SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Baby darling doll face honey
Wel intens maar op een andere manier. Andere levensfases ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?Wat dan
Dat is bij mij wel echt overduidelijk. Gewoon qua gevoelens en ik wil dan echt 24/7 naar iemand kijken
Jij bent ook al echt een stuk ouder natuurlijk. Dus daar kan ik nu nog niet alles over zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook zo, geilheid daalt met de jaren, dat is nu eenmaal de natuur dus de drempel ligt steeds hoger maar eigenlijk is dat dan helemaal niet erg, zolang je dat maar doorhebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja geilheid zit in cement vastgeklonken aan verliefdheid anders valt het chemisch allemaal niet zo goed uit te leggen.
Ik voorzie een volle DM/PM-box in 1-2-3....quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik heb serieus 1,5 - 2 jaar geen date gehad trouwens.
Hmm, ik heb er, ondanks mijn geklaag, toch twee gehad eind vorig jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Dat gaat Victoria Falls worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Wordt je wakker en zit er een Crack_ je aan te starenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef Crack_ het volgende:
ik wil dan echt 24/7 naar iemand kijken
Ze zegt net dat ze vanavond een date heeft. Waarom zouden mensen dan gaan DM'enquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik voorzie een volle DM/PM-box in 1-2-3....
misschien dat ze morgenavond nog niks gepland heeft..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze vanavond een date heeft. Waarom zouden mensen dan gaan DM'en
? Wantquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik voorzie een volle DM/PM-box in 1-2-3....
heyy kijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er, ondanks mijn geklaag, toch twee gehad eind vorig jaar.
quequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gaat Victoria Falls worden.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je wakker en zit er een Crack_ je aan te staren
[ afbeelding ]
Ah ja. Dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat ze morgenavond nog niks gepland heeft..
Twee?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er, ondanks mijn geklaag, toch twee gehad eind vorig jaar.
Je gaat aan de ketamine dus?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Als ik verliefd ben koop ik roze vliegende olifantjes die op de maat van "she loves you yeah yeah" geluksscheetjes laten en ondertussen fladder ik naar de maan om steentjes te rapen om in haar haren te vlechten, meestal is zo'n meisje na twee maanden toe aan een half jaar kuuroord en ook juist weer niet
Niets mis mee toch, gewoon alleen de rijpe glanzende bloedrode kersen plukken in plaats van de zure niet rijpe of de bedorven door vogels aangevreten exemplaren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja uhh weenie maar heb echt niet zo lang niet gedate omdat niemand met mij op een date wilde hoor
Opschepperquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja uhh weenie maar heb echt niet zo lang niet gedate omdat niemand met mij op een date wilde hoor
Haha watquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, gewoon alleen de rijpe glanzende bloedrode kersen plukken in plaats van de zure niet rijpe of de bedorven door vogels aangevreten exemplaren.
Oke boeiendquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
@:crack_ heb je @:mortaxx al geliked op tinder
@:fok-it @:chevycaprice
Je kunt het ook lastig verbergen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Als ik verliefd ben koop ik roze vliegende olifantjes die op de maat van "she loves you yeah yeah" geluksscheetjes laten en ondertussen fladder ik naar de maan om steentjes te rapen om in haar haren te vlechten, meestal is zo'n meisje na twee maanden toe aan een half jaar kuuroord en ook juist weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |