Ik wil zelf eigenlijk liever niet in een challenge vol random fokkers ivm privacyquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:57 schreef Donna het volgende:
Ooit waren er heel actieve challenges met Fokkers en dat was heel gezellig en motiverend.
Vandaag heb ik een Workweek Hustle nieuw leven ingeblazen. Wie wil ook mee doen?
Stuur me een DM met je Fitbit e-mailadres.
Dit speelt wel mee, en ik ga mijn FitBitnaam niet aanpassen vanwege een FitBitBingo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wil zelf eigenlijk liever niet in een challenge vol random fokkers ivm privacy
Dan zit er niets anders op dan 45 x een half uur te sporten om een bidon te verdienenquote:Op woensdag 28 september 2022 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit speelt wel mee, en ik ga mij FitBitnaam niet aanpassen vanwege een FitBitBingo.
Dus daar mag best wat behoedzaam mee omgegaan worden.
Alleen posten over jezelf dan?quote:Op woensdag 28 september 2022 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit speelt wel mee, en ik ga mij FitBitnaam niet aanpassen vanwege een FitBitBingo.
Dan ga ik dus ook geen "Ik sta derde" postenquote:Op woensdag 28 september 2022 14:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Alleen posten over jezelf dan?
Bijv; Hoeraaa, ik sta derde!!
En niet over een ander? Zoals; Jeetje Leandra, weinig stappen, wat is er aan de hand?
De OP kunnen we sowieso even aanpassen naar hoe het nu gaat natuurlijk!
Dan snap ik, maar het is dus aan jezelfquote:Op woensdag 28 september 2022 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga ik dus ook geen "Ik sta derde" posten
Maar dat soort dingen niet over een ander posten lijkt me sowieso een strak plan.
Daar heb je helemaal gelijk in, helemaal niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 28 september 2022 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De roem voornamelijk lijkt me.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me wel af die challenges, levert het ook nog wat op als je als eerste eindigt? Al zou ik niet weten wat eigenlijk
Je kan eenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me wel af die challenges, levert het ook nog wat op als je als eerste eindigt? Al zou ik niet weten wat eigenlijk
Eeuwige roem enquote:Op woensdag 28 september 2022 15:38 schreef MaJo het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:08 schreef Sharuun01 het volgende:
Kan ik me ook opgeven als ik geen fitbit heb?
Knappe vent?quote:Op woensdag 28 september 2022 16:22 schreef MaJo het volgende:
Ach de roem is al voldoende motivatie denk ik
Ik snap trouwens niet waarom ik opeens zoveel zoneminuten heb vandaag. Ik had er 9 en toen vertrok ik naar de fysio: ik ben met de auto gegaan, heb alleen van auto naar de fysio gelopen (en terug), even de HEMA ingeweest en dus een half uur bij de fysio voor massage. Toen ik thuis kwam had ik 45 zoneminuten![]()
Zou mijn hartslag zo hoog zijn geweest bij de fysio?
Totaal nietquote:
Ik heb even gekeken: torenhoogquote:
Stuur me even je mailadres, dan voeg ik je toe!quote:Op woensdag 28 september 2022 20:46 schreef Vlinder het volgende:
Ik wil wel meedoen. Ben inmiddels al een maand uit de running, dus iedereen wint van me
Jeppppp. Zaterdag was ik naar een festival, 18.000 stappen en 70 zoneminuten ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2022 00:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stuur me even je mailadres, dan voeg ik je toe!
Een concert is blijkbaar een geweldige workout, het heeft me 8000 stappen opgeleverd en 100 zoneminuten![]()
Ha, dat tikt wel aan ja! Ik vind het jammer dat ik de Fitbit nog niet had tijdens Lowlands, dat had wel interessante cijfers opgeleverdquote:Op donderdag 29 september 2022 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jeppppp. Zaterdag was ik naar een festival, 18.000 stappen en 70 zoneminuten ofzo.Prima cardio, dat dansen.
(Niet alle bands waren even dansbaar
)
Hogere hartslag tijdens fysio lijkt me trouwens niet heel gek, zo'n massage is dan wel een passieve activiteit, maar meestal zijn ze niet erg relaxed.Nu vind ik het ergens ook wel jammer dat ik met m'n plakplaatje m'n fitbit nog niet had, dat zal ook een leuke spike zijn geweest.
Oef, even rustig aan doen dan maarquote:Op donderdag 29 september 2022 11:13 schreef Evenstar het volgende:
![]()
Ging zo lekker en heb voor mijn gevoel echt niet teveel gedaan, maar heb sinds gisteren echt rugpijn des doods. Beetje rondlopen helpt nog het meest. Pijnstillers doen bijna niksRot geslapen ook nog eens.
Die bingo kaart komt zo niet vol natuurlijk
Ouch, sterkte! Ik vind zelf warmtepleisters vaak wel fijn voor m'n rug als 'ie loopt te kloten, dat helpt meestal wel voorkomen dat 'ie compleet vastslaat en beweging echt onmogelijk wordt.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:13 schreef Evenstar het volgende:
![]()
Ging zo lekker en heb voor mijn gevoel echt niet teveel gedaan, maar heb sinds gisteren echt rugpijn des doods. Beetje rondlopen helpt nog het meest. Pijnstillers doen bijna niksRot geslapen ook nog eens.
Die bingo kaart komt zo niet vol natuurlijk
M'n "grote" festival gaf in ieder geval leuke statistiekjes.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:37 schreef MaJo het volgende:
Ha, dat tikt wel aan ja! Ik vind het jammer dat ik de Fitbit nog niet had tijdens Lowlands, dat had wel interessante cijfers opgeleverd
Yup, ga zo even naar de winkel strompelen hier en er één halen. Had een paar maanden terug ook zoiets en toen hielpen die dingen ook heel erg. Zit nu met zo'n ding op mijn rug...quote:Op donderdag 29 september 2022 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouch, sterkte! Ik vind zelf warmtepleisters vaak wel fijn voor m'n rug als 'ie loopt te kloten, dat helpt meestal wel voorkomen dat 'ie compleet vastslaat en beweging echt onmogelijk wordt.
[..]
M'n "grote" festival gaf in ieder geval leuke statistiekjes.Dagelijks zo rond de 20.000 stappen en dankzij het slepen met tent en het vele dansen waren m'n "verbrande calorieën" ineens twee keer zo veel dan normaal.
Meestal zegt 'ie dat ik zo rond de 2100 zou verbranden, die dagen was het 4000+.
Net de Charge 4 van Soneal en mijn Versa 3 even op de keukenweegschaal gelegd:quote:Op donderdag 29 september 2022 12:13 schreef Vlinder het volgende:
Welke fitbit hebben jullie?
Ik heb nu de charge 4 maar mn batterij wordt steeds slechter. Een verso lijkt me wel wat, maar vanwege polsblessure moet hij zo licht mogelijk zijn.
Wat raden jullie aan?
Met of zonder bandje?quote:Op donderdag 29 september 2022 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net de Charge 4 van Soneal en mijn Versa 3 even op de keukenweegschaal gelegd:
26 gram voor de Charge 4
41 gram voor de Versa 3
Beiden met een origineel FitBit bandje.quote:Op donderdag 29 september 2022 16:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Met of zonder bandje?
De sense weegt zonder bandje 33 gram en met het standaard fitbit bandje 46 gram. Best nog wat verschil dus!
Maar het is ook geluk hebben met die bonus dingen die je kunt draaien. Dat maakt het wel leuker, kun je ook eens winnen als je geen mega statistieken hebt. Wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:52 schreef SQ het volgende:
Ik dacht dat ik best actief was maar ik ben aan alle kanten ingehaald in de bingo. Zelfs door mensen die zelf aangeven met fysieke beperkingen te kampen
Dat, en die zoneminuten haal ik altijd makelijk, op de fiets vooral, en daar heb ik qua stappen weer niets aan.quote:Op donderdag 29 september 2022 16:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
Maar het is ook geluk hebben met die bonus dingen die je kunt draaien. Dat maakt het wel leuker, kun je ook eens winnen als je geen mega statistieken hebt. Wat mij betreft.
Ik heb voor m'n laatste tegel gisteren een paar extra rondjes in de woonkamer gelopen, ik geef het toe
Inspire 3 is net uit.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:13 schreef Vlinder het volgende:
Welke fitbit hebben jullie?
Ik heb nu de charge 4 maar mn batterij wordt steeds slechter. Een verso lijkt me wel wat, maar vanwege polsblessure moet hij zo licht mogelijk zijn.
Wat raden jullie aan?
Is dat serieus ZO duur?quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:44 schreef onlogisch het volgende:
Fokkert met fitibit meldt
Ik heb de Charge 5. Erg tevreden meeJammer dat mijn gratis premium periode erop zit. Daar zaten wel handige stats tussen. Maar ik vind het absoluut geen 8 euro per maand waard.
Nee. Het is 9 euro per maand.quote:
Oh ja, goeie, even intrekken voor ze beginnen met afschrijven. Ik bedoel, ik wist al dat ik het het niet waard vond, maar als het gratiesj bij m'n nieuwe zit, eh. Blijf een Hollander.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:45 schreef SQ het volgende:
Oh ja, ik moet mijn premium nog ff cancelen, thanks voor de reminder
Ik heb juist gemerkt dat ik geen moer heb aan een aantal premium instellingen en ik hoef ze straks dus na mijn jaar gratis premium ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:04 schreef Leandra het volgende:
Ik heb die gratis premium daarom nooit geactiveerd... ik hou van leuke stats enzo, en was bang dat ik ze daarna niet zou willen missen.
Wacht wat, omdat je een beetje een a-typisch ritme hebt (zo bijzonder is het stiekem ook weer niet), kan 'ie er niet mee omgaan? Wat een faalinstelling.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb juist gemerkt dat ik geen moer heb aan een aantal premium instellingen en ik hoef ze straks dus na mijn jaar gratis premium ook niet meer.
Allerlei scores berekent hij niet omdat ik 's nachts werk ipv slaap. En dat snapt fitbit niet meer, dus 0 score.
Er werkt daar blijkbaar niemand op kantoor die 's nachts werktquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht wat, omdat je een beetje een a-typisch ritme hebt (zo bijzonder is het stiekem ook weer niet), kan 'ie er niet mee omgaan? Wat een faalinstelling.
quote:
In je app, bij accountinstellingenquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er werkt daar blijkbaar niemand op kantoor die 's nachts werktReadiness en stress management heb ik op de meeste dagen de hele dag geen getal voor. Ook niet nadat ik 's middags uit bed kom.
Maar eh, waar vind ik in hemelsnaam tot wanneer dat Premium loopt en waar kan ik het alvast cancelen. Ze maken het niet makkelijk hè
Nope, ik heb 0 abonnementen volgens dat. Mijn Premium loopt ook nog een half jaar, misschien dat dat het is.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:33 schreef SQ het volgende:
In je app, bij accountinstellingen
Klik op "abonnementen beheren", daar kun je het stopzetten.
Ik denk dat dat inderdaad komt omdat je nog in je gratis periode zitquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nope, ik heb 0 abonnementen volgens dat. Mijn Premium loopt ook nog een half jaar, misschien dat dat het is.
Ik heb hetzelfde, echt fantastisch.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Klik op 'Fitbit Premium': Explore Premium features! (nergens hoe of wat over stoppen of tot wanneer het loopt)
Klik op Account: Kijk, ik heb Premium! Oh, kan je verder niet aanklikken.
Klik op Sense: nope, niets nuttigs hier.
Account Settings dan? Ah kijk: Manage Subscription! --- Subscriptions ---- Discover Subscriptions, want blijkbaar heb ik er geen.
Help & Support dan maar. Candel Premiun, type ik in. Krijg ik artikelen op het Fórum te zien van mensen die vragen hoe ze Premium moeten stoppen
Ik *denk* dat het inderdaad nog niet gekoppeld is aan de app store betaalwijze.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad komt omdat je nog in je gratis periode zit
quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:36 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat dat inderdaad komt omdat je nog in je gratis periode zit
Oh hell.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:36 schreef Isabeau het volgende:
hahahaha antwoord:
"since it doesn't appear as a subscription purchased, it must have been purchased through fitbit.com and in this case it's recommended to contact our Support Team and they'll be happy to cancel it for you"
Zit een functie op dat de wekker gaat op een moment dat je wat lichter slaapt.quote:
Nee, als je de wekker om 7.00 uur zet dan pakt hij een moment van lichte slaap tussen 06.30 en 07.00 uur.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zit een functie op dat de wekker gaat op een moment dat je wat lichter slaapt.
Stel je ze je wekker om 07:00, dan maakt die jou wakker tussen 6:45 en 7:15 op een moment wat het beste uitkomt qua hoe diep je slaapt. Idee is dan dat je wat rustiger wakker wordt. Geen idee of het werkt, want niet geprobeerd nog
Ah, het was (binnen) half uur van te voren inderdaad, sorry!quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als je de wekker om 7.00 uur zet dan pakt hij een moment van lichte slaap tussen 06.30 en 07.00 uur.
Als je zo'n moment niet hebt gaat hij om 07.00 uur af.
Ik gebruik hem iig één dag in de week en verder als het een keer nodig is.
Met de slimme wekker, werkt prima.
Vooral als slechthorende fijn.
Mijn vader gebruikt hem ook want die hoort zijn wekker niet.
Ja dit gaat hem niet worden voor mij. Zo sportief ben ik nietquote:
Dat hoeft toch ook niet op 1 dag??quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had op de vorige geen 16K en 18K stappen staan
quote:
Als je 18k haalt, dan heb jer ook 16quote:
De challenge vraagt 55k stappen. In totaal dus gemiddeld 7800 per dag. De vorige was echt moeilijkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik hen 3 van zulke er tussen. Met 6K stappen per dag zal ik heel wat moeten omwisselen.
Bij mij 44k. En bij de vorige moest ik ook al wisselen, maar toen had ik ook niet de volle 7 dagen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:04 schreef SQ het volgende:
[..]
De challenge vraagt 55k stappen. In totaal dus gemiddeld 7800 per dag. De vorige was echt moeilijker
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij mij 44k. En bij de vorige moest ik ook al wisselen, maar toen had ik ook niet de volle 7 dagen.
Er stonden toen ook tegels van 28 minuten tussen. Die heb ik nu ook niet.
Niet iedereen moet hetzelfde denk ik??
Thnx!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:50 schreef Donna het volgende:
Als je linksonder op de groene knop klikt zie je de totalen die je moet.
Maar mijne is idd heel anders.
Is die bingo iets voor groepen of kan je dat ook gewoon zelf doen? (en waar?)quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:55 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, de bingo vraagt op eigen niveau dus.
Heel tof!
Iedereen gewoon recht om te miepen, maar iedereen kan het halen
Ik denk alleen in groepen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is die bingo iets voor groepen of kan je dat ook gewoon zelf doen? (en waar?)
Dat zal wel onder de noemer "motiveren" vallenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:38 schreef Hupje het volgende:
Maar als je dus meer je best gaat doen om je bingo te halen, moet je als beloning de week erna weer meer
Preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:38 schreef Hupje het volgende:
Maar als je dus meer je best gaat doen om je bingo te halen, moet je als beloning de week erna weer meer
Je kán 'm ook in een groep van 1 doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is die bingo iets voor groepen of kan je dat ook gewoon zelf doen? (en waar?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |