soms heb je van die dagenquote:
Soms idd..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms heb je van die dagen
dan moet je niet te serieus zijn
Een paar mensen wilden dat niet dus ze zijn er weer uitgehaald.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar mensen wilden dat niet dus ze zijn er weer uitgehaald.
Jep, ze posten hier niet veel en anders voelden ze zich verplicht om wel mee te posten.quote:
ik hap niet, ik hap niet, ik hap niet..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk, een TT die de gemiddelde gemoedstoestand van vrouwen erkent
Beetje overdreven welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ze posten hier niet veel en anders voelden ze zich verplicht om wel mee te posten.
Vaag weerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:55 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik hap niet, ik hap niet, ik hap niet..
Een met potlood geschreven zin die net niet helemaal uit gegumd isquote:
Ik heb hem een paar keer bijgewerkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik had Devzero en de vlaggenpost helemaal gemist in het plaatje in de OP
ook hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een met potlood geschreven zin die net niet helemaal uit gegumd is
Hij word er wel beter op steedsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer bijgewerkt.
Ik ben een konijn en zijne konijnlijkheid, daar is niets vaags aanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ook haha
Jij met je konijnlijkheid
Ik weet niet over wie je het hebt, maar dat geldt dus niet voor mij. Dus als het over mij gaat klopt het niet wat je zegt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ze posten hier niet veel en anders voelden ze zich verplicht om wel mee te posten.
Alles goed met aloa?quote:
Gaat goed wel hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Alles goed met aloa?
Beetje rond aan het zoeken ben ik op fok, zag hier bekende. Kwam nooit verder dan dts
Het was ook geen probleem, alleen iemand weghalen is soms wat lastiger. Gelukkig had ik het originele plaatje met hulp van suzi gevonden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie je het hebt, maar dat geldt dus niet voor mij. Dus als het over mij gaat klopt het niet wat je zegt.
Ik had een tijdje terug tegen suzi gezegd dat ik het een heel leuk idee vond, maar dat ik er bij een volgend openingsplaatje wel uitgelaten mag worden. Ik postte hier amper. En verder niet omdat ik me verplicht voel ofzo.
En toen jij laatst toevallig bezig was om er iemand in te shoppen en vroeg of er nog aanpassingen gedaan moesten worden, riep ik dat ik er wel uit wilde en toen heb je dat meteen gedaan. Prima toch.
Alle pozzabakkers zeker?quote:
Weet ik, maar nooit echt de moeite genomen. In men weleens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat goed wel hoor.
Met jou dan?
FOK is groter dan je denkt...
Jaaaaaaquote:
Je bent altijd welkom in MENquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Weet ik, maar nooit echt de moeite genomen. In men weleens.
[..]
Jaaaaaa
Toppiequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Speelde er regelmatig voorheen.
Morgen maar weer eens kijken
Lang niet gezien.quote:
Ik kwam er soms maar met die lepeltopics draaide na verloop van tijd steeds in een cirkeltje met dezelfde woorden/namen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Speelde er regelmatig voorheen.
Morgen maar weer eens kijken
Dat kan voorlopig ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik post al een tijdje niet meer in dts idd...
Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam er soms maar met die lepeltopics draaide na verloop van tijd steeds in een cirkeltje met dezelfde woorden/namen.
Geen behoefte aan ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan voorlopig ook niet.
Jij ook al een poos niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan voorlopig ook niet.
Niks mis mee idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Maar soms leuk om ff je verstand op nul te zetten.
Zijn genoeg spelletjes wel.
Hij is voor een maand dichtgegooid, als er dan weer gezeik komt dan gaat die 2 maanden dicht. En als het dan nog eens gebeurd dan gaat die permanent dicht.quote:
Waar heb ik dit soort dingen eerder gelezenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is voor een maand dichtgegooid, als er dan weer gezeik komt dan gaat die 2 maanden dicht. En als het dan nog eens gebeurd dan gaat die permanent dicht.
Mij is een onz permban aangenaaid om een volstrekt onduidelijke reden.
Lekker niet meer over hebben. lang leve de gezelligheid hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar heb ik dit soort dingen eerder gelezen
Wist niet van je Permban,wel jammer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is voor een maand dichtgegooid, als er dan weer gezeik komt dan gaat die 2 maanden dicht. En als het dan nog eens gebeurd dan gaat die permanent dicht.
Mij is een onz permban aangenaaid om een volstrekt onduidelijke reden.
Vergeet dat spel gewoonquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker niet meer over hebben. lang leve de gezelligheid hier.
DTS word ieder jaar wel dicht gegooid met het dreigement 'volgende keer sluiten we het definitief'quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker niet meer over hebben. lang leve de gezelligheid hier.
Ik maak mij er ook niet meer druk om. Met jou heb ik het ook altijd goed kunnen vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:25 schreef PLY het volgende:
[..]
Wist niet van je Permban,wel jammer.
Ik kon het altijd wel vinden met je.
Ben zelf ook 2 maanden op anoniem gegaan uit boosheid in okt en Nov omdat mij ook een ban onterecht was aangesmeerd toen.
Geen al te erge klachten hoop ikquote:
Ik moet wat vergeten?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak mij er ook niet meer druk om. Met jou heb ik het ook altijd goed kunnen vinden.
Nee hoor, gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen al te erge klachten hoop ik![]()
Sowieso zit hier een hele groep van toffe mensen.quote:
Daarom ben ik hier ook gelandquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sowieso zit hier een hele groep van toffe mensen.
Nu hebben we dus één uitzondering.quote:
Waar zou dat door veroorzaakt wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
Wees nou voorzichtig kinders voor er hier ook mods de boel op slot gooien
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu hebben we dus één uitzondering.![]()
Wie zijn de mods hier dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
Dat zie ik hier niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Koeneloenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar zou dat door veroorzaakt worden
quote:
Er komen een paar hier die blauw zijn, maar niet hier modderenquote:
Er zijn er een paar vooral Deisyy komt wel eens langs.quote:
Er valt hier ook niet veel te modderen, alleen maar gezelligheid hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:39 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Er komen een paar hier die blauw zijn, maar niet hier modderen
Heer PLY.quote:
DIe zijn toch allemaal van andere topics moddereters?quote:
Kerel.quote:
Maatje.quote:
Het staat in de FB.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
DIe zijn toch allemaal van andere topics moddereters?
En komen hier voor de leuk
Leest 1e vraag na de OP in de FBquote:
Die waren hier aangesteld toen VIV gestart werd, Fok wist niet wat te verwachten en hield rekening met mogelijke baggeraars.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
DIe zijn toch allemaal van andere topics moddereters?
En komen hier voor de leuk
Ben je ook al weggejaagd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik post al een tijdje niet meer in dts idd...
Bagger is ook een apart soort modder.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die waren hier aangesteld toen VIV gestart werd, Fok wist niet wat te verwachten en hield rekening met mogelijke baggeraars.
Hey FF heeft Soul al Pokémon legends?quote:
Hier is dan ook weinig moderatie nodig tot nu toequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:39 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Er komen een paar hier die blauw zijn, maar niet hier modderen
Als ik het goed begrijp waren er in het begin wel baggertopics geopend. Viva zelf maakte later toch een online doorstart maar het forum hier bleef open. Door het gedoe telkens in DTS hebben we dit forum gekraakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Bagger is ook een apart soort modder.
Maar zijn die er nog geweest?
Wat? gekraakt? Maar jij bent toch ook Viva lezeres?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp waren er in het begin wel baggertopics geopend. Viva zelf maakte later toch een online doorstart maar het forum hier bleef open. Door het gedoe telkens in DTS hebben we dit forum gekraakt.
Zeg maar gerust geen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is dan ook weinig moderatie nodig tot nu toe
Sst, dat zou je geheim houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat? gekraakt? Maar jij bent toch ook Viva lezeres?
Wij lezen allemaal dagelijks de Viva SC doorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat? gekraakt? Maar jij bent toch ook Viva lezeres?
hey Dr.Mikey.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey FF heeft Soul al Pokémon legends?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dit zijn ze nu: Lenny77, Muck, Deisyy, miss_sly
O kut ja, dm's mag je niet openbaar maken. Of doorsturen wat je gezegd hebt, anders kan je een ban krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sst, dat zou je geheim houden.
Bijna hetzelfde rijtje als die van jou dus.quote:
Ik ben een week niet geweest, zijn er nog belangrijke hoogtepunten geweest?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij lezen allemaal dagelijks de Viva SC door
Niets noemenswaardig. Hoe gaat het met je winkeltje?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben een week niet geweest, zijn er nog belangrijke hoogtepunten geweest?
Of dieptepunten?
Ik vroeg het aan konijntje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets noemenswaardig. Hoe gaat het met je winkeltje?
Je hebt niet eens badeendjes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan konijntje.
Nog geen enkel badeendje verkocht in januari
Ik heb hele unieke, van die met 1 hoornquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt niet eens badeendjes.
Waar dan? Maak jij je website zelf eigenlijk?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hele unieke, van die met 1 hoorn
Zoals @Superbadeendje al zei niets noemenswaardigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben een week niet geweest, zijn er nog belangrijke hoogtepunten geweest?
Of dieptepunten?
hier https://elvegeluk.nl/product/badeend/quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar dan? Maak jij je website zelf eigenlijk?
Ow een weekje weg zijn maakt dus ook niks uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals @:superbadeendje al zei niets noemenswaardig
Pozza eten is het spannendste hierquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nee er gebeurt hier nooit iets heel spannends
Nu moet je mijn woorden niet gaan verdraaienquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow een weekje weg zijn maakt dus ook niks uit
Draai je je website op wordpress?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
hier https://elvegeluk.nl/product/badeend/
Ik heb opstarthulp gehad en doe nu zo'n beetje alles zelf
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Draai je je website op wordpress?
Badeendje heb ik dus niet onder verlichting zoeken. Zo zie ik wel meer kleine dingen van kritiek. Dit bedoel ik zeker niet negatief maar misschien kan ik je er wat mee helpen om je site te verbeteren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
hier https://elvegeluk.nl/product/badeend/
Ik heb opstarthulp gehad en doe nu zo'n beetje alles zelf
Lief, maar ik ga er wel een nachtje over slapenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendje heb ik dus niet onder verlichting zoeken. Zo zie ik wel meer kleine dingen van kritiek. Dit bedoel ik zeker niet negatief maar misschien kan ik je er wat mee helpen om je site te verbeteren.
Ik kijk ernaar als verkoper. Slaap lekker draakje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Lief, maar ik ga er wel een nachtje over slapen
Mooie variant!quote:
Jij slaapt ook nooit.quote:
Als ik whiskey in huis had gehad.quote:
Nu ben ik bijna geneigd om er een whiskey bij te pakkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik whiskey in huis had gehad.
Hufter.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik bijna geneigd om er een whiskey bij te pakken
Ik heb een fles in huis die al bijna een decennium lang zijn eigen whiskey kan bestellenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een fles in huis die al bijna een decennium lang zijn eigen whiskey kan bestellen
Ik drink het wel regelmatig, maar die fles heb ik bijna 10 jaar geleden van iemand gekregen om een bijzondere reden en ik heb met mezelf afgesproken dat ik die fles enkel open om een bijzondere redenquote:Op woensdag 2 februari 2022 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik drink het ook maar zelden, de laatste keer kan ik mij niet eens meer herinneren.
Zoiets heb ik ook gehad een klein flesje zeer oude whiskey gekregen. Ik mocht hem alleen openbreken bie een speciale gelegenheid en niet delen met een ander.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drink het wel regelmatig, maar die fles heb ik bijna 10 jaar geleden van iemand gekregen om een bijzondere reden en ik heb met mezelf afgesproken dat ik die fles enkel open om een bijzondere reden![]()
Nu ik erover nadenk, die fles heeft al 3 verhuizingen meegemaakt en in 4 verschillende provinciën in huis gestaan
Wel mooi dat je je eraan gehouden hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gehad een klein flesje zeer oude whiskey gekregen. Ik mocht hem alleen openbreken bie een speciale gelegenheid en niet delen met een ander.
Dat heb ik zeker, volgens mij was die whiskey ook al een 40 jaar oude.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel mooi dat je je eraan gehouden hebt.
Oef, dat is behoorlijk oude whiskey geweest!quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker, volgens mij was die whiskey ook al een 40 jaar oude.
Ik kom je graag helpen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is behoorlijk oude whiskey geweest!
Ik hoop dat ik mijn fles al heb geopend voor die 40 word, en waarschijnlijk gaat hij dezelfde dag/avond nog leeg
Mocht ik hem openen dan geef ik je een belletje als je het nog niet gehoord zou hebbenquote:
Een belletje is wel veiliger, voor je het weet staat ToT ook op de stoep.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht ik hem openen dan geef ik je een belletje als je het nog niet gehoord zou hebben
Die heeft het tegen die tijd veel te druk met alle meiden die voor MiNi-ToT komen weg te sturenquote:Op woensdag 2 februari 2022 01:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een belletje is wel veiliger, voor je het weet staat ToT ook op de stoep.
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft het tegen die tijd veel te druk met alle meiden die voor MiNi-ToT komen weg te sturen
Of hij laat ze zien waar en hoe het leven van Mini is begonnenquote:Op woensdag 2 februari 2022 01:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben.
Mini krijgt een banaan en een pruim mee naar school.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij laat ze zien waar en hoe het leven van Mini is begonnen
En dan gaan met die banaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 01:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mini krijgt een banaan en een pruim mee naar school.
De lerares met de banaan?quote:
Wat?quote:
Op een oude fiets moet hij leren nietwaarquote:
Dat is mijn "ik ben weer eens midden in de nacht wakker en kan niet meer slapen" postquote:
Ik denk dat hij liever door spaart voor een nieuwe.quote:Op woensdag 2 februari 2022 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet hij leren nietwaar
Ohw dat is wel ruk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 02:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is mijn "ik ben weer eens midden in de nacht wakker en kan niet meer slapen" post
Als ToT daar maar geen gehoor van krijgt, anders wil hij vast eerst een test ritje makenquote:Op woensdag 2 februari 2022 02:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever door spaart voor een nieuwe.
Die zit liever bij jou aan de whiskey.quote:Op woensdag 2 februari 2022 02:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ToT daar maar geen gehoor van krijgt, anders wil hij vast eerst een test ritje maken
Je hebt verbazingwekkend gevatte antwoorden op dit tijdstipquote:Op woensdag 2 februari 2022 02:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit liever bij jou aan de whiskey.
Mooi spel !quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
hey Dr.Mikey.
Heeft ze afgelopen weekend gekocht.
Zekersquote:
Met mij gaat het gewoon hartstikke prima.quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zekers
Weer een woei vandaag
Zo eerst hondjes uitlaten
Hoe is het in de ziekenboeg ?
Komt goed ToTquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mij gaat het gewoon hartstikke prima.
Mini-ToT moest gisteravond wel hoesten en moest ineens overgeven toen hij een hoestdrankje kreeg en huilde in hed begin in bed, maar verder had hij een rustige nacht, en nu is ook alles prima met hem.Mevrouw ToT heeft echter knallende koppijn en koorts.
Werk, kind van school halen, lunch er in duwen, klaarmaken voor zwemles, kind naar zwemles brengen, zwembadmilfs hosselen, kind weer terug brengen, koken, eten, tussendoor nog een beetje werken, s avonds nog wat werken, heel misschien nog even bij een vriendin langs, slapen.quote:
Bijna mijn planningquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werk, kind van school halen, lunch er in duwen, klaarmaken voor zwemles, kind naar zwemles brengen, zwembadmilfs hosselen, kind weer terug brengen, koken, eten, tussendoor nog een beetje werken, s avonds nog wat werken, heel misschien nog even bij een vriendin langs, slapen.
Druk dagje dus!quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werk, kind van school halen, lunch er in duwen, klaarmaken voor zwemles, kind naar zwemles brengen, zwembadmilfs hosselen, kind weer terug brengen, koken, eten, tussendoor nog een beetje werken, s avonds nog wat werken, heel misschien nog even bij een vriendin langs, slapen.
greysmilfquote:
altijd op woensdagquote:
zaag zaag zaagquote:
quote:
ja. hier werk ik ookquote:
ik heb ongeveer 800.000 documenten op sharepoint gegooid en gelinkt en nu weer in excel klotenquote:
Zij was er vroeg bij vanmorgenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
heeft daily @:maily zich al gemeld vanochtend hier of heb ik dat gemist
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Put a record on, I want to dance with my baby?
jij hebt het gemistquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
heeft daily @:maily zich al gemeld vanochtend hier of heb ik dat gemist
ik las eikeltjequote:Op woensdag 2 februari 2022 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
etiketje van mn slingerbroek jeukt in mn naad :/
Een heel klein beetje piept ie door de sluierbewolking heenquote:
Even er af knippenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
etiketje van mn slingerbroek jeukt in mn naad :/
Oja, het is een soort Franse meisjesnaam inderdaad. Maar ook een Italiaans eilandje, daar heb ik mezelf naar genoemd. Van die meidennaam wist ik nie. Nu ga ik het niet meer veranderen. Denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen naam, mannen icoontje
hallo
nee joh niet veranderen hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Oja, het is een soort Franse meisjesnaam inderdaad. Maar ook een Italiaans eilandje, daar heb ik mezelf naar genoemd. Van die meidennaam wist ik nie. Nu ga ik het niet meer veranderen. Denk ik.
Ja na 11 jaar is dat ook idd niet echt heel logisch meer!quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Oja, het is een soort Franse meisjesnaam inderdaad. Maar ook een Italiaans eilandje, daar heb ik mezelf naar genoemd. Van die meidennaam wist ik nie. Nu ga ik het niet meer veranderen. Denk ik.
Mag gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Tegenwoordig kan je best een meisjes of een jongens naam hebben
Ojee, heb mijn lunch al opquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens en meisjes.
Ik verklaar het lunch genot voor geopend!
@Haagsquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
rabbit is laatquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn wij vroeg of Rabbit laat?
12.05 is toch wel ietsjes te laat, sommigen beginnen al iets voor 12enquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn wij vroeg of Rabbit laat?
Ah, ik lunch sws rond half 12quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
rabbit is laat
ik heb het ook op
Klopt en sommige pas na 13:00quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
12.05 is toch wel ietsjes te laat, sommigen beginnen al iets voor 12en
O de andere helft van mijn ontbijt bedoel jequote:Op woensdag 2 februari 2022 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:12 schreef drakin het volgende:
[..]
O de andere helft van mijn ontbijt bedoel je
Greysiequote:
Je hebt net het harnas van die ridder tussen je tanden weggepeuterd?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:12 schreef drakin het volgende:
[..]
O de andere helft van mijn ontbijt bedoel je
Blikvoerquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt net het harnas van die ridder tussen je tanden weggepeuterd?
Waarom zou ik opruimen? Daar zijn die assepoetsters toch voor?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]!
En dan is de prullenbak waar je het bloederige harnas in gooit zeker een blikvanger?
Goed idee, komen allemaal prinsen op af om er mee te trouwen; gratis thuisbezorgd.nl dus!quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou ik opruimen? Daar zijn die assepoetsters toch voor?
Die eet ik dan maar niet.quote:
Rabbitquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou ik opruimen? Daar zijn die assepoetsters toch voor?
Daar zijn blikopeners voor, ik heb nog nooit van een krabopener gehoord.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ridder in harnas is makkelijker, wil je zeggen?
Zijn ze dat niet allemaalquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:30 schreef ToT het volgende:
Maar ben je echt zo'n draak van een vrouw dan?
Lief doen tegen drakin.quote:
Ik had het over alle vrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |