SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.
echt he, misselijkmakendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan echt niet langer naar die sauna lui luisteren. Dus snel even weer door met werken haha
Salar is toch maar een onderdeurtje? Tamelijk klein bedoel ik. Zal toch niet echt op hoog niveau gebasketbald hebben lijkt mijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:42 schreef Harry het volgende:
Stream 1:
Nouchine: zingt, 'rij iedere dag in mijn rode Tesla'. Ze denkt dat dit niet uitgezonden wordt.....
Daarna praten ze over Salar, dat hij op hoog niveau gebasketbald heeft. Toen hij ging drinken en feesten dacht hij, dit is een nice life. Ik heb echt genoten.
Als spelverdeler, kan dat (weet ik).quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar is toch maar een onderdeurtje? Tamelijk klein bedoel ik. Zal toch niet echt op hoog niveau gebasketbald hebben lijkt mij
Dimi duwde nouchine heel hard weg. En hij zei in de uitzending van gister dat hij nawel bijna op haar bek had geslagen. Die man moet het huis uit !!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
Zeggen dat het zijn goed recht is als dimitri snel naar de brievenbus rent, en maar oordelen en oordelen en roddelen. Julio is zo een slechte coach in mijn ogen. Die kan je toch nooit meer serieus genomen worden. Leroy heeft echt een complex richting Dimitri.
Hij duwde niet is duidelijk te zien geweest, en tussen zeggen en doen is een wereld van verschil he.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dimi duwde nouchine heel hard weg. En hij zei in de uitzending van gister dat hij nawel bijna op haar bek had geslagen. Die man moet het huis uit !!!!!
Verbale agressie tegen een vrouw mag niet. Hup naar huis met dimiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij duwde niet is duidelijk te zien geweest, en tussen zeggen en doen is een wereld van verschil he.
Bullshit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dimi duwde nouchine heel hard weg. En hij zei in de uitzending van gister dat hij nawel bijna op haar bek had geslagen. Die man moet het huis uit !!!!!
Hoezo, kan me wel voorstellen dat er mensen daar zitten die je het bloed onder de nagels vandaan halen. Zijn er daar wel meer die ik voor de bek zou willen slaan, maar willen of bijna doen, zegt nietsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hij zei het net zoals iedereen daar achter de rug van nawel om tegen een ander. Is niets meer of minder dan de anderen doen gelul geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:49 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Verbale agressie tegen een vrouw mag niet. Hup naar huis met dimi
Julio zei dat hij laatst in de keuken stond te koken en met messen naar buiten renden. Het is een naar ventje weg ermeequote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Bullshit.
Dimi duwde Nouchine helemaal niet weg. Bekijk de beelden nog eens terug. Ze had haar hand op de deur ja maar Dimi was sneller. Hij heeft niet geduwd
Ja zeker in jou beleving om een moord te plegen hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:50 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Julio zei dat hij laatst in de keuken stond te koken en met messen naar buiten renden. Het is een naar ventje weg ermee
Ik heb geen enkele andere bewoner horen zeggen dat ze geweld wilde gebruiken hoor. En dimi was bang voor nawel en daarna naar de jongens stoer praten dat hij haar bijna geslagen had. Haha wat een mafkeesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei het net zoals iedereen daar achter de rug van nawel om tegen een ander. Is niets meer of minder dan de anderen doen gelul geweest
Volgens mij zie jij echt andere beelden dan alle andere mensen want je gelooft de sprookjes die de groene kamer verteld te veel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:48 schreef Sofia35 het volgende:
Juist Leroy !!!!! Die smerige kristoff heeft het spel smerig gespeeld met z’n balletje
De bewoners voelen dat toch? Leroy zegt het niet voor niks.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:52 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij echt andere beelden dan alle andere mensen want je gelooft de sprookjes die de groene kamer verteld te veel.
Stel kamervragen!!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Heb jij dat gezien?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:50 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Julio zei dat hij laatst in de keuken stond te koken en met messen naar buiten renden. Het is een naar ventje weg ermee
Leroy is een holbewoner met een onverklaarbare haat voor Dimi.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:53 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
De bewoners voelen dat toch? Leroy zegt het niet voor niks.
Misschien de sportzaal op de 4e etage??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar is toch maar een onderdeurtje? Tamelijk klein bedoel ik. Zal toch niet echt op hoog niveau gebasketbald hebben lijkt mij
Haha alsof julio dat op camera gaat verzinnen. En Leroy zag het ook dat zei hij. Dus waarom zouden ze liegen ? Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Heb jij dat gezien?
Julio is niet de bewtrouwbaarste.
Als Dimi dat zou gedaan hebben denk je niet dat ze die beelden zouden getoond hebben? Denk effe na.
Hou op zeg.. voor dat soort onzin moet je op twitter zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nouch rende tegen dimi aan..."duwde heel hard weg"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Maar het publiek denkt daar anders over want hij stond hoger dan een dimi ( plek 8) en ook de bewoners denken er anders over want daar stond hij op plek 4quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:54 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Leroy is een holbewoner met een onverklaarbare haat voor Dimi.
Die heeft een brein zo groot als een pindapit.
Nog een paar dagen, en Dimi heeft Nouchine in 3 gehakt en over de muur gehoord volgens Leroy alvorens de brief te pakken.. die man verzint dingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef danilel het volgende:
[..]
Nouch rende tegen dimi aan..."duwde heel hard weg"![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je verward Leroy en julioquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Maar het publiek denkt daar anders over want hij stond hoger dan een dimi ( plek 8) en ook de bewoners denken er anders over want daar stond hij op plek 4
Nou wegduwen? ik heb het fragment een aantal keren bekeken, ze waren gewoon tegelijk bij de deur, en door de snelheid gebeurde wat er gebeurde, je kan er natuurlijk van alles in zien, helemaaal als je al een hekel hebt aan Dimitri.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
woorden verdraaien of er een andere betekenis aangeven past bij de groene kamer slangenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:49 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Verbale agressie tegen een vrouw mag niet. Hup naar huis met dimi
Het is Big Brother, de helft van die mensen verzint daar verhaaltjes. Daarbij als dat zou gebeurd zijn zouden mensen dat hier ook wel gezien hebben. Er is hier op Fok altijd wel iemand die kijkt en verslag uitbrengt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:54 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Haha alsof julio dat op camera gaat verzinnen. En Leroy zag het ook dat zei hij. Dus waarom zouden ze liegen ? Ik geloof het wel ja
Erg vrouwvriendelijk is hij nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou wegduwen? ik heb het fragment een aantal keren bekeken, ze waren gewoon tegelijk bij de deur, en door de snelheid gebeurde wat er gebeurde, je kan er natuurlijk van alles in zien, helemaaal als je al een hekel hebt aan Dimitri.
kom jij hier om gezellig mee te chatten of om 1 bewoner zwart te maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:54 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Haha alsof julio dat op camera gaat verzinnen. En Leroy zag het ook dat zei hij. Dus waarom zouden ze liegen ? Ik geloof het wel ja
Hij komt uit de Zaanstreek, heeft nog een appartement in Wormerveer. Eind vorig jaar naar Hoogerheide verhuisd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand een idee van welke stad/dorp Julio komt in Nederland? staat nog niet in zijn topic?
weetje ik ga echt een discussie met je aan want het heeft geen zin, je gelooft teveel in sprookjes en de leugens van de groene kamer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Maar het publiek denkt daar anders over want hij stond hoger dan een dimi ( plek 8) en ook de bewoners denken er anders over want daar stond hij op plek 4
Hij woont nu in Hoogerheide, bij Woensdrecht/Bergen op Zoom in de buurt, daarheen verhuisd voor de liefde. Maar daarvoor ergens in Noord-Holland.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand een idee van welke stad/dorp Julio komt in Nederland? staat nog niet in zijn topic?
- Hou toch opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Erg vrouwvriendelijk is hij niet
- bijna nawel op haar bek geslagen
- deinst niet terug voor nouchine en rent door haar heen zowat
- doet koud en afstandelijk tegen z’n eigen vriendin en gunt liever een ander de koffer en zet haar op nummer 5 als meest waardevolle persoon in het huis.
Topgozer ja ^^
Enquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:53 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
De bewoners voelen dat toch? Leroy zegt het niet voor niks.
Hoogerheide dacht ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad, ik ga sofia ook negeren, komt hier om Dimi zwart te maken en verder niets.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
weetje ik ga echt een discussie met je aan want het heeft geen zin, je gelooft teveel in sprookjes en de leugens van de groene kamer.
Haha, daar lig ik niet wakker van hoor ! Ik moet dimi, Vera en kristoff niet en daar mag ik m’n mening over geven. Het is over de stream dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga sofia ook negeren, komt hier om Dimi zwart te maken en verder niets.
ik vraag me af of letoy überhaupt zijn little pin mag afgeven om een ander er mee van de stoel af te halen, is volgens mij toch echt persoonlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:54 schreef Harry het volgende:
Stream 2:
Leroy laat Julio weten, dat wanneer hij genomineerd gaat worden, hij hem de pin gaat gunnen.
Julio: ik geloof dat ik goed lig bij de dames, en bij twee heren ook.
Dit is vorige week geweest die slaapkamer wissel. Dus dit is mosterd na de maaltijd denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:04 schreef Donna1000 het volgende:
Volgens Leroy moet er een frisse wind door BB gaan waaien en BB was het met de slaapkamer wissel eens,
Jeetje, de grootste roddelaar en ouwehoer is hij zelf.
hahah.. dumbo wisselt gewoon de kamers om .. echt ..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:04 schreef Harry het volgende:
Leroy: Daarna ga ik Dimitri wisselen met Nawel, vervolgens Julio en Peter. Daarna Hanne, met mij.... Daar moet ik nog over nadenken.
true thatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is vorige week geweest die slaapkamer wissel. Dus dit is mosterd na de maaltijd denk ik
Iedereen zegt wel eens "ik had.... bijna voor zijn/haar bek geslagen" betekend niet dat dat ook zo is. En sinds wanneer is Vera zijn vriendin? Is dat ooit uitgesproken? Volgens mij mogen ze elkaar, en zou er buiten het huis best wel eens gedate kunnen worden, maar voor nu krijg ik meer Thomas en Jill vibesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Erg vrouwvriendelijk is hij niet
- bijna nawel op haar bek geslagen
- deinst niet terug voor nouchine en rent door haar heen zowat
- doet koud en afstandelijk tegen z’n eigen vriendin en gunt liever een ander de koffer en zet haar op nummer 5 als meest waardevolle persoon in het huis.
Topgozer ja ^^
Is maar voor 1 nachtje dat er geruild word.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hahah.. dumbo wisselt gewoon de kamers om .. echt ..
Lees de streamverslagen, kom dan zeuren. Misschien dat je dan terug wat meer realiteit ziet, en minder sprookjes van de snakepit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:03 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Haha, daar lig ik niet wakker van hoor ! Ik moet dimi, Vera en kristoff niet en daar mag ik m’n mening over geven. Het is over de stream dus
weet juhquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Enwat
leroy
zegt
is
de
absolute
waarheid!
Zo ja.. ik zag dimi als een doorgedraaide pitbull weet je wel.. en toen weet je wel, duwde hij zo nous weet je wel, zo door de ruit weet je wel.. ik hoop dat ik een keer tegen over hem sta weet je wel.. dan zeg ik hem recht in zijn gezicht weet je wel, dat ik hem weet je wel, gewoon wat aandoe weet je wel.. ik ben echt niet bang voor hem weet je wel.. oh hey dimi, ff je haartjes doen? Tuurlijk, ff spullen pakken weet je welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Enwat
leroy
zegt
is
de
absolute
waarheid!
Ja, dat is alles wat ze hier doet, of betichten van mece forumleden totaal uit zijn verband halen🤣quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
kom jij hier om gezellig mee te chatten of om 1 bewoner zwart te maken?
De oprechte leroy die alles tegen mensen in hun gezicht zegt. Alleen tot nu toe nog niet een keer heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:06 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zo ja.. ik zag dimi als een doorgedraaide pitbull weet je wel.. en toen weet je wel, duwde hij zo nous weet je wel, zo door de ruit weet je wel.. ik hoop dat ik een keer tegen over hem sta weet je wel.. dan zeg ik hem recht in zijn gezicht weet je wel, dat ik hem weet je wel, gewoon wat aandoe weet je wel.. ik ben echt niet bang voor hem weet je wel.. oh hey dimi, ff je haartjes doen? Tuurlijk, ff spullen pakken weet je wel
Ik begin bijna de berichten van Mario leuker te vinden, van de berichten van Sofiaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
- Hou toch op
- Het is een spel, hij was sneller
- Ja .. hij zal niet winnen.
Ik lees nog niks waarom hij naar huis gestuurd moet worden door BB.
Dan lees je mijn berichten toch niet? Lijkt me simpele oplossingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik begin bijna de berichten van Mario leuker te vinden, van de berichten van Sofia
klopt, die is het te vergevenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik begin bijna de berichten van Mario leuker te vinden, van de berichten van Sofia
Yupquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef Stargazing het volgende:
Iemand anders die hoopt dat Tobias mag meekijken met de streams? Dat hij ziet hoe "oprecht" die Leroy werkelijk is? En terugkomt met de intentie om hem eruit te krijgen.
Kind, koop een taart en vier het!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:08 schreef Sofia35 het volgende:
Julio en Leroy zeggen nu precies alles wat ik de hele tijd zeg. Hahahaha
Het is taart, er zit ook appel in, zegt hijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:06 schreef Harry het volgende:
Dat brood, van Peter, dat ziet er goed en lekker uit zeg!!
Vanwaar die haat tegen alles? Het is zo zinloos, johquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dan lees je mijn berichten toch niet? Lijkt me simpele oplossing
Leroy toch zo dom nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:08 schreef Sofia35 het volgende:
Julio en Leroy zeggen nu precies alles wat ik de hele tijd zeg. Hahahaha
Die heeft nog als excuus dat hij uit Oostenrijk komtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze wisselen door dus er komt iemand bij en gaat iemand weg, dus niet 1 nachtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is die wissel van bedden echt wel voor 1 nacht ??
jammergenoeg.quote:
Kristof noemde het een cake maar Peter benadrukte juist dat het een brood is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het is taart, er zit ook appel in, zegt hij
Ja elke keer 2 anderenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat is hoe Leroy vertelt maar dat wist je denk ik alquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja .. maar het klopt van geen kanten ... hij verzint de helft erbij.
tot eind van de week volgend mij ..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat zou een leuke plottwist zijn!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef Stargazing het volgende:
Iemand anders die hoopt dat Tobias mag meekijken met de streams? Dat hij ziet hoe "oprecht" die Leroy werkelijk is? En terugkomt met de intentie om hem eruit te krijgen.
Ik geef m’n mening over de streams en jullie vallen mij toch persoonlijk aan ? Respecteer dat niet een ieder fan is van dezelfde. Waar zie jij haat? Ik geef m’n mening over de bewoners en iemand naar huis willen zien gaan betekent niet dat je iemand HAAT hè.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vanwaar die haat tegen alles? Het is zo zinloos, joh
Maar echt.. heel beeld in z'n hoofd gemaakt van hem, maar Dimi is gewoon bijna net zo simpel als hijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer in dat huisquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja zo begreep ik het ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze wisselen door dus er komt iemand bij en gaat iemand weg, dus niet 1 nacht
Erg doorzichtig ook dit als Julio en Leroy waren blijven zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef danilel het volgende:
Nouchine nog eens in de sauna, laat het volgend roddeluurtje beginnen
Het lijkt er anders verdomde veel op, maar ga gerust je gangquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:13 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik geef m’n mening over de streams en jullie vallen mij toch persoonlijk aan ? Respecteer dat niet een ieder fan is van dezelfde. Waar zie jij haat? Ik geef m’n mening over de bewoners en iemand naar huis willen zien gaan betekent niet dat je iemand HAAT hè.
vandaar ook de naam Little, kijk nouche is klein maar bij Leroy is zijn brein zo klein als een pindaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:13 schreef Stargazing het volgende:
Fi fa fo fum, Leroy is dumdum.
Een reus met een klein stel nauwelijks werkende hersenen.
Ik hoop echt dat het deze keer niet zo is bij little brother. Dat hij safe is heb ik geen probleem mee, maar als er weer voordeel komt voor nawel vind ik niet kloppenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Ik ben wel blij dat hij u kan redden.
Nawel : Awel, hoe da? Dan had hij dat al lang gedaan.. en wie zegt dat hij mij gaat redden.
Beetje rare gedachtengang dat je denkt dat ik iemand die ik niet ken haat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het lijkt er anders verdomde veel op, maar ga gerust je gang
Zou mooi zijn hij moet kiezen tussen Julio en Nawel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het deze keer niet zo is bij little brother. Dat hij safe is heb ik geen probleem mee, maar als er weer voordeel komt voor nawel vind ik niet kloppen
Als je mijn opmerking een persoonlijke aanval noemt, begrijp ik ook je post dat Dimi naar huis moet, want hij had bijna..... vul zelf maar inquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:15 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Beetje rare gedachtengang dat je denkt dat ik iemand die ik niet ken haat.
Ik wil ze naar huis zien.
En verder reageer ik niet meer op persoonlijke aanvallen
Nouchine rende eerder naar de deur. (ik denk dat ze er dichter bij was) Dimitri haalt haar in en rent zijdelings langs haar. Hij duwde haar niet maar blokkeerde haar. Ze kon niet verder en door haar vaartje draaide ze rond.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef danilel het volgende:
[..]
Nouch rende tegen dimi aan..."duwde heel hard weg"![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vergeefse moeite om daar een fatsoenlijk gesprek mee te voeren of om op andere gedachten te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het lijkt er anders verdomde veel op, maar ga gerust je gang
Juist🤣quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft nog als excuus dat hij uit Oostenrijk komt
Oh, zo had ik het juist niet begrepen. Ik dacht voor 1 nachtje en die 2 dan weer terug naar de oorspronkelijke kamer en een nieuwe wissel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze wisselen door dus er komt iemand bij en gaat iemand weg, dus niet 1 nacht
Jij bent JUIST degene die mensen aanvalt als ze iets zeggen wat jou niet bevalt, nou niet de boel gaan omdraaien hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:13 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik geef m’n mening over de streams en jullie vallen mij toch persoonlijk aan ? Respecteer dat niet een ieder fan is van dezelfde. Waar zie jij haat? Ik geef m’n mening over de bewoners en iemand naar huis willen zien gaan betekent niet dat je iemand HAAT hè.
nicequote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je je afvraagt van waar de bewoners nu precies komen.
[ afbeelding ]
Prima, als jij dan ons ook niet persoonlijk aanvalt. Wat je kaatst, kan je terug verwachten, schatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:15 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Beetje rare gedachtengang dat je denkt dat ik iemand die ik niet ken haat.
Ik wil ze naar huis zien.
En verder reageer ik niet meer op persoonlijke aanvallen
Salar woont dus vlakbij mijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is vast zoals een Aronskelk: het bloeien duurt een dag en het laat een verschrikkelijke geur achterquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : ik kan echt niet naar huis nu. Ik moet nog openbloeien.
Met de kanttekening dat Julio pas sinds een paar maanden daar woont en net als Salar uit de Zaanstreek komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Noord-Nederland wat ondervertegenwoordigd. De wereld houdt weer op bij Amersfoort.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Juist het tegenovergestelde. Hij heeft er een N te veel achter geplakt vermoed ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij jouw wat?
flashback naar "ik haat het als mensen hun zinnen niet"
Ja, dat heb ik inmiddels begrepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde. Hij heeft er een N te veel achter geplakt vermoed ik
Een paar nieuwe zou ik niet erg vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Tijd voor nieuwe dynamiek, nieuwe bewoners. Denk dat het ook wel goed is, anders kakt het wel erg in zo. En ze moeten tot in april nog door dus.
Ow alsjeblieft niet zeg!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Tijd voor nieuwe dynamiek, nieuwe bewoners. Denk dat het ook wel goed is, anders kakt het wel erg in zo. En ze moeten tot in april nog door dus.
Die worden dan ook meteen gehaat en moeten er weer zo snel mogelijk uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Een paar nieuwe zou ik niet erg vinden.
Wat spraakmakende mensen die de boel daar eens wat opschudden.
Ben ik het niet mee eens. Die nieuwe bewoners kun je gewoon verbieden nieuwe info van buitenaf binnen te brengen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow alsjeblieft niet zeg!![]()
Nieuwe bewoners = nieuwe informatie van buiten.
Überhaupt niemand tussendoor toevoegen, gewoon starten met maximaal aantal en gaan.
Die zijn toch goed met elkaar...of?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop nog steeds een keer op slaande ruzie tussen Nawel en Nouchine
Ja das ook wel zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Die worden dan ook meteen gehaat en moeten er weer zo snel mogelijk uit.
Ja en de regels worden perfect opgevolgd héquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die nieuwe bewoners kun je gewoon verbieden nieuwe info van buitenaf binnen te brengen.
Dat weet je niet. Ik vond het vorig jaar wel verfrissend wat nieuwe erbij zo halverwege het seizoen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo.
We zitten dus aan dit zooitje vast
Gaat niet gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop nog steeds een keer op slaande ruzie tussen Nawel en Nouchine
Ja.. daaromquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zijn toch goed met elkaar...of?
Dat weet je niet, vorig jaar konden ze gewoon overal over praten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en de regels worden perfect opgevolgd hé
Moeten er eerst 3 opstappen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik vond het vorig jaar wel verfrissend wat nieuwe erbij zo halverwege het seizoen.
Je bedoelt Matt (isgoedikgawel.. ), Mike (keuken kopen???) en Jerrel (roll the clips bitch!)???quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik vond het vorig jaar wel verfrissend wat nieuwe erbij zo halverwege het seizoen.
Ja, ze heeft als eens gezegd dat ze thuis maar heel weinig slaapt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:34 schreef Flory het volgende:
Btw... Nawel zei zojuist dat haar bed hier zo belangrijk voor haar is en thuis niet.
Noes antwoorde dat het thuis idd niks betekent.
Waarop Nawel zei "k'heb die nog nooit gebruikt"![]()
heb het net nog een keer beluisterd, ze zegt het echt!
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:34 schreef Flory het volgende:
Btw... Nawel zei zojuist dat haar bed hier zo belangrijk voor haar is en thuis niet.
Noes antwoorde dat het thuis idd niks betekent.
Waarop Nawel zei "k'heb die nog nooit gebruikt"![]()
heb het net nog een keer beluisterd, ze zegt het echt!
Dat was geen succes, behalve Jerrel voor de reuring dan misschien. Denk wel dat de casting wel wat beter is dan vorig jaar. Dus wie weet waar ze nog mee gaan komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je bedoelt Matt (isgoedikgawel.. ), Mike (keuken kopen???) en Jerrel (roll the clips bitch!)???
dan is ze hier aan het bijslapenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze heeft als eens gezegd dat ze thuis maar heel weinig slaapt.
onzin, hij was eerder bij de deur en nouchine stopte gewoon in haar beweging. En als je verteld dat je bijna iemand op zijn bek had geslagen .....tjongejongequote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ja oké maar dat is toch nog anders als nooit je bed gebruikenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze heeft als eens gezegd dat ze thuis maar heel weinig slaapt.
Het is een raar persoon.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja oké maar dat is toch nog anders als nooit je bed gebruiken
Mike deed personen tegen elkaar opzetten en jerrel was daar uhh.. ja... aan het make uppen en rellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je bedoelt Matt (isgoedikgawel.. ), Mike (keuken kopen???) en Jerrel (roll the clips bitch!)???
Was vroeger toch beter geregeld. Daar zaten de latere kandidaten in een huis in portugalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow alsjeblieft niet zeg!![]()
Nieuwe bewoners = nieuwe informatie van buiten.
Überhaupt niemand tussendoor toevoegen, gewoon starten met maximaal aantal en gaan.
Een beetje dollen met elkaar is toch heel iets anders dan stoer lullen over iemand op de bek slaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
onzin, hij was eerder bij de deur en nouchine stopte gewoon in haar beweging. En als je verteld dat je bijna iemand op zijn bek had geslagen .....tjongejonge
Heb je overigens gezien hoe nouchine bovenop salar sprong in de slaapkamer, van een hoger bed naar een lager bed, of hou nouchine aan het stoeien was met salar? Dat is eerder geweld dan het zogenaamde wegduwen wat dimi zou hebben gedaan.
Er mocht toch niet meer over nominaties gesproken worden?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat Salar nomineren .. ze kan niet anders .. ze moet hem nomineren zegt ze.
vermoed een puber van 14 15 jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vergeefse moeite om daar een fatsoenlijk gesprek mee te voeren of om op andere gedachten te krijgen
Volgens mij mogen ze niet praten over wie ze genomineerd hebben in de DBK.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er mocht toch niet meer over nominaties gesproken worden?
Of is dat wat ik graag zou willen?
Waarom zouden er nieuwe bewoners komen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Voor de dynamiek zoals ik schreef.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zouden er nieuwe bewoners komen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die nieuwe bewoners kun je gewoon verbieden nieuwe info van buitenaf binnen te brengen.
Stoer lullen is daarentegen ook weer iets heel anders dan het daadwerkelijk doen...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een beetje dollen met elkaar is toch heel iets anders dan stoer lullen over iemand op de bek slaan.
Verloren stem, pure onmacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat Salar nomineren .. ze kan niet anders .. ze moet hem nomineren zegt ze.
Ruilen??? Ik heb leroyquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer je beseft dat Nawel de bewoner is die het dichts bij je woont (toch nog dikke 50km, maar toch)
![]()
sorry, ik weet dat ik eigenlijk eerst moet bijlezen voordat ik reageer, my badquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
NEEEE!!! Niet weer die discussie .. niet reageren op posts van 3 kwartier geleden plz
ik voel me erg eenzaam in Groningen inderdaad als ik die kaart ziequote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind Noord-Nederland wat ondervertegenwoordigd. De wereld houdt weer op bij Amersfoort.
tja, dat vind jij, maar BB zal daar geen boodschap aan hebben denk ik, aan jouw meningquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de dynamiek zoals ik schreef.
Is goedquote:
Net zoals die van jou niet....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, dat vind jij, maar BB zal daar geen boodschap aan hebben denk ik, aan jouw mening
quote:
Vertel, wat insinueer ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Je insinueert iets.
Je insinueert dat er geen bewoners meer bij komen om de vraag te stellen aan mij waarom ik dat denk.quote:
Nee hoor, ik vroeg me af waarom er nieuwe bewoners bij zouden moeten komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je insinueert dat er geen bewoners meer bij komen om de vraag te stellen aan mij waarom ik dat denk.
Ik luister even niet ... wat heb ik gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:52 schreef Blackprinces het volgende:
Lionheart!!!!
Je had het er net nog over
Net had je het over een evt ruzie tussen nous en nawel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik luister even niet ... wat heb ik gezegd
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik luister even niet ... wat heb ik gezegd
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. daaromze zijn allebei zo van de oprechtheid dat ik daar wel ineens een bommetje zie ontploffen.
Verwacht alleen nog een nieuwe bewoner als er 1 van de huidige besluit te vertrekkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je insinueert dat er geen bewoners meer bij komen om de vraag te stellen aan mij waarom ik dat denk.
ik merkte afgelopen week al haarscheurtjes te bespeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Net had je het over een evt ruzie tussen nous en nawel.
Vette discussie nu
Nee dat valt steeds uit elkaar, een hoop schijnheilige egotjes bij elkaar die uit paniek samen iets proberenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Het blijkt maar weer .. groen is geen hecht team .. ze doen allemaal maar wat.
Dat kan, maar er kunnen ook nieuwe bij of oude afgevallen bewoners door een twist misschien. Maar dat laatste verwacht ik tegen het einde pas.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht alleen nog een nieuwe bewoner als er 1 van de huidige besluit te vertrekken
Verschrikkelijk ja. Zelfs Nawel is sterker.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:55 schreef Krambo het volgende:
Nouchine kan echt geen discussie voeren
nee heb 2 nieuwe bewohnersquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Begin je weer met jezelf te quoten?
Scheur tussen nous en salar en nu nog een scheur tussen haar en nawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:55 schreef danilel het volgende:
[..]
ik merkte afgelopen week al haarscheurtjes te bespeuren
Nous en Salar zijn ok hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Scheur tussen nous en salar en nu nog een scheur tussen haar en nawel
Omdat die zo doordramtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Zelfs Nawel is sterker.
Dat is een paar dagen terug.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze blijft wel terugkomen over dat leugentje van hem
Klopt jaquote:
Dat zullen we zo zien, als ze uit de sauna gaan en gaan roddelen met anderen over dit gesprekquote:
En jankenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef Krambo het volgende:
Dit gesprek gaat eindigen met Nouch die haar excuus gaat aanbieden aan Nawel
altijd, elke keer.. als was het alleen maar om haar haar kop te laten houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef Krambo het volgende:
Dit gaat niet meer goed komen tussen die 2, misschien doen alsofquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef Krambo het volgende:
Dat is ook een manier om een discussie te winnen..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
altijd, elke keer.. als was het alleen maar om haar haar kop te laten houden.
Terwijl Nawel eigenlijk aan een stuk door Salar loopt af te kraken en het Nous eigenlijk kwalijk neemt dat zij close is met hemquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef Krambo het volgende:
en raken lachend geirriteerdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:02 schreef Fikkert2 het volgende:
Heerlijk, ze laten elkaar niet uitpraten
Zeeeer ontspannen zijn zequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:03 schreef Sestra666 het volgende:
je moet toch rustig in een sauna zitten
Ze gaan elkaar nog nodig hebben hèquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer goed komen tussen die 2, misschien doen alsof
nou ze kan niet uit der woorden komen zeg, en ook niet duidelijk zeggen wat er nou aan de hand is, was me al eerder opgevallenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is die Nouchine toch ook een zeikerd.
dat gaat nog wel verder etteren hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef Silves het volgende:
En dat fake lachen van beide..![]()
snapte, allee.
Over Salar even kort gezegd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Oke ik val net binnen, waarom is de discussie tussen de dames?
Hoop het..de ene wil bij nr 3 horen en nr 3 komt erachter dat haar beide maatjes onderaan staan..hmm bij wie willen ze nu horen?..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef danilel het volgende:
[..]
dat gaat nog wel verder etteren hoor
nawel gaat op hem stemmen en dat wil nouchine nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:09 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar Salar is leuk :-)
Nawel kan hun vriendschap niet waarderen?
Salar moet gedumpt worden maar Nouch is er nog niet klaar voorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:09 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar Salar is leuk :-)
Nawel kan hun vriendschap niet waarderen?
Raar, Nawel mag stemmen op wie ze wil. En denk dat Salar ook op haar gaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nawel gaat op hem stemmen en dat wil nouchine niet
Nee dat ze Naarwel maar dumpt!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
Salar moet gedumpt worden maar Nouch is er nog niet klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |