SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje![]()
Het zou judgement week zijn en er is hele dag nog niks gebeurd. Geen spellen, niks. Is toch niet normaal dit![]()
Mensen, ik zoek dat fragment dat noush en grace het over vibrators hadden en waar Salar naast zat... heeft DGKRestvandenaamkwijt die toevallig ook online gezet en hoe zou ik die dan kunnen zoeken/vinden??Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Vanmorgen een spel moesten ze een grote ijsblok smelten, hoop dat ze er vanavond nog een spelopdracht in gooienquote:Op maandag 31 januari 2022 18:24 schreef Sofia35 het volgende:
Het zou judgement week zijn en er is hele dag nog niks gebeurd. Geen spellen, niks. Is toch niet normaal dit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien staat ie hier tussenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:25 schreef Ireth het volgende:
Mensen, ik zoek dat fragment dat noush en grace het over vibrators hadden en waar Salar naast zat... heeft DGKRestvandenaamkwijt die toevallig ook online gezet en hoe zou ik die dan kunnen zoeken/vinden??
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt, heb ik gezien maar dat was voor boodschappengeld. Ik wil drama zien..laat de judgments maar komenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanmorgen een spel moesten ze een grote ijsblok smelten, hoop dat ze er vanavond nog een spelopdracht in gooien![]()
Misschien komt dat vanavond nog anders pas morgen denk ikquote:Op maandag 31 januari 2022 18:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik gezien maar dat was voor boodschappengeld. Ik wil drama zien..laat de judgments maar komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoop het. Als er morgen niks komt stop ik met kijken. Heb het wel gezien met hele dag praten en mensen die douchen constant of in bed liggenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien komt dat vanavond nog anders pas morgen denk ik![]()
hij en nouchien hebben verteld dat ze adhd hebben en medicatie ervoor hebben. Hij vertelde ook dat hij af en toe in gedachten zit ineensquote:![]()
De Belgische Norman Batesquote:Op maandag 31 januari 2022 18:26 schreef Tourniquet het volgende:
Dimi weer helemaal in z'n eigen wereld.
[ afbeelding ]![]()
Ik mis Tobias in het huis.
Altijd actief. Mooie gesprekken.
De vriendschap met Grace en de enige die Kristoff tegengas geeft.![]()
Mwa niet veel aan nee, kijk/luister ondertussen ook gewoon andere dingen.. en lees hier wel of er iets gebeurd of nietquote:Op maandag 31 januari 2022 18:28 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hoop het. Als er morgen niks komt stop ik met kijken. Heb het wel gezien met hele dag praten en mensen die douchen constant of in bed liggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Harder dan ooitquote:Op maandag 31 januari 2022 18:28 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hoop het. Als er morgen niks komt stop ik met kijken. Heb het wel gezien met hele dag praten en mensen die douchen constant of in bed liggen![]()
ik kijk en en werk tegelijk. Laptops naast elkaar staan. Makkelijk hoorquote:Op maandag 31 januari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa niet veel aan nee, kijk/luister ondertussen ook gewoon andere dingen.. en lees hier wel of er iets gebeurd of niet![]()
Hier ook iPad en laptop naast elkaarquote:Op maandag 31 januari 2022 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik kijk en en werk tegelijk. Laptops naast elkaar staan. Makkelijk hoor![]()
Zo zo doe maar luxe zegquote:Op maandag 31 januari 2022 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik kijk en en werk tegelijk. Laptops naast elkaar staan. Makkelijk hoorMaar dat is idd makkelijk beetje kijken beetje werken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vanmorgen een ijsblok smeltenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:24 schreef Sofia35 het volgende:
Het zou judgement week zijn en er is hele dag nog niks gebeurd. Geen spellen, niks. Is toch niet normaal dit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |