SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee dan gaat de kroeg net dichtquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke, of de date verzet kan worden naar 22.00
Nee dat kan niet. Great succes, nu al
Waarom heb je je avond niet vrijgehouden? Verwacht je niet dat het goed gaat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt meer als een hump and dump als het om 22.00 begintquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Preciesquote:
Netflix en chillquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies
Wacht ik had hier nog niet over nagedacht maar kut de kroegen zijn om 22.00 dicht. Wtf gaan we doen dan
Wat, ik moet morgen gewoon super vroeg werkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom heb je je avond niet vrijgehouden? Verwacht je niet dat het goed gaat?
Batsenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies
Wacht ik had hier nog niet over nagedacht maar kut de kroegen zijn om 22.00 dicht. Wtf gaan we doen dan
1 van de mooiste liederen everquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
O Flower of Scotland
When will we see your like again?
That fought and died for
Your wee bit Hill and Glen
And stood against him
Proud Edward's Army
And sent him homeward tae think again
The Hills are bare now
And Autumn leaves lie thick and still
O'er land that is lost now
Which those so dearly held
That stood against him
Proud Edward's Army
Those days are past now
And in the past they must remain
But we can still rise now
And be the nation again
That stood against him
Proud Edward's Army
The Hills are bare now
And Autumn leaves lie thick and still
O'er land that is lost now
That though so dearly held
O Flower of Scotland
When will we see your like again?
That fought and died for
Your wee bit Hill and Glen
And stood against him
Proud Edward's Army
Gelijk pimelindekudtquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies
Wijntje 22:02, seks 22:13, voorstellen 22:45, afscheid nemen 22:55, slapen om 23:00.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Heb volgens mij best duidelijk gemaakt dat ik dat sowieso niet ga doen, maarja he wie weet. Mannenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt meer als een hump and dump als het om 22.00 begint
Maar ik ben oud dus ik weet niet wat normaal is voor de jeugd tegenwoordig
quote:
quote:
quote:
Seks is prima als er geen kans is voor een toekomst samen, anders (nog) nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijntje 22:02, seks 22:13, voorstellen 22:45, afscheid nemen 22:55, slapen om 23:00.
Je vergeet het borrelhapjequote:Op woensdag 2 februari 2022 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijntje 22:02, seks 22:13, voorstellen 22:45, afscheid nemen 22:55, slapen om 23:00.
Wat is dat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou eerder denken dat het een catfish is
Hebben jullie dat ooit gehad?
Hier wil ik meer van weten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Seks is prima als er geen kans is voor een toekomst samen, anders (nog) niet
MAAR ZELFS DAN neem ik daar liever de tijd voor hoor
Waarom catfish heb je het idee?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Oh dat lijkt me echt enorm kutquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand die zich voor doet als iemand anders
Doen we dat niet allemaalquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand die zich voor doet als iemand anders
Net alsof jij GEEN uitgewiste burger bentquote:
Ik heb liever de eerste paar dates geen seks met iemand als ik oprecht geīnteresseerd ben in je. Dat vind ik verwarrendquote:
Dat eerste neem ik me ook altijd voor, maar soms ontstaat het gewoon ineens. Dan kunnen alle plannen overboord.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb liever de eerste paar dates geen seks met iemand als ik oprecht geīnteresseerd ben in je. Dat vind ik verwarrend
Als het toch niks gaat worden boeit dat niet en kan de seks nog wel heel leuk zijn
Altijd hetzelfde met mannen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb volgens mij best duidelijk gemaakt dat ik dat sowieso niet ga doen, maarja he wie weet. Mannen
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Watquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
soms ontstaat het gewoon ineens
Snapsquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb liever de eerste paar dates geen seks met iemand als ik oprecht geīnteresseerd ben in je. Dat vind ik verwarrend
Als het toch niks gaat worden boeit dat niet en kan de seks nog wel heel leuk zijn
Edit: al wil ik je dan meestal ook wel vaker hebben gezien dan 1x![]()
Neuh maar heb ook niet veel dates gehad ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Had je niet steeds nee moeten zeggen tegen mequote:Op woensdag 2 februari 2022 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Neuh maar heb ook niet veel dates gehad ofzo.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je niet steeds nee moeten zeggen tegen me
Huehuequote:Op woensdag 2 februari 2022 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies
Hmm, omdat ik heel erg onder de indruk ben van zijn uiterlijk maar ik ben gewoon niet de enigequote:Op woensdag 2 februari 2022 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom catfish heb je het idee?
Misschien heeft die ook een paaldansfilmpje van je gezien en is enthousiast?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, omdat ik heel erg onder de indruk ben van zijn uiterlijk maar ik ben gewoon niet de enige. Heeft 10k volgers op insta en komt volgens mij überhaupt gewoon veel mensen tegen.
En dit in combinatie met zijn enthousiasme naar mij denk ik echt 'hier klopt iets niet'
Hehehe. En is het achteraf dan ook goed of had je het dan liever anders gehad?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eerste neem ik me ook altijd voor, maar soms ontstaat het gewoon ineens. Dan kunnen alle plannen overboord.
Ja? Deze ook?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
1 van de mooiste liederen ever![]()
quote:Go, go, go, go
Go, go, go, go
Go, go, go, go
Go!
Baby shark, doo doo doo doo doo doo
Baby shark!
Mommy shark, doo doo doo doo doo doo
Mommy shark!
Daddy shark, doo doo doo doo doo doo
Daddy shark!
Grandma shark, doo doo doo doo doo doo
Grandma shark!
Grandpa shark, doo doo doo doo doo doo
Grandpa shark!
Let's go hunt, doo doo doo doo doo doo
Let's go hunt!
Run away, doo doo doo doo doo doo
Run away!
Safe at last, doo doo doo doo doo doo
Safe at last!
It's the end, doo doo doo doo doo doo
One more time! Yeah!
It's the end!
Ik weet dat sommige mannen de woorden van vrouwen over seks op de eerste date soms gewoon niet al te serieus nemenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met mannen.
Daarom ga ik ook maar voor vrouwen
[..]
Niet dat ik weet
Jij was ook een tijdje bezig met de apps toch? Lang geleden alweer denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Neuh maar heb ook niet veel dates gehad ofzo.
Ik ben heel slecht in daten. Met een paar uitzonderingen zijn het altijd relaties geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe. En is het achteraf dan ook goed of had je het dan liever anders gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |