SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja ik heb een koeltas waar dingen wel een tijdje koud in blijven, en als ik die in de koelkast zet dan gaat het prima hoor. Maar nu heb ik nog steeds te veel vries spul daarvoorquote:Op maandag 31 januari 2022 18:09 schreef Ama het volgende:
Maar heb nog wel een klein vries vakje boven de koelkast dus op zich als ik hem bijna leeg heb kan het wel.
zij zouden met een bevriend stel van ze gaan. De vrouw van dat stel is surinaams dus zou familie bezoeken. Haar zoon en schoondochter gingen ook mee en nog een vriend van mijn ouders.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je daar met je vader en stiefmonster geweest?
zeiden ze dat gelijk?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat was voor die nieuwe echo.
Heb echo gehad en de dokter moet er nog wat van vinden maar zkh zei (heel Nonchalant)dat het wel goed was.
Waren het zulke kleine bakjes danquote:
Het is dat het zo tering ongezond is anders zou ik het nog vaker etenquote:
Ongezond? Chinees? 1,6 miljard gaan er niet dood vanquote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren het zulke kleine bakjes dan
[..]
Het is dat het zo tering ongezond is anders zou ik het nog vaker eten
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teken er eens een gezichtje op en maak dan eens een foto?
Meevallerquote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij zouden met een bevriend stel van ze gaan. De vrouw van dat stel is surinaams dus zou familie bezoeken. Haar zoon en schoondochter gingen ook mee en nog een vriend van mijn ouders.
Maar 2 weken terug voor de vertrekdatum ging stiefmonster onderuit met haar fiets en brak ze haar sleutelarm en toen mocht ik in hun plaats met die mensen![]()
dus was met die mensen 2.5 week in suriname, was echt super tof
Ja probeer eens Chinees voer te bestellen in China.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongezond? Chinees? 1,6 miljard gaan er niet dood van
Niet te hachelen dat echte Chinese voerquote:Op maandag 31 januari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja probeer eens Chinees voer te bestellen in China.
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat schept een band met je bultje
Alleen maar afhaalandijvie zeker?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja is leuk hoorquote:Op maandag 31 januari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meevaller![]()
Paramaribo lijkt me best interessant
+1quote:Op maandag 31 januari 2022 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te hachelen dat echte Chinese voer![]()
Nederlandse Indo-Chinees![]()
Een Foqueville diner zou gewoon bij een all-you-can-vreet Chinees moeten zijnquote:
Bleke aal met groene grote bladeren in een soort soeptoestand en geloof me dat stinkt.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen maar afhaalandijvie zeker?
...kwekkie het rare plekkie?quote:
Kijkt nou uit met wat je zegtquote:
Nee bami met kipsaté hebben ze niet, dat weet ik ook welquote:Op maandag 31 januari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt niet aantrekkelijkquote:Op maandag 31 januari 2022 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bleke aal met groene grote bladeren in een soort soeptoestand en geloof me dat stinkt.
hoop dat het er dan al af isquote:Op maandag 31 januari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel met Bultje op je been een foto laten maken in het ziekenhuis hč?
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in suriname hebben ze de beste bami aan de Waterkant
goddelijk
Ballie en Bullie danquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ballie en Bullie dan
Of Ballie en Gezwallie
Deze klinkt mooi lompquote:
Chin.indon.rest. bekt niet zo lekker.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Maar waarom heet de Chinees eigenlijk de Chinees terwijl het eigenlijk hoofdzakelijk Indonesisch voer is?
Omdat Indochina?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Maar waarom heet de Chinees eigenlijk de Chinees terwijl het eigenlijk hoofdzakelijk Indonesisch voer is?
Misschien omdat Hollanders in de jaren ‘50/‘60 niet zo dol waren op Indonesiersquote:Op maandag 31 januari 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Ja nu klinkt dat bitter ook meteen smerigquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chin.indon.rest. bekt niet zo lekker.
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Ballie en Bultje op reis naar Thailand
Ballie en Bultje eten sushi
Ballie en Bultje gaan een stukje varen
Ballie en Bultje op avontuur in het grote Hagelslagbos
Ballie en Bultje gaan samen op date.
Ballie en Bultje zitten samen op een verwarmd dekentje
Ballie en Bultje doen een wedstrijdje scheten laten
Nee, moet nog etenquote:
Had je kaas?quote:
quote:
wtfquote:Op maandag 31 januari 2022 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterballetje ging uit varen. Met een frituurpan door de waden.
de weg was recht, de weg was traag
nooit kwam Ballie terug in de haag
Een, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven
waar is Ballie dan gebleven?
Ze is niet hier, ze is niet daar
Zij is naar Amerika. (Sushi eten)
Nee? Het is nog geen etenstijd hequote:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Moet je niet aan het werk luie antiekdraak?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je niet aan het werk luie antiekdraak?
Neuh, mooi geweest vandaagquote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je niet aan het werk luie antiekdraak?
Prima pauzesnackquote:
Jazeker 👌🏻 ben nu met laatste aflevering bezig.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:13 schreef bitterbal het volgende:
is die nieuwe zombie serie all of us are dead wat?
quote:
Amaramadingdongquote:
oke ga ik het zo kijken denk ikquote:Op maandag 31 januari 2022 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker 👌🏻 ben nu met laatste aflevering bezig.
zegt me niksquote:Op maandag 31 januari 2022 19:13 schreef bitterbal het volgende:
is die nieuwe zombie serie all of us are dead wat?
Blijft FEE het hele jaar open tegenwoordig?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het is altijd etenstijd
[..]
Amaramadingdong
Inb4 elke dag is een feestdag.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Blijft FEE het hele jaar open tegenwoordig?
Zelf de slingers ophangen hequote:
Denk hetquote:Op maandag 31 januari 2022 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Blijft FEE het hele jaar open tegenwoordig?
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangenquote:
Echt he.quote:
Dit lijkt meer op de werkelijkheidquote:Op maandag 31 januari 2022 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ELKE DAG IS EEN TREURSPEL VOL GROUWELEN EN GRUWELEN
Slijck zijt gij! VERMALEDIJDE... wee u en uw grouwzame bezighedenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Slijck zijt gij! VERMALEDIJDE... wee u en uw grouwzame bezigheden
MILJAAR ook ofniequote:Op maandag 31 januari 2022 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Slijck zijt gij! VERMALEDIJDE... wee u en uw grouwzame bezigheden
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ghekleeft zij gij aan den werelt met al diens vuyligheden ... SCHAAMT U... woelent in den dreck als een ontaerdt varken, ZWIJN!!!!
Ik voel me gelijk thuis hierquote:Op maandag 31 januari 2022 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ghekleeft zij gij aan den werelt met al diens vuyligheden ... SCHAAMT U... woelent in den dreck als een ontaerdt varken, ZWIJN!!!!
Wat nu!!! Zijt gij een afgodistische PAPIST met uwen zuydlijcken tongvalle??? WEG VAN MIJ HOER VAN BABYLON, POEL DES VERDERFS, IN SCHARLAKEN GEHULDE VERLEYDSTER DER DWAZEN!quote:
net nog gegetenquote:
jeetjequote:Op maandag 31 januari 2022 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat nu!!! Zijt gij een afgodistische PAPIST met uwen zuydlijcken tongvalle??? WEG VAN MIJ HOER VAN BABYLON, POEL DES VERDERFS, IN SCHARLAKEN GEHULDE VERLEYDSTER DER DWAZEN!
dat zou wel vette fotos opleverenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Had ik toch bijna een boot in mijn woonkamer gehad zeg.
Frannie wilde op bezoek komenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Had ik toch bijna een boot in mijn woonkamer gehad zeg.
natuurlijk wel, maar dan pakken ze een lijn coke en verkrachten ze een misdienaar en dan is alles weer goedquote:Op maandag 31 januari 2022 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zouden die dominees nooit moe worden van zichzelf?
Zeker, wel mooi dat de bemanning gered is. Maar zo´n ding aangespoeld op het strand of een zandmotor leek mij ook wel mokertje vetquote:Op maandag 31 januari 2022 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou wel vette fotos opleveren
misdienaars in de protestantse kerk? Uhm...quote:Op maandag 31 januari 2022 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk wel, maar dan pakken ze een lijn coke en verkrachten ze een misdienaar en dan is alles weer goed
Zie bovenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
hebben dominees trouwens ook misdienaars? of is dat echt iets voor de katholieke kerk?
ben nooit bij zo'n nepmis geweest.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misdienaars in de protestantse kerk? Uhm...
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nooit bij zo'n nepmis geweest.
Katholiek is het enige echte geloof
ramenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Pastafarianisme is het enige echte geloof
Nep junkquote:
Daar zitten de gordijnen al voorquote:
nee, sushi is op... HELEMAAL op... voor altijdquote:Op maandag 31 januari 2022 19:47 schreef bitterbal het volgende:
denk dat de bezorger is weg gevlogen
Is het er nog nietquote:
Bestel je altijd bij dezelfde zaak, of probeer je telkens een nieuwe uit?quote:
Vrees dat die in de Maas ligt danquote:Op maandag 31 januari 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze krijgen hemniet te pakken, moet over 10 min nog een keer proberen. Hij is op scooter
nee laatste keren is het dezelfdequote:Op maandag 31 januari 2022 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bestel je altijd bij dezelfde zaak, of probeer je telkens een nieuwe uit?
Vier oranje mannetjes! Waarschijnlijk was je een spoedgeval dan, denk ik. Daar praten ze nog weken over na.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wildknippen. Maar het regende een beetje dus er zou wel niemand zijn, zo dacht ik. Sta ik druk te knippen met de telescoop heggenschaar (hoefde toch niet zulke dikke nu) kwam er een busje aan met 4 van die oranje mannetjes.Dus die stopt en vraagt wat ik aan het doen ben, dus ik zo van euhm een paar kleine takjes om te proberen te vlechten? Ja zegt die man daar moet je toestemming van de gemeente voor hebben. Maar die krijg ik dus steeds niet te pakken. Nou ja, toen hadden ze me niet gezien en kreeg ik nog de tip waar een berg dikkere lagen. (@:IJsdraakje @:Recce) Dus daar ook nog 5 van opgehaald en geloof me, zelfs op mijn elektrische fiets was het fietsen met in 1 hand 5 takken van ruim 3 meter lang nogal een uitdaging. Ik heb zelfs stukken gelopen.
/Wilgenavonturen.
Zit er goede wasabi bij die lekker je neus in schiet?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee laatste keren is het dezelfde
Dan kunnen de mensen straks weer veilig over straatquote:
waar dan?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:12 schreef Recce het volgende:
De zon heeft een lelijke vlek!
[ afbeelding ]
jawel, maar ik zie geen lelijke vlek.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, maar ik zie geen lelijke vlek.
een paar jeugdpuistjes hier en daar
je hebt wijn op je tapijt laten vallen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De aarde past er vijf keer in.
Ik kan alleen maar zeggen: Nou en?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De aarde past er vijf keer in.
Ik zal er morgen aan denken als de zon weer op is.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt wijn op je tapijt laten vallen.
even zout erop leggen of vanish
dat neem ik nooit. hou ik niet vanquote:Op maandag 31 januari 2022 20:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er goede wasabi bij die lekker je neus in schiet?
quote:
Het gaat een keer fout met die dingen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen: Nou en?
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat neem ik nooit. hou ik niet van
Dat beweert men ook van kerncentralesquote:Op maandag 31 januari 2022 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat een keer fout met die dingen.
Tsjernobyl, Fukushima anyonequote:Op maandag 31 januari 2022 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat beweert men ook van kerncentrales
Kleinigheidje hou je altijdquote:
wasabi of sambal of soort gelijk verpesten voor mij een gerecht altijd.. overheerst elke andere smaak voor veel te lang (ongeacht hoe weinig erin zit)quote:Op maandag 31 januari 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind een klein beetje wasabi en véél sojasaus altijd het grootste genot
Soberso is het binnen een jaar overal min een heleboel.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
als de zon ineens e mee stopt hoe snel zijn we dan dood?
Sambal gooi ik in een heleboel dingenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wasabi of sambal of soort gelijk verpesten voor mij een gerecht altijd.. overheerst elke andere smaak voor veel te lang (ongeacht hoe weinig erin zit)
Eindhoven aan zeequote:Op maandag 31 januari 2022 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.npostart.nl/nos-journaal/31-01-2022/POW_05158595
Ongeveer om 0:55
![]()
dus je leeft nog wel paar maanden met de wetenschap dat je dood gaat vriezen?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soberso is het binnen een jaar overal min een heleboel.
Dan proef je toch de sushi niet meer?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind een klein beetje wasabi en véél sojasaus altijd het grootste genot
Ik denk dat dat vrij snel gaat. Geen licht, geen fotosynthese, geen oogst, geen eten. Het wordt kouder en kouder en kouder en kouder, alles stopt uiteindelijk vanzelf met werken.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus je leeft nog wel paar maanden met de wetenschap dat je dood gaat vriezen?
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij snel gaat. Geen licht, geen fotosynthese, geen oogst, geen eten. Het wordt kouder en kouder en kouder en kouder, alles stopt uiteindelijk vanzelf met werken.
Misschien als je een fanatieke doomsday prepper bent dat je het allicht wat langer volhoud. Moet je wel een goed geīsoleerde bunker hebben
Komen we dan niet ook in de knoei met hoe de aarde rond draait?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij snel gaat. Geen licht, geen fotosynthese, geen oogst, geen eten. Het wordt kouder en kouder en kouder en kouder, alles stopt uiteindelijk vanzelf met werken.
Misschien als je een fanatieke doomsday prepper bent dat je het allicht wat langer volhoud. Moet je wel een goed geīsoleerde bunker hebben
Ik denk dat je niet eens tijd hebt voor een oogst. Zonder zon koelt de aarde heel snel af.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De kans dat de zon er ineens zo mee stop is natuurlijk ook ontzettend grootquote:Op maandag 31 januari 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Maar wat extra dekentjes kopen dan
nou ja het kan of dat die ineens ontploftquote:Op maandag 31 januari 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De kans dat de zon er ineens zo mee stop is natuurlijk ook ontzettend groot
Jawelquote:Op maandag 31 januari 2022 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan proef je toch de sushi niet meer?
Ligt een beetje aan van welk scenario je uitgaat. In het geval van ‘de zon is op’ wordt hij een grote reus, zwelt hij op en is het ‘hap aarde’ en de rest.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komen we dan niet ook in de knoei met hoe de aarde rond draait?
kan mij er echt niks bij voorstellen. net zoals zwarte gaten nietquote:Op maandag 31 januari 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan van welk scenario je uitgaat. In het geval van ‘de zon is op’ wordt hij een grote reus, zwelt hij op en is het ‘hap aarde’ en de rest.
Uiteindelijk is de zon opgebrandquote:Op maandag 31 januari 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De kans dat de zon er ineens zo mee stop is natuurlijk ook ontzettend groot
Dat duurt in theorie nog 5 miljard jaar dus ik denk dat je dat niet meer gaat meemaken bal…..quote:Op maandag 31 januari 2022 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het kan of dat die ineens ontploft
Huehuequote:Op maandag 31 januari 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mij er echt niks bij voorstellen. net zoals zwarte gaten niet
Een zwart gat is een beetje als jouw maag. Alles wat in je koelkast zit verdwijnt erin en je wil eigenlijk niet weten hoe het er weer uitkomt.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mij er echt niks bij voorstellen. net zoals zwarte gaten niet
nou dat laatste vertel ik hier elke dagquote:Op maandag 31 januari 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een zwart gat is een beetje als jouw maag. Alles wat in je koelkast zit verdwijnt erin en je wil eigenlijk niet weten hoe het er weer uitkomt.
quote:We hebben uw termijnbedrag opnieuw berekend op basis van de meterstanden die we van u hebben ontvangen voor <adres>. Op deze manier past uw termijnbedrag beter bij uw huidige verbruik. Uw nieuwe termijnbedrag is berekend op ¤ 127,00 in plaats van ¤ 75,00.
in theorie jaquote:Op maandag 31 januari 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat duurt in theorie nog 5 miljard jaar dus ik denk dat je dat niet meer gaat meemaken bal…..
die gaat via vve, dit is electra en kookgasquote:
Ik acht het realistischer dat wij als mensheid zelf binnen afzienbare tijd de aarde compleet naar de kloten te helpen.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in theorie ja![]()
we zitten ook al 2 jaar in een pandemie
Dus hierboven betaal je nog apart voor verwarming? Stadsverwarming ofzo? das wel veel.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
die gaat via vve, dit is electra en kookgas
en ja ik verbruiik vast meer dan gemiddeld aan electra maar volgens mij gaat er ook iets mis met normaal en dal tarief want dal meter is niet opgelopen sinds oplevering...
nee maar die kou zie ik toch niet zo zittenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik acht het realistischer dat wij als mensheid zelf binnen afzienbare tijd de aarde compleet naar de kloten te helpen.
Ook geen leuk feestje
blokverwarmingquote:Op maandag 31 januari 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus hierboven betaal je nog apart voor verwarming? Stadsverwarming ofzo? das wel veel.
Dus die koperen ploert kan gewoon 5000 miljoen jaar lang enorme hoeveelheden energie uitspoeien en wij moeten beknibbelen met kort douchenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat duurt in theorie nog 5 miljard jaar dus ik denk dat je dat niet meer gaat meemaken bal…..
Beetje respect voor Frans Timmermans jaquote:Op maandag 31 januari 2022 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Klimaat leugens van onze klimaatpauzen
Dat is mijn bijnaamquote:Op maandag 31 januari 2022 21:05 schreef Ygritte het volgende:
Ik lees mijzelf… grote reus… rode reus
Dat is wel een tikkeltje verontrustendquote:
Zijn we niet al voorbij the point of no return?quote:Op maandag 31 januari 2022 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik acht het realistischer dat wij als mensheid zelf binnen afzienbare tijd de aarde compleet naar de kloten te helpen.
Ook geen leuk feestje
Tuurlijk niet man.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn we niet al voorbij the point of no return?
ja wat als de aarde stopt met draaienquote:Op maandag 31 januari 2022 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
T[quote][ afbeelding ] Op maandag 31 januari 2022 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn we niet al voorbij the point of no return?
[/quoteTuurlijk niet man.
De wereld draait gewoon door, mogen en overmorgen.
das veel geld. geen verzekering?quote:Op maandag 31 januari 2022 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Leuk wel, van het weekend nog blij dat ik extra loon had gehad (km's en uitbetaalde vakantiedagen) krijg ik nu de factuur van dat gekut bij de tandarts van december binnen a 571 euro
Angst reageert, is het geen pandemie, lullig stormpje, de economie dan bedenken we wel een niet bestaand probleem als zure regen of stikstof overschotten.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat als de aarde stopt met draaien
Dit sowieso, kans op wat minder mensen en dieren is wel aanwezigquote:Op maandag 31 januari 2022 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
T
[..]
Tuurlijk niet man.
De wereld draait gewoon door, mogen en overmorgen.
Wat als de polen omdraaienquote:Op maandag 31 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat als de aarde stopt met draaien
Weet je, zou mij allemaal soort van semi aan mijn reet roesten. Jij hebt nageslacht. Jouw kinderens kinderen kinderen zitten er misschien wel heel anders bij.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Angst reageert, is het geen pandemie, lullig stormpje, de economie dan bedenken we wel een niet bestaand probleem als zure regen of stikstof overschotten.
Was schijnbaar al door die tandartsverzekering heen, is ook maar 250 per jaarquote:Op maandag 31 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das veel geld. geen verzekering?
Daar kunnen we rechts beleid voor bedankenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik lees veel op Fok! van mensen die niet meer trots zijn op hun eigen bestaan en niet meer om het leven van anderen lijken te geven.
De verzwakking van de westerse samenleving.
Ach ik wacht op één van meer dan 600 euro.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Leuk wel, van het weekend nog blij dat ik extra loon had gehad (km's en uitbetaalde vakantiedagen) krijg ik nu de factuur van dat gekut bij de tandarts van december binnen a 571 euro
omgquote:Op maandag 31 januari 2022 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat als de polen omdraaien![]()
Wat als de binnenkant van de aarde ontploft![]()
Wat als het nooit meer gaat regenen![]()
Wat als de dampkring ineens oplost
quote:Op maandag 31 januari 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was schijnbaar al door die tandartsverzekering heen, is ook maar 250 per jaar
Ik ben er erg sterk van overtuigd dat de kinderen van mijn kinderen er prima bijzitten straks.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, zou mij allemaal soort van semi aan mijn reet roesten. Jij hebt nageslacht. Jouw kinderens kinderen kinderen zitten er misschien wel heel anders bij.
zo hallooo hee...quote:Op maandag 31 januari 2022 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik wacht op één van meer dan 600 euro.
Allemaal weer naar de kerk en de noeste arbeid. En stemmen op een semi linkse arbeiderspartijquote:Op maandag 31 januari 2022 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar kunnen we rechts beleid voor bedanken
Je gaat je moeder toch niet betalenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
nog nooit een euro aan de tandarts betaald
Misschien wat minder blindstaren op centjes, carričre en materialisme...quote:Op maandag 31 januari 2022 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Allemaal weer naar de kerk en de noeste arbeid. En stemmen op een semi linkse arbeiderspartij
Tijd voor wat nieuwe goden zou ik zeggenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg![]()
hoop dat ik straks nog kan slapen
daaromquote:Op maandag 31 januari 2022 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat je moeder toch niet betalen
of je zet de tandarts buitenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:38 schreef Ama het volgende:
Hoop dat ik de rekening snel krijg, heb ik dat ook gehad.
Oh heilig noedelwezen wilt u er voor zorgen dat we een extra lange warme zomer krijgen. Ramenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuwe goden zou ik zeggen![]()
Oh spaghettimonster wil je er a.u.b. voor zorgen dat we niet weken zonder regen zitten
Maar wie doet dan eventuele dingen die moeten gebeuren?quote:Op maandag 31 januari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
of je zet de tandarts buiten
Ik ben er sterk van overtuigd dat we de factor kutheid met z’n allen nog lang niet hebben behaald.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben er erg sterk van overtuigd dat de kinderen van mijn kinderen er prima bijzitten straks.
Iets meer bramen en brandnetels en minder kornhoenders in NL, misschien gaan ze naar de moskee maar dan heb je het wel gehad.
Solo?quote:Op maandag 31 januari 2022 21:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wie doet dan eventuele dingen die moeten gebeuren?
En vervolgens iedereen weer janken om een te laag grondwaterpeilquote:Op maandag 31 januari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh heilig noedelwezen wilt u er voor zorgen dat we een extra lange warme zomer krijgen. Ramen
Maak me wat zorgen om de woke cultuur.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben er sterk van overtuigd dat we de factor kutheid met z’n allen nog lang niet hebben behaald.
Ik gun iedereen anders overigens
Weet niet of ik hem daarmee vertrouw. Maar dat geldt voor iedereen die ik ken eigenlijk.quote:
Met een personal trainer nog veel vermoeiender.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:40 schreef Ama het volgende:
Relatie met een tandarts lijkt me vermoeiend.
AHA... dus inclusief de tandarts!!!quote:Op maandag 31 januari 2022 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik hem daarmee vertrouw. Maar dat geldt voor iedereen die ik ken eigenlijk.
Beide lijkt me matig.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een personal trainer nog veel vermoeiender.
Onze ouders? Die dachten over geen kut na voor de langere termijn en vonden alles prachtig. Lekker consumeren, plastic is vet hendig, produceren, produceren, nog meer produceren, lekker op zondag een ritje voor de fun in je dieseltje, laten we vooral veel gas in Groningen uit de grond trekken, zo lang wij hier het goed hebben is er niks aan de handquote:Op maandag 31 januari 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maak me wat zorgen om de woke cultuur.
Maar je ziet ook jeugd en jong volwassen verder zijn dan ons en de mooiste dingen doen.
Denk dat we nee ouders net zo dachten dat het allemaal kut zou worden.
Of met zo’n zelfontplooiingscoach type…quote:Op maandag 31 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een personal trainer nog veel vermoeiender.
Luister naar je gevoel Ygritte!quote:Op maandag 31 januari 2022 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of met zo’n zelfontplooiingscoach type…
Ja is dat niet de beste instelling?quote:Op maandag 31 januari 2022 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onze ouders? Die dachten over geen kut na voor de langere termijn en vonden alles prachtig. Lekker consumeren, plastic is vet hendig, produceren, produceren, nog meer produceren, lekker op zondag een ritje voor de fun in je dieseltje, laten we vooral veel gas in Groningen uit de grond trekken, zo lang wij hier het goed hebben is er niks aan de hand
De mijne wel hoor... zuinigheid zelve en alles opofferen voor de kidsquote:Op maandag 31 januari 2022 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onze ouders? Die dachten over geen kut na voor de langere termijn en vonden alles prachtig. Lekker consumeren, plastic is vet hendig, produceren, produceren, nog meer produceren, lekker op zondag een ritje voor de fun in je dieseltje, laten we vooral veel gas in Groningen uit de grond trekken, zo lang wij hier het goed hebben is er niks aan de hand
Lijkt mij een prima instelling als je voor de rest geen fuck geeft hoe je de boel voor je kinderen achterlaat.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is dat niet de beste instelling?
Alsof we nu niet nog 2,3x zoveel produceren EN rijden.
Dan kun je er maar beter niet mee zitten, lekker leven en werken en tijdens je werk betere methodes ontwerpen die je vooruithelpen.
Dan met knarsende tanden 4x per jaar te vliegen en ter compensatie 2e handskleding kopen en rechtsdraaiende kankeryoghurt.
Nu moet ik even terugdenken aan iemandquote:Op maandag 31 januari 2022 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of met zo’n zelfontplooiingscoach type…
Permanent ruzie had ik gehad geloof ikquote:Op maandag 31 januari 2022 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Luister naar je gevoel Ygritte!
Focus je chi in die richting. Laat de negatieve ionen uit je lichaam stromen!
Dan snap je het niet, met de positieve instelling ga je juist meer en betere beslissingen maken.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima instelling als je voor de rest geen fuck geeft hoe je de boel voor je kinderen achterlaat.
Zoeken zij dan toch maar weer uit toch?
Iemand die niet mee wil ruziën.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Permanent ruzie had ik gehad geloof ik
Oh maar dat is ook he-le-maal niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan snap je het niet, met de positieve instelling ga je juist meer en betere beslissingen maken.
Voorbeeld, we kunnen allemaal beknibbelen op een graadje lager en een minuut minder lang douchen.
Maar we kunnen ook volop ja zeggen tegen kern energie en dan ECHT de CO2 uitstoot met 80% verlagen. (Als wereld)
Echte problemen vergen echte oplossingen.
Mensen massaal laten leven in een schuldgevoel lost geen drol op.
FOK!/Netflix/YouTubequote:Op maandag 31 januari 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaWat doen andere mensen op dit tijdstip?
Netflix. Lezen in bed.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaWat doen andere mensen op dit tijdstip?
Je stond net te bonzen op de deur van je ochtendsportschool?quote:Op maandag 31 januari 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n biologische klok is van slag denk ik
quote:Op maandag 31 januari 2022 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je stond net te bonzen op de deur van je ochtendsportschool?
#kluizernaarleefquote:Op maandag 31 januari 2022 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Netflix. Lezen in bed.
En ik heb net Disney+ afgesloten dus nu hoef ik nooit meer ergens naartoe.
In het weekend zijn er altijd 's avonds op NatGeo/Discovery dingen over de Tweede Wereldoorlog, dat vind ik altijd leuk om te kijken maar val altijd in slaap erbijquote:Op maandag 31 januari 2022 22:07 schreef Ama het volgende:
Of ik ga boeiende dingen lezen over oorlog of moordenaars.
Je had al in bed horen liggenquote:Op maandag 31 januari 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien moet ik vannacht niet om 1:30 naar bed gaan als de wekker weer om 5:30 gaat. Had er vanmorgen even wat moeite mee.
Ik beland vaak op afleveringen van Law&Order 's avonds.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het weekend zijn er altijd 's avonds op NatGeo/Discovery dingen over de Tweede Wereldoorlog, dat vind ik altijd leuk om te kijken maar val altijd in slaap erbij
Genocide is ook wel slaapverwekkend saaiquote:Op maandag 31 januari 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het weekend zijn er altijd 's avonds op NatGeo/Discovery dingen over de Tweede Wereldoorlog, dat vind ik altijd leuk om te kijken maar val altijd in slaap erbij
Misschien moet ie een serie krijgen op Netflix.. dan is de eerste stap, de huiskamer in, gezet.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De koppelpoging met Buda komt nog niet echt van de grond
Gisteren ging het over de vliegtuigen van de Geallieerdenquote:Op maandag 31 januari 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genocide is ook wel slaapverwekkend saai
Echt vroeg slapen dat kan ik niet.quote:
Ik val overal bij in slaap op de bankquote:Op maandag 31 januari 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kan ik wel iets mee.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ie een serie krijgen op Netflix.. dan is de eerste stap, de huiskamer in, gezet.
Op de bank eigenlijk nooit, alleen als ik er echt voor ga liggenquote:Op maandag 31 januari 2022 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik val overal bij in slaap op de bank![]()
Met de gasprijzen van nu is er ook geen lol aan.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genocide is ook wel slaapverwekkend saai
Spitfirequote:Op maandag 31 januari 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren ging het over de vliegtuigen van de Geallieerden
HBO komt binnenkort ook nogquote:Op maandag 31 januari 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel keuzestress nu met al die diensten.
Slecht slapen moet je niet doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt vroeg slapen dat kan ik niet.
Sowieso vannacht weer een bizarre droom gehadwas iets voor de wekker wakker en daarna niet meer kunnen slapen.
lolquote:Op maandag 31 januari 2022 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de gasprijzen van nu is er ook geen lol aan.
Allemaal opzeggen en voor Budaflix+ gaanquote:Op maandag 31 januari 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik nooit.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lullig voor Gerryquote:Op maandag 31 januari 2022 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet het. Over een tijdje leef ik vast weer wat gezonder.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slecht slapen moet je niet doen.
Daarom kijk ik juist steeds minder. Ik weet het niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ging geloof ik meer over de Amerikaanse divisie, de P51 Mustang en zulksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |