quote:
Wanneer komt er een film van een donkere mislukte schilderaar? Of gaat dat ook weer te verquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, zeemeerminnen heb je tegenwoordig ook al in alle mogelijke rassen.
Erg nuttig, een diep donker gepigmenteerde huid onder water.
Maar het is niks nieuws:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat 2e plaatje is "A typical Roman family" ook.
[ afbeelding ]
(De regisseur gaf aan dat hij loog, maar het leugen was wel voor een goed doel.)
Eentje met een raar snorretje?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer komt er een film van een donkere mislukte schilderaar? Of gaat dat ook weer te ver![]()
Misschien kan Whoopi Goldberg 'm spelenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer komt er een film van een donkere mislukte schilderaar? Of gaat dat ook weer te ver![]()
Niet alleen vroegerquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet wel dat er in vroegere films Aziaten wel door Westerlingen werden gespeeld
Ja, dat vertekend ook dat Bjorn een brede kerel is en Ragnar wat ieler is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar Bjorn was een beest van een kerel man. Ragnar is fotomodel (in het eggie). Die zijn toch vaak wat ieler.
Whoopi Goldberg.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien kan Whoopi Goldberg 'm spelen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien kan Whoopi Goldberg 'm spelen
Really? Vind het maar een dom wijf, Helemaal sinds die laatste uitspraak van haarquote:
VROEGER was ze echt amazing!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really? Vind het maar een dom wijf, Helemaal sinds die laatste uitspraak van haar
Die uitspraak ken ik niet maar ik vond het wel een geweldige actrice.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really? Vind het maar een dom wijf, Helemaal sinds die laatste uitspraak van haar
Scarlett Johansson in The Ghost In The Shellquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of heb je ook recente voorbeelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |