SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers![]()
Dat sowieso. Volgens mij ook vaak in de was geweest. Beetje vaalsquote:Op maandag 31 januari 2022 14:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind het op een pyjama jasje ijken.![]()
ik ook hele verbetering. vind die droom van grace heel leuk gedaanquote:Op maandag 31 januari 2022 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit stukken leuker dan het oog. Zit af en toe stukjes in die ik nog niet gezien heb.![]()
Die is Kristof nu aan het doen. Nog wat nodig?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wilde net vragen of ze al boodschappen hadden gedaan.![]()
BB vraagt om meer tweets en wie weet komt dat in het bbhuis...
Zal dan toch gezocht worden naar leuke dingen die vragen oproepen bij de bewoners.![]()
dan zijn er al 3 met z'n trui Vera, Grace en Nawelquote:Op maandag 31 januari 2022 14:05 schreef suzi1 het volgende:
toch mss dr eigen roze trui. want die van vera had geen wijde hals zover me bijstaatI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
dus nu gaan we SL kijken hahaquote:Op maandag 31 januari 2022 14:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ook hele verbetering. vind die droom van grace heel leuk gedaanI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
We hebben een nieuw topic nodig .. Commentaar op StreamLocks.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
We hebben een nieuw topic nodig .. Commentaar op StreamLocks.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op wie gaan we stemmen deze week ? Wie moet weg van ons ?Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Dimiquote:Op maandag 31 januari 2022 14:20 schreef MMXMMX het volgende:
Op wie gaan we stemmen deze week ? Wie moet weg van ons ?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jumbo, Gelderlandplein.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Die is Kristof nu aan het doen. Nog wat nodig?![]()
Nawel of Leroy.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:20 schreef MMXMMX het volgende:
Op wie gaan we stemmen deze week ? Wie moet weg van ons ?![]()
ik brb even SL kijkenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Goeijunmiddag COS, ik wilde laten weten, for whom is interested, dat ik het gewoon niet voor elkaar krijg alles te volgen, zowel de uitzendingen alswel de COS niet. Daardoor kan ik niet meeschrijven. Lezen doe ik wel af en toe.![]()
Het heeft met de gezondheid, of het gebrek daaraante maken en de medicatie die ik daarvoor gebruik. Ben een beetje 'vaag in den kopf' en moet me vaak op andere dingen richten / concentreren.
Ik wilde het toch even melden omdat ik het mis hier mee te schrijven en de lol, humor en gezelligheid van jullie erg mis. Weet dat ik aan jullie denk. Ok nu wordt het wel heel dramatisch!![]()
![]()
Veel plezier allemaal met het volgen en Cossen, ik ga af en toe in de lurkstand en wellicht een keer een comment op een goede dag, net als nu. (Net lekker 20 km op mijn homeytrainer kunnen biken!)
Laters.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
Sterkte!quote:Op maandag 31 januari 2022 14:26 schreef Sangha het volgende:
Goeijunmiddag COS, ik wilde laten weten, for whom is interested, dat ik het gewoon niet voor elkaar krijg alles te volgen, zowel de uitzendingen alswel de COS niet. Daardoor kan ik niet meeschrijven. Lezen doe ik wel af en toe.![]()
Het heeft met de gezondheid, of het gebrek daaraante maken en de medicatie die ik daarvoor gebruik. Ben een beetje 'vaag in den kopf' en moet me vaak op andere dingen richten / concentreren.
Ik wilde het toch even melden omdat ik het mis hier mee te schrijven en de lol, humor en gezelligheid van jullie erg mis. Weet dat ik aan jullie denk. Ok nu wordt het wel heel dramatisch!![]()
![]()
Veel plezier allemaal met het volgen en Cossen, ik ga af en toe in de lurkstand en wellicht een keer een comment op een goede dag, net als nu. (Net lekker 20 km op mijn homeytrainer kunnen biken!)
Laters.![]()
Grace: Ik denk wel als Pascal niet zo dom was om vreemd te gaan, we nog samen waren, want we deden alles samen. Kijk ik denk dat God ons ooit bij elkaar heeft gebracht.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:02 schreef Harry het volgende:
Grace praat over haar ex, Pascal. Met hem hebben ze twee jaar geprobeerd kinderen heb krijgen. Toen is hij vreemd gegaan, en met deze vrouw had hij snel een kind. Toen Grace dat hoorde werd ze misselijk en was totaal kapot. Nu gaat ze met een Tony, maar is niet verliefd op hem.![]()
Je zou er trek van krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:02 schreef Benny het volgende:
Vera is een wandelende Milka advertentie
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
En weer uit elkaar heeft gehaald. Deal with it.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Grace: Ik denk wel als Pascal niet zo dom was om vreemd te gaan, we nog samen waren, want we deden alles samen. Kijk ik denk dat God ons ooit bij elkaar heeft gebracht.![]()
missen jou ookquote:Op maandag 31 januari 2022 14:26 schreef Sangha het volgende:
![]()
Laters.![]()
beterschap
Boter
Pastinaak
Frambozen
Rode biet
Granaat
Geen Koffie
Geen suiker
Aardappel
M&M's
en en en ??? Kan het niet bijhouden![]()
Nawel doet een meditatie:
Allemaal de ogen dicht.
Concentreer je op de geluiden om je heen.
Op Corrie en de muisjes.
Luister naar de fijne geluiden van de storm
Je doet je jas aan en gaat naar buiten.
Koffie drinken op terras.
Maar eerst een wandeling met je beste vriend.
De wind door je haren.
Op terras bestel je koffie.
Met slagroom.
En een wafel.
Met slagroom.
Apart graag.
Anders wordt de wafel slap.
Je vriend bestelt pannenkoeken met bruine suiker.
De pannenkoeken zijn op.
Dus vraagt hij om een wafel.
Met ijs.
![]()
![]()
![]()
No mercy for animal abusers![]()
Terwijl ik de mediatie uittyp komt Kristof weer terug schijnt.
Dat hoorde ik niet want de stream zit vast.
No mercy for animal abusers![]()
had die best wel meer kunnen doen even met zoveel wasquote:Op maandag 31 januari 2022 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
3 wasmuntjes??? haha.. de stinkbende gaat doorI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
zie eieren en pompoenenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:31 schreef Ebinas het volgende:
Boter
Pastinaak
Frambozen
Rode biet
Granaat
Geen Koffie
Geen suiker
Aardappel
M&M's
en en en ??? Kan het niet bijhoudenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
wat doe je liever?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had die best wel meer kunnen doen even met zoveel was
eten of wassen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eten wassen!quote:Op maandag 31 januari 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doe je liever?
eten of wassen?
HAH. Ik heb gewoon alles!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Kristof is gewoon naar de Albert Heijn gegaan. Snap ik welquote:Op maandag 31 januari 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy, klinkt afkeurend : 'Dus dit is voor 172 euro boodschappen?'![]()
app even de vrienden van de regiequote:Op maandag 31 januari 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Er gebeurd wat en toch nog SL op stream 2.
ja eten ben ook meer van mening dat BB de was machine gewoon gangbaar moet makenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doe je liever?
eten of wassen?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Gebeurd.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
app even de vrienden van de regieAllemaal cabaretteketet!![]()
de bieten moeten nog gekookt worden haha die zijn rauwI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
is niet moeilijkquote:Op maandag 31 januari 2022 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
de bieten moeten nog gekookt worden haha die zijn rauwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij heeft geen idee dat dat niet de prijzen zijn als in de supermarkt.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy, klinkt afkeurend : 'Dus dit is voor 172 euro boodschappen?'![]()
onze telwonders gaan de m&m verdelen hahahI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Eentje voor Kristofquote:
Eentje voor Salar
Eentje voor Nouchine
Eentje voor onder Nouchine's kussen...'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Erg vermoeiend dat alles exact opgesplitst moet worden.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
kunnen ze pompoensoep maken
bietensalade
Quiche
ik vind het wel lekker gevarieerd zoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat heeft dat mens een hoofdpijn of niet. Ze is de hoofdpijn even vergeten, want de M&M zijn even belangrijker.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Geen immuniteitspin in de mini-mall te koop?
Al lijkt Kristof mij iemand die aan het teambelang denkt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat heeft dat mens een hoofdpijn of niet. Ze is de hoofdpijn even vergeten, want de M&M zijn even belangrijker.![]()
![]()
![]()
sssstttt je hebt het verklaptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat fluisteren Kristof, Dimitri en Salar daar in en bij de Voorraadkamer?Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eentje voor Kristof
Eentje voor Salar
Eentje voor Nouchine
Eentje voor onder Nouchine's kussen...![]()
![]()
Jawel, voor al het geld.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:39 schreef BB-King het volgende:
Geen immuniteitspin in de mini-mall te koop?
Al lijkt Kristof mij iemand die aan het teambelang denkt.![]()
Ik zie liever variatie in andere vormen.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:38 schreef greysbones het volgende:
bietensalade
Quiche
ik vind het wel lekker gevarieerd zo
Varkensvlees
Rundvlees
Kip
Zalmfilet
Rauwe tonijn
Scholletjes
Worst
Hamburgers
Filets
Lamsvlees
Kalkoen
Zoveel variatie mogelijk!
Echt hequote:Op maandag 31 januari 2022 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat heeft dat mens een hoofdpijn of niet. Ze is de hoofdpijn even vergeten, want de M&M zijn even belangrijker.![]()
Kristof zei : stel dat iemand anders dat balletje had gehad en immuniteit had gekocht..quote:Op maandag 31 januari 2022 14:40 schreef Harry het volgende:
Wat fluisteren Kristof, Dimitri en Salar daar in en bij de Voorraadkamer?![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zie liever variatie in andere vormen.
Varkensvlees
Rundvlees
Kip
Zalmfilet
Rauwe tonijn
Scholletjes
Worst
Hamburgers
Filets
Lamsvlees
Kalkoen
Zoveel variatie mogelijk!![]()
![]()
![]()
wat is het vlees voor deze week?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wel als niemand echt weet te koken, dus wanneer ze klaar zijn anders is het rottig om ze schoon te krijgenquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Denk eerder dat Nawel het doet omdat....zoals de waard is ..............quote:Op maandag 31 januari 2022 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag het hopen, die twee zijn net diegene die een pot popcorn naar eigen slaapkamer namen....![]()
Die lijst was alleen voor vandaag!quote:Op maandag 31 januari 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat is het vlees voor deze week?
Morgen nieuwe lijst
Het is wachten op de eerste die dat doetquote:Op maandag 31 januari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kristof zei : stel dat iemand anders dat balletje had gehad en immuniteit had gekocht..
Leroy zou er geen moeite mee hebben denk ik.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
pastinaak is tegenwoordig een vergeten groentequote:
kun je ook lekker puree van maken
maar heb je eigenlijk wel boter nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Risotto van quinoa en rode biet met geraspte kaas. Mogelijkheden genoeg nu.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:38 schreef greysbones het volgende:
bietensalade
Quiche
ik vind het wel lekker gevarieerd zo
Alleen jammer dat ze nooit uien hebben.![]()
Die lach van die schettereend (Nouch), kan ik ook niet meer aanhoren.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
HHij heeft Kitty nog in zijn hoofd die spijt had dat ze hem niet genomen had......geloof nooit dat hij dat zou doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kristof zei : stel dat iemand anders dat balletje had gehad en immuniteit had gekocht..![]()
of knoflookquote:Op maandag 31 januari 2022 14:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Risotto van quinoa en rode biet met geraspte kaas. Mogelijkheden genoeg nu.
Alleen jammer dat ze nooit uien hebben.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hebben ze nu wel, boter.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
pastinaak is tegenwoordig een vergeten groente
maar heb je eigenlijk wel boter nodig![]()
welkom to the clubquote:Op maandag 31 januari 2022 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Die lach van die schettereend (Nouch), kan ik ook niet meer aanhoren.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ohquote:Op maandag 31 januari 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
pastinaak is tegenwoordig een vergeten groente
maar heb je eigenlijk wel boter nodigook eens proberen dan
![]()
Dan heb je een week geen eten, word je dat zeer kwalijk genomen, door iedereen, en lig je er een week later op zeker uit.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kristof zei : stel dat iemand anders dat balletje had gehad en immuniteit had gekocht..Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Nawel ook niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste die dat doet
Leroy zou er geen moeite mee hebben denk ik.
Want die heeft het zo moeilijk en zo veel hoofdpijn, dat ze zichzelf hard nodig moet vrijstellen van nominatiestress. En in haar wereld heeft iedereen daar begrip voor.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Knoflook hebben ze wel al twee keer gehad. Heeft Kitty en keer gekocht en team groen had het gewonnen met het kattenluik-spel.quote:![]()
Nog niet veel.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:43 schreef Ebinas het volgende:
Maar wat da fuck is er te merken van judgement weekAllemaal cabaretteketet!![]()
ahhquote:
dan zou ik de eieren en de oiie gebruiken om mayo te maken
M&M's vreet Nawel wel.
Maar verders gezonden maar klagen dat ze moe, zie, zwak, weet ik niet wat....ik wil naar huis bellen janken
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:44 schreef Ebinas het volgende:
M&M's vreet Nawel wel.
Maar verders gezonden maar klagen dat ze moe, zie, zwak, weet ik niet wat....ik wil naar huis bellen janken
![]()
![]()
Nou! Ze kregen de KEIHARDE boodschap dat de kijker ook een lijstje had, en dat lijstje was op twee plekken hetzelfde als hun lijstje. Super schokkend en heftig. Nawel kreeg er hoofdpijn van, zo erg!quote:Op maandag 31 januari 2022 14:43 schreef Ebinas het volgende:
Maar wat da fuck is er te merken van judgement week'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
maar verdelen ze het onder de anderen???quote:Op maandag 31 januari 2022 14:44 schreef Benny het volgende:
De M&M's ruilbeurs is geopend in het BB huisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoop dat het eindigd met een keihard judgement over Nawelquote:Op maandag 31 januari 2022 14:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou! Ze kregen de KEIHARDE boodschap dat ze kijker ook een lijstje had, en dat lijstje was op twee plekken hetzelfde als hun lijstje. Super schokkend en heftig. Nawel kreeg er hoofdpijn van, zo erg!![]()
![]()
Leroy moet zijn bek houden en zich gedragen naar zijn IQquote:Op maandag 31 januari 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy weer : 'Als je ziet wat je nu hebt voor 172 euro.. is niks'Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ze moeten Leroy gewoon een pot eiwitpoeder geven. Vreed die maar leeg. Goed voor de spiertjes.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Leroy vind het allemaal maar niets dat eten....'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Je kunt zeggen dat hij dat nu al doet.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leroy moet zijn bek houden en zich gedragen naar zijn IQ![]()
Dat doet hij in dit gevalquote:Op maandag 31 januari 2022 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leroy moet zijn bek houden en zich gedragen naar zijn IQ![]()
Hij heeft geen benul waar hij in is beland![]()
Heb je een puntquote:Op maandag 31 januari 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat hij dat nu al doet.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
ze hebben een berg granaatappels ook
en lekker keer bietjes als avondetenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Even kort, dank voor de leuke & fijne comments! En voor de lieve Dm's. Thanx!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine over de m&m's van Nawel : 'U telt die toch niet, daar bent u te lui voor'![]()
![]()
Hebben alleen oog voor die Nietszeggende slaapwandelende kutquote:Op maandag 31 januari 2022 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
FEBO!!!! We willen Julio en Grace zienBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
ja die zie ik er echt voor aan omdat te doen die m&m jattenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:50 schreef Moonlight het volgende:
Pas op voor Nouchine ik zeg het u maarI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
En dat maar duidelijk mogen zijn hoe moe en hoeveel hoofdpijn Nawel echt heeft.
Geef haar M&M's en tada![]()
Ik hoop het. . en dan Nawel haar keihard nominerenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zie ik er echt voor aan omdat te doen die m&m jatten![]()
Die faked dat gewoon. Moge duidelijk zijnquote:Op maandag 31 januari 2022 14:51 schreef Ebinas het volgende:
En dat maar duidelijk mogen zijn hoe moe en hoeveel hoofdpijn Nawel echt heeft.
Geef haar M&M's en tadaBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Gebruikt ze alleen voor thee.... oooohhhwww, hij drinkt maar 20 theetjes per dagquote:Op maandag 31 januari 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy heeft zoetjes verstopt .. omdat..... ze voor hem niet belangrijk zijn???![]()
En BB laat lekker met zich dollenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die faked dat gewoon. Moge duidelijk zijn![]()
![]()
Ze gaat haar kleine beetje bij Leroy in de kast zetten want die heeft zijn nog volle bak daar ook.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop het. . en dan Nawel haar keihard nomineren![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : 'Ik eet stiekem M&Ms, ben zo opgevoed.. pak alles wat je kan'![]()
![]()
Lekker danquote:Op maandag 31 januari 2022 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : 'Ik eet stiekem M&Ms, ben zo opgevoed.. pak alles wat je kan'
LionHeart: nu Grace en Julio op Stream 1. Grace biecht op dat zij op Julio gestemd heeft.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Ja, en laat boeren en scheten want zo is ze opgevoed.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : 'Ik eet stiekem M&Ms, ben zo opgevoed.. pak alles wat je kan'Zelfs geschorst van school vanwege boeren en scheten.
![]()
hmmmquote:Op maandag 31 januari 2022 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : 'Ik eet stiekem M&Ms, ben zo opgevoed.. pak alles wat je kan'
eerlijk delen is niet een deel van een opvoeding?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Na Leroy heeft Julio nu twee personen die niet meer op hem gaan stemmen.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Grace????quote:Op maandag 31 januari 2022 14:58 schreef sarah8106 het volgende:
omdat je een bitch bent heb je op hem gestemd!!!![]()
echt geen bitchThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We leven niet meer in 1990quote:Op maandag 31 januari 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
eerlijk delen is niet een deel van een opvoeding?Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
godverquote:
had iemand me dat even kunnen zeggen
er in gestampt bij de koters en ze passen het ook nog toe ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geloof me, max 3x overkomt het ze en daarna staan zij vooraanquote:Op maandag 31 januari 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
godver
had iemand me dat even kunnen zeggen
er in gestampt bij de koters en ze passen het ook nog toe ook![]()
Grace, Julio en Toby zou nog wel eens een sterk groepje kunnen worden... moeten ze er nog 1 iemand bijhebben denk ik.![]()
ze zijn 15 en 17quote:Op maandag 31 januari 2022 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geloof me, max 3x overkomt het ze en daarna staan zij vooraan
Nu je het zegt ja, stemming the Utopia-way!quote:Op maandag 31 januari 2022 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop dat ze morgen openlijk moeten stemmen.
Dat past bij het thema.
Allemaal cabaretteketet!![]()
harstikke mooiquote:
maar das voor mij geen reden
om iemand er in te houdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Salar en Nouchine in gesprek op de bank in de woonkamer.
Over uitgaan en filmpjes maken en op instagram zetten of niet.
Salar vind Nouchine een oude ziel.No mercy for animal abusers![]()
Denk ook dat Julio helemaal niet volgende keer op de bank zit.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:58 schreef Harry het volgende:
Na Leroy heeft Julio nu twee personen die niet meer op hem gaan stemmen.![]()
we dachten ook dat ze helemaal los zouden gaan met Judgement week
nou
poeh poeh
wat heftig
Dus dimi heeft verkeerd doorgeluld over Grace. Maar gister leek het ook in gesprek met Kristof dat Grace op Nawel had gestemd![]()
Vera en Hanne.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace, Julio en Toby zou nog wel eens een sterk groepje kunnen worden... moeten ze er nog 1 iemand bijhebben denk ik.![]()
Eindelijk bevestiging. Had ook niet anders verwacht.quote:~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~![]()
Julio zit niet bij hun....die is groen en doet wat Nawel zegt. Die vindt hij de meest oprechte.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Die mannen hebben na verhaal van Vera over planten enzo dit ingevuld over Grace. En gister leek het ook alsof ze op nawel had gestemdquote:Op maandag 31 januari 2022 15:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
Eindelijk bevestiging. Had ook niet anders verwacht.![]()
Als coach zou je daar toch doorheen moeten kunnen prikkenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Julio zit niet bij hun....die is groen en doet wat Nawel zegt. Die vindt hij de meest oprechte.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat kan morgen weer anders zijn en volgens mij zit Julio er nog niet zo erg bij.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Julio zit niet bij hun....die is groen en doet wat Nawel zegt. Die vindt hij de meest oprechte.![]()
Dat verbaast me ook zo maar is in de splitsing gebeurt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als coach zou je daar toch doorheen moeten kunnen prikken![]()
Vera had ook niet de naam van Nawel genoemd, maar dimi ging vertellen dat ze het zelfde hadden gestemd. Maar dat was vorige keer.![]()
vind ik best raarquote:Op maandag 31 januari 2022 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook zo maar is in de splitsing gebeurt.
want Kristof wil ook niet op Julio stemmen
en Vera ook nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kloptquote:Op maandag 31 januari 2022 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel veel. Soms heb je ook dat het niet prettig voelt.![]()
Nee, dat is niet waar.. Vera heeft tegen Grace gezegd : 'Volgens mij hebben wij hetzelfde gestemd'quote:Op maandag 31 januari 2022 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
Vera had ook niet de naam van Nawel genoemd, maar dimi ging vertellen dat ze het zelfde hadden gestemd. Maar dat was vorige keer.
Grace heeft dat noch ontkend noch bevestigd, maar Vera gelooft erin.
Vera heeft daarop aan Dimi verteld dat Grace gelijk aan haar heeft gestemd .. maar dat is dus een (verkeerde) aanname van Vera.![]()
Nawel kan heel goed slijmen....en schijnbaar toch gevoelig voor.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik best raar
want Kristof wil ook niet op Julio stemmen
en Vera ook niet![]()
slechtquote:Op maandag 31 januari 2022 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel kan heel goed slijmen....en schijnbaar toch gevoelig voor.![]()
![]()
![]()
Wallen onder haar ogen van het nachtroddelenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ze lijkt op Merel uit Utopia. Alleen dan met een stuk mooier karakter.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wallen onder haar ogen van het nachtroddelen![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik volg het niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Julio zal toch wel weten dat een belofte niet op hem te stemmen niet betekent dat je al je kaarten meteen aan degene moet laten zien.No mercy for animal abusers![]()
Vera heeft tegen Grace verteld dat ze op Nawal en Evelien heeft gestemd, omdat ze geen andere keus had van hun kant toenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.. Vera heeft tegen Grace gezegd : 'Volgens mij hebben wij hetzelfde gestemd'
Grace heeft dat noch ontkend noch bevestigd, maar Vera gelooft erin.
Vera heeft daarop aan Dimi verteld dat Grace gelijk aan haar heeft gestemd .. maar dat is dus een (verkeerde) aanname van Vera.![]()
Ze krijgt steeds meer een onaantrekkelijk gezicht.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wallen onder haar ogen van het nachtroddelen![]()
mooier???quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze lijkt op Merel uit Utopia. Alleen dan met een stuk mooier karakter.
net zo'n verwend en lui dingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik neem aan dat je gein maakt. Beiden hebben ze een kutkarakter. Geen haar beter.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze lijkt op Merel uit Utopia. Alleen dan met een stuk mooier karakter.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Staat het huis er nog #stormcorrieIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik vind haar wel een leuk karakter hebben. Merel was echt heel erg.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooier???
net zo'n verwend en lui ding![]()
![]()
Drijft in de noordzee. Wat denk jezelfquote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat het huis er nog #stormcorrieBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Wat een gezwets
Grace lekker slangen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wat doet Nouchine dan dat haar een kutkarakter geeft?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gein maakt. Beiden hebben ze een kutkarakter. Geen haar beter.![]()
Het was #windjecorriequote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat het huis er nog #stormcorrie![]()
Nogmaals, beiden een verrot karakterquote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een leuk karakter hebben. Merel was echt heel erg.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Weet niet eens meer wie Merel was.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gein maakt. Beiden hebben ze een kutkarakter. Geen haar beter.![]()
![]()
ik zie hier net zo een lui verwend dingquote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een leuk karakter hebben. Merel was echt heel erg.
brood op bed
moe
hoofdpijn
alles is teveel
vind zichzelf geweldigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Julio wil het op een oprechte manier winnen. Nou dan moet hij stoppen met dat geroddel in de groene kamer. Eergister was hij net zo smerig aan het roddelen als de anderen van groen![]()
Julio heeft dus ook oprecht een dingetje met oprechtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het huis nog wel. Hanne daarentegen...quote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat het huis er nog #stormcorrie![]()
Hier ga ik niet op antwoorden. Volg de streams en je hebt je antwoord.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat doet Nouchine dan dat haar een kutkarakter geeft?Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ja he die speelt het zo slim maar niet vals. Die zegt tegen iedereen hetzelfde. Zeker tegen alle meiden haha en nu ook julioquote:Op maandag 31 januari 2022 15:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Grace gaat fluitend richting de finale![]()
Grace geeft geen fuck om Julio. Dit is gewoon voor haar het beste.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
nou heeft die geen waarschuwing gekregen dat zij niet naar buiten mag vandaagquote:Op maandag 31 januari 2022 15:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het huis nog wel. Hanne daarentegen...I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Die zou gespot zijn voor de kust van Engelandquote:Op maandag 31 januari 2022 15:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het huis nog wel. Hanne daarentegen...Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Denk wel dat Grace dit meent, maar ze is echt een allemansvriend en speelt het zo goed allemaal. Praat niet slecht over mensen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:15 schreef engine het volgende:
Grace geeft geen fuck om Julio. Dit is gewoon voor haar het beste.![]()
En de dochter van Julio vindt Grace helemaal te gek.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:18 schreef Harry het volgende:
De hele familie van Grace houdt van Julio.... Dat weet ze.![]()
wat een gelul, ze kent grace helemaal nietquote:Op maandag 31 januari 2022 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En de dochter van Julio vindt Grace helemaal te gek.![]()
Vandaag wellicht geen 300 COS topics. Dat zal wss voor morgen zijn .Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je moet wel zijn tattoos allemaal kunnen zien, weet je hoeveel dat heeft gekost en hoeveel pijn die heeft moeten lijden daarvoorquote:Op maandag 31 januari 2022 15:18 schreef zodeju het volgende:
Wat loopt Leroy nou in zijn korte tennisbroekje.....is dat voor tafeltennis??![]()
Ja .... sja...quote:Op maandag 31 januari 2022 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij liegt grace want ze wist wat die mannen wilde stemmen![]()
blijkbaar was dat niet helemaal duidelijkquote:Op maandag 31 januari 2022 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij liegt grace want ze wist wat die mannen wilde stemmen
want Vera en Kristof hadden het ook verkeerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Julio heeft het ook niet begrepenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is echt het maatje van Julio zegt ieBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Julio: ik maak me zorgen over Leroy. Die moet blijven. Ik mag hem graag.
Grace: ik ga niet op hem.
Julio: er zijn een aantal op wie ik niet ga stemmen. Jij en Leroy zijn horen daarbij. Ook Toby niet.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Scherp van Grace.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace : Mijn droom ..... STRAKS BEN IK ZELF DIE SLANG![]()
Een droom gaat altijd over jezelf. Alles wat je ziet en zelfs personen ben je vaak zelf.
En eigenlijk kan jij alleen je droom duiden.No mercy for animal abusers![]()
Grace gaat niet op hem stemmen. Dus denk toch dat ze salar en dimitri gaat kiezen. Leroy, tobi gaat julio zeker niet stemmen. Denk ook niet op Nawal en Vera maar wel Nouchien![]()
dat geloof ik nietquote:Op maandag 31 januari 2022 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Grace gaat niet op hem stemmen. Dus denk toch dat ze salar en dimitri gaat kiezen. Leroy, tobi gaat julio zeker niet stemmen. Denk ook niet op Nawal en Vera maar wel NouchienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vera echt verkeerd. Kristof zegt dat hij niet op Julio wou stemmen en het dus gewoon 'vergeten' is.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar was dat niet helemaal duidelijk
want Vera en Kristof hadden het ook verkeerd![]()
en gij gelooft datquote:Op maandag 31 januari 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vera echt verkeerd. Kristof zegt dat hij niet op Julio wou stemmen en het dus gewoon 'vergeten' is.
Julio verheugde zich op het saunabezoek, voelde misschien aan als hartsvrienden, vertrouwen delen,quote:Op maandag 31 januari 2022 15:15 schreef engine het volgende:
Grace geeft geen fuck om Julio. Dit is gewoon voor haar het beste.
Vanochtend:
Grace: Ik wil jou dingen vertellen, maar die zijn alleen voor jou, misschien kunnen we vandaag samen in de sauna gaan?
Julio: Ja dat doen we Grace.![]()
Zijn uiterlijk, voor de rest een stille muisquote:Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Inderdaad, anders zou het ook geen stem kunnen zijn om vera te reddenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij liegt grace want ze wist wat die mannen wilde stemmen![]()
zijn gebroken enkel?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Op zich een goede gozer al is hij nogal onzichtbaar de laatste dagen.quote:Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
beetje saaiquote:Op maandag 31 januari 2022 15:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Op zich een goede gozer al is hij nogal onzichtbaar de laatste dagen.
voor een RLSThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wacht eerst zegt peter niet schillen he. alles er zo in.
En nu gaan ze toch schillen?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze kon op Nawel of Julio stemmen om Vera te beschermen. Met Nawel had ze toch nog een goed kontakt dus het werd Julio. Die andere was natuurlijk Eveline denk ik hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij liegt grace want ze wist wat die mannen wilde stemmen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: