SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers![]()
Dat sowieso. Volgens mij ook vaak in de was geweest. Beetje vaalsquote:Op maandag 31 januari 2022 14:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind het op een pyjama jasje ijken.![]()
ik ook hele verbetering. vind die droom van grace heel leuk gedaanquote:Op maandag 31 januari 2022 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit stukken leuker dan het oog. Zit af en toe stukjes in die ik nog niet gezien heb.![]()
Die is Kristof nu aan het doen. Nog wat nodig?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wilde net vragen of ze al boodschappen hadden gedaan.![]()
BB vraagt om meer tweets en wie weet komt dat in het bbhuis...
Zal dan toch gezocht worden naar leuke dingen die vragen oproepen bij de bewoners.![]()
dan zijn er al 3 met z'n trui Vera, Grace en Nawelquote:Op maandag 31 januari 2022 14:05 schreef suzi1 het volgende:
toch mss dr eigen roze trui. want die van vera had geen wijde hals zover me bijstaatI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
dus nu gaan we SL kijken hahaquote:Op maandag 31 januari 2022 14:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ook hele verbetering. vind die droom van grace heel leuk gedaanI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
We hebben een nieuw topic nodig .. Commentaar op StreamLocks.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
We hebben een nieuw topic nodig .. Commentaar op StreamLocks.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |