Dan nog zou de schade van TS niet gedekt zijn. Ook de AVP sluit schade aan wat je huurt uit en de wc-pot valt niet onder inboedel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Alles in 1 pakket dus daar zou het verschil wel eens in kunnen zitten.
Mee eens hoor!quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik had die link van sigme ook wel gevonden, maar één bron is geen bron en ik heb eigenlijk geen overtuigende bevestiging van dat verhaal kunnen vinden.
Vraag blijft overeind staan. Wat zit er in je allinone?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Alles in 1 pakket dus daar zou het verschil wel eens in kunnen zitten.
Mja, niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Mee eens hoor!
Maar ik stelde enkel voor om de aansprakelijkheidsverzekeraar even te bellen. Ten eerste kunnen zij het duidelijk uitleggen en ten tweede vergoeden ze ook wel eens iets dat volgens de letter van de wet niet hoeft.
Ik heb ene koopwoning en daar zit idd ook opstal in. Heb dat pakket toen expres genomen omdat het ook klusongelukken dekte.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vraag blijft overeind staan. Wat zit er in je allinone?
Ik heb ook een allinone: AVP+inboedel (incl brand en inbraak)+rechtsbijstand voor verkeer, werk en prive. Maar geen opstal. Ik kan nav mijn eigen ervaring Lienekien postjes bevestigen. Mijn AVP weigerde de schade aan de keukenkastjes te betalen ondanks dat woningbouw mij aansprakelijk stelde voor de schade aan de keukenkastjes. Verder hebben ze alles vergoed tbv benedenbuurman. Heel krom hoe dit geregeld is.
Hij heeft het toen niet opgemerkt. Bij de eindinspectie in eerste instantie ook niet. Nadat we het formulier ondertekend hadden dat alles akkoord bevonden was en ik de sleutels had ingeleverd, kreeg ik op de terugweg een belletje dat hij toch nog een rondje deed door de woning en het hem opviel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom heeft de inspecteur dit niet aangegeven tijdens de voorinspectie, zodat je tijd had om het zelf op te lossen?
Of heeft die niet plaatsgevonden?
Normaal gesproken heb je een voorinspectie (paar weken voor einde huur) en een eindinspectie (bij sleuteloverdracht). Daartussen heb je gelegenheid om de gebreken te verhelpen.
Ik zou er dan wel klaar mee zijn hoor... akkoord is akkoord...quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:33 schreef chailatte het volgende:
[..]
Hij heeft het toen niet opgemerkt. Bij de eindinspectie in eerste instantie ook niet. Nadat we het formulier ondertekend hadden dat alles akkoord bevonden was en ik de sleutels had ingeleverd, kreeg ik op de terugweg een belletje dat hij toch nog een rondje deed door de woning en het hem opviel.
Is geen woningbouw of ik moet hem verkeerd begrijpen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Zelf vervangen van de wcpot vraag ik me af of dat kan/mag bij een woningbouw. Meestal hebben ze in een wijk een specifiek type/merk omdat dat makkelijk is met vervangen van onderdelen enzo.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:17 schreef chailatte het volgende:
Enige tijd heb ik in mijn (vrije sector) huurwoning
Woningbouwverenigingen hebben ook vrije sector, dus het zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is geen woningbouw of ik moet hem verkeerd begrijpen.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |