en dimitri heeft genomineerd
jammer van Hannaquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:55 schreef Sofia35 het volgende:
Hanna en nawel hebben elkaar helemaal gevonden
Secret Story is toch al afgelopenquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:34 schreef rinardo het volgende:
Grace loopt al vanaf begin met een geheim dat ze niet kwijt wil, heeft ze al meerdere keren laten vallen.
je kunt ook naar Leroy en Julioquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus 2 streams waat mensen zijn die ik niet zo goed kan aanhoren
Nee schreef 2 streams hahaquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook naar Leroy en Julio
Dat is ook mijn meningquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:57 schreef rinardo het volgende:
Ik denk sws dat er geen 3 op staan want andere keren dat dat zo was, werd de litlle brother op woensdag geroepen om keus te maken, en dat is nu niet gebeurd?
Kan he als er 3 hetzelfde aantal stemmen heeftquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:57 schreef rinardo het volgende:
Ik denk sws dat er geen 3 op staan want andere keren dat dat zo was, werd de litlle brother op woensdag geroepen om keus te maken, en dat is nu niet gebeurd?
Zo fijn die leroy, hij valt overal buiten en zelfs van de Lego blokjesquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook naar Leroy en Julio
toen stonden er 4 opquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:57 schreef rinardo het volgende:
wel waarquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Jullie hoeven niet te kijken he !
quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:58 schreef Silves het volgende:
En of die Julio zijn spel speelt..relnicht die niemand iets gunt..de zogenaamde pastoor.
Julio die zegt dat kristof de sportles wel kan doen , Leroy kan niet want die is zoooo gewond. Julio zegt dan kan kristof ff lekker shinen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:55 schreef Benny het volgende:
Leroy en Julio op één stream. Hoe handig... *ZAP*
Maar hoe weten we dat?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:57 schreef rinardo het volgende:
Vind er gewoon niks aan. Mag weg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Julio begint me steeds meer tegen te vallen
Dyscalculiequote:Op donderdag 3 februari 2022 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy heeft echt een probleem met data en tellen
Leroy haat Tobiquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:00 schreef Silves het volgende:
Nu is Kristof de dupe, hoelang zou het duren voordat Tobi aan de beurt is?
Onder het vuur hoe komt die vent daar toch bij. Het is net een kind van 4 jaar met zijn gezeikquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:00 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Julio die zegt dat kristof de sportles wel kan doen , Leroy kan niet want die is zoooo gewond. Julio zegt dan kan kristof ff lekker shinen.
Leroy zegt dat hij wel onder t vuur ligt, hij snap niet waarom weet je wel.
Dan is er altijd een extra nominatiealarm, dat hebben we niet gehoord.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dat?
Je ziet ze niet vaak de dbk instappen, dus het kan zijn dat hij daar is geweest.
We zullen het zien.
Hebben allebei mijn dochters ook, maar redden zich door training en een andere manier van leren nu wel goedquote:
het lullige is dan dat Kristof het nog voor hem opneemt en niet op hem wil stemmenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:01 schreef Silves het volgende:
[..]
chagrijnig is het..kijk daar is kristof en nu heimelijk met hem meepraten en lachen.
Ja klopt, heb het nu over Julio, Peter is zijn target, nu Kris..heeft volgens mij ook op peter gestemd?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy haat Tobi
tenminste zo doet hij wel voorkomen
Laat die code-opdracht, waar Jill niet zo goed op ging, maar weer komenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy heeft echt een probleem met data en tellen
Daarom het is ook een sneakquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lullige is dan dat Kristof het nog voor hem opneemt en niet op hem wil stemmen
Julio op Peter bedoel je?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt, heb het nu over Julio, Peter is zijn target, nu Kris..heeft volgens mij ook op peter gestemd?
Hebben ze genomineerd?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan is er altijd een extra nominatiealarm, dat hebben we niet gehoord.
het is een dingetje hequote:Op donderdag 3 februari 2022 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan niet .. Leroy is altijd oprecht .. heeft ie nog maar 10 miljoen keer gezegd.
Ja vorige week wilde Julio op peter stemmen met Grace..nu roddelt hij over kris..heb een voorgevoel dat peter op de bank komt..quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julio op Peter bedoel je?
Kris niet
ik snap ook echt niet dat Grace nu in 1 x op Peter gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja vorige week wilde Julio op peter stemmen met Grace..nu roddelt hij over kris..heb een voorgevoel dat peter op de bank komt..
Persoonlijk vind ik Hanna het meest zeuren, dat gaat de hele dag door, die is echt niet tevreden te stellen, ook haar paniekaanvallen blijven herhalen..ik ben zo zielig..quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne ook weer zeuren over haar laatste plaats op de lijst bij de bewoners
Durft die lafbek niet, roddelen is veel makkelijker. Hoop dat meer mensen snel door gaan krijgen wat voor slang hij is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
kom julio, kristof zit naast je zeg even dat hij training moet gaan geven om te kunnen shinen
grappig, ik ervaar het andersquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Hanna het meest zeuren, dat gaat de hele dag door, die is echt niet tevreden te stellen, ook haar paniekaanvallen blijven herhalen..ik ben zo zielig..
Daar vind ik dus helemaal niets aanquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind de de liveshow het leukst.
Ja die valt ook steeds meer in herhaling, ze heef ook goed naar leroy geluisterdquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne ook weer zeuren over haar laatste plaats op de lijst bij de bewoners
Ze heeft steeds haar standaard babbeltje waarmee ze info probeert los te peuteren bij mensenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hanne in gesprek met Nawel denk ik, wat een irritant mens
Nu net Hanne in gesprek met Tobi denk ik, wat een sympathiek mens
Ik weet het niet meer
Hij heeft gisteravond tot half 2 in de nacht met grace zitten babbelen en tegen haar gezegd dat ze heel veel voor hem betekend en ze wel zien of het iets gaat worden of nietquote:
En dat alles met de eyeliner, oogpotlood..eens kijken wie het eerst een oogstrontje heeft of een andere ontsteking..quote:
Hier staat het kiepkantelraam open.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Grace: wat is er ineens met de ramen open, het is -30
Denk ik: wat een aansteller.
Met een warme lucht kachel op mijn snuffert
Als er maar geen katten in de buurt zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier staat het kiepkantelraam open.
En die andere smeerlappen op wie zijn die dan gegaan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:20 schreef Sofia35 het volgende:
Ze zijn allemaal op julio en nawel gegaan. Smeerlappen
Ze zijn allemaal op de smeerlappen gegaan. Julio en Nawel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:20 schreef Sofia35 het volgende:
Hoezo smeerlappen? Ze mogen toch stemmen op wie ze willen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:20 schreef Sofia35 het volgende:
Dat heb ik met Leroy Nawel Nouche en Gracequote:Op donderdag 3 februari 2022 09:37 schreef Benny het volgende:
ʟᴇʀᴏʏ-ᴏ-ɪʀʀɪᴛᴀᴛɪᴇᴍᴇᴛᴇʀ
[···············▓·····]
Hopelijk dimi.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:21 schreef Silves het volgende:
[..]
En die andere smeerlappen op wie zijn die dan gegaan?
helemaal niet En wat dan nog, de andere hebben ook afgesproken op wiequote:Op donderdag 3 februari 2022 10:20 schreef Sofia35 het volgende:
Hoe op met me.Onze kleine Domino weet beter; ze miauwt en ik ren naar de deur.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als er maar geen katten in de buurt zijn
Dat gesprek was na de nominatie ... en je eigen spel spelen betekent ook dat doen wat er voor zorgt dat je er zelf niet uitvliegt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi zou toch weer zijn eigen spel gaan spelen? Heeft niet lang geduurd of hij is alweer tactisch bezig.
Is na de stemming dus lijkt me niet overleggen als het al geweest isquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi zou toch weer zijn eigen spel gaan spelen? Heeft niet lang geduurd of hij is alweer tactisch bezig.
smeerlappen zijn hetquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:23 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine - Dimi
Nawel - Dimi
Hanna - Dimi
Julio- Dimi
Leroy - dimi
Hopelijk ^^
Het is een spel.quote:
Hoe kan de familie het dan niet weten, als hij vast zit wordt hij tocht gemist zou je denken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace zit met iets dat haar familie niet weet.
Daarom kan ze er niet over praten.
Het komt steeds terug.
Ze heeft s'nachts een keer gesproken met Hanne Nouch. Heeft iets te maken met een broer die iets heeft gedaan en vast zit of TBS heeft.
Dan gaat mijn stem toch na Dimi!! die nowel moet deze keer wieberen..quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:23 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine - Dimi
Nawel - Dimi
Hanna - Dimi
Julio- Dimi
Leroy - dimi
Hopelijk ^^
Geen idee hoe het zit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan de familie het dan niet weten, als hij vast zit wordt hij tocht gemist zou je denken.
Hij mag weg, het is nog een kind met zijn gedrag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:23 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine - Dimi
Nawel - Dimi
Hanna - Dimi
Julio- Dimi
Leroy - dimi
Hopelijk ^^
Wat mij betreft nu eerst Nawel eruit. Daarna kan dimitri of wie dan ookquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij mag weg, het is nog een kind met zijn gedrag.
En volgens mij is hij er zelf nog niet uit wat zijn seksuele geaardheid is.
Ik denk dat nawel op dimi gaat. 100% zeker nadat ze die quote heeft gezien dat dimi hele dagen over haar praat. Laatste dagen heeft ze lief tegen Vera gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Mijn gokje over het stemmen.
Nawel stemt op: Salar en Vera
Nouchine stemt op: Dimitri en Vera
Leroy stemt op: Dimitri en Peter
Julio stemt op: Peter en Dimitri
Hanne stemt op: Salar en Dimitri
Grace stemt op: Salar en Peter
Vera stemt op: Nawel en Peter
Dimitri stemt op: Nawel en Julio
Salar stemt op: Nawel en Julio
Kristof stemt op: Nawel en Hanne
Peter stemt op: Julio en Hanne
Nawel 4 stemmen
Dimitri 4 stemmen
Peter 4 stemmen
Salar 3 stemmen
Julio 3 stemmen
Hanne 2 stemmen
Vera 2 stemmen
Nah, het zorgt wel voor meer consternatie dan die druiloor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat mij betreft nu eerst Nawel eruit. Daarna kan dimitri of wie dan ook
Ja .. het lijkt er sterk op dat Nawel en Dimi beiden 5 stemmen hebben gekregen .. ben benieuwd .. allebei niet super populair.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter en Dimi telden net de stemmen op Nawel en daar zat ook een stem van Peter bij.
hij wil zo gaan pingpongenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:37 schreef spapaars het volgende:
Kristoffee doet niet mee omdat hij nu niet leiding geeft aan de sportende groep?
Peter op Nawel, en Nawel vrijwel zeker op Dimi:quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij zit je aardig dichtbij, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ook mijn gok zijn. Dimi en Nawel genomineerd. Als het er 3 zijn ook Salar of Julio erbij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. het lijkt er sterk op dat Nawel en Dimi beiden 5 stemmen hebben gekregen .. ben benieuwd .. allebei niet super populair.
Ze is kinderlijk maar heeft beslist niet onder een steen geleefd. Ook zij is al zwanger geweest, en en haar toemalige vriend wilde het niet. Dus met dat uitgaan en een groentje is het niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:15 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dramaqueens allemaal daar… Nouchine is gewoon een kleine rat en ze weet als geen ander hoe ze mensen moet bespelen. Dan Vera, die is echt een groentje volgens mij heeft zij al die jaren onder een steen geleefd? Ik hoorde haar vertellen dat ze nooit uitgaat en geen vriendinnen heeft erg sneu voor haar. Is BB wel een goede leerschool!👍🏻
Het is de samenzwering-groepje die niet meedoet.quote:
Nawael gaat niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:45 schreef Sofia35 het volgende:
Als nawel en dimi zijn genomineerd dan vrees ik dat nawel gaat. Ze is niet geliefd bij het publiek nog minder dan een dimi
Denk salar en dimitri want die vind ze echt niets. Maar kan dat ze afgesproken hebben daar met leroy om op salar en vera of dimi en vera te gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nawel gaat altijd op Vera, nu denk ik Salar en Vera.
Ze vertelt net ook dat ze eigenlijk voor haar 30e Expeditie Robinson wil doen. ...quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Zet effe de streams aan en het eerste wat ik hoor is" ik ben moe en ik wil slapen". Nawel. Flikker die TikTik bitch over dat hek heen.
Vind ondanks haar slaapsessies, Nawel meer tv maken dan die Dimi. Niets zeggend figuur is het.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:45 schreef Sofia35 het volgende:
Als nawel en dimi zijn genomineerd dan vrees ik dat nawel gaat. Ze is niet geliefd bij het publiek nog minder dan een dimi
Eensquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind ondanks haar slaapsessies, Nawel meer tv maken dan die Dimi. Niets zeggend figuur is het.
Zou kunnen. Opdracht: breng zolang mogelijk door in een hangmat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze vertelt net ook dat ze eigenlijk voor haar 30e Expeditie Robinson wil doen. ...
Ik rol nog steeds over de vloer van het lachen.
Ik vind Nawel ook heel oppervlakkig, en wil heel graag nouchine zonder haar zien daar. Kijk hoe ze dan isquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind ondanks haar slaapsessies, Nawel meer tv maken dan die Dimi. Niets zeggend figuur is het.
Daarvooor zegt ze : ik heb geleerd om niet meer eten weg te gooien ... dat ga ik thuis niet meer doen ..... nee.. dat ga ik wel doen.....quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Nawel zegt dat ze al veel heeft geleerd, als ze thuis komt gaat ze minder eten bestellen
Ze hebben vis zei ze ook nog, die gaat er al vanuit dat mensen haar vis brengenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze vertelt net ook dat ze eigenlijk voor haar 30e Expeditie Robinson wil doen. ...
Ik rol nog steeds over de vloer van het lachen.
Die simpele Belgische trien heeft Kim Kardashian als voorbeeld. Dat kun je aan alles zien aan haar. Het is de vraag wanneer ze haar billen en borsten vol laat spuiten met siliconen. Nep is de mode naar het schijnt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:50 schreef Harry het volgende:
Grace en Nawel praten:
Nawel: ik ben echt een luxe beest, dat heb ik hier beseft.
Weet je wat helpt ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:53 schreef Benny het volgende:
Nawel: "Ik word ineens zwaar verkouden"
Coronings?
Dan heeft ze Grace. Die heeft wel voor backup gezorgdquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind Nawel ook heel oppervlakkig, en wil heel graag nouchine zonder haar zien daar. Kijk hoe ze dan is
Mens moet zich schamenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daarvooor zegt ze : ik heb geleerd om niet meer eten weg te gooien ... dat ga ik thuis niet meer doen ..... nee.. dat ga ik wel doen.....
Het maakt mij totaal niet uit wie van die twee.quote:
Dat soort vrouwen. Behang, drie lagen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat doet ze pas wanneer het een trending topic is
Ik denk ook wel dat ze dacht dat aan BB mee doen ook luxe en glamour zou zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:50 schreef Harry het volgende:
Grace en Nawel praten:
Nawel: ik ben echt een luxe beest, dat heb ik hier beseft.
Doe de bovenste optie maar, maar dat gaat niet gebeuren.quote:
Heeft gezorgd dat Goud niet zo duidelijk als groep moet stemmen. Maar totaal niet door dat haar vriendin Nawel de grootste groep aan het verzamelen is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan heeft ze Grace. Die heeft wel voor backup gezorgd
Vanaf het begin een slangquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft gezorgd dat Goud niet zo duidelijk als groep moet stemmen. Maar totaal niet door dat haar vriendin Nawel de grootste groep aan het verzamelen is.
er zullen eerst straffen moeten komen voor ze gaan luisterenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:02 schreef Sofia35 het volgende:
Ze mochten overdag toch niet meer in badjas lopen
En dat doen ze niet, dus een vrijbriefje om het wel te doen. Slappe hap allemaalquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
er zullen eerst straffen moeten komen voor ze gaan luisteren
Hoop dat BB is wat meer van dat gekonkel bij de bewoners naar binnen gooit. Jammer dat de vraag van ranking niet was wie konkelt het er meest.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Grace heeft dus totaal niet in de gaten dat Nawel precies hetzelfde doet waar ze nu Salar van beschuldigd. Nawel dat ze niet zo was. Die had vanaf de 1e week als pinkie promess met salar en nouchine
Gewoon niet meer nomineren. De genomineerde ontstaan uit straffen die er gemaakt worden gedurende de week. Als er maar 1 een straf heeft begaan die week, die mag dan dan die zaterdag vertrekken...zo, ik verzin ze wel hoor FEBO!quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
er zullen eerst straffen moeten komen voor ze gaan luisteren
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat doen ze niet, dus een vrijbriefje om het wel te doen. Slappe hap allemaal
Wie de populairste is en een paar twitter berichten. Dat was het en vullen ze een uitzending mee. Streams zijn boring.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:04 schreef Silves het volgende:
Blijf het erg vinden, dat de themaweek maar een midweek is..
Punishment weekquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer nomineren. De genomineerde ontstaan uit straffen die er gemaakt worden gedurende de week. Als er maar 1 een straf heeft begaan die week, die mag dan dan die zaterdag vertrekken...zo, ik verzin ze wel hoor FEBO!
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:02 schreef Sofia35 het volgende:
Ze mochten overdag toch niet meer in badjas lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |