SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Dat was zeker een heel gekloot? Hoelang ben je er mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Recce
Dit is na die ene tutorial
Denk zo'n 1.5 uurquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was zeker een heel gekloot? Hoelang ben je er mee bezig geweest?
Ah, lekker bezig geweest dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk zo'n 1.5 uur
heb em ook nog met cycles gerenderd. Dat duurde wat lang![]()
[ afbeelding ]
Goede preventieve werking.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
Voorlopig maar even extra voorzichtig zijn:
[ twitter ]
geloof 1024? maar dat zegt mij allemaal niets eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, lekker bezig geweest dus.
Op hoeveel samples had je cycles staan? En als je een goede videokaart hebt, is daarmee renderen sneller, maar dat moet je wel aanzetten in de preferences.
wie is datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, had je al gelezen dat Tikkie Tinus waarschijnlijk corona heeft? Hij ging er zelfs mee naar het ziekenhuis!
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Hoe hoger, hoe langer het renderen duurt, maar hoe mooier het wordt (minder ruis etc.)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof 1024? maar dat zegt mij allemaal niets eigenlijk
"Wat een geil broekje heb je aan"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
Voorlopig maar even extra voorzichtig zijn:
[ twitter ]
ja maar ken die hoofdrol spelers niet echt bij naam :pquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ken je Tinus niet?Jij volgt die coronademonstraties toch ook wel eens?
[ afbeelding ]
Schande! Tikkie Tinus was een vriend van een FOK!-er trouwens, Superbadeendje. Tinus had een paar jaar geleden al in scene gezet dat-ie een poederbrief had gekregen omdat-ie voor Zwarte Piet is. Dat nieuws heeft-ie toen via die badeend op de frontpage van FOK! weten te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ken die hoofdrol spelers niet echt bij naam :p
Heb je een snotneus of een kriebelkeel blijf dan drie dagen op bed met beschuitjes met kaas, thee en een stapel Suske en Wiskes, kijk ik heb de pandemie opgelostquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:27 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Testen heeft niet heel veel zin meer zo. Je kunt ook gewoon tegen iedereen die zich wil laten testen zeggen dat ze corona hebben, dan zit je er niet ver naast.
Ja, zoiets lijkt me wat zinvoller dan wekelijks een miljoen mensen te testen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een snotneus of een kriebelkeel blijf dan drie dagen op bed met beschuitjes met kaas, thee en een stapel Suske en Wiskes, kijk ik heb de pandemie opgelost [ afbeelding ]
Ik heb nooit gezegd dat ik niet bovenmatig slim bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zoiets lijkt me wat zinvoller dan wekelijks een miljoen mensen te testen.
Nu ga je er vanuit dat mensen luisteren. Weet niet waar je afgelopen jaar geweest bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een snotneus of een kriebelkeel blijf dan drie dagen op bed met beschuitjes met kaas, thee en een stapel Suske en Wiskes, kijk ik heb de pandemie opgelost [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Schande! Tikkie Tinus was een vriend van een FOK!-er trouwens, Superbadeendje. Tinus had een paar jaar geleden al in scene gezet dat-ie een poederbrief had gekregen omdat-ie voor Zwarte Piet is. Dat nieuws heeft-ie toen via die badeend op de frontpage van FOK! weten te krijgen.
Ja en de gekkies opsluiten uiteraardquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ga je er vanuit dat mensen luisteren. Weet niet waar je afgelopen jaar geweest bent.
Jammer dat ze de coronacrisis niet aan jou overgelaten hebben eigenlijk. Dan zaten we nu allemaal wiebelend en zwierend in het café.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik niet bovenmatig slim bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil helemaal niet wiebelend en zwierend in een cafe zitten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer dat ze de coronacrisis niet aan jou overgelaten hebben eigenlijk. Dan zaten we nu allemaal wiebelend en zwierend in het café.
Persconferenties zouden ook een stuk leuker worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer dat ze de coronacrisis niet aan jou overgelaten hebben eigenlijk. Dan zaten we nu allemaal wiebelend en zwierend in het café.
Tja, elk beleid heeft z'n voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet wiebelend en zwierend in een cafe zitten?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:38 schreef Modus het volgende:
Ook met Blender begonnen. Simpsons geprobeerd te makenWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zal ik je eens een sterk verhaal vertellen, dat was eigenlijk mijn zusjes taak, die mocht tien jaar geleden even niet snijden dus die hebben ze maar landelijk coördinator Pandemische uitbraken bij het RIVM gemaakt, heeft ze twee jaar gedaan voordat ze zowat doodging van verveling en omdat ze toch niks voor elkaar kreeg wat betreft haar ideetjes daaromtrent, dat kwartje viel een half jaartje geleden pas toen ze het een beetje schuchter weer aanhaalde.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Persconferenties zouden ook een stuk leuker worden.
“Dan zien we hier een grafiek van de besmettingen in de afgelopen maand.”
“Oooooh nee. Dat zijn foto’s van die Italiaanse met haar natte bovenlip.”
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik je eens een sterk verhaal vertellen, dat was eigenlijk mijn zusjes taak, die mocht tien jaar geleden even niet snijden dus die hebben ze maar landelijk coördinator Pandemische uitbraken bij het RIVM gemaakt, heeft ze twee jaar gedaan voordat ze zowat doodging van verveling en omdat ze toch niks voor elkaar kreeg wat betreft haar ideetjes daaromtrent, dat kwartje viel een half jaartje geleden pas toen ze het een beetje schuchter weer aanhaalde.
"A job well done sissie"
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:38 schreef Modus het volgende:
Ook met Blender begonnen. Simpsons geprobeerd te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja of onbekende Albanezen aftrekken, voor ieder wat wils, wat zou de wereld mooi zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet wiebelend en zwierend in een cafe zitten?
Het waait niet eens, komt door je flappies denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:44 schreef bitterbal het volgende:
man man man wanneer kapt die klote wind
Zo, die was even lekker op een zijspoor gezet dus!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik je eens een sterk verhaal vertellen, dat was eigenlijk mijn zusjes taak, die mocht tien jaar geleden even niet snijden dus die hebben ze maar landelijk coördinator Pandemische uitbraken bij het RIVM gemaakt, heeft ze twee jaar gedaan voordat ze zowat doodging van verveling en omdat ze toch niks voor elkaar kreeg wat betreft haar ideetjes daaromtrent, dat kwartje viel een half jaartje geleden pas toen ze het een beetje schuchter weer aanhaalde.
"A job well done sissie"
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het waait niet eens, komt door je flappies denk ik.
Ja die stond zowat dronken te opereren dus die lieten ze maar even wat anders en onbelangrijks doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo, die was even lekker op een zijspoor gezet dus!
Ja misschien komt dat omdat je op 3 meter van de kust woont?quote:
Subtiel!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of onbekende Albanezen aftrekken, voor ieder wat wils, wat zou de wereld mooi zijn
ik zit al 2 dagen in een fluittoonquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien komt dat omdat je op 3 meter van de kust woont?
Hier is het bijna windstil en sereen en prettig toeven.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit al 2 dagen in een fluittoon
Misschien heb je tinnitus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit al 2 dagen in een fluittoon
Ah, ik ben weer net op tijd voor de showquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik je eens een sterk verhaal vertellen,
Het moet Bal hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is het een hele lokale storm. Kijk maar:
[ afbeelding ]
de wind staat er op en die ramen tochtenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is het een hele lokale storm. Kijk maar:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, ik ben weer net op tijd voor de show
Hahaatjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb weleens een schaap gehoord die zei:
Ammaaaaaaaaaahaaaa
Meer komt er meestal niet uit een schaap toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb weleens een schaap gehoord die zei:
Ammaaaaaaaaaahaaaa
Bij windkracht 10 waait de Maas bij je naar binnen dus?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de wind staat er op en die ramen tochten
Scheelt weer een tufje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij windkracht 10 waait de Maas bij je naar binnen dus?
Volgens Willem Engel was het omdat overheden burgers al jarenlang aan het pesten zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
Vreemd motief hoor. 2 agenten door het hoofd schieten voor wat illegaal wild.
Ja vond het ook al apart.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
Vreemd motief hoor. 2 agenten door het hoofd schieten voor wat illegaal wild.
https://www.mboxdrive.com/Recording_4.mp3quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij windkracht 10 waait de Maas bij je naar binnen dus?
Daar bij het meer van Annecy?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben ook nog steeds benieuwd wat het motief is voor die executie in de Franse Alpen.
Dat weet ik nog goed omdat ik daar 2 dagen daarvoor op hetzelfde pad fietste,
Een meisje heeft het overleefd door zich onder haar dode moeder te verstoppen.
Dat ben je zelf!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.mboxdrive.com/Recording_4.mp3
Ik hoor een zoemetje alsof er een blender aan staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.mboxdrive.com/Recording_4.mp3
Ja, alweer 10 jaar geleden zie ik, sjonge.quote:
Ja dat verhaal viel me destijds ook op, daar stinkt en kriebelt iets.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, alweer 10 jaar geleden zie ik, sjonge.
Vorige week waren er iets meer details zie ik:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rijgelaten~a243b5e7/
Gruwelijk om mee te maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Keiharde afrekening met een oud Zwitsers pistool uit de jaren 20-30, raar toch?
Zelfde als dat Taminiau verhaal denk ik, op het verkeerde moment op de verkeerde plek met wat kansloze maar meedogenloze drugshandelaartjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Keiharde afrekening met een oud Zwitsers pistool uit de jaren 20-30, raar toch?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom bitterbal tegen in een oud muziekclipje.
Er staat anders mijn naam opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Hele clip maar sowieso op 04:53, ik weet het zeker, dat is ballie![]()
Toen was ballie er heul nog niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
bolquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi. Ik had spam met als afzender "bol". Inclusief de aanhalingstekens.
Meteen openen en op alle links klikkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi. Ik had spam met als afzender "bol". Inclusief de aanhalingstekens.
2u? Hoe vaak moest je nieuw warm water erin doen?quote:
Dimmysoep getrokkenquote:
Ik had ook een erfgenaam.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meteen openen en op alle links klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |