Niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:34 schreef engine het volgende: [..] luie onz mods
Beter doen ze heel onzin op slot.
Wat vervelendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon belde net dat hij positief getest is, bijna al zijn collega's in het restaurant waar hij werkt zijn positief, dus de zaak gaat de komende dagen dicht.
Zo zie je hoe snel het dan gaat he.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij snotterde een beetje, dus ik hoop voor hem dat het daarbij blijft. Het is inderdaad heel sneu voor de eigenaar, maar ja dan zijn ze wel klaar. Ze zijn nu zoveel mogelijk mensen aan het contacten, hij liet me gisteren al weten dat er twee gasten van zaterdag, toen wij er waren, besmet waren.
Ik jouw kleinzoon inmiddels opgeknapt?
Je ontkomt er bijna niet meer aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat vervelendHopelijk knappen ze allemaal snel weer op.
vandaag dik 105.000 besmettingen en dan is er nog een storing ook. Als je het nu niet krijgt dan krijg je het nooit meer.quote:
Ik lig coronagewijs een beetje achter dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je hoe snel het dan gaat he.
Twee gasten en het personeel ziek, dan zijn er ook vast nog gasten aangestoken
Max is al weer een paar weken beter. Chalina, mijn kleindochter had vorige week een positieve thuis maar een negatieve GGD test. Ze is weer wat opgeknapt, ze was flink ziek, maar geen corona
Ja, had je het niet door, je kan de TT aanpassen hoor ik wist zo gauw nietsquote:
Kan best dat de ggd test om wat voor reden ook een verkeerde uitslag gaf.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je hoe snel het dan gaat he.
Twee gasten en het personeel ziek, dan zijn er ook vast nog gasten aangestoken
Max is al weer een paar weken beter. Chalina, mijn kleindochter had vorige week een positieve thuis maar een negatieve GGD test. Ze is weer wat opgeknapt, ze was flink ziek, maar geen corona
Hij vond het inderdaad juist zo fijn om weer aan het werk te zijn, maar heeft nu verplicht vakantiequote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
Wat jammer voor je zoon @:DeisyyHopelijk kan de zaak snel weer open
Dat denk ik ook, iedereen gaat het wel een keer krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
vandaag dik 105.000 besmettingen en dan is er nog een storing ook. Als je het nu niet krijgt dan krijg je het nooit meer.
Ja het gaat altijd vreemd, vorig jaar had mijn kleinzoon een negatieve thuistest, maar een positieve GGD testquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Kan best dat de ggd test om wat voor reden ook een verkeerde uitslag gaf.
Ik vind het een prima tt hoor, als ik straks eten ga maken neem ik er sowieso een glaasje wijn bij, lekker ontopicquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, had je het niet door, je kan de TT aanpassen hoor ik wist zo gauw niets
Dat is wel logischer te verklarenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat altijd vreemd, vorig jaar had mijn kleinzoon een negatieve thuistest, maar een positieve GGD test
Niet echt betrouwbaar dus dat thuistestenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
Sinds omikron zien we op werk ook wel vaker dat de GGD test negatief uitslaat terwijl de thuistest positief was. Kan zijn dat de PCR de omikron minder goed oppikt.
Dan denk je het te hebben, heb je het nietquote:
Maar ik begrijp van Jobi dat dat aan de GGD-test ligt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk je het te hebben, heb je het niet
Als je thuistest positief is kun je ervan uitgaan dat je corona hebt. De GGD test is blijkbaar minder gevoelig voor omikron.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk je het te hebben, heb je het niet
Bij mij was het andersomquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als je thuistest positief is kun je ervan uitgaan dat je corona hebt. De GGD test is blijkbaar minder gevoelig voor omikron.
Dat kan. Ik weet er het fijne ook niet van, maar laatst kwam in de dagstart voorbij dat meerdere collega's van mij (en zelf heb ik het ook meegemaakt) mensen aan de telefoon hebben gehad de laatste tijd waarbij de thuistest positief was en de GGD test negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik begrijp van Jobi dat dat aan de GGD-test ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |