SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Dat was zeker een heel gekloot? Hoelang ben je er mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Recce
Dit is na die ene tutorial
Denk zo'n 1.5 uurquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was zeker een heel gekloot? Hoelang ben je er mee bezig geweest?
Ah, lekker bezig geweest dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk zo'n 1.5 uur
heb em ook nog met cycles gerenderd. Dat duurde wat lang![]()
[ afbeelding ]
Goede preventieve werking.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
Voorlopig maar even extra voorzichtig zijn:
[ twitter ]
geloof 1024? maar dat zegt mij allemaal niets eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, lekker bezig geweest dus.
Op hoeveel samples had je cycles staan? En als je een goede videokaart hebt, is daarmee renderen sneller, maar dat moet je wel aanzetten in de preferences.
wie is datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, had je al gelezen dat Tikkie Tinus waarschijnlijk corona heeft? Hij ging er zelfs mee naar het ziekenhuis!
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Hoe hoger, hoe langer het renderen duurt, maar hoe mooier het wordt (minder ruis etc.)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof 1024? maar dat zegt mij allemaal niets eigenlijk
"Wat een geil broekje heb je aan"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
ja maar ken die hoofdrol spelers niet echt bij naam :pquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ken je Tinus niet?Jij volgt die coronademonstraties toch ook wel eens?
[ afbeelding ]
Schande! Tikkie Tinus was een vriend van een FOK!-er trouwens, Superbadeendje. Tinus had een paar jaar geleden al in scene gezet dat-ie een poederbrief had gekregen omdat-ie voor Zwarte Piet is. Dat nieuws heeft-ie toen via die badeend op de frontpage van FOK! weten te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ken die hoofdrol spelers niet echt bij naam :p
Heb je een snotneus of een kriebelkeel blijf dan drie dagen op bed met beschuitjes met kaas, thee en een stapel Suske en Wiskes, kijk ik heb de pandemie opgelostquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:27 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Testen heeft niet heel veel zin meer zo. Je kunt ook gewoon tegen iedereen die zich wil laten testen zeggen dat ze corona hebben, dan zit je er niet ver naast.
Ja, zoiets lijkt me wat zinvoller dan wekelijks een miljoen mensen te testen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een snotneus of een kriebelkeel blijf dan drie dagen op bed met beschuitjes met kaas, thee en een stapel Suske en Wiskes, kijk ik heb de pandemie opgelost [ afbeelding ]
Ik heb nooit gezegd dat ik niet bovenmatig slim bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zoiets lijkt me wat zinvoller dan wekelijks een miljoen mensen te testen.
Nu ga je er vanuit dat mensen luisteren. Weet niet waar je afgelopen jaar geweest bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een snotneus of een kriebelkeel blijf dan drie dagen op bed met beschuitjes met kaas, thee en een stapel Suske en Wiskes, kijk ik heb de pandemie opgelost [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Schande! Tikkie Tinus was een vriend van een FOK!-er trouwens, Superbadeendje. Tinus had een paar jaar geleden al in scene gezet dat-ie een poederbrief had gekregen omdat-ie voor Zwarte Piet is. Dat nieuws heeft-ie toen via die badeend op de frontpage van FOK! weten te krijgen.
Ja en de gekkies opsluiten uiteraardquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ga je er vanuit dat mensen luisteren. Weet niet waar je afgelopen jaar geweest bent.
Jammer dat ze de coronacrisis niet aan jou overgelaten hebben eigenlijk. Dan zaten we nu allemaal wiebelend en zwierend in het café.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik niet bovenmatig slim bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil helemaal niet wiebelend en zwierend in een cafe zitten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer dat ze de coronacrisis niet aan jou overgelaten hebben eigenlijk. Dan zaten we nu allemaal wiebelend en zwierend in het café.
Persconferenties zouden ook een stuk leuker worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer dat ze de coronacrisis niet aan jou overgelaten hebben eigenlijk. Dan zaten we nu allemaal wiebelend en zwierend in het café.
Tja, elk beleid heeft z'n voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet wiebelend en zwierend in een cafe zitten?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:38 schreef Modus het volgende:
Ook met Blender begonnen. Simpsons geprobeerd te makenWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zal ik je eens een sterk verhaal vertellen, dat was eigenlijk mijn zusjes taak, die mocht tien jaar geleden even niet snijden dus die hebben ze maar landelijk coördinator Pandemische uitbraken bij het RIVM gemaakt, heeft ze twee jaar gedaan voordat ze zowat doodging van verveling en omdat ze toch niks voor elkaar kreeg wat betreft haar ideetjes daaromtrent, dat kwartje viel een half jaartje geleden pas toen ze het een beetje schuchter weer aanhaalde.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Persconferenties zouden ook een stuk leuker worden.
“Dan zien we hier een grafiek van de besmettingen in de afgelopen maand.”
“Oooooh nee. Dat zijn foto’s van die Italiaanse met haar natte bovenlip.”
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik je eens een sterk verhaal vertellen, dat was eigenlijk mijn zusjes taak, die mocht tien jaar geleden even niet snijden dus die hebben ze maar landelijk coördinator Pandemische uitbraken bij het RIVM gemaakt, heeft ze twee jaar gedaan voordat ze zowat doodging van verveling en omdat ze toch niks voor elkaar kreeg wat betreft haar ideetjes daaromtrent, dat kwartje viel een half jaartje geleden pas toen ze het een beetje schuchter weer aanhaalde.
"A job well done sissie"
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:38 schreef Modus het volgende:
Ook met Blender begonnen. Simpsons geprobeerd te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja of onbekende Albanezen aftrekken, voor ieder wat wils, wat zou de wereld mooi zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet wiebelend en zwierend in een cafe zitten?
Het waait niet eens, komt door je flappies denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:44 schreef bitterbal het volgende:
man man man wanneer kapt die klote wind
Zo, die was even lekker op een zijspoor gezet dus!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik je eens een sterk verhaal vertellen, dat was eigenlijk mijn zusjes taak, die mocht tien jaar geleden even niet snijden dus die hebben ze maar landelijk coördinator Pandemische uitbraken bij het RIVM gemaakt, heeft ze twee jaar gedaan voordat ze zowat doodging van verveling en omdat ze toch niks voor elkaar kreeg wat betreft haar ideetjes daaromtrent, dat kwartje viel een half jaartje geleden pas toen ze het een beetje schuchter weer aanhaalde.
"A job well done sissie"
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het waait niet eens, komt door je flappies denk ik.
Ja die stond zowat dronken te opereren dus die lieten ze maar even wat anders en onbelangrijks doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo, die was even lekker op een zijspoor gezet dus!
Ja misschien komt dat omdat je op 3 meter van de kust woont?quote:
Subtiel!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of onbekende Albanezen aftrekken, voor ieder wat wils, wat zou de wereld mooi zijn
ik zit al 2 dagen in een fluittoonquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien komt dat omdat je op 3 meter van de kust woont?
Hier is het bijna windstil en sereen en prettig toeven.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit al 2 dagen in een fluittoon
Misschien heb je tinnitus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit al 2 dagen in een fluittoon
Ah, ik ben weer net op tijd voor de showquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik je eens een sterk verhaal vertellen,
Het moet Bal hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is het een hele lokale storm. Kijk maar:
[ afbeelding ]
de wind staat er op en die ramen tochtenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is het een hele lokale storm. Kijk maar:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, ik ben weer net op tijd voor de show
Hahaatjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb weleens een schaap gehoord die zei:
Ammaaaaaaaaaahaaaa
Meer komt er meestal niet uit een schaap toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb weleens een schaap gehoord die zei:
Ammaaaaaaaaaahaaaa
Bij windkracht 10 waait de Maas bij je naar binnen dus?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de wind staat er op en die ramen tochten
Scheelt weer een tufje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij windkracht 10 waait de Maas bij je naar binnen dus?
Volgens Willem Engel was het omdat overheden burgers al jarenlang aan het pesten zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
Vreemd motief hoor. 2 agenten door het hoofd schieten voor wat illegaal wild.
Ja vond het ook al apart.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
Vreemd motief hoor. 2 agenten door het hoofd schieten voor wat illegaal wild.
https://www.mboxdrive.com/Recording_4.mp3quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij windkracht 10 waait de Maas bij je naar binnen dus?
Daar bij het meer van Annecy?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben ook nog steeds benieuwd wat het motief is voor die executie in de Franse Alpen.
Dat weet ik nog goed omdat ik daar 2 dagen daarvoor op hetzelfde pad fietste,
Een meisje heeft het overleefd door zich onder haar dode moeder te verstoppen.
Dat ben je zelf!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.mboxdrive.com/Recording_4.mp3
Ik hoor een zoemetje alsof er een blender aan staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.mboxdrive.com/Recording_4.mp3
Ja, alweer 10 jaar geleden zie ik, sjonge.quote:
Ja dat verhaal viel me destijds ook op, daar stinkt en kriebelt iets.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, alweer 10 jaar geleden zie ik, sjonge.
Vorige week waren er iets meer details zie ik:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rijgelaten~a243b5e7/
Gruwelijk om mee te maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Keiharde afrekening met een oud Zwitsers pistool uit de jaren 20-30, raar toch?
Zelfde als dat Taminiau verhaal denk ik, op het verkeerde moment op de verkeerde plek met wat kansloze maar meedogenloze drugshandelaartjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Keiharde afrekening met een oud Zwitsers pistool uit de jaren 20-30, raar toch?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom bitterbal tegen in een oud muziekclipje.
Er staat anders mijn naam opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Hele clip maar sowieso op 04:53, ik weet het zeker, dat is ballie![]()
Toen was ballie er heul nog niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
bolquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi. Ik had spam met als afzender "bol". Inclusief de aanhalingstekens.
Meteen openen en op alle links klikkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi. Ik had spam met als afzender "bol". Inclusief de aanhalingstekens.
2u? Hoe vaak moest je nieuw warm water erin doen?quote:
Dimmysoep getrokkenquote:
Ik had ook een erfgenaam.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meteen openen en op alle links klikken
Waarom zo lang wachten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkEn om elf uur knip ik het lampje uit en vertrek ik naar dromenland
In het hotel liet ik de kraan gewoon aanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2u? Hoe vaak moest je nieuw warm water erin doen?En zie je er nu uit als een rozijntje? Zoveel vragen...
Ik mis het hebben van een bad.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het hotel liet ik de kraan gewoon aan
Indien heet genoeg niet zo vaak hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2u? Hoe vaak moest je nieuw warm water erin doen?En zie je er nu uit als een rozijntje? Zoveel vragen...
ik ook want gmail markeert soms nog wel eens verkeerde spamquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En een spammert wist niet of ze nou ipads of dyson stofzuigerts wilden aansmeren.
* IJsdraakje checkt af en toe de spam.
Het viel me mee dit keer, alleen een verdwaalde nieuwsbrief dit keer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook want gmail markeert soms nog wel eens verkeerde spam
Wiekse wiekse wiekse wiekse hoppakee, hoi-jaaaaaa lallalalalla boing prftt zeggezegge whooop met z'n zessen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt heel moe. En als ik te vroeg ga slapen doe ik geen oog dicht
Ik had geen zin om te editten, maar het staat er wel een beetje stom zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat raar. Niet te lang over nadenken.
Wat is deze?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wiekse wiekse wiekse wiekse hoppakee, hoi-jaaaaaa lallalalalla boing prftt zeggezegge whooop met z'n zessen.
Als het een hoestje is dan zal die wel in quarantaine zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef bitterbal het volgende:
hmm ik zou vandaag een telefoonhoesje per post ontvangen. NIks gehad
Dit zijn de goedgekeurdehotels op dat eilandquote:
...een boek lezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat mannen doen als ze niet kunnen slapen?
Beetje rustige bezigheid om de gedachten af te leiden zonder de extra prikkels van beeldschermpjes?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat doe je meestal als je nog niet wil slapen.
Beetje lezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat mannen doen als ze niet kunnen slapen?
Ik heb dat vaker, dat ik een woord een paar keer gebruik in een stukje tekst. Heel irritant. Maar ik bedoelde ook dat 'dit keer' eigenlijk raar staat omdat het 'de keer' is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had geen zin om te editten, maar het staat er wel een beetje stom zo.
1 keerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag beide.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker, dat ik een woord een paar keer gebruik in een stukje tekst. Heel irritant. Maar ik bedoelde ook dat 'dit keer' eigenlijk raar staat omdat het 'de keer' is.
Je haalt mannen en vrouwen door elkaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje rustige bezigheid om de gedachten af te leiden zonder de extra prikkels van beeldschermpjes?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haalt mannen en vrouwen door elkaar.
Blijkbaar niet.quote:
Interessante aanname dat vrouwen dat níet zouden doen om in slaap te vallen overigens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prolactine, vasopressine en melatonine.
Extra Plus Hotels. Dat klinkt wel zoals Thai pratenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit zijn de goedgekeurdehotels op dat eiland
https://thaiest.com/blog/koh-phangan-hotels-sha-plus
Comaresort.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Extra Plus Hotels. Dat klinkt wel zoals Thai praten
Zien er prima uit hoorNummer 6 spreekt wel aan
Ik weet! Maar het staat raar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag beide.
https://taaladvies.net/de(...)eze-maal-of-ditmaal/
Ja helpt wat minder alleen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Interessante aanname dat vrouwen dat níet zouden doen om in slaap te vallen overigens.
Streekafhankelijk vermoed ik.quote:
ja te ver weg van allesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Extra Plus Hotels. Dat klinkt wel zoals Thai praten
Zien er prima uit hoorNummer 6 spreekt wel aan
Kerel die antwoordt "beetje lezen" helpt m'n statement.quote:
quote:
Ja, geen idee. Voor mij werkt het prima, maar vergelijken is wat lastig.quote:
Misschien heb je wat mannelijke hormonen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Voor mij werkt het prima, maar vergelijken is wat lastig.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, jij wil een straat waar je vanachter een glas cola mensen kunt kijken
Ik mag hopen van wel, die zijn ook gewoon nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heb je wat mannelijke hormonen?
https://www.taaluilen.nl/(...)itmaal-of-deze-maal/quote:
Dat keer?quote:Vroeger was maal een het-woord en daarom was het ook dit maal. De twee woorden groeiden door de jaren heen aan elkaar en zo ontstond ditmaal. Dit is gewoon blijven bestaan. Het is zelfs de meest gebruikelijke vorm geworden en heeft voorkeur boven deze maal en die maal.
Waarschijnlijk onder invloed van ditmaal gingen mensen ook dit keer zeggen. Ook die uitdrukking heeft al eeuwenlang een plek in onze taal, maar dan wel in de betekenis van (voor) deze keer (bron: digitale Van Dale). Ook dat keer komt trouwens voor.
Ik ben altijd wel blij dat ik van mezelf niet hoef te voldoen aan stereotype eigenschappen voor mannenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel die antwoordt "beetje lezen" helpt m'n statement.
[..]
nee dat valt op dit eiland reuze mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je het geen vies seks-eiland voor sjappies?
Daarom zoek ik altijd TaalUnie zoekresultaten uit voor dingen waar ik over twijfel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.taaluilen.nl/(...)itmaal-of-deze-maal/
[..]
Dat keer?Je moet echt uitkijken welke site je gebruikt met dit soort dingen.
Hmm nee, lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja dat is wel een mooi strand maar zeker 30 min rijden en savonds doe ik dat liever niet
afgezien van de prijs nog
En ook lange stukken waar het afgelegen is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm nee, lijkt me geen goed idee
Snack, scooter, roedel honden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ook lange stukken waar het afgelegen is.
dus datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snack, scooter, roedel honden.
Ja, of OnzeTaal.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom zoek ik altijd TaalUnie zoekresultaten uit voor dingen waar ik over twijfel.
Maakt je niet minder een kerel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel blij dat ik van mezelf niet hoef te voldoen aan stereotype eigenschappen voor mannen
Op Railay Beach zeiden de backpackers dat altijd, if you're ugly and in need you can always go to the Gulf of Thailand, geen idee waarom ze dat tegen mij zeiden trouwens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat valt op dit eiland reuze mee.
Hier zitten meer feestbeesten en zweefteven
Da's ook een goeie ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of OnzeTaal.
Laatst hadden we ook al een kwestie waarbij zo'n communicatiebureau dacht te weten hoe het zat.
Was je heel erg in need?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op Railay Beach zeiden de backpackers dat altijd, if you're ugly and in need you can always go to the Gulf of Thailand, geen idee waarom ze dat tegen mij zeiden trouwens.
Nou ja, biologisch niet. En wat anderen vinden, boeit me niet zoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt je niet minder een kerel.
"Mannelijk gedrag" is sowieso een farce.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, biologisch niet. En wat anderen vinden, boeit me niet zo
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op Railay Beach zeiden de backpackers dat altijd, if you're ugly and in need you can always go to the Gulf of Thailand, geen idee waarom ze dat tegen mij zeiden trouwens.
Zit er niks tussen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
gaat het hele plan dadelijk mis op het hotel
ik heb ook wel weer zin om met een lief leuk mooi meisje op vakantie te gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had 'n lief leuk mooi meisje op sleeptouw dus dat viel wel mee
Geen plannen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik heb ook wel weer zin om met een lief leuk mooi meisje op vakantie te gaan.
ook te verquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
"Salad Beach" klinkt niet als iets voor Ballie. Snackgemis.
Ik snap sowieso niet waar mensen zich druk over maken. Ik heb helemaal geen zin om achter een everzwijn aan te rennen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Mannelijk gedrag" is sowieso een farce.
Enorme relnichten zijn ook gewoon kerels.
Oh, ik kom niet verder dan die ene pagina.quote:
En menhirs dragen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar mensen zich druk over maken. Ik heb helemaal geen zin om achter een everzwijn aan te rennen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar mensen zich druk over maken. Ik heb helemaal geen zin om achter een everzwijn aan te rennen.
zwaar levenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
wel een van de weinige stranden waar je in mei nog kan zwemmen in zee omdat het er diep genoeg is
[ afbeelding ]
maar meer voor de resort gangers dat strand
Nais.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wat dingen op m'n lijstje staan. Engeland staat bovenaan
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet in de toverdrank gevallen
Werk hoor, zo’n beest demonteren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ook niet als je honger hebt en de winkels zijn dicht en de BBQ is heet?
Tegen de tijd dat je zo'n beest gevonden, gevangen en gevild hebt, is die barbecue koud hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ook niet als je honger hebt en de winkels zijn dicht en de BBQ is heet?
Ballies doorzichtigeondergoedzwembadje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
dit was trouwens dat hotel van die 2 homo's
Nadat zij weg waren heb ik er ook nog 2 nachten geslapen
https://www.booking.com/h(...)rchresults#hotelTmpl
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wat dingen op m'n lijstje staan. Engeland staat bovenaan
Boekenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:55 schreef bitterbal het volgende:
qua locatie is dit een optie
https://www.booking.com/h(...)cfs=1&activeTab=main
dan ben je op tijd weg gegaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:57 schreef Karzai het volgende:
Ik merk dat ik meer energie heb na een dag werken , volgens mij zat ik dicht bij een burnout bij mijn vorige baan
Ik ha der ook helemaal geen zin meer in verveelde me de halve dag de pleuris
Dat is een boreout.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:57 schreef Karzai het volgende:
Ik merk dat ik meer energie heb na een dag werken , volgens mij zat ik dicht bij een burnout bij mijn vorige baan
nee nee eerst vrij vragen en nog de rest uitpluizen. bv wat gebeurd er als ik positief test bij de eerste testquote:
Dat klinkt positief Karzaiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:57 schreef Karzai het volgende:
Zou zomaar eens kunnenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gaan we elkaar tegenkomen in Devon?
Uitpluispretquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nee eerst vrij vragen en nog de rest uitpluizen. bv wat gebeurd er als ik positief test bij de eerste test
quote:
Ik ben nog aantal opties aan het kijken. Kan zijn dat ik met de trein naar London ga voor een paar dagen en dan nachttrein naar Cornwall. Met de auto zou ook kunnen, genoeg gelegenheid om te laden daar ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk heb ik een ander plannetje. Naar Londen en dan met de Deerstalker naar Fort William
Mooi, en dan Segovia net boven Madrid meepakken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:09 schreef Karzai het volgende:
ik ga madrid-toledo-cordoba doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GOEDEN TIP!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, en dan Segovia net boven Madrid meepakken.
Geubels lijkt me leuk, voor zover ik hem kan verstaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Dank, ik had dit nachtmerriemateriaal gemist.quote:
Ik wilde vroeg gaan slapen vandaag.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, ik had dit nachtmerriemateriaal gemist.
Gewoon proberenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg gaan slapen vandaag.
Ja is die ook niet van die Elton John-film?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:21 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik vind die jongen knap, Eggsy.
Hahajahajajajajaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg gaan slapen vandaag.
Ja wiki zegt van wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is die ook niet van die Elton John-film?
Heb net deel twee gekeken. Zitten puppy's in.
Ik bewaar hem voor het weekend.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee is heel wat dommer vermaak, hopelijk drie weer wat Britser en flink wat intelligenter anders gaat die serie de bloemkool in een trainingspak kant op.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:22 schreef Karzai het volgende:
bnn zend nu een smeuige serie uit over wim lex en maxima
Dat ze vreemd gaat met Wim-Lex?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het kijken.
Gaat nu even over haar papa.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze vreemd gaat met Wim-Lex?
Maxima zelf had gewoon een serieuze relatie, trouwplannen en werpkriebels met een New Yorkse zakenman tot ze die dikke Nederlandse prins met rotte tanden tegenkwam en dacht, mmmmmmm that's the better catch, let's fuck the lights in Sevilla down.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat nu even over haar papa.
New Yorkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maxima zelf had gewoon een serieuze relatie, trouwplannen en werpkriebels met een New Yorkse zakenman tot ze die dikke Nederlandse prins met rotte tanden tegenkwam en dacht, mmmmmmm that's the better catch, let's fuck the lights in Sevilla down.
Ja heb je goed gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, had je Enschede gezien in de cijfers?
https://www.google.com/se(...)536&bih=775&dpr=1.25quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
New York
[ afbeelding ]
Holland
[ afbeelding ]
Hebben ze daar bij de GGD eindelijk de excel-documentjes doorgestuurd?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, had je Enschede gezien in de cijfers?
Ja, kennelijk wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar bij de GGD eindelijk de excel-documentjes doorgestuurd?
Bij mij ook hoor, is het de ene dag net 40 en de dag erna 250+ ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kennelijk wel.Ik heb de indruk dat de GGD Twente ook niet elke dag alles doorgeeft, want het fluctueert soms enorm.
Oehquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:09 schreef Karzai het volgende:
ik ga madrid-toledo-cordoba doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
truste karzaiquote:
Wil ik heenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
San Carlos de Bariloche ziet er ook Duitser uit dan Berlijn of München in 1940
Misschien is er een soort concurrentie zo hoog mogelijk op de lijst te komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor, is het de ene dag net 40 en de dag erna 250+ ofzo
Liedje doet me altijd denken aan Jeepers Creepersquote:
Ja vandaag wel Ede verslagenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is er een soort concurrentie zo hoog mogelijk op de lijst te komen.Als je dan even spaart, kun je mooi hoog komen.
hebben ze daar tijd voor danquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar bij de GGD eindelijk de excel-documentjes doorgestuurd?
In verhouding tot aantal inwoners stelt Roffa niks voorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
jullie zijn niets met jullie schamele cijfertjes
schamele dorpjes, krijg je dat..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
jullie zijn niets met jullie schamele cijfertjes
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
Moerdijk
249
37.185
0.67%
Rotterdam
2934
651.631
0.45%
Na carnaval staat Moerdijk op 100%quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
Moerdijk
249
37.185
0.67%
Rotterdam
2934
651.631
0.45%
Ik moet binnenkort weer eens naar het buitenland. Dus kan het beter nu krijgen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag in een stampvolle trein gezeten. Ben benieuwd
ja zo denk ik nu ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer eens naar het buitenland. Dus kan het beter nu krijgen eigenlijk.
Nee hoor, ik vier geen carnavalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na carnaval staat Moerdijk op 100%
Die snotneus overleef je in Boekarest toch ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer eens naar het buitenland. Dus kan het beter nu krijgen eigenlijk.
Blijf toch wel een bovensloter in mijn genenquote:
Daar heb ik een negatieve test voor nodig; dus als ik daar met een snotneus zit kom ik evengoed niet binnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die snotneus overleef je in Boekarest toch ook wel
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijf toch wel een bovensloter in mijn genen
Maakt het er niet beter op nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hutspot op het menu, dus ook weinig om naar uit te kijken
Leek een goed idee toen ik in de AH stondquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maakt het er niet beter op nee.
Gewoon een lekker bakje babi pangang halen danquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hutspot op het menu, dus ook weinig om naar uit te kijken
Weegschaal says noquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een lekker bakje babi pangang halen dan
Niet op de weegschaal gaan staan danquote:
Misschien kun je ballie wat woordjes leren en een paar schoenen lenen om in jouw plaats te gaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sta ook nog op de shortlist om een paar weken richting Azië te vliegen voor een project; maar heb al aangegeven dat ik er geen trek in heb.
Denk dat ze haar dan heel lang vasthouden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kun je ballie wat woordjes leren en een paar schoenen lenen om in jouw plaats te gaan?
De teststraat is verhuisd en op het bordje langs de weg hebben ze van het woord Testen "tieten" gemaakt, dus denk dat veel mensen het niet meer kunnen vinden. Er komen nu alleen per ongeluk mensen die tieten zoeken.quote:
Ik kan in maart voor een beurs naar Londen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sta ook nog op de shortlist om een paar weken richting Azië te vliegen voor een project; maar heb al aangegeven dat ik er geen trek in heb.
met de camera van je autoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Over borden langs de weg gesproken, ik zag vanmiddag bij wegwerkzaamheden een bordje met een QR-code staan voor meer informatie. Hoe denken ze dat ik die ga scannen.
Misschien komen er dan juist veel meer mensen op af?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De teststraat is verhuisd en op het bordje langs de weg hebben ze van het woord Testen "tieten" gemaakt, dus denk dat veel mensen het niet meer kunnen vinden. Er komen nu alleen per ongeluk mensen die tieten zoeken.
Ja maar die gaan niet naar binnen. Zij willen juist degene zijn die dingen in keeltjes roeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komen er dan juist veel meer mensen op af?
Daar heb ik ogen voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
camera van je auto, je weet wel die je gebruikt bij inparkeren enzo
Misschien begrijpen ze pas na de procedure, als ze naar buiten lopen, dat er geen tieten zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die gaan niet naar binnen. Zij willen juist degene zijn die dingen in keeltjes roeren.
Ik vind het knap!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Heb met mijn rode wilgentakken een mandje gevlochten voor het eerst.Viel nog best tegen en er is heel veel ruimte voor verbetering. (Alleen zijn die takken nu op
)
Desondanks ben ik er stiekem best trots op, ondanks alle gaten enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |