Eens. Normaal gesproken zou ik wel even zo'n lijstje willen maken maar heb er nu even niet de puf voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar acnégezicht komt niet eens in de buurt bij de meest waardevolle spelers deze eeuw.
Ik heb echt geen flauw idee van zijn voetbalkwaliteitenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De hype rond dat mannetje is wel wat apart.
Het enige wat die tweet zegt is het verschil tussen het hebben van geen tot waardeloze scouting tot het hebben van een nieuwe opgebouwde kennelijk dus goed werkende scouting.quote:
Jammer dat die deadline vandaag al is, ik twijfel ook over Sandler of Basset, maar in eerste instantie zou ik voor Sandler gaan wegens de krappe bezetting achterin.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou gaan voor Walemark, Hendrix en Bassett of Sandler
Sterker nog: Toornstra zal nu nog meer dan in de eerste seizoenshelft de eerste vervanger zijn van Til gok ik zomaarquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat die deadline vandaag al is, ik twijfel ook over Sandler of Basset, maar in eerste instantie zou ik voor Sandler gaan wegens de krappe bezetting achterin.
Andere kant mis je sowieso Til al de eerste wedstrijd, dus dan is Basset wel weer handig, al kan je dat ook opvangen met Toornstra.
Ja, dat denk ik ook. Of die Basset moet zich razendsnel ontwikkelen maar dat is volgens mij niet de verwachting.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog: Toornstra zal nu nog meer dan in de eerste seizoenshelft de eerste vervanger zijn van Til gok ik zomaar
Nog even afwachten hoe goed Sandler, Bassett en Walemark het gaan doen, en of Jahanbahks zijn vorm nog terugvindt voordat je hier uitspraken over kunt doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het enige wat die tweet zegt is het verschil tussen het hebben van geen tot waardeloze scouting tot het hebben van een nieuwe opgebouwde kennelijk dus goed werkende scouting.
De hand van Frank.
Met Aursnes, Pedersen en Trauner heeft het voor mij al wel genoeg bewezen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog even afwachten hoe goed Sandler, Bassett en Walemark het gaan doen, en of Jahanbahks zijn vorm nog terugvindt voordat je hier uitspraken over kunt doen.
Het is natuurlijk een beoordeling op afstand maar Sandler maakte in ieder niet zo'n beste indruk in zijn eerste interview. Moet mentaal ook wel goed zitten bij zo'n jongen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zou een Frank eerder afrekeken op een Walemark dan op een goedkoop gokje als Bassett of Sandler ja. De kans dat die kut zijn is gewoon vrij aanwezig.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sandler maakte een slechte indruk in zijn interview dus dat wordt niks.
Zolang er nog geen Sandler-topic is ben ik nog niet echt onder de indrukquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De hype rond dat mannetje is wel wat apart.
Gras is groen, maar soms ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Nouja het zegt niet altijd wat. Maar soms ook wel.
Werk aan de winkel @onlogischquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang er nog geen Sandler-topic is ben ik nog niet echt onder de indruk
Nou iets concreter dan:quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gras is groen, maar soms ook niet.
Zo dan, best een verrassing!quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou iets concreter dan:
Walemark en Hendrix gaan slagen.
Bassett, Karim en Sandler niet.
U hoorde het hier voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |