Je kán 'm ook in een groep van 1 doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is die bingo iets voor groepen of kan je dat ook gewoon zelf doen? (en waar?)
Een 'groep' van één. Dat klinkt mafquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Je kán 'm ook in een groep van 1 doen.
Ja, ik was na het lezen over de bingo nieuwsgierig geworden, dus gekeken en ik kon 'm voor alleen mezelf aanmaken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een 'groep' van één. Dat klinkt maf
Ik had zwemmen geregistreerd een lag ook feitelijk in het water, alleen daar "liep" ik door het water ipv te zwemmen, ik was min of meer aan het aquajoggenquote:Op zondag 2 oktober 2022 11:10 schreef Barreltje het volgende:
Zeg ehm.. fitbit newbie hier. Hie registreer ik als ik ga zwemmen? Zodat ik niet krijg zoals leandra?
Ik heb net m'n eerste tegel omgedraaid. Horror tegels deze week.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben aan het bingo-winnen mensen![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben aan het bingo-winnen mensen![]()
Je kunt bij 'training' kiezen wat je gaat doen. Maar stappen telt hij altijd ook een beetje.quote:Op zondag 2 oktober 2022 11:10 schreef Barreltje het volgende:
Zeg ehm.. fitbit newbie hier. Hie registreer ik als ik ga zwemmen? Zodat ik niet krijg zoals leandra?
Andere tegels omdraaien geeft een voordeeltje, wat je kunt inzetten op de tegels die je wel nodig hebt voor je bingo.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:41 schreef Barreltje het volgende:
Gelukt!super blij mee.. was lekker baantjes zwemmen als ik niet in mn hoofd hoef bij te houden hoe veel het er ook al weer waren![]()
Oh en over die tegels.. ik heb nu een figuurtje, naar als ik andere omdraai is dat dan goed of niet goed? Ik had blijkbaar nogal wat activiteiten minuten
Als je een andere omdraait krijg je een 'cadeau'.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:41 schreef Barreltje het volgende:
Gelukt!super blij mee.. was lekker baantjes zwemmen als ik niet in mn hoofd hoef bij te houden hoe veel het er ook al weer waren![]()
Oh en over die tegels.. ik heb nu een figuurtje, naar als ik andere omdraai is dat dan goed of niet goed? Ik had blijkbaar nogal wat activiteiten minuten
Nope zo werkt het niet, als je 18k inlevert dan gaat de teller weer op 0. Je moet dus én 16k én 18k halen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je 18k haalt, dan heb jer ook 16
Je kunt het ook alleen doen. Je hebt dan een premium abonnement nodig. Als je dat niet hebt en wel mee wil doen dan moet je dus uitgenodigd worden door iemand die wel premium heeft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is die bingo iets voor groepen of kan je dat ook gewoon zelf doen? (en waar?)
Vandaag ook een luierdagje dus dat gaat hem niet worden. Ik heb gemerkt dat de zoneminuten voor mij het meeste opbrengen als ik door de kamer aan het dansen benquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:31 schreef Donna het volgende:
Die minuten krijg ik ook al 2 dagen niet. Ik ben dood van binnen denk ik.
Ja daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vandaag ook een luierdagje dus dat gaat hem niet worden. Ik heb gemerkt dat de zoneminuten voor mij het meeste opbrengen als ik door de kamer aan het dansen ben
Ik heb nog een half jaar premiumquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef MaJo het volgende:
Je kunt het ook alleen doen. Je hebt dan een premium abonnement nodig. Als je dat niet hebt en wel mee wil doen dan moet je dus uitgenodigd worden door iemand die wel premium heeft.
Ik ga je inhalen! Heb morgen trek in een patatje stoofvlees dus ga ik met de Teckel even naar Sergio wandelen. Is het einde van mijn straat die ellendig lang isquote:Op zondag 2 oktober 2022 18:27 schreef Leandra het volgende:
Zo, miljoenmiljard zoneminuten dus die heb ik even zorgvuldig ingezet en geruild in de bingo
Misschien niet zorgvuldig genoeg trouwens, maar 10 km lopen of 16K stappen zetten is vergelijkbaar ellendig
Oh, volgens weekend maar eens naartoe treinen danquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga je inhalen! Heb morgen trek in een patatje stoofvlees dus ga ik met de Teckel even naar Sergio wandelen. Is het einde van mijn straat die ellendig lang is
Kilometers scoren voor een patatjeIk doe dat gewoon
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |