SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
nog niet gespotquote:Op maandag 31 januari 2022 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met wat subtiele foto’s van zijn harige duikboot?
quote:
Laatste foto; "is dat nu een vleeskleurig containerschip?"quote:Op maandag 31 januari 2022 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met wat subtiele foto’s van zijn harige duikboot?
Ja, dat is een bootquote:
Wat heb je gedaan?quote:
Op heterdaad met de schaar in je handen?quote:
'een' bootquote:Op maandag 31 januari 2022 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat is een boot
[..]
Wat heb je gedaan?
oke dan. 8 botenquote:
Wildknippen. Maar het regende een beetje dus er zou wel niemand zijn, zo dacht ik. Sta ik druk te knippen met de telescoop heggenschaar (hoefde toch niet zulke dikke nu) kwam er een busje aan met 4 van die oranje mannetjes.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat is een boot
[..]
Wat heb je gedaan?
Ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op heterdaad met de schaar in je handen?
Oranje mannetjes.quote:
Mwehehehequote:Op maandag 31 januari 2022 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wildknippen. Maar het regende een beetje dus er zou wel niemand zijn, zo dacht ik. Sta ik druk te knippen met de telescoop heggenschaar (hoefde toch niet zulke dikke nu) kwam er een busje aan met 4 van die oranje mannetjes.Dus die stopt en vraagt wat ik aan het doen ben, dus ik zo van euhm een paar kleine takjes om te proberen te vlechten? Ja zegt die man daar moet je toestemming van de gemeente voor hebben. Maar die krijg ik dus steeds niet te pakken. Nou ja, toen hadden ze me niet gezien en kreeg ik nog de tip waar een berg dikkere lagen. (@:IJsdraakje @:Recce) Dus daar ook nog 5 van opgehaald en geloof me, zelfs op mijn elektrische fiets was het fietsen met in 1 hand 5 takken van ruim 3 meter lang nogal een uitdaging. Ik heb zelfs stukken gelopen.
/Wilgenavonturen.
gisteren nog wel een paar bossen zien liggen, hoef je niet eens zelf te knippenquote:Op maandag 31 januari 2022 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wildknippen. Maar het regende een beetje dus er zou wel niemand zijn, zo dacht ik. Sta ik druk te knippen met de telescoop heggenschaar (hoefde toch niet zulke dikke nu) kwam er een busje aan met 4 van die oranje mannetjes.Dus die stopt en vraagt wat ik aan het doen ben, dus ik zo van euhm een paar kleine takjes om te proberen te vlechten? Ja zegt die man daar moet je toestemming van de gemeente voor hebben. Maar die krijg ik dus steeds niet te pakken. Nou ja, toen hadden ze me niet gezien en kreeg ik nog de tip waar een berg dikkere lagen. (@:IJsdraakje @:Recce) Dus daar ook nog 5 van opgehaald en geloof me, zelfs op mijn elektrische fiets was het fietsen met in 1 hand 5 takken van ruim 3 meter lang nogal een uitdaging. Ik heb zelfs stukken gelopen.
/Wilgenavonturen.
Echt iedereen ziet dat?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nog wel een paar bossen zien liggen, hoef je niet eens zelf te knippen
ja, die dingen moet nu geknot worden zodat ze opnieuw kunnen uitlopen.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt iedereen ziet dat?Maar nu heb ik dus die 5 grote ook gewoon kunnen verzamelen zonder te knippen.
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die dingen moet nu geknot worden zodat ze opnieuw kunnen uitlopen.
Het is snoeitijd.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:47 schreef Ama het volgende:
Volgens mij ligt dat hier nu ook overal. Ze zijn heel Emmen leeg aan het snoeien lijkt het wel op de bomen na dan.
is niet elk huis op dit moment peperduur?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
In Ede wordt ook veel gesnoeid. Om er peperdure huizen te bouwen
Rooien dan denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
In Ede wordt ook veel gesnoeid. Om er peperdure huizen te bouwen
https://www.funda.nl/koop(...)rt-veenendaalhof-16/quote:Op maandag 31 januari 2022 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is niet elk huis op dit moment peperduur?
mooiquote:Op maandag 31 januari 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)rt-veenendaalhof-16/
Ja, dat gaat niet lukken in mn eentje.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buiten m'n budget.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
al die moeitequote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Omdat de GGD een ramp is om te plannen maar even naar een TVT gegaan, kon elk tijdvak aanvinken dat ik wilde. Kwam ik daar aan zat de dame gewoon een beetje voor zich uit te staren omdat ze niks te doen hadMaar wederom negatief.
Wat zei je? Zullen we nog een rondje?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Omdat de GGD een ramp is om te plannen maar even naar een TVT gegaan, kon elk tijdvak aanvinken dat ik wilde. Kwam ik daar aan zat de dame gewoon een beetje voor zich uit te staren omdat ze niks te doen hadMaar wederom negatief.
Ja echt he, en dan alsnog al die negativiteitquote:
Was wel een leuke damequote:Op maandag 31 januari 2022 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? Zullen we nog een rondje?
Hier in Drenthe waait het bijna niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
zet ik de @:Ama's buiten, zijn ze weggewaaid...
Dan zijn flinke takkenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ga maar wat eerder richting werk als ik dit op de fiets mee wil nemen.
[ afbeelding ]
Das niet goed meer hoor, helemaal beschimmeld, zou het weggooienquote:
Ik ben er morgenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:19 schreef Haags het volgende:
Is ons aller @:dud0r nog in Den Haag vandaag?
observatiepuntserpentquote:Op maandag 31 januari 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
wat komt hier bijna over de kade heenen die scooter ligt nog op de grond
nee ik had me vergist. het wordt waarschijnlijk morgen maar misschien ook niet. Hoor ik straks meer over denk ikquote:Op maandag 31 januari 2022 14:19 schreef Haags het volgende:
Is ons aller @:dud0r nog in Den Haag vandaag?
zenuwachtig?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Morgen begin ik in mijn nieuwe baan.
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:33 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Buda morgenvroeg als hij op de rand van z'n bed zit
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha nee hoor...
is gekookt ei
Leuk!! Hoeveel keer moet je dan naar 070 in een week?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Voorlopig alleen morgen, denk ik. En na covid maar één of twee keer per week.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!! Hoeveel keer moet je dan naar 070 in een week?
minder vaak dan jijquote:Op maandag 31 januari 2022 14:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!! Hoeveel keer moet je dan naar 070 in een week?
Bij jou moet ik zijn om mijn belastingaanslag uit het systeem te halen toch?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
15 februari dacht ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:09 schreef Karzai het volgende:
Wanneer is er weer een persconferentie?
Hopelijk nooit meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:09 schreef Karzai het volgende:
Wanneer is er weer een persconferentie?
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef Karzai het volgende:
Dan pas, wanneer mogen de mondkapjes eindelijk af?
quote:
Zodra jij dat wil.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef Karzai het volgende:
Ik heb soms het idee dat die al af mogen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef Karzai het volgende:
Nee, dat is een ander loketquote:Op maandag 31 januari 2022 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij jou moet ik zijn om mijn belastingaanslag uit het systeem te halen toch?
100k gebrokenquote:
Er staat vast een frituurpan te koop.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:20 schreef Karzai het volgende:
Jammer dat ze hier geen frituur hebben, wel trek in een broodje frikandel
Totaal aantal nog niet verwerkte positieve tests: 178.000quote:
Ik heb het nietquote:Op maandag 31 januari 2022 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Totaal aantal Nederlanders die het ook hebben: de rest
Nee had al gekeken, wel een fonduesetquote:Op maandag 31nee had januari 2022 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat vast een frituurpan te koop.
Krijg je personeelskorting?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:23 schreef Karzai het volgende:
Ze maken wel tosti,s en panini,s in de koffiecorner
Aantal Nederlanders met doorlopen rhinovirus over 1 jaar tijd: 7 miljoen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Totaal aantal nog niet verwerkte positieve tests: 178.000
Totaal aantal nog niet bij bovenstaande telling meegenomen positieve tests: 5 miljoen
Totaal aantal Nederlanders die het ook hebben: de rest
Totaal aantal fucks given: 0
Ja sorryquote:Op maandag 31 januari 2022 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier heb weer precies niks aan
kom dan jongen!quote:
Met een banaanquote:
Niet echt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Gaat het vandaag weer beter met je?
De enige reden dat men zich massaal laat testen nu is om een vinkje te scoren ipv die booster te halenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef LTVDK het volgende:
6589 Rotterdam
5768 Amsterdam
5687 's-Gravenhage
Roffa aan de top
Helaas kom de trein niet in zonder mondkapje.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Niemand houd je tegen
zetten ze je dan buiten? ahahahahahaquote:Op maandag 31 januari 2022 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Helaas kom de trein niet in zonder mondkapje.
Gaat moeilijk als ik dan al buiten ben.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zetten ze je dan buiten? ahahahahaha
wat bijdehand...quote:Op maandag 31 januari 2022 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als ik dan al buiten ben.
Sta je erop met een dier of een baby?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe foto toegevoegd aan mijn datingprofiel. Kijken of dat nog effect heeft
zullen we trouwenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe foto toegevoegd aan mijn datingprofiel. Kijken of dat nog effect heeft
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef LTVDK het volgende:
6589 Rotterdam
5768 Amsterdam
5687 's-Gravenhage
Roffa aan de top
Is niet erg toch, wat ga en kun je eraan doen om positiever over jezelf te denken?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee mijzelf gewoon iets te veel onder een vergrootglas gelegd de afgelopen paar dagen.
Zondag even poseren met het hondje van mijn vaderquote:Op maandag 31 januari 2022 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je erop met een dier of een baby?
Al is het maar een karper.
Hmm, dat gevoel herken ik wel.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee mijzelf gewoon iets te veel onder een vergrootglas gelegd de afgelopen paar dagen.
Hond of kat doet het een stuk beter dan karper. Op allebei komen wel vrouwen af, maar dat zijn verschillende types.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je erop met een dier of een baby?
Al is het maar een karper.
En een baby?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond of kat doet het een stuk beter dan karper. Op allebei komen wel vrouwen af, maar dat zijn verschillende types.
Hoe staat het met CE-Straling Dating Inc.?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond of kat doet het een stuk beter dan karper. Op allebei komen wel vrouwen af, maar dat zijn verschillende types.
Je was in de buurt van Ede toch?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe staat het met CE-Straling Dating Inc.?
Kleurwaaier er even bijpakken in dat geval.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gek, als ik vrouwen zie met een baby swipe ik juist snel verder.
Ja?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je was in de buurt van Ede toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
veel last van weer gehad?quote:Op maandag 31 januari 2022 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een dag![]()
![]()
Geen zin om te eten te maken/zelf te bereiden. Ik loop dus zo maar even naar de MacD...
Heel de dag lichte regen. Wind viel op zich mee. Maar wel 1.5 uur overwerk...quote:
das wel lang jaquote:Op maandag 31 januari 2022 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel de dag lichte regen. Wind viel op zich mee. Maar wel 1.5 uur overwerk...
quote:Op maandag 31 januari 2022 16:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
OSAKA - Door de storm in Nederland is in Japan alle sushi weggewaaid. Hoe dat kan is onduidelijk, maar producenten zeggen dat alle sushi verdwenen is en ze geen zin meer hebben om nieuwe te maken. Ze gaan zich massaal storten op iets nieuws: viltstiften
quote:Op maandag 31 januari 2022 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat een verschrikkelijk nieuws!!!!
Heb je een bron
Heeft alleen zin als de zon schijntquote:Op maandag 31 januari 2022 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
lopend?quote:Op maandag 31 januari 2022 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag gewonnen van een Up bij het stoplicht, wil iemand mij aanraken?
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een film van gisteren terugkijken via ziggo replay maar dat mag blijkbaar niet. Stom.
quote:
Ik wilde wat afleveringen van Wat een stel en Over mijn lijk via Zoggi terugkijken, maar dat ging ineens niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een film van gisteren terugkijken via ziggo replay maar dat mag blijkbaar niet. Stom.
Altijd.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag gewonnen van een Up bij het stoplicht, wil iemand mij aanraken?
over mijn lijk kan je op de npo site ook terug kijkenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde wat afleveringen van Wat een stel en Over mijn lijk via Zoggi terugkijken, maar dat ging ineens niet meer.
Wat is deze.
Ik wist wel dat ik op je kon rekenenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik op je kon rekenen
Ja, uiteindelijk heb ik dat gisteren ook gedaanquote:Op maandag 31 januari 2022 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over mijn lijk kan je op de npo site ook terug kijken
Ownoessquote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En rip ik, ik moet naar de supermarkt.
Ik heb nog niet gecheckt.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OwnoessIs de supermarkt niet weggewaaid?
Gewoon pizza laten bezorgenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer wel dat kerel niet thuis is. Nu "moet" ik wel.
bezorgsurvisquote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En rip ik, ik moet naar de supermarkt.
Nee, geen zin in vette zooi.quote:
Nice, wind die meedenktquote:Op maandag 31 januari 2022 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gecheckt.![]()
Wel vriendelijk, shitload aan naalden in de tuin op een hoopje gewaaid. Scheelt me vegen.
nee gewoon boodschappenbezorg. Daar kun je ook normale dingen bestellenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, Rotterdam is aan het overstromenhttps://nos.nl/liveblog/2(...)ld-bij-waddenzeekust
quote:Corrie over de storm die naar haar is vernoemd
De storm is vernoemd naar de 83-jarige Corrie van Dijk. Zij was in 1964 de eerste vrouwelijke meteoroloog bij het KNMI.
Rijnmond bezocht de eerste KNMI-weervrouw van Nederland:
Goed voor de weerstandquote:Op maandag 31 januari 2022 17:22 schreef Ama het volgende:
Wilde vanavond mijn diepvriespizza eten maar kan niet goed zien of het vet of schimmel is op mijn ovenrekje dus die ligt buiten in ammonia.![]()
Ja naja hij ziet er ook wel weer uit alsof je er kanker van kan krijgen ofzo.quote:
En in Corrie. Dus nu in Duitslandquote:Op maandag 31 januari 2022 17:22 schreef Ama het volgende:
Wilde vanavond mijn diepvriespizza eten maar kan niet goed zien of het vet of schimmel is op mijn ovenrekje dus die ligt buiten in ammonia.![]()
Zie nog steeds een vuilniszak tegen bankje staan dus denk het niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En in Corrie. Dus nu in Duitsland
Nee omdat je in de Achterhoek woont, daar worden ze altijd achtergesteldquote:
Kom eens naar buiten.quote:
Oh, oeps.. dat is nu ook weer niet de bedoelingquote:Op maandag 31 januari 2022 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja hij ziet er ook wel weer uit alsof je er kanker van kan krijgen ofzo.Maar goed daarom paar keer per jaar dit toch haha.
Ja vergeet gewoon om het telkens te doen als ik hem heb gebruikt.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, oeps.. dat is nu ook weer niet de bedoeling
Bijdehand ding ook altijd jij hequote:Op maandag 31 januari 2022 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie nog steeds een vuilniszak tegen bankje staan dus denk het niet.
Braafquote:Op maandag 31 januari 2022 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben buiten
En vanmiddag gewandeld
Ja, ovenrekjes schoonmaken is ook niet mijn hobbyquote:Op maandag 31 januari 2022 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vergeet gewoon om het telkens te doen als ik hem heb gebruikt.Maar goed als het te erg is gaat die weer een nachtje naar buiten met stinkspul en dan valt morgen alles eraf en is hij weer nieuw.
Ik probeer het wel eens tussendoor te doen maar ik krijg het ook gewoon niet weg met Dasty enz wtf.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Braaf
* Koekje geeft
[..]
Ja, ovenrekjes schoonmaken is ook niet mijn hobby
EN het is weer 31 januariquote:Op maandag 31 januari 2022 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh niet alleen daar.
Er is een verhoging van 1,5m.. en het is springtij
Lekker wandelen Lospedropaquote:
Goh oven zonder zelfreinigend programma 🤭quote:Op maandag 31 januari 2022 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Braaf
* Koekje geeft
[..]
Ja, ovenrekjes schoonmaken is ook niet mijn hobby
History repeats itself, snel de zandzakken gaan vullenquote:
Dasty schijnt wel het zwaardere geschut te zijnquote:Op maandag 31 januari 2022 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens tussendoor te doen maar ik krijg het ook gewoon niet weg met Dasty enz wtf.
Dastyquote:Op maandag 31 januari 2022 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dasty schijnt wel het zwaardere geschut te zijn
8 MINUTEN GELEDENquote:
koren op de molen van de valtwelmeehijgersquote:Op maandag 31 januari 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
8 MINUTEN GELEDEN
Storm voorbij, geen ernstige schade in kustregio's
Inmiddels is er geen sprake meer van storm, zegt NOS-weerman Gerrit Hiemstra. Op de Noordzee en aan de westkust is het nog wel stormachtig; daar is sprake van windkracht 8. Tot vanavond kunnen nog zware windstoten voorkomen, maar de wind zal langzaam in kracht afnemen.
De schade door de storm lijkt in de kustregio's vooralsnog mee te vallen. De Veiligheidsregio Zeeland laat aan persbureau ANP weten pas twee keer te zijn opgeroepen voor een schademelding. "Heel verrassend, normaal trekt de brandweer er heel veel op uit tijdens een storm", vertelt een woordvoerder.
Ook volgens de Veiligheidsregio Hollands Midden is er geen sprake geweest van grote incidenten. In Katwijk waaide een dak van een woning door de harde wind, maar dat leidde niet tot gewonden. De bewoners van het huis waren op het moment zelf niet thuis.
In de Veiligheidsregio Haaglanden kwamen bomen op auto's terecht, maar ook daar raakte voor zover bekend niemand gewond.
Tegen de muur ermee!quote:Op maandag 31 januari 2022 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
koren op de molen van de valtwelmeehijgers
hmmm weet niet of ik dat lekker vindquote:Op maandag 31 januari 2022 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de bonus deze week
https://www.ah.nl/product(...)-reep-salted-caramel
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Prachtig wel, als je een wijziging wil doorgeven aan de Surinaamse Kamer van Koophandel moet je dit formulier invullenMet een schrijfmachine
![]()
https://surinamechamber.c(...)713d6d4d413f1f3e.pdf
Ik ook niet. Ik neem morgen een pak mee naar het werk...quote:Op maandag 31 januari 2022 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm weet niet of ik dat lekker vind
Ik ga zo mijn soepje verder afmakenquote:
Doet op mijn ovendeurtje ook weinig. Volgens mij werkt dat beter met "nieuw" vet, niet met vet wat al een tijdje zit.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dasty schijnt wel het zwaardere geschut te zijn
Ik gebruik azijn en baking soda, werkt als een treinquote:Op maandag 31 januari 2022 17:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Doet op mijn ovendeurtje ook weinig. Volgens mij werkt dat beter met "nieuw" vet, niet met vet wat al een tijdje zit.
Ligt er aan van welke vervoerder. Die van de NS zou ik niet altijd vertrouwen..quote:Op maandag 31 januari 2022 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik azijn en baking soda, werkt als een trein
Op de bodem van de oven werkt baking soda als een tiet, maar het rekje en de platen krijg ik niet schoon.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Padamtsjjjjquote:Op maandag 31 januari 2022 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien werkt een staalsponsje (sponsjes voor pannen enz) ?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de bodem van de oven werkt baking soda als een tiet, maar het rekje en de platen krijg ik niet schoon.
Rag ik er dan geen belangrijke laag af?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien werkt een staalsponsje (sponsjes voor pannen enz) ?
Wtf, waarom quote ik mezelf?quote:
Goede vraag, maar ik leg sowieso geen eten direct op het ovenrekje, dus voor mij minder van belang.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rag ik er dan geen belangrijke laag af?
Daarom in een zak doen met ammonia.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de bodem van de oven werkt baking soda als een tiet, maar het rekje en de platen krijg ik niet schoon.
Jawel, jij welquote:Op maandag 31 januari 2022 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rag ik er dan geen belangrijke laag af?
Lekker een frikadelbroodje verwarmen in je handen?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede vraag, maar ik leg sowieso geen eten direct op het ovenrekje, dus voor mij minder van belang.
De kans op een worgggstenbrauwtje is groterquote:Op maandag 31 januari 2022 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een frikadelbroodje verwarmen in je handen?
Zwarte vingersquote:Op maandag 31 januari 2022 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kans op een worgggstenbrauwtje is groter
Ewl, kliekjesdag? Ik eet zelden twee dagen hetzelfde.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Voor de tweede dag nasi, ik voel me net een zwerver, dit is zo niks voor mij
exotisch plebsvoedselquote:Op maandag 31 januari 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Voor de tweede dag nasi, ik voel me net een zwerver, dit is zo niks voor mij
Wow herkenbaar.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik probeer al tijden de diepvries leeg te eten om hem ens te ontdooien maar sommige dingen gaan veel sneller op dAN andere en die koop je dan toch weer nieuw etc
Ja daar ben ik echt allergisch voor.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewl, kliekjesdag? Ik eet zelden twee dagen hetzelfde.
Nooit meer nasi eten, oleee oleeequote:Op maandag 31 januari 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar ben ik echt allergisch voor.
Als je me nu vraagt waar ik zin in heb dan staat pas op plaatsje 10976 nasi.
www.antinasi.nlquote:Op maandag 31 januari 2022 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer nasi eten, oleee oleee
That's racistquote:
Nou dat valt wel mee dusquote:Op maandag 31 januari 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
8 MINUTEN GELEDEN
Storm voorbij, geen ernstige schade in kustregio's
Inmiddels is er geen sprake meer van storm, zegt NOS-weerman Gerrit Hiemstra. Op de Noordzee en aan de westkust is het nog wel stormachtig; daar is sprake van windkracht 8. Tot vanavond kunnen nog zware windstoten voorkomen, maar de wind zal langzaam in kracht afnemen.
De schade door de storm lijkt in de kustregio's vooralsnog mee te vallen. De Veiligheidsregio Zeeland laat aan persbureau ANP weten pas twee keer te zijn opgeroepen voor een schademelding. "Heel verrassend, normaal trekt de brandweer er heel veel op uit tijdens een storm", vertelt een woordvoerder.
Ook volgens de Veiligheidsregio Hollands Midden is er geen sprake geweest van grote incidenten. In Katwijk waaide een dak van een woning door de harde wind, maar dat leidde niet tot gewonden. De bewoners van het huis waren op het moment zelf niet thuis.
In de Veiligheidsregio Haaglanden kwamen bomen op auto's terecht, maar ook daar raakte voor zover bekend niemand gewond.
Is nooit serieus geweest.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Code oranje valt dus ook totaal niet meer serieus te nemen.
Vandaag toch niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee gewoon boodschappenbezorg. Daar kun je ook normale dingen bestellen
je had geen antwoord gegeven of die vetbult bij jouwpijn doet?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ij-taliban~abd1bdbb/
Nieuw Zeeland laat liever een zwangere Nieuw Zeelandse vrouw onthoofden door de Taliban dan dat ze 0,0001% kans hebben op een coronalijer binnen te laten.
Trouwens dat mens is ook knettergek dat ze voor Al-Jazeera werkt.
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die arme bezorger die je door dit weer stuurt
Ja kritisch zijn op vrouwenrechten en dan voor Al-Jazeera gaan werken kwekkwekquote:Op maandag 31 januari 2022 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ij-taliban~abd1bdbb/
Nieuw Zeeland laat liever een zwangere Nieuw Zeelandse vrouw onthoofden door de Taliban dan dat ze 0,0001% kans hebben op een coronalijer binnen te laten.
Trouwens dat mens is ook knettergek dat ze voor Al-Jazeera werkt.
Nasi, dat neem je ook alleen maar als je geen bami kan betalenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nasi, dat neem je ook alleen maar als je geen bami kan betalen
Wat voor soep?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn soepje verder afmakenLekker licht eten
Is bami duurder dan?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet pijn, helemaal niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je had geen antwoord gegeven of die vetbult bij jouwpijn doet?
Kilo rijst bij de AH is 1,22 en een kilo mienestjes 1,98quote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
goede bami is zo lekker he omnomonmom
die de echo maakte? en nu zit het er nog steeds?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee niet pijn, helemaal niet.
Werd alleen groter, dat had ik een paar jaar geleden na laten kijken.
De dokter zei ik zweer op mijn kinderen dat het geen kanker is. Ik zei, als het niet zo is zoek ik je op.
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
goede bami is zo lekker he omnomonmom
Maar is wel veel lekkerderquote:Op maandag 31 januari 2022 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Had laatst per ongeluk bami besteld i.p.v. nasi. Maar vult veel minder.
Ja maar had die hele bestelling in een keer op zitten vreten in plaats van dat ik er twee dagen mee deed.quote:
Ganglion?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee niet pijn, helemaal niet.
Werd alleen groter, dat had ik een paar jaar geleden na laten kijken.
De dokter zei ik zweer op mijn kinderen dat het geen kanker is. Ik zei, als het niet zo is zoek ik je op.
Ben je daar met je vader en stiefmonster geweest?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in suriname hebben ze de beste bami aan de Waterkant
goddelijk
Nee dat was voor die nieuwe echo.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die de echo maakte? en nu zit het er nog steeds?
Had je alleen maar bami dan?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar had die hele bestelling in een keer op zitten vreten in plaats van dat ik er twee dagen mee deed.
Had een keer een stagiaire uit Suriname ene keertje bami had gemaakt samen met zijn moeder, ook nog een lekker grote kippenpoot erbijquote:Op maandag 31 januari 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in suriname hebben ze de beste bami aan de Waterkant
goddelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |