SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door trein2000 op 02-02-2022 21:41:05 ]![]()
@chratnox dat info blokje in de OP doet het weer niet. Volgens mij kan dat alleen als crew de OP heeft (of jij hem weer aanpast).![]()
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:37 schreef Scrummie het volgende:
@:chratnox dat info blokje in de OP doet het weer niet. Volgens mij kan dat alleen als crew de OP heeft (of jij hem weer aanpast).zie email 27 oktober![]()
Ja klopt, de <info> tag werkt alleen voor mods en FA's enzo. Als ik 'm edit werkt ie dus wel. Moeten we iets op verzinnen, anders is iedere keer de OP kapotquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:37 schreef Scrummie het volgende:
@:chratnox dat info blokje in de OP doet het weer niet. Volgens mij kan dat alleen als crew de OP heeft (of jij hem weer aanpast).![]()
![]()
https://www.tubantia.nl/b(...)jk-signaal~a97b946c/
Ozcan Akyol haalt ook eens even uit.zie email 27 oktober![]()
Iedere, iedere.. We gaan 's kijken wat voor moois we ervan kunnen makenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie post van @:chratnox
[info] is een crew specifieke tag, mogen wij simpele users niet gebruiken en dus als een user het nieuwe topic opent werkt die tag niet.
Maar @:chratnox belooft net elke OP te gaan wijzigen dus komt helemaal goed![]()
![]()
Opgelostquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Iedere, iedere.. We gaan 's kijken wat voor moois we ervan kunnen makenzie email 27 oktober![]()
Weet ik weet ik. Maar collega chratnox had het al gefixt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie post van @:chratnox
[info] is een crew specifieke tag, mogen wij simpele users niet gebruiken en dus als een user het nieuwe topic opent werkt die tag niet.
Maar @:chratnox belooft net elke OP te gaan wijzigen dus komt helemaal goedzie email 27 oktober![]()
Doe eens niet zo pragmatisch, dat past niet bij ons Nederlanders. Hier hadden we zeker 4 maanden over moeten overleggen.quote:![]()
Bedankt Jaap. Lees die column eens die ik net postte…quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Doe eens niet zo pragmatisch, dat past niet bij ons Nederlanders. Hier hadden we zeker 4 maanden over moeten overleggen.zie email 27 oktober![]()
Nou, in other news… de Spaanse regering heeft vandaag gestemd over het wel of niet in stand houden van de mondkapjesplicht in de buitenlucht.
Meerdere experts hebben namelijk aangegeven dat deze maatregel totaal zinloos is en sterker nog, sinds het invoeren er van zijn de besmettingen (uiteraard dankzij Omicron) juist gigantisch gestegen.
Resultaat? Ze hebben vóór gestemd om het in stand te houden
Er zijn dus gelukkig ook nog andere landen die het voor elkaar krijgen totale onzinmaatregelen in stand te houden.![]()
![]()
Dank je wel Ernst. Betaalmuurquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bedankt Jaap. Lees die column eens die ik net postte…![]()
![]()
Ik heb het gevoel dat het inmiddels meer de vraag is of een maatregel in stand houden lastig is en niet of die heel zinvol is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:45 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, in other news… de Spaanse regering heeft vandaag gestemd over het wel of niet in stand houden van de mondkapjesplicht in de buitenlucht.
Meerdere experts hebben namelijk aangegeven dat deze maatregel totaal zinloos is en sterker nog, sinds het invoeren er van zijn de besmettingen (uiteraard dankzij Omicron) juist gigantisch gestegen.
Er zijn dus gelukkig ook nog andere landen die het voor elkaar krijgen totale onzinmaatregelen in stand te houden.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Algehele domheid neemt inderdaad extreme vormen aan. Allemaal politiek aangestuurd - "we moeten toch iets, daadkracht, signaal afgeven, etc."quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:45 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, top. Daar komt de vliegende ebola uit Zweden. Laatste keren dat je vloeistoffen uitwisselde was toch met Mickey en Pardoes?quote:![]()
![]()
Inderdaad. Naleving is dan ook zo’n ding… Ik heb me er nauwelijks aan gehouden sinds het ingevoerd is (zeg ik niet om stoer te doen maar omdat ik het gewoon te belachelijk voor woorden vind om buiten met een lapje stof op te gaan lopen).quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het inmiddels meer de vraag is of een maatregel in stand houden lastig is en niet of die heel zinvol is.
Je ziet meer en meer mensen die zich er niet aan houden en haast geen agent die de energie en motivatie heeft om op straat mensen erop te gaan aanspreken hoor.
Zo ook met andere maatregelen overal. Ik weet wel zeker dat het “beleid” om allemaal controles en restricties in te blijven voeren naarmate de tijd vordert gewoon onhoudbaar en niet handhaafbaar wordt en dan gaat het vanzelf als een nachtkaarsje uit![]()
![]()
Zonder mondkapjes was het nog vééééél erger geweest, snap dat danquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:45 schreef dick_laurent het volgende:
![]()
Evenstar
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, top. Daar komt de vliegende ebola uit Zweden. Laatste keren dat je vloeistoffen uitwisselde was toch met Mickey en Pardoes?
Uiteindelijk bleek Mickey toch onschuldig te zijn, maar Pardoes is wel gevaarlijk.![]()
Een zware klap voor het virus dit, Omikron kan wel inpakken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:45 schreef dick_laurent het volgende:
Ondertussen wacht Mark nog steeds op al die landen die óók in lockdown gaan. “Let maar op!”
Die gooien alles overboord. Dan ben je dus gewoon een incompetente lul met vingers.Go hard or go home![]()
Evenstar
![]()
Het zijn vooral het OMT en het RIVM die incompetent zijn en Mark die zich nergens aan wil branden en ze dus maar netjes volgt, want dan kan je altijd alle schuld richting RIVM en OMT blijven schuiven. Makkelijk toch.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:06 schreef Noek het volgende:
Ondertussen wacht Mark nog steeds op al die landen die óók in lockdown gaan. “Let maar op!”
Die gooien alles overboord. Dan ben je dus gewoon een incompetente lul met vingers.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: