Ik moest snel wat verzinnen want het was weer zover.quote:
Dat wel maar het is ook wel fijn als we gelijk weer verder kunnen.quote:
Het moet idd geen minuten duren neequote:Op woensdag 2 februari 2022 12:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar het is ook wel fijn als we gelijk weer verder kunnen.
Alleen met zulke opmerkingen kun je het verwachten, ligt het dan aan de vrouw of aan jezelf?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen met zulke opmerkingen kun je het verwachten, ligt het dan aan jezelf of aan jezelf?
Sommige vrouwen zijn er van nature mee geboren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen met zulke opmerkingen kun je het verwachten, ligt het dan aan de vrouw of aan jezelf?
Ken jij zulke vrouwen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn er van nature mee geboren.
I see what you did therequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb ze wel gekend.quote:
Alleen bier.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
Wat voor blikvoer nemen jullie?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:46 schreef drakin het volgende:
[..]
I see what you did there
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
En anders passen we 'm naderhand gewoon aanquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest snel wat verzinnen want het was weer zover.
Aan de vrouwen. Duh.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen met zulke opmerkingen kun je het verwachten, ligt het dan aan de vrouw of aan jezelf?
Ik had gisteren luncheon meat voor door de macaroniquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
riddersquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
vd hema?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
En in ander huishoudelijk nieuws: Wij eten vanavond stamppot met een dikke, sappige rookworst
Gisteren je zusje nog een dikke sappige gegeven.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
En in ander huishoudelijk nieuws: Wij eten vanavond stamppot met een dikke, sappige rookworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |