Dat is weer in dit topic: LIF / Het grote Fitbit/Garmin en andere trackers topic #2quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:14 schreef Molo het volgende:
Mijn stappenteller is kapot, en overweeg nu een Fitbit.
Is er een apart topic met kennis van de tooltjes, of wordt dat ook hier besproken?
Thanks!quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is weer in dit topic: LIF / Het grote Fitbit/Garmin en andere trackers topic #2
Meenemen in je broekzak doet niks?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:33 schreef SQ het volgende:
Bingo wordt m niet meer met die pols-aids
Polsaids? Uitslag?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:33 schreef SQ het volgende:
Bingo wordt m niet meer met die pols-aids
Beter plannenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:35 schreef Leandra het volgende:
Ik vind een week prima.
Me helemaal sufgelopen in de Efteling deze week, had ik er niets aan omdat ik de bingo al vol had
Ik heb er ook zo eentjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh my. Deze bingo moet ik in een dag vol kunnen hebben, wat is deze.
[ afbeelding ]
Kerel kwam gisteren wel met een 'oh, collega waar ik net een tijdje wat samen mee heb gedaan kwam met een positieve test aanzetten', dus o wee als fitbit meer weet dan ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje![]()
Maar heb ook corona
Ah het ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet ook binnen een dag, binnen een paar uur zelfsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
OH, dat verklaart.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet ook binnen een dag, binnen een paar uur zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |