SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.
echt he, misselijkmakendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan echt niet langer naar die sauna lui luisteren. Dus snel even weer door met werken haha
Salar is toch maar een onderdeurtje? Tamelijk klein bedoel ik. Zal toch niet echt op hoog niveau gebasketbald hebben lijkt mijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:42 schreef Harry het volgende:
Stream 1:
Nouchine: zingt, 'rij iedere dag in mijn rode Tesla'. Ze denkt dat dit niet uitgezonden wordt.....
Daarna praten ze over Salar, dat hij op hoog niveau gebasketbald heeft. Toen hij ging drinken en feesten dacht hij, dit is een nice life. Ik heb echt genoten.
Als spelverdeler, kan dat (weet ik).quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar is toch maar een onderdeurtje? Tamelijk klein bedoel ik. Zal toch niet echt op hoog niveau gebasketbald hebben lijkt mij
Dimi duwde nouchine heel hard weg. En hij zei in de uitzending van gister dat hij nawel bijna op haar bek had geslagen. Die man moet het huis uit !!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
Zeggen dat het zijn goed recht is als dimitri snel naar de brievenbus rent, en maar oordelen en oordelen en roddelen. Julio is zo een slechte coach in mijn ogen. Die kan je toch nooit meer serieus genomen worden. Leroy heeft echt een complex richting Dimitri.
Hij duwde niet is duidelijk te zien geweest, en tussen zeggen en doen is een wereld van verschil he.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dimi duwde nouchine heel hard weg. En hij zei in de uitzending van gister dat hij nawel bijna op haar bek had geslagen. Die man moet het huis uit !!!!!
Verbale agressie tegen een vrouw mag niet. Hup naar huis met dimiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij duwde niet is duidelijk te zien geweest, en tussen zeggen en doen is een wereld van verschil he.
Bullshit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dimi duwde nouchine heel hard weg. En hij zei in de uitzending van gister dat hij nawel bijna op haar bek had geslagen. Die man moet het huis uit !!!!!
Hoezo, kan me wel voorstellen dat er mensen daar zitten die je het bloed onder de nagels vandaan halen. Zijn er daar wel meer die ik voor de bek zou willen slaan, maar willen of bijna doen, zegt nietsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |