Treurig allemaal inderdaad, totaal onnodig en nutteloos. In het begin van de gekte mensen die hun boodschappen afsopten of even in quarantaine zetten. Dan nog al die oudjes die hun kinderen en kleinkinderen niet meer zagen want men had ze wijs gemaakt dat het gevaarlijk is. Of al die belachelijke regeltjes zoals niet meer mogen zingen of juichen bij voetbal. Onze Pinokkio die tot in den treure bleef herhalen dat je je handen moest stuk wassen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
Van alle verhalen om mij heen zijn de meest schrijnende die eigenlijk niets met corona te maken hebben maar alleen worden veroorzaakt door de maatregelen. Bijvoorbeeld:
Meerdere begrafenissen waarbij familieleden niet aanwezig mochten zijn. Niet vanwege besmettingen of andere risico's, nee een arbitraire beperking van maximaal aanwezigen was de dringende noodzaak. Bij een uitvaart nota bene.
Zwangerschappen waarbij de vader niet bij belangrijke momenten zoals echo's aanwezig mocht zijn. Je eigen vrouw en kind en dan gaat het zo van joe ik zie je zo weer, veel succes he!
En het feit dat er mensen die het allemaal blijven goedpraten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Treurig allemaal inderdaad, totaal onnodig en nutteloos. In het begin van de gekte mensen die hun boodschappen afsopten of even in quarantaine zetten. Dan nog al die oudjes die hun kinderen en kleinkinderen niet meer zagen want men had ze wijs gemaakt dat het gevaarlijk is. Of al die belachelijke regeltjes zoals niet meer mogen zingen of juichen bij voetbal. Onze Pinokkio die tot in den treure bleef herhalen dat je je handen moest stuk wassen.
Hier bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
koekoek
is een jaar lang volgehouden door onze minister van leugens
Dat klopt ja. Maar dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tot je om wat voor reden dan ook ziekenhuis zorg nodig hebt, dan was het wel degelijk een probleem.
Ik woon 18 jaar best wel prettig in een beetje dichtbevolkte stadsdeel (ook met aardig wat 'ouwetjes') en laatste twee jaar heb ik helemaal geen verschil qua drukte met ambulances, politie autos enz. gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je naast ziekenhuis woont merk ik het wel degelijk op dat er nu heel wat minder ambulances uitrukken, dit was paar maand geleden wel anders.
Plato (427 v.c. t/m 347 v.c.) werd maar 80 jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iedereen gaat een keer dood, daar doet een dokter geen fuck aan, etc. Dat is wel heel fatalistisch, en veel erger dan het in de werkelijkheid is. Zat mensen die ook hier gepost hebben die er nog zijn dankzij precies dat soort medisch ingrijpen.
Mw. Schone Schijn is uitgeschoten met de oogschaduwquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mw. Schone Schijn is uitgeschoten met de oogschaduw
Veel want je merkt gewoon het enorme verschil tussen nu en half jaar geleden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat maken die besmettingen nou uit, als je er al wat van merkt lig je met een griep op bed, het gros merkt er niet eens wat van en komen ook niet op de ic terecht. Het is nooit anders geweest tijdens deze shitshow.
Toch raar dan dat mijn vader met 2 vaccinaties enorm ziek wasquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Veel want je merkt gewoon het enorme verschil tussen nu en half jaar geleden.
Ik laat je liever gissen of ik m al heb ja of nee.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor de zekerheid - ga maar ff lekker je booster halen.
wat zou ons dat nu schelen of je hem wel of niet haaltquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik laat je liever gissen of ik m al heb ja of nee.
Er spelen meer factoren mee dan alleen gezondheid...quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch raar dan dat mijn vader met 2 vaccinaties enorm ziek was
en mijn moeder niet
die was enkel verkouden
qua gezondheid gelijkwaardig
Dat laatste jup eensch!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat zou ons dat nu schelen of je hem wel of niet haalt
moet je toch lekker zelf weten![]()
Niet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik woon 18 jaar best wel prettig in een beetje dichtbevolkte stadsdeel (ook met aardig wat 'ouwetjes') en laatste twee jaar heb ik helemaal geen verschil qua drukte met ambulances, politie autos enz. gezien.
tegenwoordig staat lang niet alles meer op P2000quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet?
Ik merk hier enorme verschillen op!
Vooral het aantal ambulances wat langs komen, zoals ik al eens eerder had gemeld heb ik op de piek enorm veel geteld nu amper.
P2000 app is ook een handig tooltje ervoor..
Wie weet zetten ze wat sneller de sirene erop dan vroeger, ook tijdens normale ritjes zeg maar. Even geleden kwam je in de media nog van die dramaverhalen tegen van mensen die met corona in het ziekenhuis lagen of hadden geleden en je kwamen vertellen "corona is echt heftig" zoals die dikke Bertha die geen taart meer kon eten want haar smaak was weg. Komen die patiënten vanuit huis in het ziekenhuis / op de ic terecht met spoed in de ambulance vanwege zo'n zware klachten dat ze niet meer op eigen kracht naar het ziekenhuis konden gaan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig staat lang niet alles meer op P2000
en hier blijft het 'druk' qua ambulances
nog steeds meer dan een jaar geleden
nu.nl kopte met de helft van Corona gevallen in het ziekenhuis met Corona en niet doorquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie weet zetten ze wat sneller de sirene erop dan vroeger, ook tijdens normale ritjes zeg maar. Even geleden kwam je in de media nog van die dramaverhalen tegen van mensen die met corona in het ziekenhuis lagen of hadden geleden en je kwamen vertellen "corona is echt heftig" zoals die dikke Bertha die geen taart meer kon eten want haar smaak was weg. Komen die patiënten vanuit huis in het ziekenhuis / op de ic terecht met spoed in de ambulance vanwege zo'n zware klachten dat ze niet meer op eigen kracht naar het ziekenhuis konden gaan?
Het zal allemaal wel....
Oh echt wie had dat nou gedacht? Groundhog Dayquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu.nl kopte met de helft van Corona gevallen in het ziekenhuis met Corona en niet door
maar de overheid drukt wel door hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh echt wie had dat nou gedacht? Groundhog Day
for real
Niet alles maar je kan vaak wel afleiden waar de ambulance voor weg gaat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig staat lang niet alles meer op P2000
en hier blijft het 'druk' qua ambulances
nog steeds meer dan een jaar geleden
Ja, vaccinatie werktquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu.nl kopte met de helft van Corona gevallen in het ziekenhuis met Corona en niet door
Heeft nog lang geduurd, twee jaar voordat een extreemrechts complot een MSM headline werd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee, gewoon de zoveelste verdraaiing om het complot te ondersteunen...quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:39 schreef Grems het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd, twee jaar voordat een extreemrechts complot een MSM headline werd.
Meestal zit het tussen de 6-18 maanden.
Krijg een beetje het idee dat er iets niet klopt met de testen, de referentiekaders zijn er niet lijkt wel of iedereen covid heeft maar veel zeggend is het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Twas gewoon advies hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik laat je liever gissen of ik m al heb ja of nee.
quote:Voor de zekerheid - ga maar ff lekker je booster halen.
Nee, dat was zeker de emergency cake and pizza delivery service.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie weet zetten ze wat sneller de sirene erop dan vroeger, ook tijdens normale ritjes zeg maar. Even geleden kwam je in de media nog van die dramaverhalen tegen van mensen die met corona in het ziekenhuis lagen of hadden geleden en je kwamen vertellen "corona is echt heftig" zoals die dikke Bertha die geen taart meer kon eten want haar smaak was weg. Komen die patiënten vanuit huis in het ziekenhuis / op de ic terecht met spoed in de ambulance vanwege zo'n zware klachten dat ze niet meer op eigen kracht naar het ziekenhuis konden gaan?
Het zal allemaal wel....
Oh wat leuk voor je!quote:
quote:
Dat idee had ik bijna twee jaar geleden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Krijg een beetje het idee dat er iets niet klopt met de testen, de referentiekaders zijn er niet lijkt wel of iedereen covid heeft maar veel zeggend is het niet.
Heel eng mannetje die inclusieve boy die het in Canada voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij is gevonden...
4chan vindt schuilplaats Trudeau: tweede huis dat met $8,6 miljoen belastinggeld werd gerenoveerd
[ afbeelding ]
Nou ik niet, twee jaar geleden nam ik het zeer serieus. Met de alpha variant dan , na een half jaar begon ik er anders naar te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat idee had ik bijna twee jaar geleden.
OK, fair enough.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou ik niet, twee jaar geleden nam ik het zeer serieus. Met de alpha variant dan , na een half jaar begon ik er anders naar te kijken.
En wat de ambulances betreft die reden dagelijks hier door de straat toen, dat is over (al een paar maanden.)
Maart 2020 nam ik deze BS al niet meer serieus, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Net als vaccinatie of testen voor deze shítshow. Heb me alleen in real life wel vaak in moeten houden met betrekking tot mijn mening hierover in verband met mijn werk. En dat is wel soms lastig geweest, maar merk inmiddels dat meer en meer mensen open staan voor wat "suggesties" over deze onzin.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK, fair enough.
Toen ik de belachelijke vids van 'dood op straat gevallen' heb gezien kon ik dit hele shitshow nooit 'serieus' nemen.
Een enorme PsyOp/social experiment.
En was al gelijk debunked op de dag dat het hier gepost werd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK, fair enough.
Toen ik de belachelijke vids van 'dood op straat gevallen' heb gezien kon ik dit hele shitshow nooit 'serieus' nemen.
Heelt zelfs gebroken botten, als je geloof sterk genoeg is!quote:
Look children, cookie monster is eating from the Pfizer jar!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh wat leuk voor je!
Heb je al je booster laten inrammen?
Lekker he
Triggeredquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh wat leuk voor je!
Heb je al je booster laten inrammen?
Lekker he
Ik heb die video's nooit gezien en vraag me ook af in welke media die is verschenen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK, fair enough.
Tja, filmpjes van mensen die door Covid neervallen -> hoax!quote:
Je stelt niet teleur. Altijd in de weerstand.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, filmpjes van mensen die door Covid neervallen -> hoax!
Filmpjes van mensen die tijdens sporten neervallen -> vaccinatieschade!
Het moet zeker worden uitgezocht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:45 schreef _I het volgende:
[..]
Je stelt niet teleur. Altijd in de weerstand.
Het moet uitgezocht worden. Of het nou door covid of de vaccinaties komt. Er lijkt een flinke stijging te zijn in bepaalde groepen ziektes. Als dat door covid komt en we laten dat uitrazen met als gevolg dat er later allemaal onvoorziene ziektes uit voortkomen is dat ook een probleem.
10% extra kanker gevallen is een hoop. Uitgestelde zorg zou zorgen voor dezelfde aantallen in fases die verder gevorderd zijn, niet een toename.
Vraagtekens. Zoveel vraagtekens. Doe nog geen stellige uitspraken, maar vermoedens worden wel steeds sterker.
Tja dat krijg je als het vaccin dezelfde kwalen veroorzaakt als de ziekte waartegen het zogezegd beschermtquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hja, gevolgen op de langere termijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:59 schreef _I het volgende:
Als blijkt dat het virus een airborne HIV is, wat zich ook presenteert als een verkoudheid/griep in het begin en pas later ontwikkelt tot AIDS hebben we ook een probleem over een paar jaar.
Maar dan suggereer je nu dat mensen wel degelijk in elkaar zijn gezakt door covid...quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als het vaccin dezelfde kwalen veroorzaakt als de ziekte waartegen het zogezegd beschermt![]()
Yup, alleen niet voldoende en met Omikron is het vaccin niet meer relevant voor het overgrote deel van de bevolking...quote:Vaccinatie werkt![]()
Nee, je begrijpt het niet. Of wil het niet begrijpen, dat kan ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het moet zeker worden uitgezocht.
10% meer kanker diagnoses kan bijvoorbeeld komen door de uitgestelde zorg in 2020. Dus dat mensen met symptomen daarmee in 2020 niet naar een arts zijn gegaan.
Grap is wel dat het onmiddellijk aan vaccins wordt gelinkt in de twitterberichten.
En dat is wel een beetje de rode draad momenteel door BNW: elke schade door covid is een hoax, terwijl elke schade die opgemerkt wordt veroorzaakt wordt door het vaccin..
Er zal iemand wat gezegd hebben, dat is niet heel BNW. Je kan het ook overdrijven.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hja, gevolgen op de langere termijn.
Da's ook zoiets, veel willen het vaccin niet omdat ze niet weten wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Maar Covid heeft zeker weten geen gevolgen op langere termijn, ondanks long covid etc.
Ik heb op BNW wel eens aangegeven dat ik nog steeds gezondheidsschade heb van Covid.
Dat werd onmiddellijk neergesabeld. Het was onmogelijk dat er een link zou zijn tussen mijn klachten en covid..
Nee ik gebruik jullie waanzin redenering ...quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:07 schreef Wantie het volgende:
Maar dan suggereer je nu dat mensen wel degelijk in elkaar zijn gezakt door covid...
lol en hoeveel onvoldoende ?quote:Yup, alleen niet voldoende
Er mogen best vragen worden gesteld.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:19 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Of wil het niet begrijpen, dat kan ook.
Er mogen geen vragen worden gesteld. Censuur is enorm, heb nog nooit zoveel gesprekken over desinformatie gehoord.
Ben ik niet met je eens.quote:Elke keer als er data goed onderzocht wordt, blijkt dat de data waar alles op gestuurd wordt fout is. Er komen berichten boven dat er een soort handjeklap wordt gespeeld over 2G, waarbij informatie wordt achtergehouden of verkeerd wordt voorgespiegeld.
Veel landen slaan als een blad aan een boom om en trekken alle maatregelen in. En ook hier blijkt uit stukken dat de maatregelen vooral samenhangen met bereidwilligheid en niet zozeer het effect, want dat blijkt elke keer nihil (lockdowns, avondklok).
Dat is ook te gemakkelijk.quote:Wij weten niet of het aan de vaccinaties ligt, maar zolang er een zweem van geheimzinnigheid en vage afspraken achter zit, die niet openbaar gemaakt mogen worden, is het het veiligst om alle zaken toe te wijzen aan de vaccinaties. Laat ze maar bewijzen dat het niet zo is.
Er zijn wel mensen bijgekomen, alleen is de uitstroom groter.quote:Er wordt nu te gemakkelijk gezegd dat alles komt door covid, alsof het een paraplu is waar we alle problemen aan kunnen ophangen. Maar de zorg was daarvoor al een probleem, de vergrijzing zal stijgen en er is niemand bijgekomen in de zorg, alleen weggegaan.
Ik zie dat anders, we zitten wereldwijd in een situatie die geen precedent kent in de moderne geschiedenis, en waarbij overheden grip proberen te krijgen op een ongrijpbaar virus, en daarbij onder andere kiezen voor maatregelen die meer schade aanbrengen dan dat het oplost.quote:We rollen van 3-weken naar 3-weken, onder leiding van een OMT die werkt met foute modellen en zeer vergaande maatregelen, die de samenleving veel geld en kostbare levensjaren kosten.
Als er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen onder de noemer covid, dan moet dat zsm boven tafel komen. En gezien de tendens in de wereld waarbij alles ineens van het slot gaat, ondanks enorme aantallen positieve testen, zegt mij dat er iets niet klopt.
En dat gevoel wordt voorlopig groter bij alles wat er gebeurt, zeker niet kleiner.
Wie is jullie?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee ik gebruik jullie waanzin redenering ...
Onvoldoende om besmetting tegen te gaan en ziekte bij iedereen te voorkomen, voldoende om ernstige ziekte te voorkomen.quote:[..]
lol en hoeveel onvoldoende ?
Je hoeft je niet te laten prikken.quote:dus ik ben gezond
weinig kans op covid
dus weinig kans op myocarditis
ik moet me laten prikken
waardoor ik ineens toch wel meer risico op myocarditis krijg
![]()
wie ben jij ?quote:
besmetting tegen gaanquote:Onvoldoende om besmetting tegen te gaan en ziekte bij iedereen te voorkomen, voldoende om ernstige ziekte te voorkomen.
euh nee ?quote:Je hoeft je niet te laten prikken.
In principe is de kans op myocarditis bij iedereen lager door vaccinatie dan door Covid.
alleszins niet door iets dat men mij dwangmatig wil toedienenquote:Verder lastige keuze als je bang bent voor myocarditis: wil je dat risico oplopen door een bewuste keuze, of door iets dat je overkomt?
maar vooral toch blijven prikken ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:54 schreef Wantie het volgende:
Nu met Omikron blijkt dat de zorg niet meer wordt overbelast, waardoor landen eindelijk het einde van de pandemie verwachten en de maatregelen stop zetten.
Er zijn wel degelijk een aantal issues gevonden met vaccins die vaccins zijn ook gelijk gestopt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hja, gevolgen op de langere termijn.
Da's ook zoiets, veel willen het vaccin niet omdat ze niet weten wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Maar Covid heeft zeker weten geen gevolgen op langere termijn, ondanks long covid etc.
Ik heb op BNW wel eens aangegeven dat ik nog steeds gezondheidsschade heb van Covid.
Dat werd onmiddellijk neergesabeld. Het was onmogelijk dat er een link zou zijn tussen mijn klachten en covid..
Wat HIV vs covid betreft, net als hiv, maar ook mazelen, valt covid je immuuncellen aan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:23 schreef _I het volgende:
[..]
Er zal iemand wat gezegd hebben, dat is niet heel BNW. Je kan het ook overdrijven.
Heb hier met Greys een heel gesprek gevoerd over long covid en dat het goed onderzocht moest worden. Zitten mensen al bijna 2 jaar thuis en wat er over gepubliceerd was, is deels dat het psychosomatisch is.
In het begin waren er mensen die zeiden dat er onderdelen van het virus overeenkwamen met het HIV-virus. Dat ben ik nooit vergeten, vandaar dat ik er altijd naar op zoek ben. Maar het vaccin is gemaakt n.a.v. het eiwit met diezelfde HIV structuur.
Dat ik het virus krijg, is onvermijdelijk, maar het vaccin heb ik een keuze in. Heb bij beide dus het idee dat het voor problemen gaat zorgen, maar over de een heb ik controle.
Gestopt omdat er vaccins beschikbaar zijn met minder bijwerkingen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk een aantal issues gevonden met vaccins die vaccins zijn ook gelijk gestopt.
Bij die anderen waren de klachten duidelijk, en voor de rest is relatief simpel pak weg miljard mensen zonder issues.
Ja, er is een categorie die daar wel degelijk baat bij heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
maar vooral toch blijven prikken ?
EU to get 20 million extra Pfizer vaccine doses to fight Omicron
https://www.euractiv.com/(...)es-to-fight-omicron/
In Nederland niet maar er was een in Denemarken waarbij mensen met een bepaalde ziekte er issues mee hadden, een klein aantal werd ziek en 1 persoon was overleden uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gestopt omdat er vaccins beschikbaar zijn met minder bijwerkingen.
Er zijn geen vaccins uit productie gehaald vanwege issues.
Ik ben 1 persoon, 'jullie' suggereert dat ik met meerdere ben. Wie zijn die anderen?quote:
Welk deel van het woord 'onvoldoende' begreep je niet?quote:besmetting tegen gaandenk het niet lol. Kijk naar de algemene besmettingscijfers misschien ? of ga je dat weer op de ongevaccineerden steken ?
Ja, je weet wel, ziekenhuisopname, IC..quote:Ernstige ziekte voorkomen ?
Je bent er kennelijk doodsbang voor.quote:gelukkig is myocarditis totaal niet ernstig
Dat risico was er al door Covid.quote:[..]
euh nee ?
door vaccinatie krijg je er nog es risico op myocarditis bovenop, gratis en voor niets
[..]
Dus als het geheel vrijblijvend was had je vaccinatie wel overwogen?quote:alleszins niet door iets dat men mij dwangmatig wil toedienen
Vreemde vraag van iemand die zelf niets anders dan generaliseren doet.quote:
Denemarken liep wel voorop, maar met de kanttekening dat ze de luxe hebben om voor een ander vaccin te kiezen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
In Nederland niet maar er was een in Denemarken waarbij mensen met een bepaalde ziekte er issues mee hadden, een klein aantal werd ziek en 1 persoon was overleden uit mijn hoofd.
https://www.volkskrant.nl/cs-bb852861
Dit was pakweg een jaar geleden.
Voor de rest hadden we allang veel meer opnamens moeten zien na alle lange termijn issues waarmee men hier mensen mee bang loopt te maken.
Dus het was gewoon een sneer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Vreemde vraag van iemand die zelf niets anders dan generaliseren doet.
Vaccinatie werkt! Herhaal na mij!quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus het was gewoon een sneer.
Helder!
Jup, maar men blijft hier aanhalen over lange termijn klachten, maar wat verwacht men 10/20 jaar?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denemarken liep wel voorop, maar met de kanttekening dat ze de luxe hebben om voor een ander vaccin te kiezen.
En ook in Nederland zijn 3 vaccins aan banden gelegd. Alleen pfizer is hier geschikt voor iedereen, de rest voor alleen een specifieke groep, of helemaal niet meer.
Ja, de rode lap op de stier...quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:25 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Vaccinatie werkt! Herhaal na mij!
zet gewoon de tv wat luiderquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:25 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Vaccinatie werkt! Herhaal na mij!
Tja, geen idee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, maar men blijft hier aanhalen over lange termijn klachten, maar wat verwacht men 10/20 jaar?
Tot nu toe had volgens de bnw statistieken op zijn minst de helft van de wereld bevolking al dood moeten zijn.
Beetje het tegenovergestelde van hoe jij en andere MSM discipelen het bekijken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat beeld leeft hier op BNW, maar op COR is het een stuk genuanceerder.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Beetje het tegenovergestelde van hoe jij en andere MSM discipelen het bekijken.
Mooi hoe je gelijk zijn punt kracht bij weet te zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat beeld leeft hier op BNW, maar op COR is het een stuk genuanceerder.
Je kent het woord 'nuance' dus niet...quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mooi hoe je gelijk zijn punt kracht bij weet te zetten.
En waarschijnlijk heb je het niet eens door.....
Dat is een aanname......quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kent het woord 'nuance' dus niet...
Dus toename in 2021 door uitgestelde zorg in 2020.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:39 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Voor zover de uitgestelde zorg. Zo eigenwijs.
oei NOS Teletekstquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:39 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Voor zover de uitgestelde zorg. Zo eigenwijs.
Kanker een virusinfectie?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
oei NOS Teletekst
... dat zijn geen expert-virologen hé
Gebaseerd op een aanname......quote:
Deze kun je aanvullen met Zweden en Finlandquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:19 schreef Emmerdeur het volgende:
Grappig bericht wat langs kwam:
Oostenrijk 🇦🇹 stelt de vaccinatieplicht uit tot april in plaats van februari
- Duitsland 🇩🇪 laat het idee vallen
- Spanje 🇪🇸 wil vertrouwen op natuurlijke immuniteit, Covid classificeren als een griep.
- In Engeland 🏴 het leven wordt weer normaal, zonder pas en zonder maskers
-In Denemarken 🇩🇰 vervallen alle maatregelen.
- In Tsjechie 🇨🇿 wordt het idee van een vaccinatieverplichting afgeschaft
- De WHO staat tegen herhaalde boosterdoses
-De WHO is tegen een reis verplichting met 2G binnen Europa.
- Israel 🇮🇱 verplicht geen vierde dosis meer, te veel weigeren.
- In Quebec wordt de 3de dosis niet meer aanbevolen voor mensen ouder dan 70 jaar omdat de bijwerkingen te veel en te groot zijn.
- Zwitserland 🇨🇭 roept het “begin van het einde” van de pandemie met de variant Omicron;
- BOSNIE-HERZEGOVINA 🇧🇦 WORDT HET EERSTE EUROPEES LAND OM ALLE VORM VAN COVID-PASPOORTEN TE WEIGEREN.
- Het Hooggerechtshof van de Verenigde Staten heeft zojuist het vaccinatie- of COVID-19-testbevel van president Joe Biden geblokkeerd voor grote bedrijven. Een beleid dat de conservatieve rechters als een ongepaste belasting op het leven en de gezondheid van veel Amerikanen beschouwen
- China 🇨🇳 en Rusland 🇷🇺 hebben een vaccin ontwikkeld, een klassiek vaccin en geen gentherapie, reden waarom hun vaccin wordt geweigerd door de Franse staat.
- India 🇮🇳 heeft Covid-19 onder controle gebracht door de vaccinatie te stoppen en gratis een medicinale behandelingskit (inclusief ivermectine) uit te delen.
»En NEDERLAND probeert nog steeds aan de massa om vaccinatie op te dwingen en de vaccinatiepas op te leggen.
Gebaseerd op een observatie. Dat moet je in BNW toch wel kunnen waarderen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Gebaseerd op een aanname......
Onnodig generaliseren? Nee, ik snap dat je dat nodig hebt maar daar blijft het dan ook wel bij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:04 schreef The_End het volgende:
[..]
Gebaseerd op een observatie. Dat moet je in BNW toch wel kunnen waarderen?
Er staat letterlijk in dat er geen aanwijzingen zijn dat het door uitgestelde zorg komt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus toename in 2021 door uitgestelde zorg in 2020.
Niet door vaccinatie.
Helder!
En wat weten ze nou bij het IKNL.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
oei NOS Teletekst
... dat zijn geen expert-virologen hé
Er staat letterlijk wat de oorzaak was.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:13 schreef _I het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in dat er geen aanwijzingen zijn dat het door uitgestelde zorg komt.
Dus vaccinatie. Tot het tegendeel bewezen is.
Totdat je verder leest en ziet dat er geen aanwijzingen zijn dat het effect door uitgestelde zorg groot is, omdat het aandeel met verder uitgezaaide kanker niet groot is, volgens het IKNL.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Er staat letterlijk wat de oorzaak was.Dus niet vaccinatie.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:29 schreef _I het volgende:
[..]
Totdat je verder leest en ziet dat er geen aanwijzingen zijn dat het effect door uitgestelde zorg groot is, omdat het aandeel met verder uitgezaaide kanker niet groot is, volgens het IKNL.
De aanname van de uitgestelde zorg is wat men algemeen aanneemt in de media, niet wat al onderbouwd is.
Er is dus niks.quote:Het aantal nieuwe kankerpatienten was in 2021 in lijn met de ontwikelling van de afgelopen jaren, stelt het IKNL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |