Hey ToTquote:
quote:
quote:
Misschien ooit als klein kind daar geweest voor familiefeesten of zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
@:ToT
ben jij hier vroeger nog wezen stappen??
DREMPT (ANP) - In een partycentrum in de Gelderse plaats Drempt woedt een grote, uitslaande brand. Er is sprake van flinke rookontwikkeling, meldt de Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland op Twitter. Omwonenden worden via een NL-Alert gewaarschuwd om ramen en deuren te sluiten en de ventilatie uit te zetten.
Het zou gaan om een achterzijde van een café aan de Zomerweg dat vastzit aan een woning. Voor zover bekend zijn er geen mensen in het pand aanwezig, aldus de veiligheidsregio.
O dat is minder, wel fijn dat je weinig symptomen hebt gehad, hopelijk is mini straks wat opgeknapt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Dames!
Ja met mij gaat het goed, heb corona maar heb weinig symptomen gehad.
Mini-ToT was vannacht wel ziek en is nu nog aan het slapen. Hopelijk dat hij zich straks een stukje beter voelt.
En hoestie daar?
Absoluut!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, wel fijn dat je weinig symptomen hebt gehad, hopelijk is mini straks wat opgeknapt.
Hier gaat het goed hoor?
Begint de hulp al aan te slaan bij mini?
O, dat is fijn te horen. topquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Hij is veel actiever tegenover andere kinderen, probeert meer samen te spelen en hij zegt ook meer dingen na. Soms zegt hij vanuit het niets ineens zelfs een klein zinnetje, zoals: "Nee, ik ga slapen!" enzo.
ik ben al meer dan een uur aan het werk.quote:
omdat je aan het tinderswipen bent??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben al meer dan een uur aan het werk.
Waarom zou ik niet aan het werk zijn
ik heb geen tinder geïnstalleerd staanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat je aan het tinderswipen bent??
of Omegle of hoe dat ook heetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen tinder geïnstalleerd staan
Misschien maar eens doen.
dat is alleen voor te chatten volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |