Denk niet dat ze snel de deuren en de ramen openzetten in de gevangenis. Hoop van niet eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier binnen is het lekker warm, maar het wordt inderdaad tijd dat de deuren en ramen weer open kunnen. Zomer
Ben je boos op mij?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier binnen is het lekker warm, maar het wordt inderdaad tijd dat de deuren en ramen weer open kunnen. Zomer
quote:Ik was zestien, en jij was achtentwintig
En van de liefde wist ik nog niet veel
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer
En het werd zomer (zomer)
Ja maar Bjorn was een beest van een kerel man. Ragnar is fotomodel (in het eggie). Die zijn toch vaak wat ieler.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De acteur die Ragnar speelde schijnt 1.83 meter groot te zijn, ik vond hem in d e serie vaak een stuk kleiner uitvallen dan dat t.o.v. de volwassen Bjorn.
Moon.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, alleen maar een beetje verdrietig. Maar komt wel weer goed hoor, nog een paar sessies.
De serie heet geoon Vikings, waarom dan original erbij?quote:
Ahhh, kan ik iets voor je doen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, alleen maar een beetje verdrietig. Maar komt wel weer goed hoor, nog een paar sessies.
Dat speelde hij maarquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij is die vent 2 meter 30 ofzo of niet?
Lekker jezelf blijven. Ik richt je vanzelf wel af naar mijn hand.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ahhh, kan ik iets voor je doen?
Hahahaha nou, ben benieuwdquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lekker jezelf blijven. Ik richt je vanzelf wel af naar mijn hand.
zelfde trucje als ze met lotr deden, Gimli is eigenlijk de langste acteur van allemaalquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is dat je stiekem zo'n schatje bent.
Ja maar daar kom je in het echte leven niet mee weg ben ik bang haha.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
zelfde trucje als ze met lotr deden, Gimli is eigenlijk de langste acteur van allemaal
En met Game Of Thrones was de dwerg iemand die vindt dat je geen dwergenrollen mag hebben!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
zelfde trucje als ze met lotr deden, Gimli is eigenlijk de langste acteur van allemaal
Neuh. FS is aan me gewaagd. Stiekem vind ik dat heerlijk. En zo niet pak ik de knoflook. Het is allemaal vrij simpel hoorquote:
Zijn rol was precies zoals geschreven in het boek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En met Game Of Thrones was de dwerg iemand die vindt dat je geen dwergenrollen mag hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |