SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
https://i.ibb.co/W560jgG/63k6m8.jpgquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:08 schreef s1lverz het volgende:
jullie gebruiken toch ook gewoon de img tag om foto's te plaatsen? het werkt voor geen meter bij mij..
https://ibb.co/9gNhSsc
copy image link met rechtermuisknopquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:08 schreef s1lverz het volgende:
jullie gebruiken toch ook gewoon de img tag om foto's te plaatsen? het werkt voor geen meter bij mij..
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
https://i.ibb.co/W560jgG/63k6m8.jpg
Dat is de link die je moet hebben voor jouw afbeelding.
topperts.. thanks!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
copy image link met rechtermuisknop
dan krijg je https://i.ibb.co/W560jgG/63k6m8.jpg
[ afbeelding ]
https://postimages.org/quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:08 schreef s1lverz het volgende:
BB sorteert al voor op de exit van Dimiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:12 schreef engine het volgende:
Nou Dimi komt er niet best vanaf in de tv uitzending..
Dat gevoel krijg ik er wel bij ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB sorteert al voor op de exit van Dimi
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB sorteert al voor op de exit van Dimi
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:15 schreef odie22 het volgende:
ze laten het in de uitzending zo doen voorkomen dat het de hele dag gezelllig en leuk is
Iets wat ze wel goed kunnen, het betere knip en plak werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:15 schreef odie22 het volgende:
ze laten het in de uitzending zo doen voorkomen dat het de hele dag gezelllig en leuk is
Jeroen duidelijk minst waardevolle bewonerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooral Jeroen .. wat doet ie daar?
Vera schuift plekje opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jeroen duidelijk minst waardevolle bewonner
Wie??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooral Jeroen .. wat doet ie daar?
Okquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeroen
die trans
die in het data centre zit
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Peter: ik hoop dat ze eieren leggen voor morgenvroeg
Potver net die ene versie die ik niet kenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
texas caribbean hold em stud poker ofzo
100% Jeroenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef Daana316 het volgende:
Een pol:
Nawel, Jeroen en Dimi op de bank.
Wie gaat eruit
Ik zie geen poll?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef Daana316 het volgende:
Een pol:
Wie gaat eruit
dan moet Jeroen eerst van het data centre naar het huisquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef Daana316 het volgende:
Een pol:
Wie gaat eruit
misschien moet je iets meer kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:24 schreef Daana316 het volgende:
Jeroen heeft inderdaad de pin. Salar i.p.v. Jeroen
Zal nek aan nek gaan met Nawel, Jeroen is toch net iets waardevoller voor het huis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef Daana316 het volgende:
Een pol:
Wie gaat eruit
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:24 schreef Daana316 het volgende:
Jeroen heeft inderdaad de pin. Salar i.p.v. Jeroen
ja ben helemaal de kluts kwijt hier , ik zit in utopia in een dummie topic met een nieuwe speler die ik niet ken, er worden spelletjes met mij gespeeldquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
That hurts .... twitter boven ons.
met ons allemaalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ben helemaal de kluts kwijt hier , ik zit in utopia in een dummie topic met een nieuwe speler die ik niet ken, er worden spelletjes met mij gespeeld
Leroy al de hele avond bij de mannenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera heeft al de hele avond lol met de meiden ... in welk parallel universum is dat huis terecht gekomen.
Ik kijk bijna 10 uur per dagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je iets meer kijken
ik snap er hier ook weinig van met al die nicknames voor de bewoners, en de 1 die wel fotos mag plaatsen en de ander niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
That hurts .... twitter boven ons.
dickpics mogen nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik snap er hier ook weinig van met al die nicknames voor de bewoners, en de 1 die wel fotos mag plaatsen en de ander niet.
he?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik snap er hier ook weinig van met al die nicknames voor de bewoners, en de 1 die wel fotos mag plaatsen en de ander niet.
ja dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ben helemaal de kluts kwijt hier , ik zit in utopia in een dummie topic met een nieuwe speler die ik niet ken, er worden spelletjes met mij gespeeld
Dat soort posts moet je gewoon skippen .. maar het leven een stuk eenvoudigerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Leroy dan!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je weet niet dat er geen Jeroen in zit
Tussen die drie Salar niet. Dus Nawel of Dimi.....en dat is wel lastig om iets over te zeggen als die allebei genomineerd zouden zijn. Maar eindelijk een beetje spanningquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef Daana316 het volgende:
Wie pol wil, mag hem maken.
Nawel, Salar of Dimi eruit.
Don't !!! Het moet hier niet saai worden hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik steeds meer een TV kijker wordt in plaats van een fokker.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Klonk Geraldine al weer wat beter in de tv uitzending?
Zijn vast medicijnen voor, dit klinkt ernstig. Hoop dat het nog goed komt met je😉quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik steeds meer een TV kijker wordt in plaats van een fokker.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
Mario😉 grapje, geen idee wiequote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
jongens nu ben ik ook de kluts kwijt
@:Rinardo
wie mag er geen foto's plaatsen?
Dan eerst Nawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Tussen die drie Salar niet. Dus Nawel of Dimi.....en dat is wel lastig om iets over te zeggen als die allebei genomineerd zouden zijn. Maar eindelijk een beetje spanning
Denk het niet eigenlijkquote:
nawel toch waar ze vanmiddag ruzie mee had in de sauna, niet veraquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
Vera deed echt boos tegen mij
zegt Nous
roll the clips bitches
dat was echt niet zo![]()
Nee, maar op je bed BB doorbrengen als een prinsesje?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijkDimi is ook niet zo populair.
Snapt ze het nóg nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:38 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien moeten we een grote rode vlag naar Vera sturen met het hoofd van Dimi erop.
🚩
Ja behoorlijk. Begint een beetje triest te worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:38 schreef C.A.I het volgende:
Wat is grace ineens fake aan het doen aandacht gebrek ????
Veraquote:
ze zei toen alleen van dit zeg je al voor de 2e keer. wat een aanstelster is die nouchine zegquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vera
toen Nous vroeg of er barstjes waren
voor de 2de keer
Ik zei niet dat Nawel populair isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:38 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nee, maar op je bed BB doorbrengen als een prinsesje?
Hoop voor haar dat Dimi het niet op Nationaal televisie uitmaakt maar het gewoon laat doodbloeden. Als hij er zaterdag uitgaat is ze gauw vergeten. Ik zou dat anders echt zielig vinden voor Vera. Die heeft de afgelopen week al van alles voor de kiezen gehadquote:
jepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze zei toen alleen van dit zeg je al voor de 2e keer. wat een aanstelster is die nouchine zeg
Als je zo lang kijkt per dag, dan ga je op een gegeven moment vanzelf een Jeroen zien.quote:
Vanmiddag vroeg er iemand om foto's waarin Salar in de spiegel keek, die gaf ik, toen werd er gezegd dat ik die maar in het salar topic moest plaatsen, heb ze weer verwijderd uiteraard. Ik dacht ze worden hier gevraagd, en ik moet ze daar plaatsen, terwijl hier toch door iedereen de nodige humor en foto's geplaatst word. maar het is goed hoor verder.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
jongens nu ben ik ook de kluts kwijt
@:Rinardo
wie mag er geen foto's plaatsen?
Hij staat gewoon op de achtergrond aanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Als je zo lang kijkt per dag, dan ga je op een gegeven moment vanzelf een Jeroen zien.
Hij zou het wel heel jammer vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
Dus salar, nawel vinden het allebei niet erg om naar huis te gaan. Bij salar is dit vast na de ranking gekomen die ze hebben gezien.
Ja Vera en Nouch moeten wisselen vannacht.quote:
lol mooi gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik doe even een mariotje, door geen respons,
dit stukje bedoelde ik van beyond BB over prinses naarwel, ik moest er erg om lachen
Bron : RTL
ruikt naar peterseliequote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Komijnzaad zou ik ook niet herkennen aan geur
Zou dat aan geur alleen ook niet herkennen denk ik.quote:
Oh dan ben ik het weer vergetenquote:
ik dacht nur de kamerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Vera en Nouch moeten wisselen vannacht.
Denk niet dat ik bij zijn rijdende frietkot ga etenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik doe even een mariotje, door geen respons,
dit stukje bedoelde ik van beyond BB over prinses naarwel, ik moest er erg om lachen
Bron : RTL
Komijnekaas zit het in, daardoor zou ik het wel herkennen, eet dat minstens 3x pw wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Komijnzaad zou ik ook niet herkennen aan geur
zo ging het in het echt niet, roll the clipsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
Hello darkness, my old friend.
![]()
[ instagram ]
morgen wil hij nawel en dimi doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:58 schreef Daana316 het volgende:
Gaat alleen Vera wisselen of ook Dimi met Nawel. Dacht zoiets gelezen te hebben.
Ja lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komijnekaas zit het in, daardoor zou ik het wel herkennen, eet dat minstens 3x pw wel...
Oh oké, dus mogen Vera en Dimi 2 nachten niet samen slapen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
morgen wil hij nawel en dimi doen
ik wist wel dat hij van 2 walletjes atquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
morgen wil hij nawel en dimi doen
Leroy had het er eerder over wie morgen gaan wisselen. Nawel en Dimi is één van die opties.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:58 schreef Daana316 het volgende:
Gaat alleen Vera wisselen of ook Dimi met Nawel. Dacht zoiets gelezen te hebben.
Speelden Simon & Garfunkel op jouw stream niet door de speakers in de tuin dan en ging het niet regenen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
zo ging het in het echt niet, roll the clips
irritant hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:00 schreef suzi1 het volgende:
neehee ik wil daar niet over spreken. neehee
ja zijn wel gezellig samen en hebben het ook helemaal niet over andere inwoners tegen elkaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat Vera en Hanne naar elkaar toe gaan trekken. Die liggen elkaar wel denk ik.
ze mochten er wel overheen plassenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:03 schreef JDB94 het volgende:
Besef me ineens dat in Australie die ijsblok challenge per persoon was, en alleen met eigen lichaamswarmte zonder hulpmiddelen. Erg tekenend voor dit seizoen BB NL, waar men met 12 man 1 blok met verwarmd water aanpaktwie verzint dit?
Dimi nu ook.quote:
jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dimi nu ook.
Van BB AU kun je terug zoeken maar die weken lopen niet gelijk met Nederland.
Ah dat was nog een seizoen eerder. Dat was seizoen 12 dan. Maar dat is wel erg vroeg nu.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer
zou mooi zijn 2 genomineerden die beide de kans krijgen om een bedrag te pakken
zoiets hebben ze ook bij Matt gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat was nog een seizoen eerder. Dat was seizoen 12 dan. Maar dat is wel erg vroeg nu.
ze zijn soms zo overtuigd van hun eigen hersenspinselsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:13 schreef Kinga het volgende:
wtf is dit voor logica.... dan heeft bb gemanipuleerd van begin tot eind, want die ranking is bullshit.. en dan zouden vera, dimi en salar erop staan.. nawel gesaved door leroy.... over die theorie hebben ze het nu. fuck offfff
De opdrachten hebben ze dit jaar wel beter gekopieerd. Het is niet perfect maar het is echt beter vind ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoiets hebben ze ook bij Matt gedaan
maar dat was weer zo'n halve poging
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:14 schreef mario390 het volgende:
beet jemand op de bewohners
lopende tests hebben?
Als het zo is dan klopt er geen klote van, want de stemming ging niet over wie het populairste was maar wie belangrijk voor het huis was. En mensen wisten veel niet dat er gestemd kon worden. Ik kwam er ook hier pas achter omdat ik niet op die site RTL/xl kijk. Dan had de vraagstelling moeten zijn wie wil je op de bank hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:13 schreef Kinga het volgende:
wtf is dit voor logica.... dan heeft bb gemanipuleerd van begin tot eind, want die ranking is bullshit.. en dan zouden vera, dimi en salar erop staan.. nawel gesaved door leroy.... over die theorie hebben ze het nu. fuck offfff
ja kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
De opdrachten hebben ze dit jaar wel beter gekopieerd. Het is niet perfect maar het is echt beter vind ik.
Wat bedoel je, @mario390?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:14 schreef mario390 het volgende:
beet jemand op de bewohners
lopende tests hebben?
Ja, leuk bedacht maar gaat m niet wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:13 schreef Kinga het volgende:
Ja maar ook niet lang. Zo zie ik Leroy, Dimi en Nawel de komende weken vertrekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat BB Nawel graag wil behouden.
Wat voor tests Corona? Iedereen is hier getest en in quarantaine geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:16 schreef mario390 het volgende:
op ze tests maken moeten hoor?
in brasil moeten ze
we zijn in NL niet in Brasilquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:16 schreef mario390 het volgende:
in brasil moeten ze
Dit is nederland, niet Brazilië. Graag de braziliaanse BB hierbuiten latenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:16 schreef mario390 het volgende:
in brasil moeten ze
geen idee wat hij er op wil doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:18 schreef engine het volgende:
Zit Dimi Hanne nu voor de gek te houden?
Ik wel. Vind er niks meer aan.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o niet eens meegekregen dat zij erin zat
i rest my casequote:
Coronatest bedoel je?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:20 schreef mario390 het volgende:
nee het was de vraag of zij nog in
huis testen moeten
hebben ze sommige mensen dan de antwoorden gegeven?quote:
Is die van AU nu ook bezig dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:04 schreef C.A.I het volgende:
Ik denk dat er net als in AU deze week niemand gaat
Hoop dat Salar vooral niet luistertquote:
Wat hij er mee doet boeit me niet, hoop dat hij snel vertrektquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat Salar vooral niet luistert
van mij mag er ook wel pit in zittenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:23 schreef suzi1 het volgende:
daar hou ik van, mannen die dingen gooien <3
Iedere keer dat Dimi in beeld komt smijt ik de tv van het balkonquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:23 schreef suzi1 het volgende:
daar hou ik van, mannen die dingen gooien <3
hoeveel tv's heb je versleten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere keer dat Dimi in beeld komt smijt ik de tv van het balkon
Hoeveel tv's heb je vandaag moeten kopen?🤣quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Arme tv die kan er toch ook niks aan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben heel snel...vang hem meteen weer op. Toch zondequote:
Hij moet daar 1 nacht slapen, morgen wijst Kristoff een ander aan. Hij wil dat de groep meer gemixed word, en er daardoor andere gesprekken ontstaanquote:
dat klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:26 schreef Koos1958 het volgende:
Vera zegt en wat zegt de laatste plek dan. Zegt peter dat andere meer zichtbaar zijn
FTFYquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vera moet daar 1 nacht slapen, morgen wijst Leroy een ander aan. Hij wil dat de groep meer gemixed word, en er daardoor andere gesprekken ontstaan
Leroy wijst toch aan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij moet daar 1 nacht slapen, morgen wijst Kristoff een ander aan. Hij wil dat de groep meer gemixed word, en er daardoor andere gesprekken ontstaan
Oh ik heb alleen geluid aanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera staat nog in de badkamer hij ligt bij nouchine en grace
Jaquote:
ja nu je het zegt, dimi kan toch gewoon bij vera gaan liggen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij moet daar 1 nacht slapen, morgen wijst Kristoff een ander aan. Hij wil dat de groep meer gemixed word, en er daardoor andere gesprekken ontstaan
Meeste gaan vroeg slapen geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
tis pas half 11, veertje gaat toch nog niet slapen ?
1 in brasil hoest nu 2 nachten,het is verdacht covidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alleen nieuwe bewoners, denk ik. Of er moet er eentje verkouden worden
neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ben het met je eens, wat haar betreft🤣
dat is egal,ze kunnen dat ook in huis kregenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal het voor jou herhalen zijn allemaal getest en in quarantaine geweest.
hoe dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is egal,ze kunnen dat ook in huis kregen
zeg jij nou dat die prikjes niet werken?!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is egal,ze kunnen dat ook in huis kregen
Ja, maar dit is niet Brazilië, we hebben het hier over de nederlandse streams. Ik kan de braziliaanse streams niet zien, dus kan daar niet over oordelenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
1 in brasil hoest nu 2 nachten,het is verdacht covid
zegten zij in tv
zucht.....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
zegten zij in tv
hoeveel waarschuwingen moet je nou nog krijgen over brasil in dit topic, het lijkt wel of je Nawel bent het prinsesje die niets fout kan doen en voorgetrokken wordtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
zegten zij in tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |